| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik zou kiezen voor de weg van de minste weerstand, blijkbaar is dat het kipgerecht
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Nu ga ik een lijst maken met dingen die ik regelmatig eet bij het avondeten.
- (volkoren) pasta met kaas of kaasbechamelsaus, roerbakgroente en een vegetarisch lapje - gepofte aardappel met kruidenboter en zure room, biefstuk/iets anders van vlees/vleesvervanger, en tomaten/komkommer/andere groente erbij - bovengenoemde stoofpot met gerookte worst, aardappel en prei, op basis van runderbouillon - kip met champignon/wijnsaus, geserveerd met rijst, erwten en worteltjes - ovenschotel met oosterse vegetarische shizzle, prei en aardappel, eventueel met gekookte broccoli ernaast - bovengenoemde ciabatta met gegrilde kip - rijst met wortel, kool, vegetarisch gehakt en ketjap - slavink met courgette - quorn-lasagne - zelfgemaakte hamburgers op afbakbroodjes, met o.a. knapperige bacon erop - boerenkool met rookworst - (zelfgemaakte) bladerdeeghapjes met aardappel, wortel/prei en vegetarische shiz - pasta met vegetarische crap, pesto/roomsaus, champignons en kaas - een soort.. schnitzels of koteletten oid naar recept van mijn moeder, met dan nog iets van pasta of aardappels en groente erbij M'n kookrepertoire is flink uitgebreid sinds ik op mezelf ben gaan wonen, zeg. Van m'n veertiende tot m'n eenentwintigste leefde ik zo'n beetje op vleesvervangers in combinatie met kale pasta met kaas, gepofte aardappels, of rijst met ketjap. En dan soms roerbakgroente erbij. Paranoide naamzoek terugvindpost tvp voor als ik niet weet wat ik wil eten en geen zin heb om iets nieuws te verzinnen. |
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Het ging om dit topic.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Die reacties van MA waren prachtig. "Het gaat niet om de intrinsieke kleur, maar wat je ziét, dus als een trui normaliter wit is, maar je ziet het onder groen licht, dan is de trui gewoon groen te noemen"
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|