Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga er zometeen mee aan de slag, spookte mezelf 2 weken in mijn hoofd, opgesloten op mijn zolderkamertje. ![]() Was trouwens ook met de jaarswisseling op de laptop, 11:55 en toen dacht ik "och laat ik eens kijken naar die klok op de tv. tv aan.. "2011" wat? VUURWERK wat? klok: 00:00 Nou moe. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nu kan ik tenminste weer helder nadenken. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Noedelhap
ahaaa zo ![]() OT: T maakt mij niet uit of er een verlenging van de inzenddatum komt, ik heb mijn inzending ook pas krap 5 dagen af, dus ik vind het naief om te zeggen dat jullie geen kans voor uitstelling mogen als ik daar zelf ook dankbaar gebruik van heb gemaakt. Ik denk alleen wel dat we niet oneindig moeten uitstellen aangezien er dan ws nooit een eind aan komt. |
![]() |
|
Je had de deadline niet zo lang moeten verschuiven, want nu heb ik weer heel lang niks gedaan. Wat ik maak zal een stuk korter en minder gedetailleerd worden dat ik in gedachten had. Maar ja.
|
Verwijderd
|
De meeste inzendingen komen altijd in het uur voor de deadline, ook als de deadline verschoven wordt.
![]() Ik lever 'm in elk geval sowieso vandaag in, en als de deadline verschoven wordt dan stuur ik morgenmiddag misschien nog een revisie, maar daarna is het echt klaar. Het is een te groot en log project geworden dat ik met mijn huidige kennis niet tot een bevredigend niveau kan trekken, dus mijn handen jeuken inmiddels echt om weer gewoon lekker studies te doen en te oefenen en te experimenteren. Wat ik nu maak voelt een beetje als een dood paard. Laatst gewijzigd op 08-01-2011 om 20:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |