Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou ja, deze dus:
http://scruplesthecat.tumblr.com/pos...hone-message-d en dat vind iedereen maar raar en verwarrend. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb in de tijd dat ik nog voicemail had en niet wist hoe ik die moest uitzetten weleens krijsmetal als voicemail gehad, minutenlang zodat niemand zou inspreken. Toch waren er mensen die dat helemaal ging afluisteren en dan toch nog inspreken :')
nu heb ik al heel lang geen voicemail meer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb geen voicemail, dat is ouderwets. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb nu gewoon een standaard voicemail. De exacte tekst weet ik niet.
|
Ik vind voicemail eigenlijk best handig. Werk die een boodschap inspreekt zodat je weet waar het over gaat, of moeders die weer eens een heel verhaal houdt op de voicemail. Handig als je om wat voor reden dan ook niet opneemt, maar toch weet waar het over gaat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik had eerst "Hállooo, met Maayke. Ik ben er even niet etc". Het bleek dat mensen vrij vaak dachten dat ze mijzelf aan de lijn hadden. Ik heb het dus nu veranderd in "Dit is de voicemail van Maayke... etc"
|
Verwijderd
|
Ik ben mobielverslaafd en heb geen voicemail. Als ik niet opneem heeft dat vaak een reden, -college, soms werk- al neem ik daar wel vaak op- etc. Dringende zaken zoals een afspraak worden wel gesmst/gepingd/gewhatsappt zodat ze zeker weten dat ik het krijg. Een voicemail vergeet je wel eens af te luisteren etc.
|
![]() |
|
Dit is de voicemail van *naam*, ik kan of wil nu de telefoon even niet opnemen, dus spreek maar iets in.. als je zin hebt..
Ik heb ooit een keer een voicemail bericht van mijn opa: hoi lieverd, met opa, bel maar even terug......... *lange stilte* wat is dat nou voor gezeik, wil de telefoon niet opnemen *gemopper* Rie, hoe ging die ook alweer uit? Rood? oke... pieppieppiep
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik moest meteen aan deze denken
![]() |
![]() |
|
![]() |
"Hallo dit is de voicemail van Sven, mijn telefoon is op dit moment uitgeschakeld of werkt niet. Spreek een bericht in na de toon. *TUUUUT*
Ik vind het zo vreselijk als iemand zo'n voicemail heeft: Hallo met ... *stilte* ik heb mijn telefoon uit. In die tijd van stilte heb ik de helft van mijn verhaal al afgedraaid. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij is nu:
"Hallo, dit is de voicemail van Sarah <achternaam>. Spreek na de piep uw nummer in, dan bel ik zo snel mogelijk terug. Of, als u alleen iets wil laten weten, stuur even een smsje. Indien u op zoek bent naar binnenvaartschip Fidelitas, heeft u het verkeerde nummer gedraaid." Ik weet niet wat ik ineens had met al dat ge-u, maargoed. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Op de vlucht [Verhaal] dreamrose | 14 | 11-12-2011 12:56 | |
De Kantine |
Er was eens een saai die uit saaien ging... #1284 Verwijderd | 500 | 20-01-2011 14:10 | |
Verkeer & Vervoer |
Zou je vandaag zijn geslaagd? kalinho | 500 | 19-10-2008 12:55 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
De Kantine |
wat zou jij doen? Legend Of Rusj@ | 63 | 28-06-2005 22:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Meeting: KEER HET TIJ demonstratie 20 september Rabbi Daniel | 212 | 22-09-2003 19:19 |