Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2011, 10:36
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
@ TM: Ik vind het een beetje raar dat ze daar zo heftig op reageert. Ik zou het juist fijn vinden dat je me uiteindelijk zou vertellen waar je zo mee zat. Aan de andere kant is het wel begrijpelijk, als het al een hele tijd vrij 'kwakkelend' gaat, barst de bom op een gegeven moment.... Wat er ook gebeurt, ik hoop dat jullie een manier vinden om ermee om te gaan zoals dat voor jullie goed is. Sterkte!
Ze ging ook te ver, weet ze zelf ook.
Wel grappig dat ze zei: ''je mag me wel soms meer op mijn plek terugzetten'' (tegengas). .
Gisterenavond zijn we nog naar de bios gegaan en in de auto had ze het over een ''laag pitje''...Maar ik werd een pissed door dat vage gedoe van haar. Ik ben toen driftig de auto uitgestapt. Ik was gewoon boos, en achteraf dacht ik: waarom eigenlijk? Hoe vaag is dat. Naja, beetje boerenactie van mij, maar goed.

Ik heb gezegd dat ik ieder geval geïrriteerd was door dat vage gedoe en ik belde haar vanochtend op dat ik geen zin heb meer in afstandgedoe en onduidelijkheid.
Ik heb haar gezegd dat ik haar elke dag ga bellen en ik gewoon ga praten.Zij vind in ieder geval heel belangrijk we gewoon meer moeten praten en zij had ook geen zin in afstand.
E alle dat kleffe gedoe komt later wel weer!

Voor de rest gaat het wel ok met mij.
Advertentie
Oud 26-01-2011, 11:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik mis hem zo! Het is wel lastig dat we elkaar zo weinig zien. Maar het is zo fijn! Ik kan zo heerlijk gewoon helemaal mezelf zijn bij hem, en hij stoort zich helemaal niet aan mijn dingetjes en gewoontes, en ik hou van hem zoals hij is en niet, zoals bij mijn ex, zoals ik dacht of hoopte dat hij was. Mijn ex ging zich daar helemaal van aanpassen aan hoe ik wilde dat hij was, waardoor het goed ging tot hij dat niet meer kon volhouden. En ik zie dat dat nu juist niet aan de hand is, en dat is zo fijn! En we hebben zoveel aan elkaar! <3
Oud 26-01-2011, 15:04
ST*R
ST*R is offline
We passen echt goed bij elkaar en het is altijd zo leuk! Gelukkig zie ik 'm morgen weer
op een feestje, en mn ex komt ook en volgens mij gaat dat een beetje raar worden. de laatste keer dat ik m'n ex zag zei hij dat hij eigenlijk wel weer wat met me wilde, en sowieso is hij altijd heel knuffelig en fliterig. heb wel duidelijk gemaakt dat het nooit meer iets zal worden en dat ik nu super verliefd ben. maarja, ben een beetje bang dat morgen op het feestje met alcohol en combi hij en mn vriendje het een beetje drama gaat worden, maarja dat zal hopelijk wel meevallen
Oud 26-01-2011, 17:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ben benieuwd te horen hoe het gegaan is, St*r!
Oud 26-01-2011, 17:50
038anoniem
038anoniem is offline
kan wel beter.
Oud 26-01-2011, 20:50
Verwijderd
Gaat goed tussen mij en mijn vrienden, maar ik mis iets. Iets. Ik weet het niet.
Oud 26-01-2011, 21:34
Verwijderd
Ik zit sinds zaterdag in Verweggistan, en het begint te wennen. Had tot vandaag geen internet en zat de eerste dagen helemaal alleen. Heb me zelden zo kut gevoeld... En het hielp ook niet dat er de nacht voor ik vertrok nog van alles tussen ons gebeurd is (zoenen, etc) toen ik bij 'm bleef slapen na een feestje. Dat was al meer dan een jaar niet meer echt gebeurd. We waren niet heel dronken, en het was vooral gewoon heel... ja, lief. De volgende ochtend heb ik volgens mij een semi-voorzetje van hem om het erover te hebben niet zo opgevat, maar achteraf bedacht ik me wat het geweest kon zijn, en toen kon ik me wel voor m'n kop slaan... En ik voelde me al kut, dus dat maakte het nog erger. Maandagavond nog een beetje heen en weer gesmst en hij was echt heel lief. Dus ik ben even nogal in de war. Ik wil niet aan 'ons' vast blijven houden terwijl ik hier zit, omdat we niks hebben, maar ik ben zo bang dat er in die 6 maanden wat anders tussen gaat komen. Pff
Oud 26-01-2011, 21:47
AnneElise
AnneElise is offline
Kan beter. Met vrienden loopt het momenteel wel okay, familie ook.
Oud 26-01-2011, 22:11
Picidae
Picidae is offline
Miserabel, heb al tijden geen goede vriendschappen meer.
Oud 26-01-2011, 22:16
AnneElise
AnneElise is offline
Waarom niet? Ik zou het echt niet overleven zonder mijn vrienden!
Oud 26-01-2011, 22:19
miekmuis
miekmuis is offline
Pff ik hou zoveel van hem. Het is aan de ene kant zo raar, dat hij er ineens weer is, maar aan de andere kant klopt het ook ontzettend. Ik hoop echt dat hij heel snel in mijn stad komt wonen en als hij geen eigen woonruimte kan vinden dan hoop ik eigenlijk gewoon dat hij over een tijdje bij mij komt wonen.
Oud 26-01-2011, 22:44
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
Pff ik hou zoveel van hem. Het is aan de ene kant zo raar, dat hij er ineens weer is, maar aan de andere kant klopt het ook ontzettend. Ik hoop echt dat hij heel snel in mijn stad komt wonen en als hij geen eigen woonruimte kan vinden dan hoop ik eigenlijk gewoon dat hij over een tijdje bij mij komt wonen.
Hihi!! Leuk hoor! Liefde is niet te doorgronden. Ik zit er zelf middenin.

