Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2011, 22:33
m-
m- is offline
ik ben een meisje van 14 en een half jaar geleden is het uitgegaan tussen mijn ex en mij, we hadden het 13 maanden. Ik had veel verdriet maar ik heb me erdoor heen gezet en hem uit mijn hoofd gezet, ik zit bij hem in de klas en we negeren elkaar sinds dat het uit is. ik heb dus nooit meer met hem gepraat.. ondertussen heb ik een relatie gehad met een jongen(1maand) en toen maakte hij het uit. na die jongen realiseer ik me hoe goed ik me voelde bij mijn ex en hoeveel ik tegen hem kon vertellen, ik ben erachtergekomen dat ik echt niet zonder hem kan! ik heb nog elke dag aan hem gedacht en elke dag mis ik hem. en ik wil zograag weer vrienden met hem worden en misschien wel meer.. alleen weet ik niet wat ik nu moet doen? moet ik op school naar hem toe gaan en met hem praten? want ik ben bang dat hij niks meer van mij wil. hij betekent echt heel veel voor me, help me alsjeblieft ik wil hem terug

alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2011, 23:33
olha1
olha1 is offline
nou als je eens eerst vertelt op welke manier het is uitgegeaan (ruzie/oke dit is het einde) of iets in die trans...
maar als ik zo zie zou ik eerst maar eens kijken als hij met je wilt praten en dan afspreken en dan eerst zeggen wat jij voelt wat wel moeilijk is maar je will hem nou eenmaal terug... en vragen als hij je nog een kans geeft.

mischien wil je kleiner beginnen en proberen een woord op school tegen hem te zeggen... klinkt niet positief dat van negeren S:

veel geluk en ik hoop dat het goed komt
Oud 25-01-2011, 14:32
Jason2
Jason2 is offline
Die komt ongeveer wel over een met het meisje waar ik voor de eerste keer verkering mee had! Wij waren allebei 13 toen het uitging en op de één of andere manier kregen we ruzie, geen idee waarom, het is vast de leeftijd. Daarna hebben wij elkaar wel iets van 8 maanden niet gesproken. Ik had haar van Msn verwijderd en van alle andere online dingen. Maar op een gegeven moment had ik zoiets van: Waarom doen we zo? We hebben het 1 jaar lang erg leuk gehad met elkaar.

Dus toen heb ik een emailtje naar haar gestuurd waarin ik uitlegde dat ik het erg jammer vond dat we geen contact meer hadden en dat het me speet dat we ruzie hebben gehad etc. toen schreef zij terug dat ze ook spijt had en toen hebben we elkaar weer toegevoegd op msn. Daarna hebben we heel wat afspraakjes gehad en na een tijdje hadden we zelfs weer verkering, helaas ging dat weer snel uit, maar we zijn sindsdien nog steeds er goede vrienden!

Ik zou gewoon zeggen dat je weer contact wilt hebben en weer leuke dingen samen wilt doen, wie weet wat daar wel niet van komt!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 06:14
m-
m- is offline
Citaat:
Die komt ongeveer wel over een met het meisje waar ik voor de eerste keer verkering mee had! Wij waren allebei 13 toen het uitging en op de één of andere manier kregen we ruzie, geen idee waarom, het is vast de leeftijd. Daarna hebben wij elkaar wel iets van 8 maanden niet gesproken. Ik had haar van Msn verwijderd en van alle andere online dingen. Maar op een gegeven moment had ik zoiets van: Waarom doen we zo? We hebben het 1 jaar lang erg leuk gehad met elkaar.

Dus toen heb ik een emailtje naar haar gestuurd waarin ik uitlegde dat ik het erg jammer vond dat we geen contact meer hadden en dat het me speet dat we ruzie hebben gehad etc. toen schreef zij terug dat ze ook spijt had en toen hebben we elkaar weer toegevoegd op msn. Daarna hebben we heel wat afspraakjes gehad en na een tijdje hadden we zelfs weer verkering, helaas ging dat weer snel uit, maar we zijn sindsdien nog steeds er goede vrienden!

Ik zou gewoon zeggen dat je weer contact wilt hebben en weer leuke dingen samen wilt doen, wie weet wat daar wel niet van komt!
ja ik heb al eens op msn tegen hem gepraat maar ik wil het liever gewoon in zijn gezicht zeggen op school ofzo, alleen ben ik bang hoe hij erop reageert als ik vraag of die weer eens met me wil afspreke, omdat ik hem al zolang nietmeer gesproke heb..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 14:33
Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
ja ik heb al eens op msn tegen hem gepraat maar ik wil het liever gewoon in zijn gezicht zeggen op school ofzo, alleen ben ik bang hoe hij erop reageert als ik vraag of die weer eens met me wil afspreke, omdat ik hem al zolang nietmeer gesproke heb..
Probeer hem gewoon aan te spreken wanneer hij alleen is. Anders kom je er echt niet achter. Dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent. Zegt die nee dan moet je gewoon verder gaan met leven en hem uit je hoofd zetten (ik weet het, het is niet makkelijk, maar toch moet je het proberen) zegt hij ja, ga dan lekker uit, misschien komt het wel weer goed!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 08:07
Yadee
Yadee is offline
Als ik jou was zou ik inderdaad klein beginnen en het verder proberen op te bouwen. Ik zit nu in een zelfde soort situatie, het is na drie jaar uitgegaan met mijn vriend en ik heb er ontzettend veel verdriet van. Maar ik ga over twee weekjes met hem naar de bioscoop en blijven goede vrienden.

In jouw situatie zou ik inderdaad eerst beginnen met praten op school, gewoon kleine dingen vragen over huiswerk of iets anders dergelijks. Msn kan je als hulpmiddel gebruiken als je al wat meer contact heb, over msn verloopt het contact voor veel mensen toch iets makkelijker en durf je meer dingen te zeggen. Als je zover bent, kun je natuurlijk altijd met hem afspreken en vragen naar zijn kant van het verhaal.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 17:27
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Is het geen mogelijkheid dat je je alleen maar weer eenzaam voelt nu er weer een relatie stukloopt en je daarom weer bij je oude ex wil zijn? Het zal toch niet voor niets uit zijn gegaan en je weet toch dat je ook prima zonder hem kunt want dat heb je in de tijd dat het uit was toch ook gered. Ik zou niet zo snel proberen hem weer terug te krijgen. De kans is groot dat hij dat toch niet wil. Bovendien is het onwaarschijnlijk dat het weer hetzelfde zou worden als eerst.

Ik heb je titel trouwens even aangepast zodat hij wat duidelijker is.

Laatst gewijzigd op 27-01-2011 om 17:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten