Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hm, bij American Beauty had ik het een piepklein beetje ook. En bij Before sunrise, maar niet dat die film echt m'n leven even op z'n kop zette ofzo, maar gewoon dat ik het zo fijn vond dat ik meteen ook Before sunrise én sunset op dvd wilde, en het script en <33 |
![]() |
|
Oh ik heb dat juist wel vaker. Als ik een film of serie erg tof vind wil ik 'm nog een keer zien, en nog een keer, en nog een keer! Vaak zie je dan dingetjes die je de 1e keer niet zag, en soms blijkt dat de film na meerdere keren kijken toch wat tegenvalt.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nahja, alle films die ik gekocht heb vind ik natuurlijk goed want anders had ik ze niet gekocht eeeeeey.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hm, misschien moet ik die film toch maar gewoon eens zien, maar hm, ja hm, brr, ik ben gewoon bang dat ik er niet tegen kan ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Memento was ook wel een nadenkertje, maar meer uit fascinatie dan dat ik er echt van onder de indruk was. |
![]() |
||
Citaat:
Dat is echt zo'n film die (zeker op het moment dat ik 'm keek) veels te pijnlijk is en die ik niet graag nog een keer zie, ookal is het een hele goede film. Beetje hetzelfde met Requiem For A Dream, al is de reden voor niet-meer-kunnen-kijken daarbij iets anders.
||
Citaat:
|
|