Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Op deze pagina ook weer even.
Hangronde 3 Etmakas 1. Onait Sirch Dingaantouwtje 2. Eye of Sauron 3. Mr. Mark 4. Wammus 5. Batave 6. Absinthe 7. Etmakas 9. sann Mr. Mark 8. Geel 10. Little Phoebe 11. Daboman 12. Dingaantouwtje 13. Bright Blue Little Phoebe Niet gestemd Hangronde 1 Hangronde 2
Laatst gewijzigd op 22-12-2010 om 19:19. |
![]() |
||
Citaat:
Deze post van Daboman (kan ik citeren uit een gesloten topic?) http://forum.scholieren.com/showthre...3#post31189393 Vind ik ook verdacht, alsof hij de hoop opgeeft op Repelsteel en een gelijkspel probeert te voorkomen. Als het gelijkspel zou zijn en er zou een wolf uitgaan zouden er twee wolven bekend zijn. Daarom vind ik dit een echte verradersactie. DaT wolf Daboman verrader Nu probeert hij weer DaT te verdedigen. Jongens! Wacht asjeblieft even met mij eruit te gooien! Ga asjeblieft voor Dingaantouwtje! Als hij geen wolf blijkt te zijn mag je mij er altijd nog uitgooien maar wacht er nog even mee!
||
![]() |
Citaat:
Tenzij je weet waar de wolven staan, en jij kan zien dat die allemaal onder Dingaantouwtje staan.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat hieruit duidelijk wordt is dat jij een functie hebt. Slecht of goed, dat weet ik niet. Want je doet me net iets te veel je best om er in te blijven. En ik denk dat DaT een gewone dorpeling is aangezien hij niet zo zijn best aan het doen is om er in te blijven.
||
Citaat:
/ forumbaasmodus Ik zie net als jij ook waar Daboman mee bezig is en vreemd vind ik het wel. Eerst dat gedoe met Repelsteel en nu verdedigt hij Dingaantouwtje zonder daar zijn argumenten voor prijs te willen geven. Daarmee heb ik hierbij dus 2 mensen die verdacht zijn als verrader. Daar moet er een van afvallen en ik weet nu nog niet wie. Ik wacht de uitslag even af en ga de boel nog een keer goed doorlezen. Er komt voor de volgende eetgronde dus nog een uitgebreid verhaal van mij alleen ik weet nog niet precies wanneer.
||
Citaat:
|
En het lijkt alsof:
Niks zeggen is eruit gaan omdat je je niet verdedigt en mensen niet snel van hun mening afstappen bij dit spel. Wel verdedigen is eruit gaan omdat je er niet uit wilt..... je wilt er niet uit omdat je een functie hebt? Nou zeg... dat vind ik wel erg lame argumentatie...
|
Terwijl Repelsteel neerviel, woedde de strijd verder.
Alle roedels hadden zich inmiddels op dezelfde plek verzameld, en eigenlijk wist niemand meer waarom de strijd in eerste instantie begonnen was, het enige wat ze wisten, was dat ze moesten zien te overleven. De roedels hadden al veel te lang met zijn 4en op te klein grondgebied geleefd, maar nog nooit was de territoriumdrift zo hoog als sinds Onait Sirch zich als roedelleider had opgeworpen. Er was iets aan hem dat alle wolven gek maakte, en agressief. Hij daagde ze uit, dreef hen tot het uiterste. Zo ook Rode panda, toen hij zag dat zijn zus VeGs aan stukken werd gescheurd. Zonder aarzelen wierp hij zich op DaT. Die smerige verrader had zijn zus gegrepen, en was zonder aarzelen doorgegaan met Repelsteel. Dat zou hij hem betaald zetten. DaT zag RP in eerste instantie niet aankomen en werd verrast. RP beet een flink stuk uit het oor van DaT, greep hem toen bij zijn nek en slingerde hem aan de kant. DaT landde netjes op zijn poten en bedacht zich geen moment voordat hij de aanval inzette. Tegelijkertijd had ook Onait Sirch zich in deze strijd gemengt. Het kon hem niet schelen wie er aan zijn kant stond of niet, zolang hij dit gevecht maar zou winnen, eerlijk spel of niet. Hij sprong boven op RP en wilde hem in onderdanige toestand dwingen. RP was het hier niet mee eens en slaagde erin om onder Onait Sirch weg te krijpen. Die vuile Soija zou zijn lesje nog wel leren. Op het moment dat DaT bij RP was sprong RP aan de kant, waardoor Soija en DaT in volle vaart tegen elkaar aanklapten en het gevecht in eerste instantie met elkaar doorzetten. DaT kon even op adem komen, en de situatie beoordelen. Het zag er niet best uit, zijn roedel was verzwakt, enkele roedelleden zwaar gewond. Hij huilde. Op dat moment besloten DaT en Soija samen te werken, allebei niet tegen vuil spel sloten ze RP in. 1 ding wist hij zeker, dit ging geen snelle of pijnloze ondergan worden. Ze zouden hem laten smeken om genade, voor ze hem de laatste beet zouden toestaan die zijn leven zou beeindigen. Hij zou vechten tot het einde, en als een waardig wolf ten onder gaan. Terwijl Soija in zijn achterpoot beet, greep DaT hem om zijn bek, de ultieme dominante handeling. Hij kon zijn bek niet meer gebruiken, en Soija begon zijn nek kapot te bijten. RP bloedde al flink, maar besloot nog niet op te geven, niet zonder 1 van hen toch flink te verwonden, niet zonder zijn zus te wreken. Met alle kracht die hij had gooide hij DaT van zijn bek en viel hem aan. Beet in elk lichaamsdeel dat hij te pakken kon krijgen, tot zijn vacht rood zag van het bloed. Toen greep Soija hem, en hij wist dat dit het zou zijn. Hij zakte door zijn poten, en liet de rest over zich heenkomen, nog even en dan zou hij zijn familie zien, zijn zus, Repelsteel, nog even.. even volhouden.. even doorbijten... even... Nadat RP was uitgeschakeld, besloot Soija zich op DaT te werpen. RP had hem flink verwond, dus dat zou geen uitdaging zijn. Tegen Soija’s verwachtingen in hield DaT zich staande, en gromde, huilde, liet zijn tanden zien. De jonge wolf wilde Soija intimideren, hij.. de almachtige Soija. Wat een lefgozer. Dat zou hem duur komen te staan, hij zou hem wel eens leren wie de baas is, wie de sterkste, stoerste, meest ervaren en uiteraard gewoon de beste is. Met een woeste grom dook Soija op DaT af. DaT zag in dat dit zijn kans was, en greep hem in zijn flank. Hij miste, Soija draaide zich razendsnel om, en slingerde DaT door de lucht. DaT knalde tegen een boom, stond op en versuft zette hij de aanval weer in, maar miste. Soija haalde hem onderuit en DaT jankte. Dit trok de aandacht van Wammus, die luid huilde, maar te zwak was om bij zijn roedel genoot te komen. Een snelle observatie leerde dat DaT er echt alleen voor stond, en dit ging hij niet winnen. Hij ging liegen en liet Soija komen, gaf zich over. Nog 1 laatste huil galmde door het woud.... Helaas, jullie hingen Dingaantouwtje op, hij deed jullie geen kwaad, hij was een simpele dorpeling. Niet zo handig dorpelingetjes. 1. Absinthe 2. Rode Panda (Ziener) 3. Sann 4. Little Phoebe 5. Twinkebel (dorpeling) 6. Etmakas 7. Mr.Mark 8. Geel 9. Repelsteel (weerwolf) 10. Solero (dorpeling) (geliefde) 11. Batave 12. Bright Blue 13. Wammus 14. Daboman 15. VeGs (leerling) (geliefde) 16. Dingaantouwtje (dorpeling) 17. Onait Sirch 18. Eye of Sauron Groen = Opgehangen Rood = Opgegeten Paars = Dood door liefdesverdriet De wolven hebben tot morgen 20.30 de tijd om te happen, ook de evilziener en tovenaar kunnen tot die tijd hun ding doen. Succes!
||
![]() |
Citaat:
Edit: Jammer van DaT.
|||
Oke.. dat had ik niet zien aankomen
![]() Citaat:
Citaat:
|
Lieve mensen, dorpelingen, wolfjes en andere functies.
DP regelt morgen en vrijdag de uitslag omdat ik druk ben ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Sorry ![]() EDIT: verder heb je een goed punt, ik ga BB nog in de gaten houden. Ze is nooit helemaal verdachte af geweest dit spel. Alles nog maar eens doorlezen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Hoe dan ook, Onait Sirch is een irritante naam om te typen en iedereen kent hem als Soija. Zodoende heb ik het mezelf makkelijk gemaakt. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verrassend dat DaT dorpeling bleek te zijn.
![]() Dan denk ik eerlijk gezegd dat RP Little Phoebe heeft opgevraagd. Dat leid ik af uit wat RP hier zegt: Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Hmm die zag ik niet aankomen. Goed, zoals beloofd dan een verklaring. Ik dacht dat DaT tovenaar was vanwege een aantal quotes in het begin. Hoe hij reageerde op mr soija die zei dat de tovenaar zijn werk niet deed. Hoe hij stelde dat de wolven nu al gewonnen zouden hebben als hij hangt. En de manier waarop hij het allemaal zei. Tovenaar die in de war is en wel wat steun kan gebruiken, dacht ik. Natuurlijk kon ik ook niet zeggen dat hij tovenaar was, want als ik te overtuigend zou zijn, zouden de wolven hem kunnen opeten, die lezen ook mee namelijk. En dat wil je niet van degene waarvan je denkt dat het de tovenaar is. De reden dat ik mijn leven op het spel wilde zetten is dat ik de tovenaar belangrijker vind dan mijzelf als dorpeling.
Gelukkig "maar" een dorpeling dus, de tovenaar zou vervelender zijn. Verder vind ik Wammus toch nog wel steeds een beetje verdacht vanwege de manier waarop hij dingen zegt. Mr. Mark vind ik ook ietwat verdacht worden. Als ik niet was geswitcht (in hangronde 2), had DaT best kunnen hangen. Dan was het 5 tegen 6 geweest, nu was het 4 tegen 7. Lekker "kansloos" dan ![]()
|
Nu even wachten op wat de wolven doen en ondertussen even de posts van Mr.Mark en Wammus doorlezen, ik vind Wammus niet heel erg verdacht, maar ik vind wel dat je een aantal goede punten hebt, Dabo, dus het is het waard om even door te lezen.
|
1. Absinthe
2. Rode Panda (Ziener) 3. Sann 4. Little Phoebe 5. Twinkebel (dorpeling) 6. Etmakas 7. Mr.Mark 8. Geel 9. Repelsteel (weerwolf) 10. Solero (dorpeling) (geliefde) 11. Batave 12. Bright Blue 13. Wammus 14. Daboman 15. VeGs (leerling) (geliefde) 16. Dingaantouwtje (dorpeling) 17. Onait Sirch (dorpeling) 18. Eye of Sauron Groen = Opgehangen Rood = Opgegeten Paars = Dood door liefdesverdriet Hap, hap, hap, en daar ging Onait Sirch. De wolven hebben hun buikjes weer even volgegeten, het begint weer licht te worden, dus het wordt tijd dat de dorpelingen vergaderen. Zij mogen morgen voor half 9 laten weten welke mogelijke wolf zij willen ophangen. Succes!
Laatst gewijzigd op 23-12-2010 om 19:59. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat vind ik persoonlijk helemaal niet erg. Ik wilde gisteren nog iets posten als 'Eet Soija eens op, want hij speelt het spel echt bloedirritant. En als jullie het niet doen hangen we hem wel op want dan zal ie zelf wel wolf zijn.'
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Jammer van de dorpeling. Minder jammer van Onait Sirch.
![]() ![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|