Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2010, 19:09
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Weet je Dingaantouwtje, ik hoop echt zo dat jij wolf bent.
Ik probeer jullie juist te overtuigen dat dat niet zo is, en er zijn maar een paar mensen die door de verraderlijkheid van het spel kunnen heenkijken. Batave en Etmakas zijn wat mij betreft de wolven.
Oud 22-12-2010, 19:11
Dingaantouwtje
Citaat:
Ben ik nou gek of lokt de verrader altijd gelijkspel uit? Dan gaat hij toch juist in jou voordeel staan?
De verrader zal gelijkspel leuk vinden omdat de wolven dan mogen kiezen, maar dat kan gevaarlijk zijn als er nog iemand liegt over zijn stem. Kan je beter voor de zekerweten gaan en de wolven helpen. Al dan niet gelogen. Als Daboman de verrader is, dan ga ik echt een treinkaartje kopen en naar zijn huis rijden om hem te knuffelen, want die doet het meesterlijk. Maar dat verwacht ik niet.
Oud 22-12-2010, 19:12
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
De verrader zal gelijkspel leuk vinden omdat de wolven dan mogen kiezen, maar dat kan gevaarlijk zijn als er nog iemand liegt over zijn stem. Kan je beter voor de zekerweten gaan en de wolven helpen. Al dan niet gelogen. Als Daboman de verrader is, dan ga ik echt een treinkaartje kopen en naar zijn huis rijden om hem te knuffelen, want die doet het meesterlijk. Maar dat verwacht ik niet.
Oud 22-12-2010, 19:14
Bright Blue
Bright Blue is offline
Op deze pagina ook weer even.

Hangronde 3

Etmakas
1. Onait Sirch

Dingaantouwtje
2. Eye of Sauron
3. Mr. Mark
4. Wammus
5. Batave
6. Absinthe
7. Etmakas
9. sann

Mr. Mark
8. Geel
10. Little Phoebe
11. Daboman
12. Dingaantouwtje
13. Bright Blue

Little Phoebe
9. Bright Blue

Niet gestemd

Hangronde 1
Hangronde 2

Laatst gewijzigd op 22-12-2010 om 19:19.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 19:17
Bright Blue
Bright Blue is offline
Mensen, ik ga mee op Mr. Mark. Ik sta nu compleet nutteloos, en ik denk dat de valse stemmen onder Dingaantouwtje staan. Ik ben heel benieuwt wat er nu gaat gebeuren. Waarschijnlijk gaat DaT er alsnog uit, maargoed.
Oud 22-12-2010, 19:21
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Mensen, ik ga mee op Mr. Mark. Ik sta nu compleet nutteloos, en ik denk dat de valse stemmen onder Dingaantouwtje staan. Ik ben heel benieuwt wat er nu gaat gebeuren.
Waarom? Om gelijkspel uit te lokken? De aanwijzingen dat DaT slecht is zijn er al veel langer en voor mij zijn het nog onderbuikgevoelens. Iedereen twijfelt of ik slecht ben terwijl mensen daar veel duidelijker over zijn bij DaT. Dit vind ik wel verdacht hoor.

Deze post van Daboman (kan ik citeren uit een gesloten topic?)

http://forum.scholieren.com/showthre...3#post31189393

Vind ik ook verdacht, alsof hij de hoop opgeeft op Repelsteel en een gelijkspel probeert te voorkomen. Als het gelijkspel zou zijn en er zou een wolf uitgaan zouden er twee wolven bekend zijn. Daarom vind ik dit een echte verradersactie.

DaT wolf
Daboman verrader

Nu probeert hij weer DaT te verdedigen.

Jongens! Wacht asjeblieft even met mij eruit te gooien! Ga asjeblieft voor Dingaantouwtje! Als hij geen wolf blijkt te zijn mag je mij er altijd nog uitgooien maar wacht er nog even mee!
Oud 22-12-2010, 19:24
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Waarom? Om gelijkspel uit te lokken? De aanwijzingen dat DaT slecht is zijn er al veel langer en voor mij zijn het nog onderbuikgevoelens. Iedereen twijfelt of ik slecht ben terwijl mensen daar veel duidelijker over zijn bij DaT. Dit vind ik wel verdacht hoor.

Vind ik ook verdacht, alsof hij de hoop opgeeft op Repelsteel en een gelijkspel probeert te voorkomen. Als het gelijkspel zou zijn en er zou een wolf uitgaan zouden er twee wolven bekend zijn. Daarom vind ik dit een echte verradersactie.

DaT wolf
Daboman verrader

Jongens! Wacht asjeblieft even met mij eruit te gooien! Ga asjeblieft voor Dingaantouwtje! Als hij geen wolf blijkt te zijn mag je mij er altijd nog uitgooien maar wacht er nog even mee!
Ik vind deze post nogal wanhopig overkomen, terwijl dat zo als het er nu uit ziet helemaal nergens voor nodig is.

Tenzij je weet waar de wolven staan, en jij kan zien dat die allemaal onder Dingaantouwtje staan.
Oud 22-12-2010, 19:25
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ik vind deze post nogal wanhopig overkomen, terwijl dat zo als het er nu uit ziet helemaal nergens voor nodig is.

Tenzij je weet waar de wolven staan, en jij kan zien dat die allemaal onder Dingaantouwtje staan.
Ik weet dat het wanhopig overkomt maar ik vind dit toch een redelijke aanwijzing. Dat het wanhopig overkomt is omdat de tijd bijna voorbij is en ik toch hoop dat DaT eruit gaat zodat we zien dat hij wolf is.
Oud 22-12-2010, 19:26
Dingaantouwtje
Citaat:

Dan zouden we nu gelijkspel hebben, en dan zou ik waarschijnlijk alsnog doodgaan.
Oud 22-12-2010, 19:27
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ik weet dat het wanhopig overkomt maar ik vind dit toch een redelijke aanwijzing. Dat het wanhopig overkomt is omdat de tijd bijna voorbij is en ik toch hoop dat DaT eruit gaat zodat we zien dat hij wolf is.
En als hij geen wolf is dan mogen we jou ophangen? Dat is wat je net hebt gezegd.

Wat hieruit duidelijk wordt is dat jij een functie hebt. Slecht of goed, dat weet ik niet. Want je doet me net iets te veel je best om er in te blijven. En ik denk dat DaT een gewone dorpeling is aangezien hij niet zo zijn best aan het doen is om er in te blijven.
Oud 22-12-2010, 19:27
Wammus
Wammus is offline
Citaat:

DaT wolf
Daboman verrader

Nee je kunt niet quoten uit een gesloten topic. Dit is technisch om een of andere reden niet mogelijk maar waarom precies weet ik ook niet.

/ forumbaasmodus

Ik zie net als jij ook waar Daboman mee bezig is en vreemd vind ik het wel. Eerst dat gedoe met Repelsteel en nu verdedigt hij Dingaantouwtje zonder daar zijn argumenten voor prijs te willen geven. Daarmee heb ik hierbij dus 2 mensen die verdacht zijn als verrader. Daar moet er een van afvallen en ik weet nu nog niet wie. Ik wacht de uitslag even af en ga de boel nog een keer goed doorlezen. Er komt voor de volgende eetgronde dus nog een uitgebreid verhaal van mij alleen ik weet nog niet precies wanneer.
Oud 22-12-2010, 19:29
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Nee je kunt niet quoten uit een gesloten topic. Dit is technisch om een of andere reden niet mogelijk maar waarom precies weet ik ook niet.

/ forumbaasmodus

Ik zie net als jij ook waar Daboman mee bezig is en vreemd vind ik het wel. Eerst dat gedoe met Repelsteel en nu verdedigt hij Dingaantouwtje zonder daar zijn argumenten voor prijs te willen geven. Daarmee heb ik hierbij dus 2 mensen die verdacht zijn als verrader. Daar moet er een van afvallen en ik weet nu nog niet wie. Ik wacht de uitslag even af en ga de boel nog een keer goed doorlezen. Er komt voor de volgende eetgronde dus nog een uitgebreid verhaal van mij alleen ik weet nog niet precies wanneer.
Onthoud het, mocht ik er toch uitgaan.
Oud 22-12-2010, 19:29
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik vind het spel gewoon veel te leuk om eruit te gaan. Zelfs een dorpeling kan fanatiek meespelen (zie Solero vorige ronde).
Oud 22-12-2010, 19:30
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik vind het spel gewoon veel te leuk om eruit te gaan. Zelfs een dorpeling kan fanatiek meespelen (zie Solero vorige ronde).
Zie Solero alle spellen.
Oud 22-12-2010, 19:30
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
En het lijkt alsof:

Niks zeggen is eruit gaan omdat je je niet verdedigt en mensen niet snel van hun mening afstappen bij dit spel.

Wel verdedigen is eruit gaan omdat je er niet uit wilt..... je wilt er niet uit omdat je een functie hebt? Nou zeg... dat vind ik wel erg lame argumentatie...
Oud 22-12-2010, 19:31
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Het is tijd jongens......
Oud 22-12-2010, 19:31
Spelleider
Spelleider is offline
Terwijl Repelsteel neerviel, woedde de strijd verder.
Alle roedels hadden zich inmiddels op dezelfde plek verzameld, en eigenlijk wist niemand meer waarom de strijd in eerste instantie begonnen was, het enige wat ze wisten, was dat ze moesten zien te overleven.
De roedels hadden al veel te lang met zijn 4en op te klein grondgebied geleefd, maar nog nooit was de territoriumdrift zo hoog als sinds Onait Sirch zich als roedelleider had opgeworpen.
Er was iets aan hem dat alle wolven gek maakte, en agressief.
Hij daagde ze uit, dreef hen tot het uiterste.
Zo ook Rode panda, toen hij zag dat zijn zus VeGs aan stukken werd gescheurd.
Zonder aarzelen wierp hij zich op DaT.
Die smerige verrader had zijn zus gegrepen, en was zonder aarzelen doorgegaan met Repelsteel.
Dat zou hij hem betaald zetten.
DaT zag RP in eerste instantie niet aankomen en werd verrast.
RP beet een flink stuk uit het oor van DaT, greep hem toen bij zijn nek en slingerde hem aan de kant.
DaT landde netjes op zijn poten en bedacht zich geen moment voordat hij de aanval inzette.
Tegelijkertijd had ook Onait Sirch zich in deze strijd gemengt.
Het kon hem niet schelen wie er aan zijn kant stond of niet, zolang hij dit gevecht maar zou winnen, eerlijk spel of niet.
Hij sprong boven op RP en wilde hem in onderdanige toestand dwingen.
RP was het hier niet mee eens en slaagde erin om onder Onait Sirch weg te krijpen.
Die vuile Soija zou zijn lesje nog wel leren.
Op het moment dat DaT bij RP was sprong RP aan de kant, waardoor Soija en DaT in volle vaart tegen elkaar aanklapten en het gevecht in eerste instantie met elkaar doorzetten.
DaT kon even op adem komen, en de situatie beoordelen.
Het zag er niet best uit, zijn roedel was verzwakt, enkele roedelleden zwaar gewond.
Hij huilde.
Op dat moment besloten DaT en Soija samen te werken, allebei niet tegen vuil spel sloten ze RP in.
1 ding wist hij zeker, dit ging geen snelle of pijnloze ondergan worden.
Ze zouden hem laten smeken om genade, voor ze hem de laatste beet zouden toestaan die zijn leven zou beeindigen.
Hij zou vechten tot het einde, en als een waardig wolf ten onder gaan.
Terwijl Soija in zijn achterpoot beet, greep DaT hem om zijn bek, de ultieme dominante handeling.
Hij kon zijn bek niet meer gebruiken, en Soija begon zijn nek kapot te bijten.
RP bloedde al flink, maar besloot nog niet op te geven, niet zonder 1 van hen toch flink te verwonden, niet zonder zijn zus te wreken.
Met alle kracht die hij had gooide hij DaT van zijn bek en viel hem aan.
Beet in elk lichaamsdeel dat hij te pakken kon krijgen, tot zijn vacht rood zag van het bloed.
Toen greep Soija hem, en hij wist dat dit het zou zijn.
Hij zakte door zijn poten, en liet de rest over zich heenkomen, nog even en dan zou hij zijn familie zien, zijn zus, Repelsteel, nog even.. even volhouden.. even doorbijten... even...

Nadat RP was uitgeschakeld, besloot Soija zich op DaT te werpen.
RP had hem flink verwond, dus dat zou geen uitdaging zijn.
Tegen Soija’s verwachtingen in hield DaT zich staande, en gromde, huilde, liet zijn tanden zien.
De jonge wolf wilde Soija intimideren, hij.. de almachtige Soija.
Wat een lefgozer.
Dat zou hem duur komen te staan, hij zou hem wel eens leren wie de baas is, wie de sterkste, stoerste, meest ervaren en uiteraard gewoon de beste is.

Met een woeste grom dook Soija op DaT af.
DaT zag in dat dit zijn kans was, en greep hem in zijn flank.
Hij miste, Soija draaide zich razendsnel om, en slingerde DaT door de lucht.
DaT knalde tegen een boom, stond op en versuft zette hij de aanval weer in, maar miste.
Soija haalde hem onderuit en DaT jankte.
Dit trok de aandacht van Wammus, die luid huilde, maar te zwak was om bij zijn roedel genoot te komen.
Een snelle observatie leerde dat DaT er echt alleen voor stond, en dit ging hij niet winnen.
Hij ging liegen en liet Soija komen, gaf zich over.
Nog 1 laatste huil galmde door het woud....

Helaas, jullie hingen Dingaantouwtje op, hij deed jullie geen kwaad, hij was een simpele dorpeling.
Niet zo handig dorpelingetjes.

1. Absinthe
2. Rode Panda (Ziener)
3. Sann
4. Little Phoebe
5. Twinkebel (dorpeling)
6. Etmakas
7. Mr.Mark
8. Geel
9. Repelsteel (weerwolf)
10. Solero (dorpeling) (geliefde)
11. Batave
12. Bright Blue
13. Wammus
14. Daboman
15. VeGs (leerling) (geliefde)
16. Dingaantouwtje (dorpeling)
17. Onait Sirch
18. Eye of Sauron

Groen = Opgehangen
Rood = Opgegeten
Paars = Dood door liefdesverdriet

De wolven hebben tot morgen 20.30 de tijd om te happen, ook de evilziener en tovenaar kunnen tot die tijd hun ding doen.
Succes!
Oud 22-12-2010, 19:32
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
En het lijkt alsof:

Niks zeggen is eruit gaan omdat je je niet verdedigt en mensen niet snel van hun mening afstappen bij dit spel.

Wel verdedigen is eruit gaan omdat je er niet uit wilt..... je wilt er niet uit omdat je een functie hebt? Nou zeg... dat vind ik wel erg lame argumentatie...
Klopt, daar ben ik het helemaal mee eens. Het punt is dat ik niet echt een rede heb om op jou of op DaT te stemmen. Dus ga ik hier naartoe kijken.

Edit: Jammer van DaT.
Oud 22-12-2010, 19:34
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Kak, als DaT wolf was geweest zou dat Daboman ook verdacht maken. Nu zijn we weer terug bij af....
Dingaantouwtje
Zwaai zwaai! Have a nice game
Edit: Ik vind het doodirritant dat Soija niet bij zijn forumnaam wordt genoemd, zelfs in het verhaal.
Batave
Batave is offline
Oke.. dat had ik niet zien aankomen Hij gedroeg zich toch vreemd.
Citaat:
Mensen, ik ga mee op Mr. Mark. Ik sta nu compleet nutteloos, en ik denk dat de valse stemmen onder Dingaantouwtje staan. Ik ben heel benieuwt wat er nu gaat gebeuren. Waarschijnlijk gaat DaT er alsnog uit, maargoed.
Citaat:

DaT wolf
Daboman verrader

Bovenstaande posts vind ik verdacht. Bright Blue wisselt op het laatste moment nog even van stem en Mr.Mark smeekt bijna om DaT op te hangen.
Oud 22-12-2010, 19:35
Batave
Batave is offline
Citaat:
Kak, als DaT wolf was geweest zou dat Daboman ook verdacht maken. Nu zijn we weer terug bij af....
Ben ik met je oneens.
Oud 22-12-2010, 19:36
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ben ik met je oneens.
Dan kom je daar achter als je mij ophangt er er achter komt dat ik niet slecht ben. Maar dat is weer zo'n non-argument.
Dott
Dott is offline
Lieve mensen, dorpelingen, wolfjes en andere functies.
DP regelt morgen en vrijdag de uitslag omdat ik druk ben dus ik wil jullie bij deze alvast fijne dagen wensen, veel succes en op 2e kerstdag ben ik weer jullie spelleider
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:

Bovenstaande posts vind ik verdacht. Bright Blue wisselt op het laatste moment nog even van stem en Mr.Mark smeekt bijna om DaT op te hangen.

Sorry

EDIT: verder heb je een goed punt, ik ga BB nog in de gaten houden. Ze is nooit helemaal verdachte af geweest dit spel. Alles nog maar eens doorlezen.
Oud 22-12-2010, 19:38
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Lieve mensen, dorpelingen, wolfjes en andere functies.
DP regelt morgen en vrijdag de uitslag omdat ik druk ben dus ik wil jullie bij deze alvast fijne dagen wensen, veel succes en op 2e kerstdag ben ik weer jullie spelleider
Jij ook! Succes!
Oud 22-12-2010, 19:39
Dott
Dott is offline
Citaat:
Edit: Ik vind het doodirritant dat Soija niet bij zijn forumnaam wordt genoemd, zelfs in het verhaal.
Dat heb ik alleen gedaan omdat DP in het vorige verhaal van zijn naam soija had gemaakt.. in het begin staat wel gewoon Onait Sirch
Oud 22-12-2010, 19:39
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:

Nee, dat interpreteer je verkeerd. Ik stond onder LP, wat compleet nutteloos was. Toen moest ik kiezen tussen DaT en Mr. Mark. En ik vond Mark nou eenmaal verdachter. (Terecht, achteraf.)
Oud 22-12-2010, 19:40
Wammus
Wammus is offline
Verrassend maar wel kut.
Oud 22-12-2010, 19:43
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oh de ironie..

Hoe dan ook, Onait Sirch is een irritante naam om te typen en iedereen kent hem als Soija. Zodoende heb ik het mezelf makkelijk gemaakt.
Oud 22-12-2010, 19:44
Batave
Batave is offline
Citaat:
Nee, dat interpreteer je verkeerd. Ik stond onder LP, wat compleet nutteloos was. Toen moest ik kiezen tussen DaT en Mr. Mark. En ik vond Mark nou eenmaal verdachter. (Terecht, achteraf.)
Wat interpreteer ik verkeerd? Jouw wisseling van stem had geen nut, dat had je zelf heel duidelijk kunnen zien en het was op het laatste moment. Wat begrijp ik verkeerd?
Oud 22-12-2010, 19:45
Dott
Dott is offline
Citaat:
Oh de ironie..

Hoe dan ook, Onait Sirch is een irritante naam om te typen en iedereen kent hem als Soija. Zodoende heb ik het mezelf makkelijk gemaakt.
En mij ook hoor
Oud 22-12-2010, 19:47
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Wat interpreteer ik verkeerd? Jouw wisseling van stem had geen nut, dat had je zelf heel duidelijk kunnen zien en het was op het laatste moment. Wat begrijp ik verkeerd?
Dat als mark er toch uit ging (en die kleine kans was er) er heel veel duidelijk zou worden.
Oud 22-12-2010, 21:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hmpf beetje jammer. De wolftheorie was zo slecht nog niet imo. Maar blijkbaar zat het meeregeren ernaast en weet ik eigenlijk niet meer zo goed of mijn mening over de rest nou nog wel zo correct is.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 21:50
Verwijderd
Mr. Mark vind ik inmiddels ook verdacht.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 22:39
Geel
Geel is offline
Verrassend dat DaT dorpeling bleek te zijn.

Dan denk ik eerlijk gezegd dat RP Little Phoebe heeft opgevraagd. Dat leid ik af uit wat RP hier zegt:
Citaat:
Ik dacht eraan om Repelsteeltje op te hangen gezien hij zo opvallend reageert.

Toen dacht ik: :Little Phoebe! Kakwolf dat ze is! Iets wat ik altijd denk maar ik steun de Repelsteeltje club maar bij deze dan. Om nou op LP te stemmem, mja.. Geen nut nu.
Het kan natuurlijk zo zijn dat RP Repelsteeltje heeft opgevraagd en gezien dat hij weerwolf was, maar toch geloof ik dat dat niet het geval was. Ik denk dat hij LP heeft opgevraagd (vooral omdat hij een diepliggende haat/liefde/wolf-relatie met haar heeft) en gezien heeft dat het voor ons, de dorpelingen, beter is dat zij hangt.
Oud 22-12-2010, 22:46
Verwijderd
Hm, da's jammer.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 22:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh Geel, je hebt geen idee hoe fout je zit. Ik sta aan jullie kant, hallo. Zoals ik al zei, RP noemt me in het spel altijd wolf, buiten dit spel ook en zelfs op msn ontkom ik er niet aan. Ik hoop toch niet dat zijn kakwolfuitspraak serieus worden genomen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 23:12
Batave
Batave is offline
Citaat:
Dat als mark er toch uit ging (en die kleine kans was er) er heel veel duidelijk zou worden.
Dat zou moeten betekenen dat er 2 wolven onder DaT hadden moeten staan en dat de verrader zijn of haar stem had moeten vervalsen.
Oud 23-12-2010, 00:50
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Dat zou moeten betekenen dat er 2 wolven onder DaT hadden moeten staan en dat de verrader zijn of haar stem had moeten vervalsen.
Misschien zijn er wel mensen die (zonder in het topic door te geven) toch op Mr. Mark hebben gestemd, ook om te kijken wat er gebeurt.
Oud 23-12-2010, 09:43
Daboman
Daboman is offline
Hmm die zag ik niet aankomen. Goed, zoals beloofd dan een verklaring. Ik dacht dat DaT tovenaar was vanwege een aantal quotes in het begin. Hoe hij reageerde op mr soija die zei dat de tovenaar zijn werk niet deed. Hoe hij stelde dat de wolven nu al gewonnen zouden hebben als hij hangt. En de manier waarop hij het allemaal zei. Tovenaar die in de war is en wel wat steun kan gebruiken, dacht ik. Natuurlijk kon ik ook niet zeggen dat hij tovenaar was, want als ik te overtuigend zou zijn, zouden de wolven hem kunnen opeten, die lezen ook mee namelijk. En dat wil je niet van degene waarvan je denkt dat het de tovenaar is. De reden dat ik mijn leven op het spel wilde zetten is dat ik de tovenaar belangrijker vind dan mijzelf als dorpeling.

Gelukkig "maar" een dorpeling dus, de tovenaar zou vervelender zijn.

Verder vind ik Wammus toch nog wel steeds een beetje verdacht vanwege de manier waarop hij dingen zegt. Mr. Mark vind ik ook ietwat verdacht worden. Als ik niet was geswitcht (in hangronde 2), had DaT best kunnen hangen. Dan was het 5 tegen 6 geweest, nu was het 4 tegen 7. Lekker "kansloos" dan
Oud 23-12-2010, 12:05
Batave
Batave is offline
Nu even wachten op wat de wolven doen en ondertussen even de posts van Mr.Mark en Wammus doorlezen, ik vind Wammus niet heel erg verdacht, maar ik vind wel dat je een aantal goede punten hebt, Dabo, dus het is het waard om even door te lezen.
Oud 23-12-2010, 19:32
Geel
Geel is offline
Mijn nieuwste theorie: Wat nou als Mr.Mark en Wammus onder één hoedje spelen (dat is toch 't spreekwoord?) en hun 'ruzie' allemaal gespeeld is?
Oud 23-12-2010, 19:42
Batave
Batave is offline
Citaat:
Mijn nieuwste theorie: Wat nou als Mr.Mark en Wammus onder één hoedje spelen (dat is toch 't spreekwoord?) en hun 'ruzie' allemaal gespeeld is?
Laten we eerst eens even wachten op de uitslag.
Oud 23-12-2010, 19:51
Spelleider
Spelleider is offline
1. Absinthe
2. Rode Panda (Ziener)
3. Sann
4. Little Phoebe
5. Twinkebel (dorpeling)
6. Etmakas
7. Mr.Mark
8. Geel
9. Repelsteel (weerwolf)
10. Solero (dorpeling) (geliefde)
11. Batave
12. Bright Blue
13. Wammus
14. Daboman
15. VeGs (leerling) (geliefde)
16. Dingaantouwtje (dorpeling)
17. Onait Sirch (dorpeling)
18. Eye of Sauron

Groen = Opgehangen
Rood = Opgegeten
Paars = Dood door liefdesverdriet

Hap, hap, hap, en daar ging Onait Sirch. De wolven hebben hun buikjes weer even volgegeten, het begint weer licht te worden, dus het wordt tijd dat de dorpelingen vergaderen. Zij mogen morgen voor half 9 laten weten welke mogelijke wolf zij willen ophangen. Succes!

Laatst gewijzigd op 23-12-2010 om 19:59.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 19:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Geel zou best wel een punt kunnen hebben. Maar laten we voorzichtig doen met dat soort uitspraken, dat heeft DaT ook zijn nek gekost.

Edit: uitslag. Kan niet zeggen dat ik er heel rouwig om ben, hij speelde niet zo leuk als altijd. Maar toch zonde.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 19:54
Wammus
Wammus is offline
Deze uitslag verbaasd me niet heel veel. Hij heeft praktisch niets zinnigs gezegd en is voor de wolven een makkelijke prooi. Het is wel mooi kut dat we nu een dorpeling kwijt zijn.
Oud 23-12-2010, 19:56
Verwijderd
Dat vind ik persoonlijk helemaal niet erg. Ik wilde gisteren nog iets posten als 'Eet Soija eens op, want hij speelt het spel echt bloedirritant. En als jullie het niet doen hangen we hem wel op want dan zal ie zelf wel wolf zijn.' Niet meer gepost omdat ik wel inzag dat dat een beetje een domme opmerking was
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 19:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Hap, hap, hap, en daar ging Onait Sirch. De wolven hebben hun buikjes weer even volgegeten, het begint weer licht te worden, dus het wordt tijd dat de wolven vergaderen. Zij mogen morgen voor half 9 laten weten welke mogelijke wolf zij willen ophangen. Succes!
De dorpelingen, bedoel je
Oud 23-12-2010, 20:20
Geel
Geel is offline
Jammer van de dorpeling. Minder jammer van Onait Sirch.

Citaat:
Dat vind ik persoonlijk helemaal niet erg. Ik wilde gisteren nog iets posten als 'Eet Soija eens op, want hij speelt het spel echt bloedirritant. En als jullie het niet doen hangen we hem wel op want dan zal ie zelf wel wolf zijn.' Niet meer gepost omdat ik wel inzag dat dat een beetje een domme opmerking was
Ik vind deze post nu ook niet zo slim.
Reageren

Regels voor berichten