| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vergat nog dat je ook wat parmezaan er over strooit, samen met de pijnboompitten, over de rucola en de pasta. Anders sta je straks met parmezaan zonder dat je weet wat je er mee moet doen, oh noes
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Het is gewoon een standaard recept volgens mij. Aardappelen, boerenkool, spekjes, bouillonblokjes en een beetje peper (met rookworst maar dat hoef je alleen op te warmen). Het lastige is wellicht om de hoeveelheid water goed te krijgen. |
||
|
|
|
|
Hahaha mijn zus nam net de tel op (ja, het was de stalker) en ze deed of ze mij was
en of "ik" aan de speed was. En toen ging mijn zus op, belde S. terug, nam ik op als mijn zus en ze hoorde het verschil niet eens.S: "Ja, ik dacht dat ze zo'n geheelonthouder was." Ik: "Je moest eens weten wat ik haar hier allemaal heb gegeven!" Pip: "WOOOOOOO PARTY FOR LIFFA!"
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ehm, water? Je giet de teringzooi toch af voor je gaat stampen? |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik fietste daarstraks op de weg en er komt een fietser tegen me in rijden. En hij bleef tegen me in rijden. Ik dacht "lol teh wut, weinig kans dat ik aan de kant ga voor je, uitwijken is mijn stylo niet, vriend" Maar hij blééf maar rijden en keek me ook echt zo bevreemdend aan dat ik heel even ging twijfelen of ík niet per ongeluk aan de verkeerde kant van de weg reed
|
|
|
||
|
Citaat:
.
|
|
||
|
Citaat: