Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2011, 14:27
Verwijderd
Hee, als ik aan mijn haar trek komt het helemaal tot aan mijn schouderbladen het lijkt alleen korter omdat het een beetje krult. Okee wel iets meer dan een beetje.
Advertentie
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het is nu mijn sport dat mijn haar heel lang gaat worden, en de kapster zegt steeds dat het zo hard gaat enzo, maar ik zie het zelf nog niet zo .
Al bedenk ik net dat mijn haar eerst tot de bovenkant van m'n tet kwam en nu al tot de onderkant van mijn tet, jeej!
Verwijderd
Soms vind ik het jammer dat DK geen onzin is, anders zou ik nu een poll maken.
Oud 25-01-2011, 14:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik wil mijn haar mooi lang laten groeien, maar meestal krijg ik bij ongeveer de lengte die ik nu heb een 'help-ik-heb-lang-haar!'-moment en dan knip ik het weer af.
Ja, dat heb ik dus ook altijd, maar ik doe nu een poging tot 't weer laten groeien. De vorige keer laten knippen was zo'n ramp dat het bijna een half jaar geduurd heeft voor het weer een beetje normaal zat.
Oud 25-01-2011, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat heb ik dus ook altijd, maar ik doe nu een poging tot 't weer laten groeien. De vorige keer laten knippen was zo'n ramp dat het bijna een half jaar geduurd heeft voor het weer een beetje normaal zat.
Omdat het zo kort was of omdat het fout geknipt was? Als het fout geknipt is, kan je het toch nog een keer laten knippen?

Mijn moeder had eerst mijn haar geknipt en het was zo lelijk! Ik was een week niet zonder hoofddoek naar buiten gegaan.
Oud 25-01-2011, 14:32
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben echt gezegend met een thuiskapster die al vanaf mijn derde mijn haar knipt <3. Die weet ook precies wat mij staat enzo, en als ik een nieuw kapsel wil vraag ik altijd aan haar wat ik van plan ben, en dan zegt zij of het zal staan of niet. En ze heeft altijd gelijk .
Oud 25-01-2011, 14:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Omdat het zo kort was of omdat het fout geknipt was? Als het fout geknipt is, kan je het toch nog een keer laten knippen?

Mijn moeder had eerst mijn haar geknipt en het was zo lelijk! Ik was een week niet zonder hoofddoek naar buiten gegaan.
Fout geknipt én kort. Ben daarna meteen naar een goede kapster gegaan, maar die kon er ook niet veel meer van maken.
Srsly, ik vind een bad hair day normaal niet erg, dat boeit me geen hol, maar van dit kapsel was ik toch wel een beetje ondersteboven.

Spoiler
Oud 25-01-2011, 14:35
Verwijderd
Die lok! Was dat de bedoeling?
Oud 25-01-2011, 14:36
Batave
Batave is offline
Ik overweeg mijn haar kort te knippen.
Oud 25-01-2011, 14:37
Verwijderd
Wtf, mams is helderziend. Ze kwam binnen met precies die dingen die heel erg nodig waren: sigaretten, afwasmiddel, tandpasta en koffie.
Oud 25-01-2011, 14:37
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Fout geknipt én kort. Ben daarna meteen naar een goede kapster gegaan, maar die kon er ook niet veel meer van maken.
Srsly, ik vind een bad hair day normaal niet erg, dat boeit me geen hol, maar van dit kapsel was ik toch wel een beetje ondersteboven.

Spoiler
Omg wat vreselijk slecht zeg . De gefixte versie is best knap gedaan, dan nog.
Oud 25-01-2011, 14:38
Verwijderd
Goedemiddag!
Verwijderd
meh, ik moet ook maar eens naar de kapper. Want nu heb ik gewoon een soort drol op mijn kop (wie heeft er op mijn hoofd gepoept?) maar ik hou niet van kappers.
Verwijderd
Hebben jullie wel eens je haar geverfd? Want ik twijfel of ik dat zal doen. Ik heb het een keer gedaan, maar dat was per ongeluk in mijn eigen kleur, dus niemand zag dat :')
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Die lok! Was dat de bedoeling?
Ja.
Ik ging de dag erna terug en zei dat dit niet de bedoeling was (want ik zei nog van tevoren "IK WIL HET NIET KORT!") en toen kreeg ik als commentaar dat ik 1)Niet wist wat hip was. (want dat was dat kapsel volgens hun wel, en ze zouden me niet de deur uit laten gaan als het stom was.) en 2) Dat ik geen eigen mening had en dat ik het alleen stom vond omdat m'n vrienden allemaal geshockeerd reageerden.

Verwijderd
@Trimm, haha oeii.
Geel
Geel is offline
Windows Live is echt raar. Eerst kan ik niet aanmelden als ik niet de nieuwste versie installeer. Nou dan doe ik dat. Hij is lekker alles aan het installeren en alles. Is ie bij 100%, begint ie dingen 'terug te draaien'. Hij is nu weer terug bij 67%.
Verwijderd
Citaat:
meh, ik moet ook maar eens naar de kapper. Want nu heb ik gewoon een soort drol op mijn kop (wie heeft er op mijn hoofd gepoept?) maar ik hou niet van kappers.
Er was eens een kleine mol die wilde weten wie er op zijn hoofd gepoept had...
Verwijderd
Citaat:
Ik overweeg mijn haar kort te knippen.
Tondeuse, .
Oud 25-01-2011, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Ja. Ik ging de dag erna terug en zei dat dit niet de bedoeling was en toen kreeg ik als commentaar dat ik 1)Niet wist wat hip was. (want dat was dat kapsel volgens hun wel, en ze zouden me niet de deur uit laten gaan als het stom was.) en 2) Dat ik geen eigen mening had en dat ik het alleen stom vond omdat m'n vrienden allemaal geshockeerd reageerden.

Nou, fijne kapper dan
Batave
Batave is offline
Citaat:
Tondeuse, .
Niet zo kort.
Verwijderd
Wat een debiele kapper Trimm. Retards.
Oud 25-01-2011, 14:40
Verwijderd
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie wel eens je haar geverfd? Want ik twijfel of ik dat zal doen. Ik heb het een keer gedaan, maar dat was per ongeluk in mijn eigen kleur, dus niemand zag dat :')
ik heb dat weleens gedaan, onder lichte dwang. Gewoon niet doen.
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Ik ging de dag erna terug en zei dat dit niet de bedoeling was (want ik zei nog van tevoren "IK WIL HET NIET KORT!") en toen kreeg ik als commentaar dat ik 1)Niet wist wat hip was. (want dat was dat kapsel volgens hun wel, en ze zouden me niet de deur uit laten gaan als het stom was.) en 2) Dat ik geen eigen mening had en dat ik het alleen stom vond omdat m'n vrienden allemaal geshockeerd reageerden.

Oud 25-01-2011, 14:41
Verwijderd
Zo lang is het nu:

Spoiler

Hm, mss toch wel zonde om het er af te halen
Oud 25-01-2011, 14:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nou, fijne kapper dan
Kinki kapper en gratish. Dan zou je denken dat ik dat dan had kunnen weten, maar ik ging altijd naar de kinki en had er nooit problemen + het meisje dat mij zou knippen werd als 'verrassing' ineens geswitched met een incompetente trut die als enige van de 8 studenten commentaar kreeg.
('Oh..dat is wel een hele aparte manier van knippen. Hoe kom je daar ineens bij?' ... en dan ineens een tondeuze erbij pakken aaargh!)
Oud 25-01-2011, 14:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Windows Live is echt raar. Eerst kan ik niet aanmelden als ik niet de nieuwste versie installeer. Nou dan doe ik dat. Hij is lekker alles aan het installeren en alles. Is ie bij 100%, begint ie dingen 'terug te draaien'. Hij is nu weer terug bij 67%.
Dobermann naamzoek

Msn is gewoon kut.
Zo en nu ga ik even stofzuigen (alweer ) en me verdiepen in mijn wws theorie.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Jups, en ik was zelf over de Kruidvat haarverf het meest tevreden. Maar dat ligt ook een beetje aan je soort haar enzo, denk ik. Mijn haar zit een slag in, is dik (volgens de kapster, geen idee wat het inhoud ) en pluist niet.

Overigens was het voor mij wel een les dat ik toch wel heel blij moet zijn met mijn natuurlijke haarkleur.
Verwijderd
Ik zou het niet doen .sann, ziet er toch gewoon goed uit?
Geel
Geel is offline
Citaat:
Zo lang is het nu:

Spoiler

Ja, straks krijg je dáár ook nog spijt van. huhu
Oud 25-01-2011, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Mijn account laten verwijderen was wel genoeg spanning voor deze maand, misschien.
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad
Verwijderd
Oh, hm, ik vind dat je mooi haar hebt, .sann. Maar ik denk dat kort je ook zou staan.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Zo lang is het nu:

Spoiler

Het is wel mooi hoor Sann, maar een stukje eraf kan wel. Is mss ook handiger enzo.
Maar ik dacht echt aan kortkort en dat zou ik niet doen.
Verwijderd
Maar het is zoooo saaaaaai.
Verwijderd
Citaat:
Maar het is zoooo saaaaaai.
Nee hoor! Met lang haar kan je echt veel meer dan met kort haar.
Oud 25-01-2011, 14:44
Verwijderd
Ik heb dun haar. Gelukkig valt het niet zo op omdat er nog wel wat krul/slag inzit.

Ik heb het pas laten bijpunten, en nu ga ik het weer fijn best lang laten groeien. Zoals Sann heeft ongeveer.
Verwijderd
Dan doe je er gewoon een kort stukje af, niet al te veel.
Verwijderd
Laten zo.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Zo lang is het nu:

Spoiler

Tussen oor en schouder zal je wel staan, heb ik zo het idee .
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor! Met lang haar kan je echt veel meer dan met kort haar.
Ik bedoel ook dat het er saai uitziet, gewoon haar, niet hippig ofzo. Hmz.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Etmakas, gewoon verven! Maar niet zwart /pro haarverf
Oud 25-01-2011, 14:45
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb opeens zin om mijn haar in allerlei onmogelijke dingen te gaan draaien.
Verwijderd
Ik denk er nog even over na, nu ga ik sigaretten halen.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Eergisteren nog en ik denk al een keer of 100 in totaal.

Wat wil je? Een subtiel kleurverschil, of wil je iets heel anders?
Verwijderd
Ik zou het niet doen Sann. Alleen laten bijpunten ofzo. Maar ja, je moet het zelf weten uiteraard.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik bedoel ook dat het er saai uitziet, gewoon haar, niet hippig ofzo. Hmz.
Laagjes doen wonderen
Verwijderd
Citaat:
Etmakas, gewoon verven! Maar niet zwart /pro haarverf
Welke kleur dan wel?

Ik heb trouwens ooit een weddenschap verloren en nou moet ik nog voor mijn achttiende verjaardag mijn haar roze verven maar dat wil ik niet. Eigenlijk.
Geel
Geel is offline
Etmakas, waarom kan ik op sogsters niet zien waar de nieuwe berichten zijn?

Regels voor berichten