Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik heb muse ooit wel leuk gevonden, ten tijden van Showbiz en Origin Of Symmetry, maar de albums daarna konden mij niet meer zo bekoren, (Alleen 1 nummer: Knights of Cydonia.) Te bombastisch allemaal.
Heb ze voor het laatst gezien op Pinkpop in 2008 ofzo en hun shows zijn echt fantastisch, echt waar, maar voor thuis hoeft het voor mij niet meer zo.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ja, duidelijk dat The Ren & Stimpy Show een grote invloed heeft gehad. Maar dat geldt eigenlijk voor bijna alle boeiende tekenfilms van na 1991, JohnK heeft echt voor een revolutie in de tekenfilmwereld gezorgd met Ren & Stimpy. Heel Cartoon Network was gebaseerd op de klassieke tekenfilmprincipes die hij daarmee weer teruggebracht had. Jammer alleen dat die revolutie van korte duur was, want nu zitten we toch weer tegen Marmaduke, Tangled and Shrek 4 aan te kijken.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar nu! Het is zo teleurstellend, eerst werden tekenfilms tot in de uiterste details uitgewerk en niet alleen beeld maar ook op andere vlakken. muziek, beeld, emoties, soundeffects, orginaliteit, verhaal, trekjes van personages etc waren allemaal even belangerijk. JohnK verscheurde tekeningen van Ren and Stimpy zodra hij vond dat een gezichtsuitdrukking teveel leek op die van een aflevering die ze al eerder hadden gemaakt. Zo kwamen de gekste dingen op tv! <3 De mass production van nu is bagger, zo snel mogelijk iets op de buis jassen en het moet er maar cool uitzien. Dexters Lab en Fairy Odd Parents, dat wilt nog wel en het is overduidelijk dat Spongebob nog enigzins wel te plaatsen valt bij het ren and stimpy straatje, respect voor de maker van Spongebob maar verder? Fucking nijntje3D! (Fuuuuuu) Dit is geweldig om naar te kijken (9 lives of Fritz the Cat) Jammergenoeg is dit voorbij. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor de rest heb je volkomen gelijk, ja. Vertel mij wat. Als je meer wil leren over animatie moet je trouwens eens gaan lezen op Johns blog, hij vertelt best veel over hoe hij dingen aanpakt enzo. Zo tussen het gescheld op hoe het níet moet door ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mwa, The Flintstones e.d. werden wel veel beter doordacht dan de meeste tekenfilmseries van nu. Je had aparte mensen voor layouts/compositie, achtergronden, kleuren, etc, terwijl daar nu relatief weinig aandacht aan besteed wordt. Die functies zijn allemaal wegbezuinigd als aparte baan, ze worden gedaan door één of twee mensen die bovendien niet/zelden de tijd en het talent hebben om ze allemaal ook echt góed te doen. En producenten hebben nu veel meer zeggenschap in hoe het eindresultaat gaat worden, terwijl ze zelden genoeg artistiek inzicht hebben om daar goede keuzes in te kunnen maken.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hield het hele feest ermee op toen het bier op was? Was er ook geen andere drank meer? Was het nog een beetje druk? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Oh en wat betreft de ambulance: er schijnt iemand in glas te zijn gevallen en zijn polsen te hebben open gehaald, maar het fijne weet ik er niet van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|