Advertentie | |
|
![]() |
|
als zij zegt dat ze je niet saai vindt, moet je dat gewoon geloven. en als jij graag wat spraakzamer zou willen zijn, moet je dat gewoon proberen. als het niet vanzelf gaat, zou je een aantal onderwerpen kunnen bedenken om met je vriendin over te praten: bijvoorbeeld iets dat je hebt gedaan, hebt gehoord, gezien of graag zou willen doen. als je iets vertelt, haar een vraag stelt en vervolgens ingaat op haar antwoord, heb je heel makkelijk een gesprek. na een tijdje gaat het vast steeds makkelijker
![]() |
![]() |
|
Gedwongen praten..
Niet aan beginnen. Je zou me misschien ook wel het wat stillere type kunnen noemen. Maar dat compenseer ik met mijn doen. Jij hebt het dichten bijvoorbeeld. Je hoeft niet constant te praten om iemand tevreden te houden. Hoe je het dichten zo tijdvullend kunt gebruiken weet ik niet, jij bent de dichter. Maar het is wel zo dat ik een relatie die onzeker loopt (vindt ze me wel interessant genoeg? Mooi genoeg? Praat ik teveel? Etc.) niet perfect. Zelf heb ik juist dat ik mijn vriendin als baken van vertrouwen zie, ik heb met haar het gevoel dat alles oké is. Best rustgevend. We waren niet in ene zo bij elkaar, maar ook in het begin was het ook te merken. Laatst gewijzigd op 12-01-2011 om 21:53. |
![]() |
|
![]() |
misschien vindt ze dat nu juist wel leuk aan jou.
zij praat en jij luistert. ze zegt zelf graag veel, en tegen jou kan ze veel zeggen. volgens mij klinkt het of de rollen goed verdeeld zijn ![]() en ik heb al veel horen zeggen dat tegenpolen elkaar aantrekken dus... en als je echt bang bent dat ze je te saai vindt kun je mss nu en dan eens iets super romantisch doen voor haar zodat ze weet dat je om haar geeft en niet saai bent. |
![]() |
|
![]() |
je hoeft toch niet altijd te praten? toen ik op het begin met mijn vriend had praatte wij ook niet zo veel.
nou wel heel veel, en ik geniet meer van de stille momenten als we knuffelen enzo. ![]() dus maak je geen zorgen als je niks weet om te praten, je hoeft helemaal niet te praten, gewoon lekker samen zijn :] |
![]() |
|
Als je allebei veel wil vertellen is het ook niet niks
![]() Dan moet je gaan vechten wie er dan wat mag vertellen xD Jongens zijn over het algemeen meer de personen die luisteren naar de vele verhalen van het meisje. Ik ben zelf wel praatziek en men vriendin vind dat soms ook irritant omdat ik dan zoveel vertel dat ik soms dingen ga herhalen (Blame ADHD) xD Maar ik zou als ik in jouw schoenen zou staan haar gewoon geloven dat ze je niet saai vind en daarbij komt... Als jij een persoon bent die wat stiller is dan ben je dat gewoon en ze is toch voor je gevallen dusja=D Lijkt mij dat je dan niet saai bent maar heel erg interessant toch? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls [3] ikaruz | 500 | 10-02-2004 19:52 |