Advertentie | |
|
![]() |
|
De beste wensen voor iedereen. Laten we hopen dat het weer een mooi drugsjaar gaat worden vol spacende toestanden.
![]() Ik heb een goed oud en nieuw gehad in ieder geval. Ik heb eigenlijk net iets te veel gedronken want ik had de volgende dag hoofdpijn maar het was wel gezellig. Uiteraard zijn er ook de nodige joints de revue gepasseerd dus ik heb een goed begin gehad van het nieuwe jaar. Er kwamen 2 gasten voorbij die eerst al een nitraatbom afstaken. We hadden het vermoeden dat ze nog wel meer hadden dus wij gingen ze een beetje aanmoedigen. Komt er uiteindelijk een staaf van een centimeter of 10 lang en een paar centimeter doorsnede tevoorschijn. Ze steken hem aan en roepen bukken en weet ik het wat. Wij dachten dat het wel meeviel maar toen ie uiteindelijk uit elkaar knalde voelde je de schokgolf op je gezicht voorbij komen. Echt geniaal. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En door een of andere suffe belofte met mijn broertje ben ik ineens gestopt met blowen en roken, al is mijn keel nog steeds zo hard naar de kenker dat ik dat waarschijnlijk over een paar dagen pas crap ga vinden Zal me benieuwen wat 2011 gaat brengen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben naar de shop geweest en heb 2 joints voor vanavond en ga fijn ontopic zitten zijn. Er gaat bij ons thuis een nieuwe schuur in de tuin gebouwd worden. Ik moet 2 dagen helpen met het afbreken van de oude schuur en het tillen van de zooi. Als het goed is hebben we dan over 3 weken een waterdichte schuur en kan er een diepvries in komen te staan. ![]()
|
Jezus, wel meteen een flinke vuurdoop deze week. Het plan was situaties waarin in veel zin zou krijgen in roken te mijden, maar daarintegen ging ik lekker rondgehangen tot de late uurtjes op wazige plekken, waar letterlijk iedereen rookt
![]() ![]() En jezus zeg, niet roken is opzich wel lastig, maar verder is er niet zo veel anders, alleen dat het kwartiertje pauze op mijn werk niet echt zin meer heeft. Stoppen met blowen is een stuk minder moeilijk, maar het heeft wel effect zeg, jezus. Ik heb in 2011 pas 2 nachten meer dan 4 uur geslapen, en dat waren de nachten dat ik had gedronken. Alle andere nachten lig ik wel 7+uur in bed, maar slaap daar (veel) minder dan de helft van, en voor de rest word ik maar niet moe, blijf ik druk en praat ik veel (type zelfs meer dan normaal:/) Ergste is misschien nog wel dat waterijsjes nu helemaal niet meer zo lekker zijn ![]() |
![]() |
|
Arme Zowie heeft het er maar zwaar mee. Het zal mij benieuwen wanneer je faalt.
![]() ![]() Onze schuur is inmiddels afgebroken en het materiaal staat klaar voor de nieuwe. Helaas is het kutweer dus er gebeurt vandaag niets. Naja behalve dan dat m'n vriendin waarschijnlijk pas morgen thuis komt en ik dus nog een dagje alleen zit. Ik ga zo eerst maar eens het te veel gehaalde zeil terugbrengen en dan mooi naar de shop voor een joint. ![]()
|
zijn dat niet van de grauw beige achtige pillen met een hartje erop ?
en heb al in tijden niet meer stoned achter de pc gezeten. laatst wel bmet z'n vieren de hele dag geblowed films gekeken en tekken gespeeld ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik weet het verschil maar kan het niet uitleggen
![]() iets met dat als je stoned bent dat je dan meer ontspannen bent en gewoon naar iets interessants kan kijken zonder echt op te letten ofzo ![]() en bij high lach je meer en ben je vrolijker. zoiets en nu weet ik niet meer wat ik nog wou zeggen ![]()
|
ik zie het meestal zo stoned is gewoon dat je niks meer wilt doen behalve zitten en staren enzo dus je eigen als steen ziet eigenlijk
![]() ![]() ben niet heel erg ontopic meer ![]()
|
Zwaar ontopic inmiddels
![]() Net The Union gekeken, voor de mensen die hem nog niet kennen hier de youtube link naar het eerste deel (11 delen totaal). Nu nog even wat van George Carlin kijken. Vrije dag morgen <3
||
Citaat:
![]()
|
Zaterdag op het festivalletje van Ir. de Narie mijn wedenschap met mijn broertje verloren
![]() ![]() En wel grappig, al die verstandige tips, zou ze zelf ook geven, maar mijn laatste keer x werkte nog toen ik alweer op mijn werk was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
dat is waar
![]() nu lekker ontopic in de rekenles ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en @boot dankje! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En volgende dag chillen. Uiteraard. ![]() |
![]() |
||