In de toekomst is het mogelijk dat hoofddoekjes worden verboden in regionale buslijnen in Noord-Holland. Dit stelt PVV-lijsttrekker voor de Provinciale Statenverkiezingen in Noord-Holland, Hero Brinkman.
Misschien moet men een kleuterkabinet opzetten en alle PVV-leden daarin plaats laten nemen. Dan heeft de serieuze politiek in elk geval geen last meer van die idioten.
Advertentie
24-01-2011, 19:37
Verwijderd
wtf ik zie net dat neil armstrong 2 maanden geleden in Nederland was op een congres, waarin hij aangaf zich beschikbaar te stellen voor een missie naar Mars
wtf ik zie net dat neil armstrong 2 maanden geleden in Nederland was op een congres, waarin hij aangaf zich beschikbaar te stellen voor een missie naar Mars
Huh, maar zo'n man snapt toch wel dat hij daar niet levend aankomt?
Een nieuw ontwikkelde raketmotor zou de reis van aarde naar Mars kunnen inkorten tot 39 dagen. De motor gebruikt een plasma van hete ionen om een raket voort te stuwen. NASA heeft aangekondigd de motor te zullen testen.
Een nieuw ontwikkelde raketmotor zou de reis van aarde naar Mars kunnen inkorten tot 39 dagen. De motor gebruikt een plasma van hete ionen om een raket voort te stuwen. NASA heeft aangekondigd de motor te zullen testen.
wtf!!! Zo kort maar?
Dat is inderdaad wel erg snel. Het enige nadeel is dat NASA zijn spullen laat maken door de laagste bieder
Ik vind Fleur Agema echt een leeg mens. Leeg. Geen zinnig woord. Een beetje een gezelligheidsmens, maar totaal geen serieuze inhoud. De momenten dat ze wel serieus doet, is ze niet diepgaand.