Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Als ik jou was zou ik inderdaad klein beginnen en het verder proberen op te bouwen. Ik zit nu in een zelfde soort situatie, het is na drie jaar uitgegaan met mijn vriend en ik heb er ontzettend veel verdriet van. Maar ik ga over twee weekjes met hem naar de bioscoop en blijven goede vrienden.
In jouw situatie zou ik inderdaad eerst beginnen met praten op school, gewoon kleine dingen vragen over huiswerk of iets anders dergelijks. Msn kan je als hulpmiddel gebruiken als je al wat meer contact heb, over msn verloopt het contact voor veel mensen toch iets makkelijker en durf je meer dingen te zeggen. Als je zover bent, kun je natuurlijk altijd met hem afspreken en vragen naar zijn kant van het verhaal. Succes! |
![]() |
|
Is het geen mogelijkheid dat je je alleen maar weer eenzaam voelt nu er weer een relatie stukloopt en je daarom weer bij je oude ex wil zijn? Het zal toch niet voor niets uit zijn gegaan en je weet toch dat je ook prima zonder hem kunt want dat heb je in de tijd dat het uit was toch ook gered. Ik zou niet zo snel proberen hem weer terug te krijgen. De kans is groot dat hij dat toch niet wil. Bovendien is het onwaarschijnlijk dat het weer hetzelfde zou worden als eerst.
Ik heb je titel trouwens even aangepast zodat hij wat duidelijker is.
Laatst gewijzigd op 27-01-2011 om 17:32. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Moeilijke situatie tussen mij en mijn ex. appleimac | 7 | 10-10-2015 21:26 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Jeetje waar moet ik beginnen.. coecie | 18 | 24-06-2009 16:55 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Liefde & Relatie |
Ex - huidig vriendje? Avalon_Mae | 17 | 29-03-2005 11:55 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik doen? Wen | 1 | 13-06-2003 13:42 |