ot:
Ik ben uit mijzelf gaan praten en ook vrij precies. Ze was daar erg blij mee. En nou doorzetten! Over die drempels heen. Ik merk al een lichte verandering! Kom op! En dan komt alles weer goed!! Al een paar dagen goed bezig...ook met vallen en opstaan!
Ik voel nu wel een soort drempel: ik heb voor een deadline niet alles af kunnen krijgen. Maar over die drempel ga ik morgen ook heen.
Oud 26-01-2011, 22:50
Picidae
Picidae is offline
Citaat:
Waarom niet? Ik zou het echt niet overleven zonder mijn vrienden!
Ik houd mezelf meestal voor dat het komt omdat ik er geen behoefte aan heb, maar dat is waarschijnlijk onzin.
Mensen aanspreken en er kort mee praten kan ik makkelijk, maar daar houdt het (gewoon) op. Wat ik precies allemaal fout doe weet ik niet.
Oud 27-01-2011, 11:16
AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
Ik houd mezelf meestal voor dat het komt omdat ik er geen behoefte aan heb, maar dat is waarschijnlijk onzin.
Mensen aanspreken en er kort mee praten kan ik makkelijk, maar daar houdt het (gewoon) op. Wat ik precies allemaal fout doe weet ik niet.
Ga oefenen! Blijkbaar ligt lange contacten jou (nog) niet! Je kunt ook oefenen via pm'en,puur om te oefenen in wat langere conversaties; waar kun je over praten en dan wat dieper gaan dan 'alles goed?' en 'hoe oud ben jij?'. Geef aan dat je dit wilt oefenen en laat anderen je tips geven en probeer het dan in real life!
Oud 27-01-2011, 15:39
Lorelei
Lorelei is offline
Het gaat heel goed. We zijn volgende week 8 maanden samen, 't begint langzaam ergens op te lijken En het is al die tijd stabiel geweest én echt leuk.. dat is nieuw

Oh ja, en volgens de beslisvis(.nl) gaan we binnen een jaar trouwen.. maar dat lijkt me toch onwaarschijnlijk
Oud 27-01-2011, 17:24
Rationeel
Rationeel is offline
beslisvis m'n reet
Oud 27-01-2011, 18:21
Dott
Dott is offline
De laatste week merk ik weer precies waarom het zo goed is tussen ons.
We liggen weer uren in bed te praten, we ouwehoeren, kietelen, hebben lol en t is gewoon veel relaxter dan het een tijdje is geweest.
Morgenavond gaan we naar een drum 'n bass feest en zaterdag ga ik met mijn moeder naar Artis.
Het lijkt er op dat elkaar minder zien duidelijk werkt.
hopen dat dit zo doorzet... gisteren zei hij dat we eigenlijk wel heel goed bij elkaar passen
Oud 27-01-2011, 18:35
made for him
made for him is offline
Helemaal in de wolken met mijn lieve vriend!
Oud 27-01-2011, 19:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Langeafstand is wel kakingewikkeld. Maar op het moment is mijn hele leven langeafstand en ingewikkeld. En nou heb ik waarschijnlijk opnieuw blaasontsteking, bah. Het is zo fijn dat hij er toch steeds voor me is, nou ik zo ziek zwak en misselijk ben.
Oud 27-01-2011, 20:32
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
De laatste week merk ik weer precies waarom het zo goed is tussen ons.
We liggen weer uren in bed te praten, we ouwehoeren, kietelen, hebben lol en t is gewoon veel relaxter dan het een tijdje is geweest.
Morgenavond gaan we naar een drum 'n bass feest en zaterdag ga ik met mijn moeder naar Artis.
Het lijkt er op dat elkaar minder zien duidelijk werkt.
hopen dat dit zo doorzet... gisteren zei hij dat we eigenlijk wel heel goed bij elkaar passen
Mooi zo!
Oud 27-01-2011, 22:08
Verwijderd
@ miekmuis: leuk dat het zo goed gaat met je 'nieuwe' vriend!

OT: Bah. Reageerde niet zo enthousiast over iets wat hij mag doen op z'n werk, en dat vatte ie geloof ik niet zo goed op. Lang leve smsjes verkeerd interpreteren... Maandag spreek ik 'm tenminste eindelijk. Als ie dat nog steeds wil iig
Oud 27-01-2011, 22:12
indigo
indigo is offline
Zoo, gezellig avondje met vriendinnen gehad. Had er aanvankelijk helemaal geen zin in, want was doodmoe na weer een dag stage. Maar nu ga ik lekker douchen en slapen.
Ben er wel heel erg aan gewend dat vriendje hier is, en het valt me tegen van mezelf dat ik hem zo mis. Zou toch ook alleen moeten kunnen zijn... nouja, ik slaap vast prima na zo'n dag.
Oud 28-01-2011, 00:59
Akhlys
Akhlys is offline
Pff, gister tijdens uitgaan gezeik tussen een huisgenote en wat gasten en een vriendin die wat problemen had met een jongen uit haar woonplaats. En dan vandaag heeft de vriend van mijn buurvrouw (goeie vriendin en ex) het zomaar uitgemaakt Alleen maar omdat hij graag een meisje wilde dat ook geloofde, maar tussen neus en lippen door zeggen dat hij van haar houdt, nou sorry hoor, maar als je echt van iemand houdt, moet je ook kunnen accepteren dat iemand misschien niet jou mening en principes met sommige dingen deelt.

En het mooie is dat ze dan allemaal naar mij toe komen. Ik zie dat er wat is, ik vraag wat er aan de hand is en krijg een stortvloed van problemen over me heen. Aan de ene kant wel moeilijk, want heb zelf zat aan m'n hoofd, maar aan de andere kant toch wel fijn omdat ik zo wel weet dat ze me ergens wel vertrouwen^^
Gelukkig kan ik nu wel een hoop hebben en anderen proberen te helpen, omdat het verder met mij wel goed gaat.
Oud 28-01-2011, 08:25
Volk
Volk is offline
Hier gaat het zoals altijd goed. Ik nu met tentamens en heb daardoor een heleboel dagen vrij. We maken er gebruik van door in de regen te gaan wandelen in het bos en lekker samen uit te slapen, een filmpje kijken. We dansen dagelijks in de woonkamer en we zingen iedere dag samen. Ik vind het heerlijk om hem bij me te hebben, om bij hem alles kwijt te kunnen wat ik kwijt wil, dat hij me wijst op mijn fouten of een schop onder de kont geeft wanneer nodig. En ik doe dat andersom ook bij hem.

Gister zijn we naar de andere kant van de stad gegaan omdat ik een specifieke soort breinaald wilde. Hij was nog nooit in een breiwinkel geweest en volgens mij was hij wel onder de indruk. Daarna kibbeling gegeten en rennen naar de bus om weer in een winkelcentrum uit te stappen. Ik vind het heerlijk om met hem rond te slenteren en producten te vergelijken. Daarna hebben we lekker een broodje gegeten en nog wat geslenterd.

Ik ben zo gek op die vent. Op al zijn maniertjes, de dingen die hij graag doet en juist niet doet. Zijn zachte gesnurk als hij veel heeft gedronken, de manier waarop hij onopvallend in de spiegel checkt of hij er nog wel lekker uit ziet, de grote en vooral luide stroom vloeken als de mensen in game sukkels zijn, zijn slaperige hoofd, zijn blije hoofd als hij iets nieuws kan op de gitaar en dat heel de avond blijft oefenen zodat hij het de dag erna ook nog kan. De dingen die ik in het begin misschien jammer vond maar nu echt heel erg kan waarderen omdat het hem de persoon maakt die hij is. En iedere ochtend als ik wakker word en naar hem kijk word ik net een beetje verliefder.

Ok, en nu ga ik stoppen met zwijmelen en me richten op mijn tentamens straks.
Oud 28-01-2011, 10:43
T.M.
T.M. is offline
Waarom heb ik wel vertrouwen in mijzelf dat het WEL goedkomt met mijn studie.
Okay...ik ben pas van de deadlines bij de laatste kans! Dan gaat er een knop los en dan is het gaan met die banaan, maar ik als nog de tijd heb om het vaker in te leveren, neem ik echt mijn tijd.
En helaas heeft mijn vriendin daar wat moeite mee. Ik heb aangegeven dat ik ook veel moeite heb met alles op papier zetten en dat de instabiliteit van mijzelf, de relatie, stage en alles er niet aan meegeholpen hebben.
En ja, ik vond het stagebezoek belangrijk maar ook de stabiliteit in onze relatie en in mijzelf. Ik heb daarin even meer geïnvesteerd dan in mijn studiedocumenten.
Het is een keuze...

En ja, het stagebezoek heb ik gelukkig gehaald, dus dat is een hele hap studiepunten.
Oud 28-01-2011, 11:27
Yadee
Yadee is offline
Slechter dan slecht, 'k mis hem zo. Als hij nu zag dat ik dag in dag uit huilend in slaap val en huilend wakker word, ben ik benieuwd of hij echt zo vrolijk door kan gaan met zijn leven. Waar zijn de mannen die wel de emoties van vrouwen snappen?
Oud 28-01-2011, 12:15
miekmuis
miekmuis is offline
Ahw, gister naar hem toegeweest. Hij kwam me ophalen van het station en zei dat hij een verrassing voor me had. Wilde thuis vertellen wat het was, maar we gingen eerst wat drinken in de stad en toen bleek het in zijn e-mail te staan, dus vroeg ik of hij het niet op zijn telefoon kon laten zien. Toen liet hij op zijn mobiel ineens een foto zien van een plaats in België waar hij 3 nachtjes hotel voor ons heeft geboekt <3 <3 <3
Oud 28-01-2011, 13:28
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
beslisvis m'n reet
Oud 28-01-2011, 15:58
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Ben benieuwd te horen hoe het gegaan is, St*r!
Het ging helemaal goed! Ze hebben zelfs een tijdje leuk gepraat en vonden elkaar wel aardig
Heb met mn dronken hoofd wel tegen mn vriendje verteld dat mn ex laatst zei dat hij me wel weer terug wil, en dat had ik beter niet kunnen doen denk ik. Hoefde hij opzich niet te weten, maarja.

Citaat:
Ik ben zo gek op die vent. Op al zijn maniertjes, de dingen die hij graag doet en juist niet doet. Zijn zachte gesnurk als hij veel heeft gedronken, de manier waarop hij onopvallend in de spiegel checkt of hij er nog wel lekker uit ziet, de grote en vooral luide stroom vloeken als de mensen in game sukkels zijn, zijn slaperige hoofd, zijn blije hoofd als hij iets nieuws kan op de gitaar en dat heel de avond blijft oefenen zodat hij het de dag erna ook nog kan. De dingen die ik in het begin misschien jammer vond maar nu echt heel erg kan waarderen omdat het hem de persoon maakt die hij is. En iedere ochtend als ik wakker word en naar hem kijk word ik net een beetje verliefder.
ahh dit klinkt echt lief

Hij is net weg en ik mis m alweer Ik weet echt zeker dat ik voor altijd bij hem wil blijven.

Laatst gewijzigd op 28-01-2011 om 16:42.
Oud 29-01-2011, 03:00
Dott
Dott is offline
Tis fijn als ie zegt dat ie voor mij gaat.. krijg weer hoop dat we t half jaar gaan halen samen
Oud 29-01-2011, 07:02
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Dus ik ben even nogal in de war. Ik wil niet aan 'ons' vast blijven houden terwijl ik hier zit, omdat we niks hebben, maar ik ben zo bang dat er in die 6 maanden wat anders tussen gaat komen. Pff
Als hij echt voor je had willen gaan, was dat allang gebeurd. Dus je moet jezelf nu niet gaan lopen opvreten
Verder zouden die zes maanden apart juist goed voor jullie kunnen zijn. Misschien komt ie er nou echt achter wat ie mist?
Oud 29-01-2011, 12:16
AzN
AzN is offline
Wat zouden jullie (meiden) doen, denken of zeggen als je vriend tegen je zei dat zijn ex knapper was dan jij? Verder zegt ie dat je haar op alle andere aspecten overtreft en daarom zou hij ook voor jou gaan als hij zou moeten kiezen tussen jou en haar.

Ten eerste is 't natuurlijk 'n lompe actie van hem om überhaupt zoiets tegen je te zeggen, maar zou je gewoon zijn eerlijkheid waarderen en er verder niet bij stilstaan of zou 't je altijd wel 'n beetje dwars blijven zitten?
Oud 29-01-2011, 12:38
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Wat zouden jullie (meiden) doen, denken of zeggen als je vriend tegen je zei dat zijn ex knapper was dan jij? Verder zegt ie dat je haar op alle andere aspecten overtreft en daarom zou hij ook voor jou gaan als hij zou moeten kiezen tussen jou en haar.

Ten eerste is 't natuurlijk 'n lompe actie van hem om überhaupt zoiets tegen je te zeggen, maar zou je gewoon zijn eerlijkheid waarderen en er verder niet bij stilstaan of zou 't je altijd wel 'n beetje dwars blijven zitten?
Oh, mijn vriendje zegt dat. Zijn ex is inderdaad een mooi meisje, maar dat ben ik ook, dus het maakt me niet zoveel uit. Het scheelt wel dat zijn ex-vriendinnetje inmiddels een beetje is afgegleden en heur haar oranje heeft geverfd, dus hij vindt haar nu minder mooi dan toen het nog aan was - hoe zit het daar?
En mja, hij kwam er ook wel mee toen ik het aan hem vroeg. Het zou voor mij heel erg afhangen van de situatie waarin je erachter komt. En uiteindelijk is je vriendje jouw vriendje natuurlijk, dus dan mag hij prima andere meisjes mooier vinden, zolang hij maar bij je blijft.. Oh ik bedoel hier "je" in het algemeen, niet "je" als in "jij".
Oud 29-01-2011, 13:22
kita
kita is offline
Citaat:

Nou sorry ik zou gek worden. Klinkt misschien overdreven, maar dat zeg je toch niet? Zelfs als ze het zou vragen kan je toch wel enigszins discreet zijn?? Bovendien werkt het bij mij zo dat als ik gek ben van iemand, ik eigenlijk niemand anders perse knapper vind.. Ik kijk dan niet meer echt op die manier. Kan wel objectief zien dat iemand een meer model-achtig uiterijk heeft, maar daar val ik niet op dus niet knapper. Tsja, het zal de roze bril wel zijn maar die gaat bij mij eigenlijk niet af gedurende een relatie
Oud 29-01-2011, 14:22
Lente
Lente is offline
Citaat:

Waarom zei hij dit? Ik vind het echt heel raar, tuurlijk gaat ie voor zijn vriendin als hij zou moeten kiezen tussen haar en zijn ex Of is hij nog veel met zijn ex bezig? Over zo'n opmerking zou ik me wel zorgen maken, het is toch vanzelfsprekend dat hij voor jou gaat? Anders waren jullie toch niet samen?

Over dat wel of niet knapper zijn: ik zie het zelf ook wel als een ex knapper is dan ik, dat ga ik hem echt niet vragen. Als hij er dan zelf een opmerking over maakt, zou ik dat superstom van hem vinden. Nergens voor nodig toch? Voor mij is eerlijkheid iets anders dan alles zeggen dat je denkt.
Oud 29-01-2011, 15:32
ST*R
ST*R is offline
Ik zou het echt niet waarderen als mn vriendje zoiets zou zeggen. Zeker niet als hij het uit zichzelf zegt, en als ik ernaar vraag en hij vindt zn ex knapper moet hij liegen Maarja als hij het eenmaal gezegd heb, zou ik proberen me er niet zo druk om te maken want hij is tenslotte wel jouw vriendje en niet die van zn ex.

Pff ik mis hem!! En door z'n lieve smsjes wordt dat alleen maar erger. Het duurt nog 2,5 dag voordat ik m weer zie, en dat duurt nog veeeeel te lang!
Oud 29-01-2011, 15:45
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Wat ster zegt, ik zou het niet echt waarderen.. maar goed aan de andere kant ken ik hem ook goed genoeg om te weten dat hij toch wel heel gek op me is.. het is gewoon heel erg de context waarin het gevraagd wordt. Daarbij vind ik mn vriend een knappe jongen waarvan ik niet verwacht dat ie met een lelijk meisje zou aanpappen
Oud 29-01-2011, 17:23
Verwijderd
Ik vind daten maar iets raars.
Oud 29-01-2011, 17:29
Lente
Lente is offline
Citaat:
Ik vind daten maar iets raars.
vertel
Oud 29-01-2011, 17:48
AzN
AzN is offline
Citaat:
Waarom zei hij dit?
Nou, hij zei 't tegen me nadat we foto's van onze exen aan elkaar hadden laten zien. 't Floepte er niet per ongeluk uit ofzo en hij bedoelde 't ook niet als 'n grapje. Hij had erover nagedacht en hij zei dat dat 't enige was wat hij minder leuk vond aan mij.

Ten eerste, ik vond 't niet leuk om te horen. Ik ben echt verre van ijdel en ik ben 't ook met 'm eens over z'n ex, maar die opmerking heeft me toch wel 'n beetje onzeker gemaakt over mezelf. Vooral omdat 't van m'n potentiële vriendje afkomstig kwam. Als ieder ander dezelfde opmerking had gemaakt, had ik er waarschijnlijk gewoon om kunnen lachen .

Ten tweede gaat 't me dan ook meer 't feit dat ie überhaupt zoiets tegen me heeft gezegd. Ik begrijp best dat hij niet zo handig is met meiden (geen zussen of vriendinnen, nauwelijks vrouwelijke collega's, pas één korte relatie gehad) en hij heeft wel tig keer z'n excuses aangeboden, maar waarom blijf ik 't 'm dan kwalijk nemen? Vóór die opmerking was ik helemaal in de wolken, maar sindsdien blijft 't me maar dwarszitten en twijfel ik aan alles wat hij zegt. Er is iets stuk, zeg maar.

Sommigen adviseren me "die gast per direct te dumpen", terwijl anderen opperen dat ik me niet zo aan moet stellen. Ik vind dit gedoe veel te onnozel om 'm ervoor af te wijzen, maar dit gepieker maakt me er zelf niet bepaald gelukkiger op .
Oud 29-01-2011, 18:54
Lente
Lente is offline
Citaat:
Nou, hij zei 't tegen me nadat we foto's van onze exen aan elkaar hadden laten zien. 't Floepte er niet per ongeluk uit ofzo en hij bedoelde 't ook niet als 'n grapje. Hij had erover nagedacht en hij zei dat dat 't enige was wat hij minder leuk vond aan mij.

Ten eerste, ik vond 't niet leuk om te horen. Ik ben echt verre van ijdel en ik ben 't ook met 'm eens over z'n ex, maar die opmerking heeft me toch wel 'n beetje onzeker gemaakt over mezelf. Vooral omdat 't van m'n potentiële vriendje afkomstig kwam. Als ieder ander dezelfde opmerking had gemaakt, had ik er waarschijnlijk gewoon om kunnen lachen .

Ten tweede gaat 't me dan ook meer 't feit dat ie überhaupt zoiets tegen me heeft gezegd. Ik begrijp best dat hij niet zo handig is met meiden (geen zussen of vriendinnen, nauwelijks vrouwelijke collega's, pas één korte relatie gehad) en hij heeft wel tig keer z'n excuses aangeboden, maar waarom blijf ik 't 'm dan kwalijk nemen? Vóór die opmerking was ik helemaal in de wolken, maar sindsdien blijft 't me maar dwarszitten en twijfel ik aan alles wat hij zegt. Er is iets stuk, zeg maar.

Sommigen adviseren me "die gast per direct te dumpen", terwijl anderen opperen dat ik me niet zo aan moet stellen. Ik vind dit gedoe veel te onnozel om 'm ervoor af te wijzen, maar dit gepieker maakt me er zelf niet bepaald gelukkiger op .
Wacht even, hij is nog niet eens je vriend? Als zoiets gebeurt in een hele goeie relatie, lijkt het me vervelend, maar okee. Als je 'potentiële vriend' het zegt, zou ik heel erg twijfelen of ie misschien bedoelt dat hij me niet aantrekkelijk genoeg vindt ;o
Oud 29-01-2011, 19:14
Verwijderd
Citaat:
vertel
Ik vind het zo bizar dat het een hele leuke date was, maar dat ik vervolgens niks meer van 'm lijk te horen. We waren best wel innig en aan elkaar gewaagd en hij was erg vol van me. En dan hoor je niks meer. Dat is toch vreemd?
Oud 29-01-2011, 20:37
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
@AZN: Eens met Lente, zeker omdat het er gewoon uitfloepte en je er niet zelf naar gevraagd hebt.. aan de andere kant, sommige mensen floepen gewoon alles eruit en het is nou ook weer niet een opmerking dat ie jou lelijk vind, maar hij vind zn ex gewoon wat knapper, en als jij het er zelfs overeens bent.. ik weet niet, zou me er niet te druk over maken!
Oud 29-01-2011, 20:49
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ AzN: ik zou het niet leuk vinden als hij dat zegt maar als hij dan toch iets moet noemen wat hij minder aan mij vindt dan aan z'n ex dan zou ik dit misschien wel een van de minst erge dingen vinden. Schoonheid is zo persoonlijk en kan zo wisselen. Als je iemand beter kent en langer kent dan ga je daar ook anders naar kijken enzo. M'n ex was eigenlijk helemaal niet superknap maar dat vond ik toen wel zo.
Oud 29-01-2011, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Als hij echt voor je had willen gaan, was dat allang gebeurd. Dus je moet jezelf nu niet gaan lopen opvreten
Verder zouden die zes maanden apart juist goed voor jullie kunnen zijn. Misschien komt ie er nou echt achter wat ie mist?
Ja je hebt gelijk, en dat weet ik gelukkig ergens ook wel. Als ie zich dat niet gaat realiseren moet ik m'n conclusies trekken en verder gaan met m'n leven. Het probleem is alleen dat ik hier m'n draai nog niet gevonden heb (ik loop stage ipv te studeren, waardoor ik nog erg op mezelf aangewezen ben, ik kan niks met de taal hier, in je eentje als vrouw erop uitgaan is niet echt een optie, en ik leer dus weinig mensen kennen). Dat maakt wel dat ik er best veel over nadenk wat ik thuis eigenlijk heb
Oud 29-01-2011, 21:46
Lente
Lente is offline
Citaat:
Ik vind het zo bizar dat het een hele leuke date was, maar dat ik vervolgens niks meer van 'm lijk te horen. We waren best wel innig en aan elkaar gewaagd en hij was erg vol van me. En dan hoor je niks meer. Dat is toch vreemd?
nogal, smste/belde hij voor die date meer?
Oud 29-01-2011, 21:57
Verwijderd
@azn wat n vervelende opmerking. Ik weet ook niet wat ik zou doen. Maar hoe ouderwets het ook klinkt, hij heeft niets gezegd over Jou karakter of persoonlijkheid en is dat niet net iets belangrijker??
Oud 29-01-2011, 22:12
Verwijderd
Citaat:
nogal, smste/belde hij voor die date meer?
Voor de date hebben we alleen maar gechat en een beetje gesmst. Maar ja, dat heeft maar een week geduurd, dus daar kan je niet zo veel uit opmaken. En het is niet alsof ik kriebels had, maar ik ben wel een beetje beledigd dat hij nu niet smst.
Oud 29-01-2011, 22:31
Mahonie
Mahonie is offline
@AZN: ik vind zo'n opmerking wel een beetje wijzen op gebrek aan emotionele intelligentie... zelfs al denkt hij dat hoort hij dat voor zichzelf te houden als hij jou toch liever heeft, welke zin heeft het dan zoiets te zeggen. Zegt hij wel vaker zulke lompe dingen?
Oud 29-01-2011, 22:43
Lente
Lente is offline
Citaat:
Voor de date hebben we alleen maar gechat en een beetje gesmst. Maar ja, dat heeft maar een week geduurd, dus daar kan je niet zo veel uit opmaken. En het is niet alsof ik kriebels had, maar ik ben wel een beetje beledigd dat hij nu niet smst.
jammer ook
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten