Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2011, 12:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
They only want you when you're 17, when you're 21, you're no fun

Ik heb net een filmpje gebrand voor vanavond, The Social Network. Trailer zag er wel oke uit

Edit:

Oud 18-01-2011, 12:34
Verwijderd
Citaat:
vince betercore naamzoek; die zijn met zn 2en in de auto gestapt om spontaan een weekendje parijs te doen
maar meer dan alle standaard dingen hebben we echt niet gezien op het hardrock café na dan
Oud 18-01-2011, 12:37
Batave
Batave is offline
Citaat:

Ik heb net een filmpje gebrand voor vanavond, The Social Network. Trailer zag er wel oke uit

Edit:

[filmpje]
Van de piraten baai?
Oud 18-01-2011, 12:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Van de piraten baai?
Nee, FTD (anders is het avi en kan ik niet branden en moeite )
Oud 18-01-2011, 12:46
Uice
Uice is offline
Citaat:
Guys, vraagje. Wie heeft er enig verstand van Parijs? Wat is er leuk om te bezoeken, dan alleen de standaard dingen? We willen met de auto en logeren in een hotel. Iemand ervaringen mee?
Dat hangt er vanaf waar je van houdt. Als je geïnteresseerd bent in musea moet je sowieso een dag uittrekken voor d'Orsay en twee voor het Louvre. Aan de Eiffeltoren moet je geen tijd verspillen, die is van dichtbij echt niet indrukwekkender dan vanuit de verte, en de buurt eromheen is ook niet zo boeiend. Wel sowieso naar de Sacre Coeur, en dan niet alleen naar de kerk gaan maar ook een tijdje in dat gebied blijven, erg leuke buurt.
Oud 18-01-2011, 13:14
Verwijderd
@Missy: Opera Garnier

Laatst gewijzigd op 18-01-2011 om 13:25. Reden: Mijn computer kan het niet aan. Kusje.
Oud 18-01-2011, 13:23
Verwijderd
goedemorgen.
Oud 18-01-2011, 13:24
Missy
Missy is offline
Citaat:
Disneyland Parijs is de ene reden om überhaupt naar Frankrijk te gaan imo
Disney. Alleen zo rijk ben ik nu ook weer niet.
Citaat:
maar meer dan alle standaard dingen hebben we echt niet gezien op het hardrock café na dan
Hm, misschien kan je dan wel vertellen of het te doen is met de auto? Is Parijs echt zo'n hel?
Citaat:
Dat hangt er vanaf waar je van houdt. Als je geïnteresseerd bent in musea moet je sowieso een dag uittrekken voor d'Orsay en twee voor het Louvre. Aan de Eiffeltoren moet je geen tijd verspillen, die is van dichtbij echt niet indrukwekkender dan vanuit de verte, en de buurt eromheen is ook niet zo boeiend. Wel sowieso naar de Sacre Coeur, en dan niet alleen naar de kerk gaan maar ook een tijdje in dat gebied blijven, erg leuke buurt.
Oh, google is er ook wel positief over. Klinkt goed!
Citaat:
@Missy: Opera Garnier

[afbeelding]
Je foto doet het niet. Oh, zo wel. Ligt het toch aan mijn computer. Maar dat ziet er uit alsof het een bezoekje waard is.
Oud 18-01-2011, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Aan de Eiffeltoren moet je geen tijd verspillen, die is van dichtbij echt niet indrukwekkender dan vanuit de verte,
Wat zeg je jonge De Eiffeltoren moet je wel heen hoor! Die is van dichtbij juist supervet. En je hebt een best mooi park er omheen! Maarja, nu is het hartje winter.
Oud 18-01-2011, 13:51
Verwijderd
Net kwam er onverwacht een cv-monteur. Het huis staat nog vol met lege flessen drank. Hij vond 't allemaal prima.
Oud 18-01-2011, 13:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
De CV monteur heeft dat vast wel vaker gezien/is vast zelf ook jong geweest.
Oud 18-01-2011, 14:08
Verwijderd
Dat weet ik ook wel, maar als ik had geweten dat ie zou komen had ik er wel voor gezorgd dat ie in ieder geval bij de CV kon.
Oud 18-01-2011, 14:12
Verwijderd
zo avonddienst met een schreeuwmens. Als zij een verhaal vertelt kunnen ze dat 3 straten verder nog horen
Oud 18-01-2011, 14:17
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat zeg je jonge De Eiffeltoren moet je wel heen hoor!
Misschien als je twee weken de tijd hebt. Het is nou niet bepaald een hoogtepunt.
Oud 18-01-2011, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Misschien als je twee weken de tijd hebt. Het is nou niet bepaald een hoogtepunt.
Oud 18-01-2011, 14:28
Carn
Carn is offline
ik vond de Eiffeltoren wel leuk. Wel met de trap omhoog natuurlijk, de lift is voor dikke Amerikanen.
Oud 18-01-2011, 14:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goed, taarthaaltijd!
Oud 18-01-2011, 14:42
Verwijderd
Ik ga meer eens beginnen aan het wws verhaal /lekkermaak.
Oud 18-01-2011, 14:43
Verwijderd
Citaat:
volgens mij heb ik net in 2 uur meer geleerd dan in 1 jaar Mens & Informatica @ fontys :\ brain overload alert.
wat was je doen dan?
Oud 18-01-2011, 14:46
Carn
Carn is offline
Citaat:
wat was je doen dan?
we zijn onze backend aan het herorganiseren, dus een hele rits aan servers; subdomeinen, varia databaseconnecties en andere interfaces die op de schop gaan
Oud 18-01-2011, 14:48
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

Edit:

[filmpje]
Die gast was laatst ook op dumpert heeft moves
Oud 18-01-2011, 14:49
Sherlock
Sherlock is offline
http://www.dumpert.nl/mediabase/1131...t_dansles.html
Oud 18-01-2011, 14:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
we zijn onze backend aan het herorganiseren, dus een hele rits aan servers; subdomeinen, varia databaseconnecties en andere interfaces die op de schop gaan
en om dit dragelijk te maken draaien we al de HELE MIDDAG DIT SOORT ZUT

Oud 18-01-2011, 14:54
Carn
Carn is offline
Oud 18-01-2011, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Ik vond de Eiffeltoren anders best hoog d;d;D
Oud 18-01-2011, 15:14
Verwijderd
Schatjes, willen jullie mij even helpen met plaatjes googelen? Ik heb twee foto's nodig van een echtpaar 'op stand'. (Twee verschillende echtparen) Man met een mooi overhemd/bretels, vrouw in bijv. een mantelpakje. Het kakkerige moet er een beetje van afstralen zeg maar.

Dan zijn jullie heeeeeeel lief
Oud 18-01-2011, 15:15
Verwijderd

?
Oud 18-01-2011, 15:17
Verwijderd
Oud 18-01-2011, 15:17
Verwijderd

wellicht kan ik daar wat mee maar ik wil ze liever van 'nu' zeg maar.
Oud 18-01-2011, 15:19
Batave
Batave is offline
Ik heb een half uur naar katten gekeken op YouTube, ik wil een kat
Oud 18-01-2011, 15:20
Verwijderd
Oh, en ik had net nog deze:

gevonden, en ik vroeg me net af waarom ze zo raar kijken en of dat 's werelds eerste homohuwelijk was of dat een van de twee een vrouw is.
Oud 18-01-2011, 15:20
Uice
Uice is offline
Oud 18-01-2011, 15:22
Uice
Uice is offline
Deze krijg ik als ik zoek op 'deftig echtpaar':

Oud 18-01-2011, 15:22
Verwijderd

Oud 18-01-2011, 15:24
Verwijderd
Oud 18-01-2011, 15:25
Uice
Uice is offline
En toen ik zocht op 'deftige dame' kreeg ik deze:

Oud 18-01-2011, 15:26
Verwijderd
Ja ik heb dus hetzelfde probleem, ik heb al op alle mogelijke termen gezocht, maar ik krijg niet het soort echtpaar dat ik zoek
Oud 18-01-2011, 15:26
Verwijderd
Als jullie naar google.ru gaan, hem op Russisch zetten, random iets intypen en dan 'plaatjes' doen, krijgen jullie dan ook een foutmelding als jullie op de plaatjes klikken?
Oud 18-01-2011, 15:27
Verwijderd
Huhu als mijn ouders thuis zijn kan ik ze vragen te poseren, maar zij zijn niet echt intellectuelen op stand
Oud 18-01-2011, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Schatjes, willen jullie mij even helpen met plaatjes googelen? Ik heb twee foto's nodig van een echtpaar 'op stand'. (Twee verschillende echtparen) Man met een mooi overhemd/bretels, vrouw in bijv. een mantelpakje. Het kakkerige moet er een beetje van afstralen zeg maar.

Dan zijn jullie heeeeeeel lief

http://www.flickr.com/photos/ashjojo...n/photostream/
Oud 18-01-2011, 15:30
Verwijderd
Als je vader een overhemd aandoet en bretels en je moeder een mooi pakje en een parelketting ben ik HELEMAAL tevreden
Carn
Carn is offline
huhu parelketting huhu.
Verwijderd
Op parelketting zoeken was een van de slechtere ideeen van vandaag ja
Oud 18-01-2011, 15:31
Verwijderd
Oud 18-01-2011, 15:31
Verwijderd
oooh op stand ik las op het strand hahaha