Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En dus door hem onterecht verdacht gemaakt wordt. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ach ja, ronde 1 is wat mij betreft gewoon een beetje sfeermakerij. In ronde 2 ga ik wel weer serieus bekijken wie er wolf zou kunnen zijn. En dan gaan we wel weer hooivorken en fakkels uitdelen.
|
Niet zo lucky number 7 dus
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Moet er ook wel bij zeggen dat ik er niet zo van houdt om iedereen die een verkeerde verdachtmaking uitspreekt direct af te knallen, want dan durft niemand meer iets te zeggen. En dat is uiteraard voordelig voor de wolven. Neemt niet weg dat ik nog steeds wil weten van hem waarom hij voor zijn verrader-verdachte gaat, en niet voor zijn wolf-verdachte. Citaat:
Ik zie in dat je die opmerkingen als hints naar de wolven kunt zien, op voorwaarde dat Dott wolf is. Maar de opmerking an sich vind ik niet raar. Bedoel je dat? Want nu komt het enigzins over als subtiele stemmingsmakerij. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ga voorlopig voor Geel. Denk dat ik morgen niet meer online kan komen, want de hele dag overal en nergens aan het lesgeven. Maar ik snap a. niet zozeer de hint die hij ziet, en b. vind ik het gek dat hij op zijn verrader-verdachte gaat stemmen en niet op zijn wolf-verdachte. Zeker nu er nog een leerling in het spel zit.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik weet nog niet precies wat ik moet doen. Aan de ene kant kan het toch een verradersopmerking zijn van Mutant maar Geel sprint er wel fel bovenop. Ook stemt hij als eerste om te doen alsof het echt zo overtuigend was. Daar komt wel weer bij dat de vorige ronde Repelsteel ook opgehangen werd om zo'n soort overdreven en ondoordachte opmerking. Ik zal er nog even over nadenken maar ik moet zeggen dat ik de post van VeGs ook wel wat vond hebben. Ze zei dat Geel maar op Dott moest stemmen als hij vond dat zij wolf was en Mutant verrader. Ik denk dat de verwarring die de verrader kan veroorzaken niet opweegt tegen het verliezen van de leerling aan de verrader. Het is beter om de leerling als een soort van verzekering te hebben tegen het verliezen van een tovenaar of ziener maar dat is mijn mening. Ook kan het nog informatie opleveren als we er iets later in het spel achter komen wie de verrader is, dit geeft informatie uit eerdere stemlijstjes. Dus voor mij is Mutant of Geel niet meteen slecht te noemen, ik vind het wel wat rare acties van beide personen.
|
http://forum.scholieren.com/showthre...4#post31282854
De stemmen zijn erg verdeeld, misschien kan dat handig zijn, maar er moeten nog 12 mensen stemmen dus ik vraag me af of die verdeling blijft.
|
Verwijderd
|
Wat een ontzettend vet verhaal!
![]() ![]() Hmm, eerste ronde nog niet veel te zeggen. Mutant zinspeelt een ''onschuldige'' opmerking. Maar misschien spelen ze zo wel op Admin, las dat ze daar vooral speelt en hier op een hoger/sneller niveau wilde spelen. VeGs speelt in op die opmerking van Mutant, als ervaren speler. Geel zegt hier nogal snel iets van als: Bam! jullie moeten verrader zijn. Waarom de wolf dan niet ophangen? VeGS verklaart Geel ineens de oorlog en gaat meteen in de tegenaanval als: '' jij bent misschien wel verrader''. Daarnaast hebben we nog Dott die eigenlijk buiten schot blijft. Mutant, Geel, Dott of VeGs. Ik weet het nog niet en wacht even af. |
![]() |
|
De post van Geel deed me heel erg denken aan mijn vorige ronde toen ik verrader was, iets zoeken wat lichtelijk verdacht was en er vol op in gaan om zo gauw wat stemmen te krijgen op onschuldige mensen. Hierbij wil ik niet zeggen dat Dott, Mutant of VeGs onschuldig zijn, maar daar deed het mij aan denken.
Geel is voor mij zeker een kandidaat voor de positie van verrader.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm, er zit zeker wat in dus ![]() VeGs vind ik wel aanvallender reageren dan Dott of Mutant moet ik zeggen. Wel een beetje haar speelstijl maar ze is nog niet in de gevarenzone. En badguys hebben de neiging sneller aanvallender te reageren als ze aangevallen worden is mijn ervaring. Ik twijfel nog maar het viel mij op. Laatst gewijzigd op 18-01-2011 om 22:41. Reden: edit: ik neig nog nergens naar |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik weet ook nog niet wie ik moet stemmen, maar ik vind alle commotie rond Geel een beetje bizar. Ik zie hem niet als verrader. En mocht hij dat wel zijn, willen we hem niet ophangen, want dat is zonde van de leerling.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waarderingstopic. Verwijderd | 500 | 06-05-2013 13:07 | |