Advertentie | |
|
![]() |
|
Twee handjes chips, 3 mini-marsjes, 3 mini-brosjes, 2 mini-snickers, een stuk of 6 blokjes kaas, iets van 4 schijfjes worst, 5 schijfjes komkommer, 1 rolletje ham met kruidenboter, 2 lepels huzarensalade. Volgens mij ben ik er dan
![]() Tot welke maand of jaartal heb jij je foto's netjes af laten drukken (los of in fotoboek vorm)?
||
Citaat:
![]() wie heb je als eerste gelukkig nieuwjaar gewenst gisteren?
|
Verwijderd
|
Beter worden! Ik ben op eigen kracht beter geworden door steeds meer te doen, niet op te geven en niet gewoon maar te gaan slapen, naar vrienden gegaan en ondanks dat het zo ontzettend lang duurde en ik soms het idee had dat het allemaal niets hielp, ben ik beter geworden. En stiekem ben ik daar best trots op.
Als je een agenda koopt, wiens verjaardag schrijf je er dan het eerste in? |
![]() |
|
![]() |
Goede vraag! Ik weet altijd maar een paar datums. Wouw, nu ik zo na denk, weet ik de verjaardagen van twee exvriendjes, en twee andere vriendinnen. En die van mijn broertje. De rest moet ik altijd navragen. Dus het hangt er ook een beetje vanaf waar ik ben, als ik thuis ben dan schrijf ik die van mijn moeder er denk ik als eerst in.
![]() Omdat zo'n goede vraag; en jij? ![]()
|
|