| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Hoplakee, gevulde aubergines. Halveer de aubergines in de lengte en schep er het vruchtvlees uit zonder de schil te beschadigen. Hak het vruchtvlees fijn. Verhit de olie in een grote koekenpan en fruit een fijngehakte ui 5 minuten. Voeg de fijngehakte aubergine, bleekselderij (1/2 stengel), paprika's (3), tomaten (4) en wat zout en peper toe en laat alles op laag vuur 15 minuten pruttelen. Verhit de oven intussen tot 180 graden, bestrijk een ovenschaal met olijfolie, haal de pan van het vuur en roer 2 losgeklopte eieren door de groenten. Vul er de aubergineschillen mee en zet ze in de ovenschaal. Bestrooi ze met parmezaan en zet ze in de oven tot ze borrelen en goudbruin zijn.
|
|
|
|
Ik heb een keer de fout gemaakt, toen ik nog een kleine topkok was, om een recept te maken zonder die vooraf te lezen. En toen stond er:
"Snij de paprika, champignons en uitjes fijn. Gooi een scheut olie/boter in de pan en bak de uitjes glazig. Voeg dan het vlees toe dat u 12 uur van te voren heeft gemarineerd met ketjap, kruiden en knoflook." |
|
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoeren. Citaat:
;dD![]() ![]() d;D![]()
|
||||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Maar dat is ook een slecht recept, het zou gewoon moeten beginnen met "marineer het vlees 12 uur". Zo zijn er ook heel veel recepten waarbij sommige ingrediënten worden vergeten in het ingrediëntenlijstje waardoor je er tijdens het koken achter komt dat je nog een ei of bloem nodig hebt. Citaat:
![]() |
|
|