Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2002, 17:55
SevenLayersDeep
SevenLayersDeep is offline
iemand tips?
Oud 17-01-2002, 18:15
Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Kindertjes van 12 moeten helemaal niet blowen, en zéker geen paddo's gebruiken...
't doet je intelligentie geen goed! En als je zo stom bent dat je er nu al aan wil beginnen zal er sowieso al weinig van zijn, dus wacht nog maar een jaartje of wat...
Oud 17-01-2002, 18:26
Make Yourself
Make Yourself is offline
Citaat:
Sylvain Altherian schreef:
Kindertjes van 12 moeten helemaal niet blowen, en zéker geen paddo's gebruiken...
't doet je intelligentie geen goed! En als je zo stom bent dat je er nu al aan wil beginnen zal er sowieso al weinig van zijn, dus wacht nog maar een jaartje of wat...

Kindertjes van 12 zijn oowk mensen, maar ja .. dat terzijde.. het is idd jong, maar tiz un normale vraag die ze stelt.. En dat van die intelligentie die izzur bij haar genoeg! Tenminste dat lijkt me als je op gymnasium zit ... ach boeiuh, ik ben oowk minderjarig en ik krijg oowk nx meej.. duz misschien iemand die nog NUTTIGE reacties heeft??
Oud 17-01-2002, 18:28
Sylvain Altherian
Citaat:
Make Yourself schreef:
duz misschien iemand die nog NUTTIGE reacties heeft??

De twee reacties die er staan zijn de nuttigste die er ooit zullen staan... Dat weet je alleen nog niet...

Oud 17-01-2002, 18:29
Make Yourself
Make Yourself is offline
Citaat:
De twee reacties die er staan zijn de nuttigste die er ooit zullen staan... Dat weet je alleen nog niet...

waarom doen sommige mensen hier alsof ze allez beter weten of alsof ze gewoon beter zijn??
Oud 17-01-2002, 18:31
NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
vraag gewoon iemand die er ouder uit ziete om bij de cofeeshop naar binnen te gaan, ik had toen ik net begon (k was 14) geluk: m`n broer blowde ook, dus, kocht hij het voor me
Oud 17-01-2002, 18:32
SevenLayersDeep
damnz.. wat boeit jullie da? geef gwoon nuttige tipz. voor gezwets over dak te jong ben hek al ouders, hoor..
Oud 17-01-2002, 18:41
Sylvain Altherian
Citaat:
Make Yourself schreef:
waarom doen sommige mensen hier alsof ze allez beter weten of alsof ze gewoon beter zijn??

Je begrijpt toch zelf ook wel dat als je in je basisvorming op school gaat zitten dampen, je je opleiding in gevaar brengt... Als je dampt ben je de dagen erna bijna altijd ietsje waziger dan normaal. Hierdoor blijft de stof op school minder goed hangen, waardoor je later geen basis hebt voor de geavanceerde stof... Ik doe niet alsof ik het beter weet, ik weet donders goed waar ik het over heb... Ik heb hier genoeg voorbeelden rondlopen...

Oud 17-01-2002, 18:55
Make Yourself
Make Yourself is offline
Citaat:
Je begrijpt toch zelf ook wel dat als je in je basisvorming op school gaat zitten dampen, je je opleiding in gevaar brengt... Als je dampt ben je de dagen erna bijna altijd ietsje waziger dan normaal. Hierdoor blijft de stof op school minder goed hangen, waardoor je later geen basis hebt voor de geavanceerde stof... Ik doe niet alsof ik het beter weet, ik weet donders goed waar ik het over heb... Ik heb hier genoeg voorbeelden rondlopen...

ja da begrijp ik best, je weet misschien idd donders goed waar je het over hebt. Maar als iemand om tips vraagt vinnik nie dat je ut moe gaan verbieden want daar heeft diegene tog nietz aan, ouderz heeft ze al die daar over zeiken.. twas in iig nie mu bedoeling om je aan te vallen..

Oud 17-01-2002, 19:23
drama
drama is offline
paddo's zou'k niet aan beginnen op 12jarige leeftijd
Oud 17-01-2002, 20:22
Stilo/Seek
Stilo/Seek is offline
vraag een vriendje die 18 lijkt, of ga voor de coffeshop staan en vraag aan iemand of die het wilt kopen voor je
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 20:46
Sjaakie666
Sjaakie666 is offline
als die jonge nou wil blowen.. doet ie dat toch lekker.. ik was ook 13 toen ik begon.. en vraag idd aan iemand die 18 of ouder is of ie wil halen. maar laat paddos zitten.. dan ga je dood
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 21:48
apekop123
apekop123 is offline
Ik zou op m'n 12 nog niet aan hasj/wiet beginnen. Maar oke als je het graag wilt ga naar een coffeeshop w8 tot er iemand binnen gaat en geef 'm bijv. 7,5 euro en zeg kan je voor 6 euro dit en dat halen dan mag je de rest houden. Zo hebben wij dat vroeger ook wel eens gedaan.

Maar paddo's kun je beter echt niet nemen als je nog in de groei zit. Ik weet niet precies waarom maar daar stuur ik nog wel ff een post over maar 't schijnt dat dat echt schade kan aanrichten ofzo
Oud 18-01-2002, 03:20
ReiN
ReiN is offline
Citaat:

Ach man, ouwehoer toch niet.
Wijsneus, alsof hij gelijk elke dag apevaag in de klas zit.
Ik was ook net dertien en blowde af en toe en het heeft mij nooit in de weg gelegd om mijn vwo af te maken.

Maar goed even ontopic,
je kent vast wel iemand die 18 is en die het voor je wilt halen, anders kun je altijd nog kijken of iemand op school wat dealt die je het wilt verkopen. And last but not least wat ze bij mij al een paar keer hebben gedaan: wacht buiten bij een coffeeshop totdat je iemand ziet die naar binnen gaat (en er een beetje betrouwebaar uitziet) en vraag gewoon of hij wat voor je wilt halen. 't is wel handig als je met een groepje bent zodat je hem kunt pakken als hij je naait (en dat is ook wat hij dan denkt)
Paas hem een beetje van je wiet als dank en klaar is kees.
Oud 18-01-2002, 03:23
ReiN
ReiN is offline
Trouwens ik was ook 13 toen ik voor de 1e keer paddo's deed, maar raad het evengoed af. Ik denk dat je lichaam er een stuk minder goed mee om kan gaan en dat dus de risico's een stuk groter zijn als je zo jong bent.
Oud 18-01-2002, 09:53
Verwijderd
gwoon vragen aan iemand oftie ut voah je wil hale
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 09:54
Verwijderd
via vrienden
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 13:51
onzinnigegothic
onzinnigegothic is offline
je moet gewoon weten naar welke coffieshop je moet gaan, of gewoon vrienden hebben die zelf halen,
Oud 18-01-2002, 15:58
Locke
Locke is offline
ik ga er geen eens op in
Oud 18-01-2002, 16:05
Sjaakie666
Sjaakie666 is offline
ga voor de shop staan... vraag aan een BETROUWBAAR iemand of die wil halen.. vorige week ben ik in mekaar gebeukt door de eigenaar... iemand heeft ons genaaid
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 16:08
DaTommy
DaTommy is offline
Citaat:
Locke schreef:
ik ga er geen eens op in
offtopic:
post dan niet

ontopic:
Hier in ons dorp is jammergenoeg geen coffeeshop, wel een aantal dealers. Nummers krijg ik vaak via, via.

[Dit bericht is aangepast door DaTommy (18-01-2002).]
Oud 18-01-2002, 18:03
MasterMolly
MasterMolly is offline
Citaat:
SevenLayersDeep schreef:
iemand tips?
!! mot je ff in het bos zoeken...als je luck hebt vind je paddo's
Oud 18-01-2002, 18:06
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Zelf ben ik ook minderjarig en ik gebruik ook alleen maar wiet, aangezien de effecten hiervan voor mij optimaal bevredigend zijn. Aan verslavendere middelen als paddo's begin ik niet, maar dat terzijde.

Om aan wiet te komen is op zich helemaal niet moeilijk wanneer je minderjarig bent. Je moet alleen de juiste mensen kennen... Persoonlijk vind ik 12 jaar veels te jong om er aan te beginnen en zo'n erge noodzakelijkheid is het nu ook weer niet. Je gaat niet dood zonder de drugs hoor. .

Maar ja, conclusie; je moet dus de juiste mensen kennen. Ik kan zelf ook geen coffeeshop binnenstappen in het conservatieve stadje waar ik woon. In Amsterdam gaat dit veel makkelijker, zo blijkt uit ervaring. Tip; hou het de eerstkomende jaren gewoon bij sigaretten en drank. .
Oud 18-01-2002, 18:17
Verwijderd
gewoon zelf binnenstappen
vrienden die wel de leeftijd er voor hebben
of een opa die ergens een plantage in z'n schuurtje heeft (een vriend van me heef zo'n opa)

kuzziess
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 18:28
SevenLayersDeep
Sjaakie666 schreef:
als die jonge nou wil blowen.. doet ie dat toch lekker.. ik was ook 13 toen ik begon.. en vraag idd aan iemand die 18 of ouder is of ie wil halen. maar laat paddos zitten.. dan ga je dood

uhmz.. ik ben een meizje.. en ff tege iedereen.. hehe, nie zeike over dat t slegt iz, mn broer hep me net een joint verkocht, kant en klaar gedraaid

Oud 18-01-2002, 18:29
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
SevenLayersDeep schreef:

uhmz.. ik ben een meizje.. en ff tege iedereen.. hehe, nie zeike over dat t slegt iz, mn broer hep me net een joint verkocht, kant en klaar gedraaid

[/B]
Nou, wat zeur je dan? Je kan er toch aankomen of niet!? .
Oud 18-01-2002, 18:31
SevenLayersDeep
nah, mn broer dee btje moeiluk, omdat ie self gestopt iz. kep al paar weke gezeurd en nu geeft ie me 1 joint.. kom op zeg.. zowveel iz da nie. njah, kannik wel ff mee doen, maar tog eej
Oud 19-01-2002, 07:49
Choke
Choke is offline
Citaat:
SevenLayersDeep schreef:
iemand tips?
Hey! je zit op de middelbare school? dan loopt er ZEKER een dealertje rond.. zoek die.. of, kijk naar familie van je, of vrienden of die blowe of misschien alleen maar wille hale, of zoek een thuisdealer.. tgaat gwoon te gemakkelijk
Oud 19-01-2002, 22:32
Verwijderd
Citaat:
SevenLayersDeep schreef:
damnz.. wat boeit jullie da? geef gwoon nuttige tipz. voor gezwets over dak te jong ben hek al ouders, hoor..
tips wil ik bestwel geven hoor, maarre de mensen hier doen dit voor je eigen veiligheid hoor, want op je 12e al blowen enzo?kan je beter niet doen hoor!maar ja als je het echt zo graag wilt:
via je broer of de broer van een vriendje, of kijk es rond op school(als je al van de basisschool af bent)

Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 13:34
jonasvanh
jonasvanh is offline
ik ben nu ook 14 ik heb er goed over nagedacht of ik nu eens zou blowen ofnie ik heb het van een oudere vriend gekregen en die heeft mij belooft nooit iets anders te zullen aansmeren
maar ik zou zeggen doe het rustig en niet direct met paddo's af entoe een keer een jointje is zelfs zeer gezond
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 14:41
BlackMystery
BlackMystery is offline
lool
hoe da ger aan komt
ga naar eenders welke stad
heb een beetje geld
vraag rustig rond
op den duur graak je aan nummers van dealers en de bal is aan het rollen
maar blijf er liever af
geloof mij
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 17:03
Sjaakie666
Sjaakie666 is offline
nou sorry meizie.. maar vraag aan je broer dan.. is lekkuh makkelijk
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 17:58
SevenLayersDeep
mn broer iz een probleem..
hij iz gekapt met blowen, en hij wil mij ook nie meer bezorge
Oud 20-01-2002, 18:47
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Misschien andere mensen in de leefomgeving?

[Dit bericht is aangepast door Uncle_Sam (20-01-2002).]
Oud 21-01-2002, 18:17
SevenLayersDeep
gahaha, een jongen uit mn klas kan mij wiet bezorge fedaag hek op school geblowd, daz egt humor, khad daarna wiskunde, kwerd dr bijna meteen uitgeflikkert *lol*
Oud 21-01-2002, 19:06
*meissie*
*meissie* is offline
connecties hey!!
Oud 22-01-2002, 09:20
-~SphinX~-
-~SphinX~- is offline
tja je zal connecties moeten hebben ja....
gewoon vrienden die er oud uit zien,of in ieder geval mensen die je kunt vertrouwen......
Oud 22-01-2002, 14:02
Drazzic
Drazzic is offline
Ik was 15 toen ik XTC - Paddo's en weed heb gebruikt.. ik koop het niet zelf maar via connecties.. weed koop ik bij een vriend die vader maakt dat zelf..
XTC bij andere vriend die er in dealt.
en Paddo's haal ik wel zelf

en ja 12 is erg jong.. ik snap ook nie waarom je er dan al behoeft aan heb.. ik doe het om uit te proberen en vind wel relax.. maar ja als 12 ga je toch voetballen ofsow ?? nie met drugs is slecht voor je.. ik zal echt wachten tot je ouder bent dan kan je het nog altijd doen.. en btw als je paddo's wil doen doe het niet alleen.. want das echt super saai.. wil je het doen omdat je het stoer vind ?? wil je stoer doen voor je vrienden.. dan moet je het zeker niet doen..

[Dit bericht is aangepast door Drazzic (22-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 20:27
bonkesone
bonkesone is offline
Tjeezzzz, das lastig, ik ben 16 en ik kom er al nauwelijks niet aan, so....
connecties, dat werkt wel.
Maarre ben je nie wat jong of zo?
Anyway, succcesssss
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 20:36
SevenLayersDeep
ghahahahaha kep t voor mekaar, een klasgenoot kan er voor mij aankome.. heel makkelijk zelvz
Oud 22-01-2002, 22:14
barbwire
barbwire is offline
wat is er gebeurt in je leven dat je nu al wil experimenteren met drugs.Is live so sad
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 06:24
Creep
Creep is offline
Citaat:
SevenLayersDeep schreef:
ghahahahaha kep t voor mekaar, een klasgenoot kan er voor mij aankome.. heel makkelijk zelvz
Ik vin je beetje over komen alsof je het heel stoer vind enzo, en das denk ik verschil tussen 12 jarige en oudere jongeren...
Oud 23-01-2002, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Zelf ben ik ook minderjarig en ik gebruik ook alleen maar wiet, aangezien de effecten hiervan voor mij optimaal bevredigend zijn. Aan verslavendere middelen als paddo's begin ik niet, maar dat terzijde.

paddo's verslavend DORK! jij weet ook echt nix ervan hč!?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 12:21
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
sjek schreef:
paddo's verslavend DORK! jij weet ook echt nix ervan hč!?

Nee inderdaad! Maakt mij dat nu minder stoer ofzo? Kom op zeg, ik weet van bekenden dat paddo's een veel destructievere werking op je lichaam heeft dan wiet. Of het verslavend is heb ik inderdaad geen flauw benul van. Vanwaar die zogenaamde persoonlijke aanval?
Oud 23-01-2002, 22:27
In_flames
In_flames is offline
Damn Het lijkt wel of jullie allemaal vet moeilijk doen. Aan iemand vragen die wel 18 is. Ik denk niet dat je veel van dat soort mensen kent als je 12 bent.
Mijn TIP: Bel gewoon een straatdealer bij jou in de buurt of zoek er een op. Doe dit niet alleen, maar gewoon met wat vrienden. Ze komen alles keurig brengen. p.s ik zou wel iets oudere mensen meenemen voor de zekerheid.
(en nu gaat iedereen me afmaken omdat dit natuurlijk "veels te gevaarlijk" is)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 22:33
barbwire
barbwire is offline
Ik lees je gedichten je hebt bent een supertalent DONT SCREW UP YOUR LIVE
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Nee inderdaad! Maakt mij dat nu minder stoer ofzo? Kom op zeg, ik weet van bekenden dat paddo's een veel destructievere werking op je lichaam heeft dan wiet. Of het verslavend is heb ik inderdaad geen flauw benul van. Vanwaar die zogenaamde persoonlijke aanval?
als je het niet weet zeg er dan ook nix over
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 16:52
SevenLayersDeep
Citaat:
barbwire schreef:
Ik lees je gedichten je hebt bent een supertalent DONT SCREW UP YOUR LIVE
thnx maar uhm.. affetoe een jointjuh ga je nie dood van, hoor

Oud 24-01-2002, 17:55
]{ing
]{ing is offline
eigen kweek... tastes good
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 18:06
Sjaakie666
Sjaakie666 is offline
Goh.. wat lees ik nu op de voorpagina van de Soester Courant.. Is hier in dit muffe dorp (waar maar 1 shop zit) boven een dierenwinkel een dikke wietplantage... 700 tot 800 Hennepplanten van zeker 1.2 meter hoog. Is de politie (ofzowiets) achter gekomen... hebben ze alles van boven (was op een flatje special bedoelt voor kweek) in een prullen bak. wij daar beneden staan.. 4 planten meegeript... aay die staan nu mooi bij me maat... we hebben later nog in de prullenbak lopen graaien (zat daarvoor nog niks anders in) huppa nu hebben we 12 planten... tja ... das betere koek.. Wat kleine gasten.. 14,15 ofzow.. hadden maar voor 30 op de grond gevonden LOL
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten