ik verwacht morgen 2 pakketjes van verschillende pakketdiensten en de kachelman komt langs. dus maar snel slapen voor ik megavroeg uit bed word gebeld!!!!!!!!!!!
Morgen mijn klokje, wasmand, warme slaapkamer en de hele dag vrij, wat een goede combi
ik wil ook weer fanatiek gaan lopen, maar weet niet zo goed waar/hoe. op zich zou ik de amsterdamsestraatweg af kunnen lopen naar maarssen en weer terug, maar dat is én saai én te druk belopen/bereden.
Hm, in welke sportwinkel kan ik een heuse Amerikaanse rugbybal scoren, zo'n bruinlederen? Ik wil wel op internet bestellen, maar in een winkel halen lijkt me net iets sneller.
als ik een nieuwe nick zou kiezen zou het droeftoeter worden, maar dat doe ik jullie dus niet aan.
en rationeel is een nét iets betere algemene omschrijving van mijn persoonlijkheid.
Het zat al 4 jaar in de emmer, ik wou ff snel een muurtje witten. Wist niet dat dat kon gebeuren
04-01-2011, 12:12
Verwijderd
en gefeliciteerd met je stageplek!
04-01-2011, 12:12
Verwijderd
haha ik crepeer gewoon van de buikpijn waar ik bij sta
net moest ik zo, hupsend, naar beneden om een ontbijtje te pakken. Als ik met mijn kin mijn knieën aanraak lijkt het minder pijn te doen maar ik loop niet zo héél erg vaak met kin op knieën dus ik ben er nog niet zo bedreven in.
Het zat al 4 jaar in de emmer, ik wou ff snel een muurtje witten. Wist niet dat dat kon gebeuren
Oh, ik wist niet dat het daar kon beschimmelen. Ik wist wel dat het niet eindeloos te bewaren was, maar ik dacht dat de kleur gewoon lelijk en oneffen werd.
Het is echt prima! Ik wilde heel graag bij hen stage lopen... en binnen een kwartier was het gewoon geregeld. Moet over een paar maanden (vlak voordat ik stage ga lopen) nog wel even terug komen om de precieze details te overleggen maar goed.. in principe staat de stage gewoon vast.