Ik heb mezelf dus maar weer even twee films cadeau gedaan. Trimm naamzoek: Shallow grave Eindelijk! Die ga ik dus binnenkort maar eens kijken. En Rudo y Cursi, die schijnt vooral heel erg leuk te zijn.
@Carn: Antichrist lag er ook tussen, maar ehm.. nee, toch maar niet
Ik heb/had (want uitgeleend) Dogville! En gezien ook, meerdere keren. En Dear Wendy, maar die heeft ie niet geregisseerd geloof ik. En Lars Von Trier is een elitaire arrogante eikel, dus laat hem maar fijn een keertje huilen! Zal hem goed doen.
En Lars Von Trier is een elitaire arrogante eikel, dus laat hem maar fijn een keertje huilen! Zal hem goed doen.
"Hup Lars, in de hoek. Nee, niet van die stomme smoesjes van je, die kennen we wel. Ja, als je een grote mond hebt kan je ook wat terug verwachten. Hop, ga daar maar janken".