Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2011, 18:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Stem gewoon op jezelf. Dat toont karakter!
nee, dat is krom. Ik stem lekker op jou. Puur jijstemtopmijdusikopjou gedrag
Oud 29-01-2011, 18:35
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Gemiste kans!

Aan de andere kant beschouw ik het wel als een compliment. Je kiest precies mij uit al die mensen die je kunt kiezen met als reden jijstemtopmijdusikopjou gedrag

Dus dank je wel
Oud 29-01-2011, 18:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Gemiste kans!

Aan de andere kant beschouw ik het wel als een compliment. Je kiest precies mij uit al die mensen die je kunt kiezen met als reden jijstemtopmijdusikopjou gedrag

Dus dank je wel
Jij hebt gister ook het bloed onder mijn nagels vandaan gehaald en mijn functie geprobeerd te ontfutselen, dus dat vind ik reden genoeg en niks complimenteus aan
Oud 29-01-2011, 18:42
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Jij hebt gister ook het bloed onder mijn nagels vandaan gehaald en mijn functie geprobeerd te ontfutselen, dus dat vind ik reden genoeg en niks complimenteus aan
Nou nou, ik ben een hele lieve jongen want mijn banman is helemaal leeg

En je overdrijft.
Oud 29-01-2011, 18:42
VeGs
VeGs is offline
Citaat:

Je staat er bij.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 18:49
twinkebel
twinkebel is offline
arme,arme LP. *aai over bol geeft.*

*weer dood in kist gaat liggen.*
Oud 29-01-2011, 18:51
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Geen kist voor jou, wolf.
Oud 29-01-2011, 18:54
twinkebel
twinkebel is offline
Oud 29-01-2011, 19:03
Spelleider
Spelleider is offline
Dood is dood, na je afscheidspost mag je niet meer posten. Geen moeilijke regel lijkt me. Wordt ie nog een keer overtreden (door wie dan ook) dan volgt een waarschuwing en nog een keer dan een rode kaart voor het volgende spel. /Strengespelleider.
Oud 29-01-2011, 19:25
Verwijderd
Zpanning en Zensatie!

Alweer ja!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 19:33
Spelleider
Spelleider is offline
Sorry jongens, ik post het verhaal straks, maar ik moet nog eten en ben een beetje aan het soggen wat betreft het verhaal, want weinig inspiratie. Maar hier alvast de uitslag! Verhaal volgt later vanavond!

1) Kapitein Dott (ziener)
2) Mr. Mark (leerling-evilziener)
3) Etmakas (dorpeling)
4) Rode Panda (dorpeling)

5) Little Phoebe (wolf)
6) Twinkebel (wolf)
7) Batave (tovenaar)
8) Michelangelo (evilziener)
9) SweetSmile
10) Queasy (dorpeling)
11) Sherlock
12) Dingaantouwtje
13) BrightBlue
14) Geel (dorpeling)
15) Furby Feeder
16) Absinthe
17) Repelsteel
18) Mutant
19) Sabir96
20) Röps (dorpeling)
21) Daboman
22) VeGs

Blauw is opgehangen
Rood is opgegeten
Roze is gestorven uit liefdesverdriet
Groen is neergeschoten door de jager

Hoezeeee, LP was weerwolf, hoe onverwacht!

De andere wolven hebben tot half 9 morgen om zich te wreken, succes!
Oud 29-01-2011, 19:34
Verwijderd
Woohoo!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 19:34
Verwijderd
Oh ja, KAKWOLF!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 19:35
Dingaantouwtje
Citaat:
Oh ja, KAKWOLF!
Oud 29-01-2011, 19:37
Verwijderd
Weinig verrassend maar wel goed nieuws
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 19:39
Daboman
Daboman is offline
Eindelijk

Take that, STRONTWOLF!

Toevoeging: achteraf gezien zie je ook wel duidelijk de invloed van twinkebel in de keuzes van de wolven. Natuurlijk is achteraf gezien makkelijk praten, maar dit gegeven kan ons misschien helpen om meer wolven te ontmaskeren.

En als Twinkebel de "leider" was, vallen er ook weer een aantal mensen af, namelijk die mensen die zich niet de kaas van het brood laten eten. M.a.w. de overgebleven wolven zijn waarschijnlijk minder ervaren of minder betrokken spelers. Zo zou ik bijv nooit geloven dat bijvoorbeeld Absinthe zich zou laten leiden door Twinkebel.

Laatst gewijzigd op 29-01-2011 om 19:45.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 19:43
Lorelei
Lorelei is offline
Weinig verrassend idd, en daarmee gelijk complimenten voor dott. 2 down, 2 to go..
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 20:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
ja, wat een verrassing. Succes lieve wolfjes en lieve verrader <3

Pak ze! (En vergeet die geliefden niet )
Oud 29-01-2011, 20:09
Bright Blue
Bright Blue is offline
Er is me iets opgevallen. Ik weet niet wie er vorig spel hebben meegespeeld, maar Dingaantouwtje heeft toen vaak geroepen dat degene die het meest opvallen, ook het snelst dood gaan. En degene die heel weinig zeggen, te lang blijven leven, en dat hij het daar niet mee eens was. Als ik het mij goed herinner tenminste (als ik het fout heb; zo heb ik het geïnterpreteerd). Echter, hij speelt dit spel compleet het tegenovergestelde. Hij vond dat ik een beter rede nodig hadden om sabir op te hangen, maar mij heeft hij aangevallen omdat ik zo in-actief ben. Dus wat is het verschil tussen een speler (zoals ik) die zich verantwoord in het topic, en iemand die helemaal niemand van zich heeft laten horen? Voor de rest vind ik dat hij de laatste tijd heel erg stil is in het topic, niet heel veel toevoegt, in vergelijking met het vorige spel. Omdat hij bang is om opgehangen te worden? Vorige keer was hij dorpeling, dus sprak hij vrijuit, ik denk dat hij geliefden is in het spel, en stiller is omdat hij iets te verbergen heeft.

Verder denk ik dat Sherlock ook nog wel eens geliefden zou kunnen zijn, maar dat is puur omdat ik denk dat Michelangelo hem als geliefden zou aanwijzen. (Ze hebben connecties op de hoi-topic-reeks van onzin). Deze beschuldiging vind ik zelf niet heel sterk, maar ik wou het toch even laten weten.

Ook Mutant valt mij op. Omdat ik denk dat als ze een wolf zou zijn, ze het zo super goed speelt. Niemand verdenkt haar.

Ik denk dat VeGs en Daboman geen wolven zijn. Maar dat komt door hun manier van spelen.

Oh en sorry voor het lange verhaal, maar ik hoop dat het zo duidelijk is.
Oud 29-01-2011, 20:24
VeGs
VeGs is offline
Zo. Dag wolf.

Lijstjes bijgewerkt.

Hangronde 1

Spoiler

Hangronde 2

Spoiler

Hangronde 3

Spoiler

Hangronde 4

Spoiler

Stemlijstje hangronde 5

Spoiler

Stemlijstje hangronde 6

Spoiler

Ik vind ronde 2 en 4 interessant, maar zie daarvoor vorige post. Meeste is nog steeds geldig.

Edit: Met ronde 4 bedoel ik dat het lijkt te wijzen op een wolf onder Repelsteel.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 20:29
Bright Blue
Bright Blue is offline
Edit: Met ronde 4 bedoel ik dat het lijkt te wijzen op een wolf onder Repelsteel.[/QUOTE]

Wat bedoel je daarmee? Hangronde 4? Ligt het aan mij of staan er op dit moment 6 onder queasy en ook 6 onder Repelsteel? + ik geloof dat er nog veel meer mogelijkheden zijn, aangezien geliefden en verrader. Waar we nou eindelijk ook wel eens af van moeten trouwens.
Oud 29-01-2011, 20:29
Verwijderd
Ik vind Sabir nog steeds verdacht
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 20:32
Daboman
Daboman is offline
Nog levend (11 spelers):

9) SweetSmile
11) Sherlock
12) Dingaantouwtje
13) BrightBlue
15) Furby Feeder
16) Absinthe
17) Repelsteel
18) Mutant
19) Sabir96
21) Daboman
22) VeGs

Eens even nagaan anders of er nog mensen zijn die door de ziener zijn vrijgesproken. Verder denk ik dat de volgende mensen geen wolf zijn: Vegs (speelstijl), Mutant (lijstje), Absinthe (theorie) en Furby Feeder (wijst twinkebel aan). En misschien Repelsteel (vrijgesproken door de ziener? nachecken!).
Oud 29-01-2011, 20:47
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Daboman
Toevoeging: achteraf gezien zie je ook wel duidelijk de invloed van twinkebel in de keuzes van de wolven. Natuurlijk is achteraf gezien makkelijk praten, maar dit gegeven kan ons misschien helpen om meer wolven te ontmaskeren.

En als Twinkebel de "leider" was, vallen er ook weer een aantal mensen af, namelijk die mensen die zich niet de kaas van het brood laten eten. M.a.w. de overgebleven wolven zijn waarschijnlijk minder ervaren of minder betrokken spelers. Zo zou ik bijv nooit geloven dat bijvoorbeeld Absinthe zich zou laten leiden door Twinkebel.
Ik snap je niet helemaal. Misschien mis ik wat achtergrond-info vanuit de rest van het forum.
In welk opzicht zie jij die sterke invloed van Twinkebel? Rops is de enige waar ik uit kan halen dat die een bedreiging voor Twinkebel had kunnen zijn. De rest lijkt meer vanwege LP. Ik zou zeggen, voor zo ver ik nu in kan schatten, dat zij meer invloed heeft gehad op de eetkeuze.

En ja, geliefden; die beginnen nu wel wat gevaarlijk te worden...
Goede nieuws: de twee laatste wolven zijn iig niet samen geliefden, want dan hadden we inmiddels verloren.

Eens zien: 11 spelers
- 2 wolven
- 1 verrader
- 8 dorpelingen

Optioneel:
- Twee dorpelingen geliefde; in dat geval moeten ze of de laatste twee wolven hangen, of 5 dorpelingen hangen.
- Dorpeling - wolf geliefde; dan hoeven ze nog maar één wolf te hangen om te winnen. Dat is een gevaarlijke combinatie.
- Verrader - dorpeling geliefde: nog twee wolven te hangen, maar met voorkennis.

Ik heb eigenlijk geen verdachten hiervoor. De ziener kan ze niet zien, dus op Dott kunnen we niet af gaan. En als het dorpelingen zijn, heb je ook weinig aan de lijsjtes.
Zijn er mensen geweest die het nogal opvallend opgenomen hebben voor een bepaalde speler? Aan de andere kant, als het twee dorpelingen zijn en ze zijn nog nooit in gevaar geweest, hebben ze elkaar misschien wel opvallend genegeerd.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 20:47
Daboman
Daboman is offline
Nog even op een rijtje wat Dott zegt:

Over Repelsteel

Citaat:
Ik moet zeggen dat ik Repelsteel persoonlijk niet zo verdacht vind. Ik kan er natuurlijk naast zitten, maar in het vorige spel had ie zijn wolf zijn vrij snel verraden door zijn (ietwat domme) commentaar.
Kan zijn dat ie daardoor nu voorzichtiger is, maar omdat dit pas zijn 2e spel is heeft hij nog niet echt een 'speelstijl' in mijn ogen, vind het zo moeilijk te bepalen of dit gewoon is hoe hij speelt, of dat ik dit verdacht moet vinden.
Opgevraagd? Dat is de grote vraag, misschien toch eigenlijk niet dan? Dit is niet zo overtuigend, de reden dat ik "nachecken!" postte was omdat ik niet uit mijn hoofd wist hoe Dott haar "vrijspraak" geformuleerd had. Ik krijg nu toch de indruk dat hij niet is opgevraagd, anders was ze veel meer uitgesproken geweest (zoals bijv. bij LP).

Over Daboman en Vegs
Citaat:
Ik stem denk ik toch op Little Phoebe.
Bepaalde dingen die Dabo en VeGs aandragen kan ik me wel bij aansluiten.
Ik ga zo mijn stem doorgeven, heb verder ook niks verdachts gezien.
Tsja, ze had wel een typische manier van hinten, maar ik vraag me af of hier sprake is van een bewuste hint. Ik denk het niet, maar ik denk niet dat Vegs een wolf is vanwege haar speelstijl. Aangezien er geen aanleiding is om mij of vegs te verdenken denk ik niet dat we hier bij stil moeten staan.

Over stille spelers

Citaat:
Ik vind het echt zonde dat Geel het spel zo heeft gespeeld, maar goed, daar is nu weinig meer aan te veranderen.
Ik ga straks het topic nog eventjes helemaal door spitten want de laatste paginas heb ik niet helemaal doorgelezen.
Vind wel de reacties van Dingaantouwtje op dit moment een beetje vreemd, maar die postte vorig spel ook al een beetje apart.
Daarnaast hoor ik weinig van sommige spelers, waardoor ik haast vergeet dat ze meedoen, bijvoorbeeld een Repelsteel, een Twinkebel, een Sabir of een SweetSmile.
Dit kan ook komen omdat hun posts me niet opvallen, daarom zeg ik: ik moet nog even de laatste pagina's goed door gaan lezen, misschien kom ik deze spelers dan vaker tegen.
Want ik besef me dat ik er ook niet heel erg bij ben geweest dit weekend..
Niet opgevraagd imo.

Verder heeft ze nog wel andere dingen gepost, maar dan over mensen die al dood zijn en me dus niet zo relevant leken. Ik kwam ook geen uitgesproken "deze speler is onschuldig"-hint tegen.
Oud 29-01-2011, 20:52
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik snap je niet helemaal. Misschien mis ik wat achtergrond-info vanuit de rest van het forum.
In welk opzicht zie jij die sterke invloed van Twinkebel? Rops is de enige waar ik uit kan halen dat die een bedreiging voor Twinkebel had kunnen zijn. De rest lijkt meer vanwege LP. Ik zou zeggen, voor zo ver ik nu in kan schatten, dat zij meer invloed heeft gehad op de eetkeuze.

En ja, geliefden; die beginnen nu wel wat gevaarlijk te worden...
Goede nieuws: de twee laatste wolven zijn iig niet samen geliefden, want dan hadden we inmiddels verloren.

Eens zien: 11 spelers
- 2 wolven
- 1 verrader
- 8 dorpelingen

Optioneel:
- Twee dorpelingen geliefde; in dat geval moeten ze of de laatste twee wolven hangen, of 5 dorpelingen hangen.
- Dorpeling - wolf geliefde; dan hoeven ze nog maar één wolf te hangen om te winnen. Dat is een gevaarlijke combinatie.
- Verrader - dorpeling geliefde: nog twee wolven te hangen, maar met voorkennis.

Ik heb eigenlijk geen verdachten hiervoor. De ziener kan ze niet zien, dus op Dott kunnen we niet af gaan. En als het dorpelingen zijn, heb je ook weinig aan de lijsjtes.
Zijn er mensen geweest die het nogal opvallend opgenomen hebben voor een bepaalde speler? Aan de andere kant, als het twee dorpelingen zijn en ze zijn nog nooit in gevaar geweest, hebben ze elkaar misschien wel opvallend genegeerd.
Ik zie het bij het eten van Rode Panda, die preventief werd gegeten. Röps begon enigszins over twinkebel, die ook preventief werd opgegeten. Tenminste, die theorie zag ik voorbij komen en daar kan ik me wel in vinden. En ik speel al ontzettend lang mee en heb ook spellen met twinkebel gespeeld, waardoor ik weet dat hij graag mensen preventief op deze manier eet. Voordat Röps of Rode Panda anderen konden overtuigen om ook op Little Phoebe of op Twinkebel te stemmen. Tsja, en verder is het een gevoel wat ik denk ik niet veel beter kan uitleggen dan dit.

Persoonlijk heb ik ook een gevoel bij Sherlock, maar dit heb ik nog niet zo genoemd omdat ik mijn vinger er niet op kan leggen. Ik heb ook nog niet gecheckt of het klopt met de lijstjes.
Oud 29-01-2011, 20:54
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
BrightBlue
Wat bedoel je daarmee? Hangronde 4? Ligt het aan mij of staan er op dit moment 6 onder queasy en ook 6 onder Repelsteel? + ik geloof dat er nog veel meer mogelijkheden zijn, aangezien geliefden en verrader. Waar we nou eindelijk ook wel eens af van moeten trouwens.
Ja, er zijn inderdaad meer mogelijkheden. Verrader kan natuurlijk ook nog iets gedaan hebben. Hmm, misschien tunnelvisie van mijn kant uit.

Geliefden... Ik denk het niet. Sinds die eerste twee keer gelijkspel, zijn er geen vreemde dingen meer voorgevallen. Bovendien is zo'n beetje iedereen dood die ooit veel stemmen gehad heeft, behalve Repelsteel.
Als de geliefden beiden dorpeling zijn, is het voor hen waarschijnlijk veel veiliger om gewoon te stemmen wat ze zeggen, zodat de lijstjes kloppen en ze niet gevaarlijk komen te staan.

Ik denk dat de geliefden twee dorpelingen zijn. Hadden ze kennis over de wolven, was het ze vast ook gelukt om eerder een wolf er uit te gooien.
Ik zou alleen niet weten wie. Want iedereen die ik niet verdenk als wolf, kan wel geliefde zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 20:57
Daboman
Daboman is offline
Ik heb nog geen idee wie de geliefden zijn, maar ik ben met je (=Vegs) eens dat we er nu op moeten letten. Als er een wolf geliefde is en de andere niet hangen we als we de niet-geliefde wolf hangen.
Oud 29-01-2011, 20:58
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik zie het bij het eten van Rode Panda, die preventief werd gegeten. Röps begon enigszins over twinkebel, die ook preventief werd opgegeten. Tenminste, die theorie zag ik voorbij komen en daar kan ik me wel in vinden. En ik speel al ontzettend lang mee en heb ook spellen met twinkebel gespeeld, waardoor ik weet dat hij graag mensen preventief op deze manier eet. Voordat Röps of Rode Panda anderen konden overtuigen om ook op Little Phoebe of op Twinkebel te stemmen. Tsja, en verder is het een gevoel wat ik denk ik niet veel beter kan uitleggen dan dit.

Persoonlijk heb ik ook een gevoel bij Sherlock, maar dit heb ik nog niet zo genoemd omdat ik mijn vinger er niet op kan leggen. Ik heb ook nog niet gecheckt of het klopt met de lijstjes.
Ik ken Twinkebel niet goed genoeg dan. Ik ken hem alleen als een heel stille speler, dus ik kan me hem ook moeilijk voorstellen als een heel actieve en vooruit denkende wolf. Dan moet ik jou maar geloven daarin.
Hij heeft niet hiervoor onder een andere nick mee gespeeld?

Edit: tweede reden waarom ik een wolf-geliefde minder waarschijnlijk vind: ik denk dat de andere wolven dan inmiddels wel een vermoeden moeten hebben gehad. En dan had LP wel iets door laten schemeren.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Ja, er zijn inderdaad meer mogelijkheden. Verrader kan natuurlijk ook nog iets gedaan hebben. Hmm, misschien tunnelvisie van mijn kant uit.

Geliefden... Ik denk het niet. Sinds die eerste twee keer gelijkspel, zijn er geen vreemde dingen meer voorgevallen. Bovendien is zo'n beetje iedereen dood die ooit veel stemmen gehad heeft, behalve Repelsteel. Als de geliefden beiden dorpeling zijn, is het voor hen waarschijnlijk veel veiliger om gewoon te stemmen wat ze zeggen, zodat de lijstjes kloppen en ze niet gevaarlijk komen te staan.

Ik denk dat de geliefden twee dorpelingen zijn. Hadden ze kennis over de wolven, was het ze vast ook gelukt om eerder een wolf er uit te gooien.
Ik zou alleen niet weten wie. Want iedereen die ik niet verdenk als wolf, kan wel geliefde zijn.
Zou Repelsteel dan geen geliefde kunnen zijn..? Of zie ik dingen over het hoofd?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 21:04
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Zou Repelsteel dan geen geliefde kunnen zijn..? Of zie ik dingen over het hoofd?
Het kan wel. Ik bedoelde er meer mee, dat de geliefden nog geen moment elkaar hebben hoeven coveren, want iedereen die in gevaar is geweest is dood.
Maar Repelsteel zelf kan geliefde zijn. DaT is ook al genoemd. Misschien dat hij alleen wisselde om de schijn op te wekken en toen stiekem alsnog Queasy stemde?

Misschien is dat weer te vergezocht.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 21:06
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik ken Twinkebel niet goed genoeg dan. Ik ken hem alleen als een heel stille speler, dus ik kan me hem ook moeilijk voorstellen als een heel actieve en vooruit denkende wolf. Dan moet ik jou maar geloven daarin.
Hij heeft niet hiervoor onder een andere nick mee gespeeld?
Tsja, hier moet je me in vertrouwen inderdaad. Beetje jammer, maar het is niet anders. Hij heeft nooit onder een andere nick meegespeeld voor zover ik weet, maar kwam na een hele lange periode van stilte weer terug als stille speler. Voor zijn "pauze" was hij zeer actief, ook als spelleider. Hij kan heel strategisch spelen en heeft zelfs ooit (2 keer zelfs geloof ik) de spelleider verdacht gemaakt, die zou volgens hem een fout gemaakt hebben bij het doorgeven van de rol van de door de ziener opgevraagde speler. Verder was hij in zijn actieve periode vrij eigenwijs. Typisch een figuur die de leiding zou nemen, maar dat botste nog wel eens als er ook andere eigenwijze spelers in het wolventeam zaten. Maar ik zie dus dat de slachtoffers zeer strategisch uitgekozen zijn, en daarom denk ik dat er geen botsing is geweest. En dus vermoed ik dat de wat eigenwijzere spelers geen wolf zijn.
Oud 29-01-2011, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Het kan wel. Ik bedoelde er meer mee, dat de geliefden nog geen moment elkaar hebben hoeven coveren, want iedereen die in gevaar is geweest is dood.
Maar Repelsteel zelf kan geliefde zijn. DaT is ook al genoemd. Misschien dat hij alleen wisselde om de schijn op te wekken en toen stiekem alsnog Queasy stemde?

Misschien is dat weer te vergezocht.
Nou ja, ik vind het geen ondenkbare theorie, moet ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 00:27
Spelleider
Spelleider is offline
Zo, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen

Hoofdstuk 12: Premature abortus foetusskis.

Little Phoebe keek bezorgd in de spiegel. Haar buik was zorgwekkend dik geworden sinds ze met Geel had gebatst. Het zou toch niet..? Vroeg ze zichzelf af. Een kind van een dode, dat kon ze er echt even niet bij hebben. Twinkel was ontzettend uitstaanbaar geweest dat laatste weken, als nu ook nog bleek dat ze zwanger van ‘m was had je de matroesjka poppen helemaal aan het dansen. Ze pakte de telefoon om Bright Blue te bellen. Bright Blue had een zware eetstoornis en was daardoor een expert in het herkennen van buikjes. Ze herkende alles: de afrikaanse hongerbuik, het studentenbierbuikje, het babyvetbuikje, het zwangerschapsbuikje. Little Phoebe zuchtte diep en draaide het nummer van Bright Blue.

Bright Blue kwam zo snel ze kwam. Één blik op de buik van Little Phoebe was genoeg. “Zwanger”, zei ze. “Echtski?” vroeg Little Phoebe geschorkken. Bright Blue knikte. “Zeker weten”. “Wat nuski?!” riep Little Phoebe in paniek. “Geen paniek, geen paniek, we gaan naar VeGs, ik heb gehoord dat die altijd de persoon kan vinden die je nodig hebt”. Zo gezegd zo gedaan. Ze belden 112, faketen een ongeval en lieten de politie zo snel mogelijk langs komen. Binnen 9 minuten stond VeGs op de stoep. “Ik hoorde dat er weer een moord was gepleegd?” informeerde ze. “Oh nee dat was nepski, er is iets veel ergers”. VeGs ogen puilden bijna uit haar hoofd. “Nog erger?!” vroeg ze. “Ja” beaamde Bright Blue. “ Zie je niet hoe moddervet ze is? Daar moet snel iets aan gedaan worden!”. “Ja nu je het zegt, jeetje, heb je een feeder ofzo?” vroeg VeGs aan Little Phoebe. Little Phoebe keek VeGs boos aan. “Nee natuurlijkski niet! Ik heb een babyski in mijn buik!” riep ze verontwaardigd. “Oh, oke, eh dus je hebt geen plastisch chirurg nodig?” vroeg VeGs onzeker. “Nee het moet ERUITSKI!” riep Little Phoebe. “Aha, ehm, juist.” VeGs schuifelde ongemakkelijk heen en weer. “Nou kijk, ik weet wel iemand die je kan helpen, maar ik weet niet of je eh, daar naar binnen wilt”. LP keek VeGs vragend aan. “Ik eh heb het over de buren. De jongen, Sherlock, studeert abortiekunde”. LP overwoog even haar opties. “Nou wat moet dat moetski”, zuchtte ze.

Samen met Bright Blue en VeGs stapte ze het smerige studentenhuis binnen (ze hadden een keer of 5 aangebeld, maar niemand had gereageerd). Vanuit haar ooghoek dacht ze een slang te zien langsglibberen. “Dit is zijn kamer” zei VeGs en wees naar de kamer aan de linkerkant. Ze klopten aan. Sherlock deed open. Hij zag er moe uit, zijn haar zat alsof ie net (anale) seks had gehad. “Ja?” vroeg hij. “Ik heb gehoordski dat jij abortiekundeski studeert” zei LP. Sherlocks ogen lichtten op. Foetussen aborteren was zijn grootste hobby. “Dat klopt!” zei hij trots. “Kan ik u helpen met een premature foetus verwijderen?”. LP knikte. “Kom maar binnen” zei Sherlock en hij zwaaide zijn deur open. “Eh jullie niet” zei hij toen VeGs en Bright Blue ook binnen wilden stappen. “Dattehm, is niet goed voor de patient, te veel stress enzo, wachten jullie maar buiten”.

Sherlock liet LP plaats nemen in een geimproviseerde gynaecologenstoel. Haar benen zette hij vast in de voetsteunen, en voor de zekerheid bond hij haar armen ook maar vast. Vervolgens nam hij een bijtel en een hamer ter hande. Phoebe keek met grote ogen naar wat er tussen haar benen gebeurde. “Weet je zekerski dat dit zo moetski?” vroeg ze onzeker. Sherlock haalde zijn schouders op. “Ik denk dat ik wel weet wat ik doe ja”. Hij zette de beitel op haar baarmoedermond en begon hem er vakkundig uit te timmeren. Natuurlijk wist Sherlock niet wat hij deed. Hij raakte haar baarmoederslagader en het bloed spoot uit haar kutje. Sherlock zat helemaal onder het bloed, ook zijn ogen waren vertroebeld door al het bloed. Hij zag niet meer wat hij deed, maar bleef toch als een malle doorhameren. Little Phoebe voelde nog enkele steken in haar baarmoeder, alsof ze hevig ongesteld was, en toen was er niks meer. En toen was er een licht, en een tunnel. En aan het einde van die tunnel stonden Geel en haar dode kindje op haar te wachten, om haar te verwelkomen in het hiernamaals.
Oud 30-01-2011, 02:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg wat een vreselijk verhaal dank u!
Oud 30-01-2011, 10:32
Verwijderd
Jezus, wat een verhaal
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 13:56
Verwijderd
lol
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 14:07
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
@ verhaal

Goed, twink en LP waren relatief "makkelijk" te herkennen als wolf. Maar wij hebben op dit moment geen sterke vermoedens over wie de andere wolven zijn. Er zijn nog teveel opties. Er zijn wel mensen waarvan we denken dat ze geen wolf zijn, maar niet genoeg om iets te kunnen uitsluiten. Daarnaast zijn er ook nog de geliefden om rekening mee te houden. Wij zijn vandaag de hele dag weg maar zijn van plan om morgen alle posts nog even uitgebreid na te lezen en weer eens een monsterpost te maken. Ik heb wel wat vage vermoedens over wie de geliefden zouden kunnen zijn maar ik wil eerst even de posts lezen voordat ik daar uitspraken over doe, want m'n ideeën zijn vooral gevoelsmatig. Ook zullen we nog eens goed naar hangronde 4 kijken om te kijken wat daar precies mee is en op welke manieren dat verklaarbaar is.
Oud 30-01-2011, 14:34
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
@ verhaal

Goed, twink en LP waren relatief "makkelijk" te herkennen als wolf. Maar wij hebben op dit moment geen sterke vermoedens over wie de andere wolven zijn. Er zijn nog teveel opties. Er zijn wel mensen waarvan we denken dat ze geen wolf zijn, maar niet genoeg om iets te kunnen uitsluiten. Daarnaast zijn er ook nog de geliefden om rekening mee te houden. Wij zijn vandaag de hele dag weg maar zijn van plan om morgen alle posts nog even uitgebreid na te lezen en weer eens een monsterpost te maken. Ik heb wel wat vage vermoedens over wie de geliefden zouden kunnen zijn maar ik wil eerst even de posts lezen voordat ik daar uitspraken over doe, want m'n ideeën zijn vooral gevoelsmatig. Ook zullen we nog eens goed naar hangronde 4 kijken om te kijken wat daar precies mee is en op welke manieren dat verklaarbaar is.
Hoezo? Ik heb het lijstje erbij gepakt en wist van de 11 spelers er zo 5 weg te strepen als wolf. Ze kunnen dan nog wel geliefden zijn, maar geen wolf. Als ik mezelf dan ook wegstreep zijn er nog 3 bad guys in een rijtje van 5 spelers. Zo hopeloos staan we er dus ook weer niet voor.

Je kunt het natuurlijk niet eens zijn met mijn redenen om ze uit te sluiten, maar dat is verder aan jou. Ik heb juist goede ervaringen met die wegstreeptactiek. Je kan wel een wolf wegstrepen maar daar kom je ook wel weer achter.

Overigens denk ik niet dat er sprake is van een "gemengd" koppel (een bad guy met een good guy), anders was er veel minder uit de stemlijstjes te herleiden geweest.
Oud 30-01-2011, 16:33
Lorelei
Lorelei is offline
@dabo: zo op t eerste gezicht denk ik dat we t met je eens zijn, maar ik wil er morgen even rustig naar kijken, want hoewel we denken dat je goed bent, willen we wel zelf ook tot die conclusie komen en het niet zomaar aannemen. Het blijft een verraderlijk spel
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 17:03
Dingaantouwtje
Doe niet zo verwarrend met andere accounts
Oud 30-01-2011, 17:21
Verwijderd
sorry, heb laatste ronde inderdaad niet gestemd, ben erg ziek!
ik verdenk Dingaantouwtje! en ik stem ook alvast

Laatst gewijzigd op 30-01-2011 om 19:13. Reden: niet.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 17:38
Dingaantouwtje
Citaat:
sorry, heb laatste ronde inderdaad gestemd, ben erg ziek!
ik verdenk Dingaantouwtje! en ik stem ook alvast
Ik snap niet zoveel van de eerste zin, en je verdenking komt een beetje random. Waar verdenk je me eigenlijk van?

Edit: daarbij, volgens mij kan je pas stemmen als de hangronde begonnen is, hoor.
Oud 30-01-2011, 19:15
Verwijderd
Citaat:

Edit: daarbij, volgens mij kan je pas stemmen als de hangronde begonnen is, hoor.
oh
ik denk dat je de verrader bent ..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 19:32
Spelleider
Spelleider is offline
Hoofdstuk 13 De vervloekte jetsers/vreugdeheuvels/skippyballen/met vet en melk gevulde luchtballonnen/boobies/voorgevel/bos hout/koplampen van Absinthe

Vanaf de gang hoorden Bright Blue en VeGs Little Phoebe gillen. VeGs keek vertwijfeld naar Bright Blue. “Eh hoort dat zo?” vroeg ze. “Ja natuurlijk, van je buikje afkomen is hard werken” zei Bright Blue. “Wie mooi wil zijn moet pijn lijden!”. VeGs dacht er het hare van, maar liet het maar even zo. Beiden staarden weer voor zich uit.

SweetSmile liep met Absinthe in een rolstoel het ziekenhuis uit. “Niet om het een of ander” zei ze “Maar het lijkt me beter dat je je tieten voortaan in je shirt houdt. Het is duidelijk dat er een vloek op je tieten rust, dus plak ze af, verberg ze, doe iets, maar ik wil ze nooit meer zien!” Absinthe keek naar SweetSmile of ze gek was. “Mijn tieten verbergen?!” vroeg ze met afgrijnzen. “Ze zijn mijn handelsmerk!” SweetSmile begon nu boos te worden. Ze had er de afgelopen dagen veel over nagedacht en besloten dat alle ongelukken in het huis terug waren te leiden naar Absinthes gigantische meloenen. “Het is dat of het huis uit” zei ze kwaad. Absinthe staarde boos voor zich uit. “Oke dan, ik zal ze niet meer te pas en te onpas uit mijn shirt halen” stemde ze in. “Maar dan wil ik ze niet afplakken”. SweetSmile was al behoorlijk direct geweest voor haar doen, en werd nu weer verlegen. Ze wilde nog steeds dolgraag vrienden hebben, en opeens sloeg de paniek toe dat Absinthe haar misschien wel niet meer aardig zou vinden. “Oke! En je mag ze nog wel af en toe uit je shirt halen hoor” zei ze blozend. Absinthe streelde tevreden haar gigantische (weer opgevulde) memmen. “Wees maar niet bang jongens”, fluisterde ze tegen M&M zoals ze ze liefkozend noemde “Ik zal jullie nooit verstoppen!”

“Eh hoort dit ook?” vroeg VeGs bezorgd toen het bloed onder Sherlocks deur door begon te stromen. Bright Blue keek ook enigszins verbaasd. “Aah ik snap het al!” riep ze uit. “Little Phoebe is ongesteld geworden! Dus ze kan niet meer zwanger zijn!” VeGs keek haar met weerzin aan. “Dom, dom wijf dat je bent!” riep ze. Ze trok haar pistool en trapte de deur in. Daar lag LP, lijkwit. Ondertussen stond Sherlock als een bezetene met hamer en beitel in te hakken op haar baarmoeder. “Leg onmiddellijk je wapen neer!” gebood VeGs. Sherlock reageerde niet. De lucht van bloed had zijn jachtinstinct aangewakkerd. Hij bleef als een bezetene doorgaan met waar hij mee bezig was. VeGs haalde de trekker van het dienstpistool over. “Ik waarschuw je!” schreeuwde ze. Op dat moment kwam Absinthe binnen. Ze werd altijd behoorlijk geil van mensen in uniform. Zonder dat ze er wat aan kon doen gleden haar handen naar de knoopjes van haar bloes en trokken deze in één ruk open. VeGs keek verbijsterd naar de mismaakte tieten van Absinthe. De vele operaties hadden ze paars gemaakt, vol met hobbels, ribbels en gaten. Zelfs Sherlock hield even op met hameren en beitelen in het lijk van LP. Zijn mond viel open. VeGs zag uit haar ooghoek de mond van Sherlock openvallen, in een reflex haalde ze het pistool over. De kogel ketste af tegen de muur. Iedereen haalde opgelucht adem.

1) Kapitein Dott (ziener)
2) Mr. Mark (leerling-evilziener)
3) Etmakas (dorpeling)
4) Rode Panda (dorpeling)

5) Little Phoebe (wolf)
6) Twinkebel (wolf)
7) Batave (tovenaar)
8) Michelangelo (evilziener)
9) SweetSmile
10) Queasy (dorpeling)
11) Sherlock
12) Dingaantouwtje
13) BrightBlue
14) Geel (dorpeling)
15) Furby Feeder
16) Absinthe
17) Repelsteel
18) Mutant
19) Sabir96
20) Röps (dorpeling)
21) Daboman
22) VeGs

Blauw is opgehangen
Rood is opgegeten
Roze is gestorven uit liefdesverdriet
Groen is neergeschoten door de jager

De wolven aten vandaag niemand! De dorpelingen hebben tot morgen 20.30 om hun stem bekend te maken. Kusjes!
Oud 30-01-2011, 19:37
Verwijderd
Oh, mooi!

Meer tijd voor ons!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 19:39
Daboman
Daboman is offline
Wolfsbane ftw

Ja of het zijn 2 compleet inactieve spelers die vergeten zijn dat ze meedoen (Sabir96 + sweetsmile ofzo)
Oud 30-01-2011, 19:43
Dingaantouwtje
Citaat:
Wolfsbane ftw

Ja of het zijn 2 compleet inactieve spelers die vergeten zijn dat ze meedoen (Sabir96 + sweetsmile ofzo)
Als dat zo is, onderga ik een nickchange naar "Tampon" uit pure vreugde
Oud 30-01-2011, 19:48
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Als dat zo is, onderga ik een nickchange naar "Tampon" uit pure vreugde
Kijk je wel uit wat je zegt, straks is het echt zo
Oud 30-01-2011, 19:57
Verwijderd
Ik vergeet heus niet dat ik meedoe hoor
Wel handig, niemand opgegeten.
Met citaat reageren