Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Ik zou op m'n 12 nog niet aan hasj/wiet beginnen. Maar oke als je het graag wilt ga naar een coffeeshop w8 tot er iemand binnen gaat en geef 'm bijv. 7,5 euro en zeg kan je voor 6 euro dit en dat halen dan mag je de rest houden. Zo hebben wij dat vroeger ook wel eens gedaan.
Maar paddo's kun je beter echt niet nemen als je nog in de groei zit. Ik weet niet precies waarom maar daar stuur ik nog wel ff een post over maar 't schijnt dat dat echt schade kan aanrichten ofzo
||
![]() |
Citaat:
Wijsneus, alsof hij gelijk elke dag apevaag in de klas zit. Ik was ook net dertien en blowde af en toe en het heeft mij nooit in de weg gelegd om mijn vwo af te maken. Maar goed even ontopic, je kent vast wel iemand die 18 is en die het voor je wilt halen, anders kun je altijd nog kijken of iemand op school wat dealt die je het wilt verkopen. And last but not least wat ze bij mij al een paar keer hebben gedaan: wacht buiten bij een coffeeshop totdat je iemand ziet die naar binnen gaat (en er een beetje betrouwebaar uitziet) en vraag gewoon of hij wat voor je wilt halen. 't is wel handig als je met een groepje bent zodat je hem kunt pakken als hij je naait (en dat is ook wat hij dan denkt) Paas hem een beetje van je wiet als dank en klaar is kees.
|
Zelf ben ik ook minderjarig en ik gebruik ook alleen maar wiet, aangezien de effecten hiervan voor mij optimaal bevredigend zijn. Aan verslavendere middelen als paddo's begin ik niet, maar dat terzijde.
Om aan wiet te komen is op zich helemaal niet moeilijk wanneer je minderjarig bent. Je moet alleen de juiste mensen kennen... Persoonlijk vind ik 12 jaar veels te jong om er aan te beginnen en zo'n erge noodzakelijkheid is het nu ook weer niet. Je gaat niet dood zonder de drugs hoor. ![]() Maar ja, conclusie; je moet dus de juiste mensen kennen. Ik kan zelf ook geen coffeeshop binnenstappen in het conservatieve stadje waar ik woon. In Amsterdam gaat dit veel makkelijker, zo blijkt uit ervaring. Tip; hou het de eerstkomende jaren gewoon bij sigaretten en drank. ![]()
|
Sjaakie666 schreef:
als die jonge nou wil blowen.. doet ie dat toch lekker.. ik was ook 13 toen ik begon.. en vraag idd aan iemand die 18 of ouder is of ie wil halen. maar laat paddos zitten.. dan ga je dood uhmz.. ik ben een meizje.. en ff tege iedereen.. hehe, nie zeike over dat t slegt iz, mn broer hep me net een joint verkocht, kant en klaar gedraaid ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
via je broer of de broer van een vriendje, of kijk es rond op school(als je al van de basisschool af bent) |
![]() |
|
![]() |
ik ben nu ook 14 ik heb er goed over nagedacht of ik nu eens zou blowen ofnie ik heb het van een oudere vriend gekregen en die heeft mij belooft nooit iets anders te zullen aansmeren
maar ik zou zeggen doe het rustig en niet direct met paddo's af entoe een keer een jointje is zelfs zeer gezond |
![]() |
|
![]() |
Ik was 15 toen ik XTC - Paddo's en weed heb gebruikt.. ik koop het niet zelf maar via connecties.. weed koop ik bij een vriend die vader maakt dat zelf..
XTC bij andere vriend die er in dealt. en Paddo's haal ik wel zelf en ja 12 is erg jong.. ik snap ook nie waarom je er dan al behoeft aan heb.. ik doe het om uit te proberen en vind wel relax.. maar ja als 12 ga je toch voetballen ofsow ?? nie met drugs is slecht voor je.. ik zal echt wachten tot je ouder bent dan kan je het nog altijd doen.. en btw als je paddo's wil doen doe het niet alleen.. want das echt super saai.. wil je het doen omdat je het stoer vind ?? wil je stoer doen voor je vrienden.. dan moet je het zeker niet doen.. [Dit bericht is aangepast door Drazzic (22-01-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Damn Het lijkt wel of jullie allemaal vet moeilijk doen. Aan iemand vragen die wel 18 is. Ik denk niet dat je veel van dat soort mensen kent als je 12 bent.
Mijn TIP: Bel gewoon een straatdealer bij jou in de buurt of zoek er een op. Doe dit niet alleen, maar gewoon met wat vrienden. Ze komen alles keurig brengen. p.s ik zou wel iets oudere mensen meenemen voor de zekerheid. (en nu gaat iedereen me afmaken omdat dit natuurlijk "veels te gevaarlijk" is) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Goh.. wat lees ik nu op de voorpagina van de Soester Courant.. Is hier in dit muffe dorp (waar maar 1 shop zit) boven een dierenwinkel een dikke wietplantage... 700 tot 800 Hennepplanten van zeker 1.2 meter hoog. Is de politie (ofzowiets) achter gekomen... hebben ze alles van boven (was op een flatje special bedoelt voor kweek) in een prullen bak. wij daar beneden staan.. 4 planten meegeript... aay die staan nu mooi bij me maat... we hebben later nog in de prullenbak lopen graaien (zat daarvoor nog niks anders in) huppa nu hebben we 12 planten... tja ... das betere koek.. Wat kleine gasten.. 14,15 ofzow.. hadden maar voor 30 op de grond gevonden
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|