Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2010, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Misschien was het wel een voorspellende droom
Trutje.

Over voorspellend gesproken... Martiño Martin naamzoek. Herinner je je ons wwspel-verhaal over Keith Bakker nog?
Advertentie
Oud 22-12-2010, 16:32
Verwijderd
Ik heb mezelf trouwens echt een belachelijk groot kerstcadeau gegeven, en ik pak het niet eens in, ik ga het gewoon meteen gebruiken en ja, het was natuurlijk belachelijk duur maar omg omg omg...
ER SEIZOEN 15 <333

de laatste
Oud 22-12-2010, 16:33
Verwijderd
Sann, doe eens naamzoek. Ik heb een leuk Mannen van de Radio-stukje gepost
Oud 22-12-2010, 16:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik was toch niet zo alert vandaag, ik was de parkeerkaart die ik moet inleveren vergeten, dus toch geen bezoekje aan het gemeentehuis vandaag. Wel alle kerstkaarten op de post gedaan en cadeautjes gekocht voor familie, incl. tante en nichtje en vriendje van m'n zusje, want ik bedacht me onderweg dat die er ook bij zijn op kerstavond en anders is het ook weer zo lullig...
och, toch nog een redelijke buit zo .
Oud 22-12-2010, 16:36
Verwijderd
I just came to HELLO (8)
Verwijderd
Ja, en nog best leuke cadeautjes ook. Ik denk dat ik het maar allemaal zelf hou
Carn
Carn is offline
brb postkantoor woeeeeeeeeeei
Oud 22-12-2010, 16:38
Verwijderd
ik ben helemaal opgeslokt door SR mensen, geen idee wat er allemaal gebeurd in de echte wereld!
Oud 22-12-2010, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Sann, doe eens naamzoek. Ik heb een leuk Mannen van de Radio-stukje gepost
Ik had het gezien, maar ik heb ongeveer 2 uur te lang geslapen, dus nu ga ik eerst even snel naar de supermarkt en dan kijk ik het onder m'n avondmaaltje!

Oud 22-12-2010, 16:39
Verwijderd
Citaat:
ik ben helemaal opgeslokt door SR mensen, geen idee wat er allemaal gebeurd in de echte wereld!
Ik volg het eigenlijk te weinig
Verwijderd
Citaat:
brb postkantoor woeeeeeeeeeei
*stuiter*
Verwijderd
Citaat:
Ik had het gezien, maar ik heb ongeveer 2 uur te lang geslapen, dus nu ga ik eerst even snel naar de supermarkt en dan kijk ik het onder m'n avondmaaltje!

Prrrrima
Oud 22-12-2010, 16:41
Verwijderd
Ik wil ook 3FM DJ worden
Oud 22-12-2010, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Noem eens wat highlights. Ik keek het vannacht nog, maar heel interessant was het nou ook weer niet.
Oud 22-12-2010, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Noem eens wat highlights. Ik keek het vannacht nog, maar heel interessant was het nou ook weer niet.
Tja highlights.

De tussenstand van vandaag is 1.755.088 eurie!
Oud 22-12-2010, 16:43
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mannen van de Radio <3
Marmotten en geiten. <3

"Ik ga nu weg."
"Ik blijf hier. Ik blijf hier wonen."
Oud 22-12-2010, 16:44
Uice
Uice is offline
Oh, we zijn al een pagina verder.
Oud 22-12-2010, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Tja highlights.

De tussenstand van vandaag is 1.755.088 eurie!
Wat weinig
Oud 22-12-2010, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Wat weinig
Dat is het meeste t.o.v vorige jaren hoor, dus weet niet wat je er precies weinig aan vindt?
Oud 22-12-2010, 16:47
Verwijderd
Ik heb steeds zo'n donderdaggevoel.
Oud 22-12-2010, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Dat is het meeste t.o.v vorige jaren hoor, dus weet niet wat je er precies weinig aan vindt?
Oh, ok. Maar we zijn al bijna klaar met de actie, en de vorige keer was het iets van 3,7 miljoen toch (wat ook nog eens verdubbeld werd)?
Oud 22-12-2010, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Oh, ok. Maar we zijn al bijna klaar met de actie, en de vorige keer was het iets van 3,7 miljoen toch (wat ook nog eens verdubbeld werd)?
Ja, maar ze lopen al heel erg voor op vorig jaar, dus meer gaat het sowieso worden.

En op het laatst wordt alles erbij geteld, dus ook alle cheques van iedereen, en alle zij-acties e.d.
Oud 22-12-2010, 16:48
Uice
Uice is offline
Met Kerst doneert iedereen natuurlijk het meest.
Oud 22-12-2010, 16:49
Verwijderd
ik wil wel een döner doneren.
Oud 22-12-2010, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Ik heb steeds zo'n donderdaggevoel.
ik ook, of vrijdag!
Oud 22-12-2010, 16:56
Picidae
Picidae is offline
Die is dus eigenlijk onzijdig
Oud 22-12-2010, 16:58
Verwijderd
Nee, het is een meisje, alleen niet helemaal een meisje. Een kennis van me heeft een broer die geboren was als zusje en die had een prachtig diagram... zo heet dat niet, maar het is wel zoiets, daarvoor. Ik zal het eens tekenen.
Oud 22-12-2010, 17:03
Carn
Carn is offline
Citaat:
*stuiter*
fucking aidsnegers ;( "ja de koerier is hier morgen pas rond 13.00", verdomme waarom heb ik dan al dat hoerenbriefje in mn brievenbus dan

nu ga ik uit pure teleurstelling friet halen, zo.
Oud 22-12-2010, 17:03
Verwijderd

Maar ik ken haar helemaal niet hoor, misschien blijkt het uiteindelijk toch een jongetje te zijn. Of gewoon iets ertussenin.
Oud 22-12-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:
fucking aidsnegers ;( "ja de koerier is hier morgen pas rond 13.00", verdomme waarom heb ik dan al dat hoerenbriefje in mn brievenbus dan

*chocolade en bier toeschuift*
Oud 22-12-2010, 17:05
Verwijderd
Ik eet ijs.
Oud 22-12-2010, 17:06
Verwijderd
Citaat:

Jezus, wat achterlijk
Oud 22-12-2010, 17:07
Picidae
Picidae is offline
Citaat:
[afbeelding]

Maar ik ken haar helemaal niet hoor, misschien blijkt het uiteindelijk toch een jongetje te zijn. Of gewoon iets ertussenin.
Dit zijn hormoonniveaus of wat ze zelf voelen of wat anders?

Maar je hebt toch geslachtschromosomen? Dit kindje heeft XX neem ik aan?
Er tussen in zitten gebeurt dus door verstoorde hormoonniveaus?
Oud 22-12-2010, 17:07
Verwijderd
Citaat:

Op zo'n briefje staat toch altijd dat de bestelling "vanaf de volgende dag" op te halen is op het postkantoor?
Oud 22-12-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Ik eet ijs.
Ha, ik dacht er net ook al aan. Ik moet mijn chocoladesaus nog opmaken, dus zo maar ff een bak ijs en slagroom kopen.

En dan heb ik mijn ontbijt binnen
Oud 22-12-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Op zo'n briefje staat toch altijd dat de bestelling "vanaf de volgende dag" op te halen is op het postkantoor?
Dat dacht ik ook, maar ik was bang dat carn, als ik dat zou zeggen, z'n oosterse vechtkunst tactieken op me uit zou oefenen
Oud 22-12-2010, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Dat dacht ik ook, maar ik was bang dat carn, als ik dat zou zeggen, z'n oosterse vechtkunst tactieken op me uit zou oefenen

En nu je het zegt ja, dat is zo
Oud 22-12-2010, 17:15
Verwijderd
Huhu wat een sukkel is carn
Oud 22-12-2010, 17:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
ja, ware het niet dat het briefje een dagtekening van 21-12 heeft

Citaat:
Citaat:

En nu je het zegt ja, dat is zo
ik sla vrouwen alleen maar tijdens een training!
Oud 22-12-2010, 17:16
Verwijderd
Sann jij hebt niet toevallig een aantal leuke artikelen over het recht op leven liggen hè.
Oud 22-12-2010, 17:17
Verwijderd
Wat lullen ze nou dat er geen nederlandse seriemoordenaar is?

Goeie Mie!
Oud 22-12-2010, 17:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat lullen ze nou dat er geen nederlandse seriemoordenaar is?

Goeie Mie!
Leukemie is ook mie!
Oud 22-12-2010, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Sann jij hebt niet toevallig een aantal leuke artikelen over het recht op leven liggen hè.
Ehhh. Nee. Voor zover ik weet niet. Sorry
Oud 22-12-2010, 17:22
Verwijderd
Geert Wilders wil dat het extremistische islamitische netwerk Sharia4Holland wordt verboden en dat mensen achter de club het land worden uitgezet. Dat laat de PVV-leider woensdagmiddag weten.

Hij reageert op een bericht in dagblad Trouw, dat schreef dat Sharia4Holland moslims in Nederland oproept om te strijden voor de invoering van de streng-islamitische wetgeving sharia. Het netwerk, dat sinds kort actief is, wordt om die reden in de gaten gehouden door de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) en de Algemene Inlichtingen en Veiligheidsdienst (AIVD).

Wilders heeft samen met zijn fractiegenoot Joram van Klaveren opheldering gevraagd aan minister van Binnenlandse Zaken Piet Hein Donner (CDA). Een organisatie die ijvert om van Nederland een islamitische staat te maken, is een gevaar voor de samenleving en de democratische rechtsorde, menen zij.

De organisatie moet worden ontbonden en zo veel mogelijk leden moeten Nederland verlaten, aldus de PVV'ers. Onduidelijk is hoeveel leden de beweging telt.

Geert Wilders begint net Hitler te lijken!!~~
Oud 22-12-2010, 17:24
Verwijderd
Citaat:
ja, ware het niet dat het briefje een dagtekening van 21-12 heeft
Dán wil ik best met je mee om dat postkantoor te slopen
Oud 22-12-2010, 17:26
Verwijderd
Carn welke telefoon? desire HD?
Oud 22-12-2010, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Ehhh. Nee. Voor zover ik weet niet. Sorry
Had het ook niet gedacht. Ik ben al anderhalve dag als een kip zonder kop 'informatie aan het zoeken' en kom niet echt toe aan het schrijven van een verweerschrift, niet zo handig, mijn hele vakantie gaat eraan op deze manier.
Oud 22-12-2010, 17:28
Verwijderd
zo net The Wheel of Time: Towers of Midnight gehaald <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten