Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2011, 17:48
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik snap waar je heen wilt Geel maar ik vind het een beetje vergezocht.
Oud 18-01-2011, 17:49
Dott
Dott is offline
Oh, ik zie dat ik nu al wolf zou zijn xD slaat idd als een houten poot op een wolf VeGs. Misschien stem ik wel op Geel, omdat ie nu al onschuldige mensen verdacht maakt..
Oud 18-01-2011, 18:11
Bright Blue
Bright Blue is offline
Haha, het verhaal.
Oud 18-01-2011, 18:22
Verwijderd
Bij deze ga ik waarschijnlijk op geel stemmen omda thij nu al begint met verdachtmakingen.
Oud 18-01-2011, 18:22
Verwijderd
Ik weet dat verraders zichzelf vaak aan de wolven 'verraden' in de eerste ronde, maar ik zie het gewoon niet helemaal.
Oud 18-01-2011, 18:46
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Bretels Maar ben ik nou Zalm of Jort.
Op volgorde! Ik sta eerst boven de foto, dus ik ben de linker. Ik mag de oude viespeuk zijn, jeuh!
Oud 18-01-2011, 18:48
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Op volgorde! Ik sta eerst boven de foto, dus ik ben de linker. Ik mag de oude viespeuk zijn, jeuh!
Als je het op die manier bekijkt ben ik die man op mijn foto!
Oud 18-01-2011, 18:49
Dingaantouwtje
Oke, ik ga gewoon voor de random.org. Die zegt 22, dus ik stem (in ieder geval voorlopig) VeGs.
Oud 18-01-2011, 18:49
Dingaantouwtje
Citaat:
Als je het op die manier bekijkt ben ik die man op mijn foto!
Precies!
Oud 18-01-2011, 18:51
Daboman
Daboman is offline
Hmm, volgens mij werd er de vorige keer ook al snel iemand opgehangen op basis van zo'n verhaal. Ik begrijp het ook wel, maar ik denk dat verraders toch net even wat subtieler zouden hinten. Op een manier dat zelfs de wolven het niet altijd door zouden hebben. Tenzij je mr soija heet.

Niet dat ik nou een betere theorie heb, dat dan weer wel. Maarja, ronde 1.
Oud 18-01-2011, 19:02
Verwijderd
Top verhaal!

Ik vind Geels theorie wel wat ver gezocht, maar ik heb ook nog geen idee waar je de eerste ronde anders op zou kunnen letten.
Oud 18-01-2011, 19:07
Daboman
Daboman is offline
Ik vind Little Phoebe ook wel verdacht, want die heeft voor haar verjaardag een kaart gehad van het officiële weerwolfspel waar op staat dat ze wolf is
Oud 18-01-2011, 19:09
Bright Blue
Bright Blue is offline
Oh en ik wil de spellijstjes wel maken, alleen ik kan die van deze hangronde niet maken aangezien ik morgen nauwelijks thuis ben.
Oud 18-01-2011, 19:10
Batave
Batave is offline
Citaat:
Oh en ik wil de spellijstjes wel maken, alleen ik kan die van deze hangronde niet maken aangezien ik morgen nauwelijks thuis ben.
Dat doe ik wel.
Oud 18-01-2011, 19:17
Batave
Batave is offline
Stemlijstje hangronde 1

Mutant
1. Geel
12. Sherlock
19. Michelangelo

Geel
2. Queasy
8. Absinthe
9. Dott
17. Etmakas
18. Mutant

VeGs
3. Dingaantouwtje

Batave
4. Bright Blue

Dingaantouwtje
5. Sabir96

Dott
6. Röps
20. VeGs

Little Phoebe
7. Rode Panda

Bright Blue
10. Furby Feeder

Mr. Mark
11. Repelsteel

Furby Feeder
13. Batave

Absinthe
14. Little Phoebe

Michelangelo
15. Daboman

Etmakas
16. SweetSmile

Nog niet gestemd:
Mr.Mark
Twinkebel

Laatst gewijzigd op 19-01-2011 om 15:21.
Oud 18-01-2011, 19:17
Röps
Röps is offline
Citaat:
Oh, ik zie dat ik nu al wolf zou zijn xD slaat idd als een houten poot op een wolf VeGs. Misschien stem ik wel op Geel, omdat ie nu al onschuldige mensen verdacht maakt..
Welke onschuldige mensen? Zijn Mutant en Vegs "onschuldig"?

Ik vind de verdachtmakingen van Geel wel maf, maar de post van Dott hierboven begrijp ik niet helemaal, of neem ik die post te serieus?
Oud 18-01-2011, 19:21
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Welke onschuldige mensen? Zijn Mutant en Vegs "onschuldig"?

Ik vind de verdachtmakingen van Geel wel maf, maar de post van Dott hierboven begrijp ik niet helemaal, of neem ik die post te serieus?
Volgens mij bedoelt ze dat Geel haar van wolfzijn verdenkt, en dat zij zelf onschuldig is.
En dus door hem onterecht verdacht gemaakt wordt.
Oud 18-01-2011, 19:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
slaan je verdachtmakingen als een houten been op een wolf,
wat een uitdrukking

Citaat:
Ik vind Little Phoebe ook wel verdacht, want die heeft voor haar verjaardag een kaart gehad van het officiële weerwolfspel waar op staat dat ze wolf is
Oh, oke, Rode Panda twee
Oud 18-01-2011, 19:29
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
wat een uitdrukking

Oh, oke, Rode Panda twee
Hmm ik had verwacht dat je zou zeggen dat ik die kaart zelf heb gegeven

Ach ja, ronde 1 is wat mij betreft gewoon een beetje sfeermakerij. In ronde 2 ga ik wel weer serieus bekijken wie er wolf zou kunnen zijn. En dan gaan we wel weer hooivorken en fakkels uitdelen.
Oud 18-01-2011, 19:35
Verwijderd
random. org zegt 2
maar Geel die meteen over de verrader begint..? verdacht..
Oud 18-01-2011, 19:38
Bright Blue
Bright Blue is offline
Random zegt 7! Dus ik ga voor Batave. Geef mijn stem nu dus al door aangezien ik er morgen niet ben.
Oud 18-01-2011, 19:41
Batave
Batave is offline
Niet zo lucky number 7 dus . Overigens vind ik Geel al wel heel gauw mensen verdenken. De uitspraak van VeGs is een beetje raar, maar VeGs heeft al vaker laten zien een sterke speelster te zijn, dus het lijkt me sterk dat ze dat zo doorzichtig door zou geven.
Oud 18-01-2011, 19:41
Verwijderd
Citaat:
@ Geel:
Maar je gaat dus liever voor een potentiële verrader, dan voor een potentiële wolf?
Nogal stom met de leerling in het spel. Uitleg graag?
Dat maakt het voor mij erg verdacht, en als wolf de verrader opofferen (zoals hij beweert dat ik ben) is natuurlijk een wit voetje halen.
Oud 18-01-2011, 20:06
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Dat maakt het voor mij erg verdacht, en als wolf de verrader opofferen (zoals hij beweert dat ik ben) is natuurlijk een wit voetje halen.
Eens, maar toch wil ik eerst zijn uitleg horen. Vorig spel was hij wolf, en toen bleef hij nogal op de achtergrond. Nu zet hij zichzelf juist direct op de voorgrond door als eerste verdachten te noemen. Dat kan bewust zijn, omdat hij als verrader misschien anders speelt, maar het kan er ook op wijzen dat hij een fanatieke dorpeling is. Nogal veel spelers spelen anders als wolf of als dorpeling, dus dat pleit nu in zijn voordeel.

Moet er ook wel bij zeggen dat ik er niet zo van houdt om iedereen die een verkeerde verdachtmaking uitspreekt direct af te knallen, want dan durft niemand meer iets te zeggen.
En dat is uiteraard voordelig voor de wolven.

Neemt niet weg dat ik nog steeds wil weten van hem waarom hij voor zijn verrader-verdachte gaat, en niet voor zijn wolf-verdachte.

Citaat:
Batave
Niet zo lucky number 7 dus . Overigens vind ik Geel al wel heel gauw mensen verdenken. De uitspraak van VeGs is een beetje raar, maar VeGs heeft al vaker laten zien een sterke speelster te zijn, dus het lijkt me sterk dat ze dat zo doorzichtig door zou geven.
In welk opzicht is mijn opmerking raar, of raarder dan die van Mutant?
Ik zie in dat je die opmerkingen als hints naar de wolven kunt zien, op voorwaarde dat Dott wolf is. Maar de opmerking an sich vind ik niet raar.
Bedoel je dat? Want nu komt het enigzins over als subtiele stemmingsmakerij.
Oud 18-01-2011, 20:06
Verwijderd
Random.org zegt 12, dus dat wordt Dingaantouwtje.

Spoiler
Oud 18-01-2011, 20:07
Röps
Röps is offline
Citaat:
Volgens mij bedoelt ze dat Geel haar van wolfzijn verdenkt, en dat zij zelf onschuldig is.
Onschuldige mensen is wel meervoud, maar, mja, op zich kan je dat wel in die context gebruiken ja. Bij gebrek aan iets beters, ga ik nu iig wel Dott stemmen.
Oud 18-01-2011, 20:09
Verwijderd
Random.org kan me de kont likken!

LP's reign of terror moet snel eindigen! Kakwolf zal niet de eerste ronde overleven!
Oud 18-01-2011, 20:09
Dingaantouwtje
Citaat:
Spoiler
Zolang je me aan mijn bretels ophangt vind ik het best, anders word ik boos!
Oud 18-01-2011, 20:12
Batave
Batave is offline
Citaat:
Eens, maar toch wil ik eerst zijn uitleg horen. Vorig spel was hij wolf, en toen bleef hij nogal op de achtergrond. Nu zet hij zichzelf juist direct op de voorgrond door als eerste verdachten te noemen. Dat kan bewust zijn, omdat hij als verrader misschien anders speelt, maar het kan er ook op wijzen dat hij een fanatieke dorpeling is. Nogal veel spelers spelen anders als wolf of als dorpeling, dus dat pleit nu in zijn voordeel.

Moet er ook wel bij zeggen dat ik er niet zo van houdt om iedereen die een verkeerde verdachtmaking uitspreekt direct af te knallen, want dan durft niemand meer iets te zeggen.
En dat is uiteraard voordelig voor de wolven.

Neemt niet weg dat ik nog steeds wil weten van hem waarom hij voor zijn verrader-verdachte gaat, en niet voor zijn wolf-verdachte.

In welk opzicht is mijn opmerking raar, of raarder dan die van Mutant?
Ik zie in dat je die opmerkingen als hints naar de wolven kunt zien, op voorwaarde dat Dott wolf is. Maar de opmerking an sich vind ik niet raar.
Bedoel je dat? Want nu komt het enigzins over als subtiele stemmingsmakerij.
Oh, ik bedoelde eigenlijk Mutant's post over wolf met een houten been. Mijn fout.
Oud 18-01-2011, 20:27
Verwijderd
Wat is daar raar aan, in het begin is er niet veel te zeggen, dus ik post maar een beetje voor de lol. In het begin is het toch random wijzen.
Oud 18-01-2011, 20:38
Verwijderd
Ik ga voorlopig voor Geel. Denk dat ik morgen niet meer online kan komen, want de hele dag overal en nergens aan het lesgeven. Maar ik snap a. niet zozeer de hint die hij ziet, en b. vind ik het gek dat hij op zijn verrader-verdachte gaat stemmen en niet op zijn wolf-verdachte. Zeker nu er nog een leerling in het spel zit.
Oud 18-01-2011, 20:39
Dott
Dott is offline
Citaat:
Yes, inderdaad.
Ik stem op geel
Oud 18-01-2011, 20:40
Batave
Batave is offline
Citaat:
Wat is daar raar aan, in het begin is er niet veel te zeggen, dus ik post maar een beetje voor de lol. In het begin is het toch random wijzen.
Ik vind het apart dat je iemand specifiek aanwijst als wolf, maar zoals ik al zei lijkt me dit een heel onwaarschijnlijke verraderspost.
Oud 18-01-2011, 20:59
Verwijderd
Bwa, het was meer een grapje, beetje vingerwijzen, beetje discussie op gang brengen. En dat is wel gelukt
Oud 18-01-2011, 21:04
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
damn wat een geweldig verhaal
Kan niet wachten tot het mijn beurt is om een vervolg te schrijven
Oud 18-01-2011, 21:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

LP's reign of terror moet snel eindigen! Kakwolf zal niet de eerste ronde overleven!
What else is new
Oud 18-01-2011, 21:21
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
furby feeder stemt altijd 13 in de eerste ronde. dus bright blue it is.

de redelijk stellige opmerking van geel is inderdaad wat vreemd, we houden je in de gaten. als dat nog nodig mocht zijn, als je deze ronde overleefd
Oud 18-01-2011, 21:23
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:

Jij speelt ook compleet je eigen spel hè..... Nou ja, je zorgt er wel voor dat iedereen je een beetje voor gek verklaart zodat je ruimte hebt voor onzorgvuldigheden.

Maar ik weet nog niet precies wat ik moet doen. Aan de ene kant kan het toch een verradersopmerking zijn van Mutant maar Geel sprint er wel fel bovenop. Ook stemt hij als eerste om te doen alsof het echt zo overtuigend was. Daar komt wel weer bij dat de vorige ronde Repelsteel ook opgehangen werd om zo'n soort overdreven en ondoordachte opmerking.
Ik zal er nog even over nadenken maar ik moet zeggen dat ik de post van VeGs ook wel wat vond hebben. Ze zei dat Geel maar op Dott moest stemmen als hij vond dat zij wolf was en Mutant verrader. Ik denk dat de verwarring die de verrader kan veroorzaken niet opweegt tegen het verliezen van de leerling aan de verrader. Het is beter om de leerling als een soort van verzekering te hebben tegen het verliezen van een tovenaar of ziener maar dat is mijn mening. Ook kan het nog informatie opleveren als we er iets later in het spel achter komen wie de verrader is, dit geeft informatie uit eerdere stemlijstjes.

Dus voor mij is Mutant of Geel niet meteen slecht te noemen, ik vind het wel wat rare acties van beide personen.
Oud 18-01-2011, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Zolang je me aan mijn bretels ophangt vind ik het best, anders word ik boos!
Ik hang mensen niet op aan bretels, alleen aan stroppen (en onderbroeken)
Oud 18-01-2011, 21:27
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
What else is new
Oh daarom noem je me rode panda

Ik was niet helemaal serieus eigenlijk, om eerlijk te zijn heb ik geen idee op wie ik moet stemmen, maar ik vind het zo saai om random.org te gebruiken.
Oud 18-01-2011, 21:31
Verwijderd
Hmm, eerlijk gezegd heb ik nog niet echt een idee op wie ik zal stemmen. Het is op dit moment nog zo nergens op gebaseerd. De reactie van Geel is wel opvallend, maar ik vind het nog niet direct verdacht. Ik kijk morgen nog maar even precies op wie ik dan wél ga stemmen.
Oud 18-01-2011, 22:09
Verwijderd
Ik stem op Mr. Mark, nummer 2 op de de deelnemerslijst
Oud 18-01-2011, 22:15
Batave
Batave is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...4#post31282854

De stemmen zijn erg verdeeld, misschien kan dat handig zijn, maar er moeten nog 12 mensen stemmen dus ik vraag me af of die verdeling blijft.
Oud 18-01-2011, 22:30
Verwijderd
Wat een ontzettend vet verhaal! En een mooie gelijkenis qua foto

Hmm, eerste ronde nog niet veel te zeggen.

Mutant zinspeelt een ''onschuldige'' opmerking. Maar misschien spelen ze zo wel op Admin, las dat ze daar vooral speelt en hier op een hoger/sneller niveau wilde spelen.
VeGs speelt in op die opmerking van Mutant, als ervaren speler.
Geel zegt hier nogal snel iets van als: Bam! jullie moeten verrader zijn. Waarom de wolf dan niet ophangen?
VeGS verklaart Geel ineens de oorlog en gaat meteen in de tegenaanval als: '' jij bent misschien wel verrader''.
Daarnaast hebben we nog Dott die eigenlijk buiten schot blijft.

Mutant, Geel, Dott of VeGs. Ik weet het nog niet en wacht even af.
Oud 18-01-2011, 22:34
Batave
Batave is offline
De post van Geel deed me heel erg denken aan mijn vorige ronde toen ik verrader was, iets zoeken wat lichtelijk verdacht was en er vol op in gaan om zo gauw wat stemmen te krijgen op onschuldige mensen. Hierbij wil ik niet zeggen dat Dott, Mutant of VeGs onschuldig zijn, maar daar deed het mij aan denken.

Geel is voor mij zeker een kandidaat voor de positie van verrader.
Oud 18-01-2011, 22:37
Verwijderd
Citaat:
De post van Geel deed me heel erg denken aan mijn vorige ronde toen ik verrader was, iets zoeken wat lichtelijk verdacht was en er vol op in gaan om zo gauw wat stemmen te krijgen op onschuldige mensen. Hierbij wil ik niet zeggen dat Dott, Mutant of VeGs onschuldig zijn, maar daar deed het mij aan denken.

Geel is voor mij zeker een kandidaat voor de positie van verrader.
Tja zit wat in maar dan moet je wel een ontzettende slechte verrader zijn.
Hmm, er zit zeker wat in dus

VeGs vind ik wel aanvallender reageren dan Dott of Mutant moet ik zeggen. Wel een beetje haar speelstijl maar ze is nog niet in de gevarenzone. En badguys hebben de neiging sneller aanvallender te reageren als ze aangevallen worden is mijn ervaring.

Ik twijfel nog maar het viel mij op.

Laatst gewijzigd op 18-01-2011 om 22:41. Reden: edit: ik neig nog nergens naar
Oud 18-01-2011, 22:39
Batave
Batave is offline
Hmm, ik ben niet anders gewend van VeGs, ik zou haar kunnen beschrijven als de vrouwelijke Solero .
Oud 18-01-2011, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik ben niet anders gewend van VeGs, ik zou haar kunnen beschrijven als de vrouwelijke Solero .
Als de wat? Vorig spel was ze geliefde met Solero had ik gezien dus heb nog niet veel van hem kunnen lezen helaas. Zijn ze goede spelers?
Oud 18-01-2011, 22:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh daarom noem je me rode panda

Ik was niet helemaal serieus eigenlijk, om eerlijk te zijn heb ik geen idee op wie ik moet stemmen, maar ik vind het zo saai om random.org te gebruiken.
Buiten het feit dat hij me vorig spel (als ziener nota bene) een kakwolf noemde, is het je niet opgevallen dat hij me altijd een kakwolf noemt? get with the program!

Ik weet ook nog niet wie ik moet stemmen, maar ik vind alle commotie rond Geel een beetje bizar. Ik zie hem niet als verrader.
En mocht hij dat wel zijn, willen we hem niet ophangen, want dat is zonde van de leerling.
Oud 18-01-2011, 22:47
Dott
Dott is offline
Citaat:
Buiten het feit dat hij me vorig spel (als ziener nota bene) een kakwolf noemde, is het je niet opgevallen dat hij me altijd een kakwolf noemt? get with the program!

Ik weet ook nog niet wie ik moet stemmen, maar ik vind alle commotie rond Geel een beetje bizar. Ik zie hem niet als verrader.
En mocht hij dat wel zijn, willen we hem niet ophangen, want dat is zonde van de leerling.
Ik denk persoonlijk niet dat hij verrader is, maar gezien ik in de eerste ronde normaal random stem, pak ik nu maar het jij richt je op mij en dat slaat nergens op dus stem ik op jou principe

Regels voor berichten