Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2011, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Mjah, op zich gaat hget er niet om of je het als vreemdgaan definieert. Bijvoorbeeld drie keer per week 1-op-1 uitgaan met een meisje dat hij aantrekkelijk vindt en daar dan vanaf blijven is dan wel geen vreemdgaan, maar wel heel erg. Een keer per ongeluk met iemand zoenen op een feestje vind ik wel vreemdgaan, en daar word ik ook niet blij van, maar dat lijkt me wel vergeefbaar.
Mwa, ligt ook weer heel erg aan de situatie. Ik zou er geen problemen mee hebben als ie 3 keer per week uitgaat met een meisje met wie ie goed bevriend is. Als ie 3x per week met een meisje uitgaat en alles doet behalve zoenen (dus wel flirten, veel smsen etc) zou ik het wel zo vinden voelen denk ik ja
Advertentie
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Iemand nog een filmtip?
Verwijderd
Citaat:
Oneens.
Nou ik kan me voorstellen als mijn vriendin op vakantie is met chickies en ze zoent per ongeluk met een gast en denkt daarna 'omg omg te erg dit ' dat ik het liever niet wil weten dan wel Ligt natuurlijk ook aan de dynamiek van die zoen, als ze zoiets had van 'ohja even leuk en goed dat eric dit niet komt te weten' wordt het weer een ander verhaal.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Alles waarbij je lichamelijk of emotioneel met een ander verbonden bent op een manier die de grens van een vriendschappelijke relatie overschrijdt
Eigenlijk hoef je die grens niet te definiëren. Voor jezelf weet je het donders goed of je vreemd bent gegaan, zelfs als het alleen om flirten gaat. Het kan zijn dat je dat pas later realiseert door de drank, of er niks om geeft, maar ik denk dat je nooit kunt zeggen dat je vindt dat je niet vreemd bent gegaan.
Oud 01-02-2011, 15:00
Rationeel
Rationeel is offline
vanmorgen ging ik trouwens nog vreemd: ik dacht dat de auto in z'n vooruit stond, maar ik ging achteruit. echt VREEMD

zo, nu lekker aansluiten op de a2, doei!
Verwijderd
Citaat:
Mwa, ligt ook weer heel erg aan de situatie. Ik zou er geen problemen mee hebben als ie 3 keer per week uitgaat met een meisje met wie ie goed bevriend is. Als ie 3x per week met een meisje uitgaat en alles doet behalve zoenen (dus wel flirten, veel smsen etc) zou ik het wel zo vinden voelen denk ik ja
ja precies, het is niet dat hij geen vriendinnen mag hebben of daar niet veel mee af zou mogen spreken ofzo... maar het moet geen daten worden.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Iemand nog een filmtip?
the birds
Oud 01-02-2011, 15:01
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oneens.
nouja, als je weet dat hem dom/onschuldig was en je kunt er mee leven... waarom je partner pijn doen en je relatie op het spel zetten voor één stomme fout?
Verwijderd
Citaat:
Nou ik kan me voorstellen als mijn vriendin op vakantie is met chickies en ze zoent per ongeluk met een gast en denkt daarna 'omg omg te erg dit ' dat ik het liever niet wil weten dan wel Ligt natuurlijk ook aan de dynamiek van die zoen, als ze zoiets had van 'ohja even leuk en goed dat eric dit niet komt te weten' wordt het weer een ander verhaal.
Ik heb het idee dat het nog veel erger is als diegene het wil verbergen. Wees er dan maar eerlijk over en zeg dat het dom was en niks voorstelde. Als ik er later achter kom dat ie het stilgehouden heeft is het eerder over dan als ie het zou vertellen, denk ik.
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk hoef je die grens niet te definiëren. Voor jezelf weet je het donders goed of je vreemd bent gegaan, zelfs als het alleen om flirten gaat. Het kan zijn dat je dat pas later realiseert door de drank, of er niks om geeft, maar ik denk dat je nooit kunt zeggen dat je vindt dat je niet vreemd bent gegaan.
als je iedereen op het internet mag geloven zijn er wel mensen die besluiten dat ze een open relatie hebben zonder dat even met hun partner te bespreken!
Oud 01-02-2011, 15:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
als je iedereen op het internet mag geloven zijn er wel mensen die besluiten dat ze een open relatie hebben zonder dat even met hun partner te bespreken!
Oud 01-02-2011, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het idee dat het nog veel erger is als diegene het wil verbergen. Wees er dan maar eerlijk over en zeg dat het dom was en niks voorstelde. Als ik er later achter kom dat ie het stilgehouden heeft is het eerder over dan als ie het zou vertellen, denk ik.
Ik zou het vreemd vinden als het stil gehouden wordt, dan heb ik het idee dat het zo erg is dat m'n vriendin het weg wil stoppen.
Oud 01-02-2011, 15:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, maar die weten ook wel dat hun partner dat niet goed vindt, anders hadden ze het wel verteld.

Maarja, de vraag is dan of seks met een ander (of zoenen/flirten) dan ook nog vreemdgaan is als je een open relatie hebt!
Verwijderd
Citaat:
Mja, maar als je verschillende standaarden hebt is dat wel lastig. Ik vind flirten bijv. geen probleem, en ook leuk om te doen, zonder dat het (voor mij) wat betekent. Stel dat hij alleen flirt met meisjes die hij echt heel erg leuk vindt en dat als vreemdgaan ziet, vindt ie het flirten wat ik doe dus waarschijnlijk ook vreemdgaan terwijl ik dat absoluut niet zo zie.
Verwijderd
Je kunt mijn antwoord op Sanne haar stelling trouwens ook vertalen naar een FMEA:

Risico op Einde Oefening = {mevrouw zélf} * {idee van status relatie} * {derde persoon},
waarbij
{mevrouw zélf} 1 = droomvrouw .. 10 = lol 'k was dronken die avond
{idee van status relatie} 1 = emg paradise .. 10 = sloppenwijk
{derde persoon} 1 = de glazenwasser .. 10 = broertje of beste vriend

En dan is het zeg maar een einde oefening vanaf een score van 125. Of zo.
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het vreemd vinden als het stil gehouden wordt, dan heb ik het idee dat het zo erg is dat m'n vriendin het weg wil stoppen.
Ja precies.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
the birds
Ik haat je
Verwijderd
Ik vertel het ook als ik tegen een verkeerd geparkeerde prullenbak rol zonder een krasje op de auto te maken! Dus dat zou dan net zoiets zijn, maar dan anders
Oud 01-02-2011, 15:04
Verwijderd
Ja ik ben het ook wel eens met Sann maar ook heel erg met Martin. Het ligt ook aan de karakter van je geliefde, sommige mensen kun je echt wel als je het leuk inpakt zeggen 'omg i was soooo drunk lol lol' en vervolgens er beiden om lachen. Maar als je weet dat die persoon daar moeilijk over gaat doen dan is het misschien het niet waard. Ik hoop later altijd iemand te treffen uit het eerste voorbeeld maar goed, ik draag netjes mijn abstinence ring
Verwijderd
Mja, ik hecht gewoon veel waarde aan eerlijkheid en ik zoek dan ook personen uit die dat ook vinden, dus dan werkt dat mee. Als je er anders tegenover staat is je relatie ook anders, maar dat is logisch.
Verwijderd
Citaat:
Je kunt mijn antwoord op Sanne haar stelling trouwens ook vertalen naar een FMEA:

Risico op Einde Oefening = {mevrouw zélf} * {idee van status relatie} * {derde persoon},
waarbij
{mevrouw zélf} 1 = droomvrouw .. 10 = lol 'k was dronken die avond
{idee van status relatie} 1 = emg paradise .. 10 = sloppenwijk
{derde persoon} 1 = de glazenwasser .. 10 = broertje of beste vriend

En dan is het zeg maar een einde oefening vanaf een score van 125. Of zo.

derde persoon is 1 bij mij dan wildvreemde in kroeg op zeer dronken avond. Glazenwasser kom je tegen als je nuchter bent, en dus vol bewust van wat je doet
Oud 01-02-2011, 15:05
Verwijderd
Over autorijden gesproken, tijd om naar het werk te gaan. Laatste avonddienst van de reeks van zes
Oud 01-02-2011, 15:06
Verwijderd
Ik denk trouwens dat ik het zelf ook niet voor me zou kunnen houden, hoe bang ik ook zou zijn dat het me m'n relatie zou kosten.
Verwijderd
Citaat:
Over autorijden gesproken, tijd om naar het werk te gaan. Laatste avonddienst van de reeks van zes
Werk ze sarah
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Iemand anders serieus een filmtip? ben nu toch aan het kopen, en heb Black swan net gebrand.
Oud 01-02-2011, 15:07
Carn
Carn is offline
wat niet weet wat niet deert! Maar als ik iets te weten kom dan is het Krieg.
Verwijderd
Citaat:
Iemand anders serieus een filmtip? ben nu toch aan het kopen, en heb Black swan net gebrand.
Ik keek gisteren Juno, dikke prima
Verwijderd
Citaat:

derde persoon is 1 bij mij dan wildvreemde in kroeg op zeer dronken avond. Glazenwasser kom je tegen als je nuchter bent, en dus vol bewust van wat je doet
Ja nou ja ik maak dan wel onderscheid tussen gewoon incidentele danwel spontane geyle neukseks met een random dude of 'n vriend of zo. Eigenlijk doet alcohol er niet zo veel toe want als je bezopen je beentjes wijd gooit doe je dat vroeg of laat nuchter ook wel een keer denk ik dan.
Oud 01-02-2011, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Let Me In.
Oud 01-02-2011, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Mja, ik hecht gewoon veel waarde aan eerlijkheid en ik zoek dan ook personen uit die dat ook vinden, dus dan werkt dat mee. Als je er anders tegenover staat is je relatie ook anders, maar dat is logisch.
Ik kom ook een beetje terug op mijn verhaal Je kent mij wat betreft eerlijkheid. Iets met een teiltje water Koen :') Waarschijnlijk kan ik het niet eens verzwijgen
Verwijderd
Citaat:
wat niet weet wat niet deert! Maar als ik iets te weten kom dan is het Krieg.
Maar weet je het dan liever wel of niet?

Citaat:
Ja nou ja ik maak dan wel onderscheid tussen gewoon incidentele danwel spontane geyle neukseks met een random dude of 'n vriend of zo. Eigenlijk doet alcohol er niet zo veel toe want als je bezopen je beentjes wijd gooit doe je dat vroeg of laat nuchter ook wel een keer denk ik dan.
Mwaa, alcohol is geen excuus, want ik vind dat je ten dele wel gelijk hebt, maar wel een soort van verzachtende omstandigheid ofzo. En dan is er nog een heel verschil tussen je tong in iemands mond steken en spontane geyle neukseks Als je echt met iemand gaat neuken heb je al 100 mogelijkheden gehad om nee te zeggen zeg maar, met zoenen kan het imo makkelijker 'per ongeluk'.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mja, maar als je verschillende standaarden hebt is dat wel lastig. Ik vind flirten bijv. geen probleem, en ook leuk om te doen, zonder dat het (voor mij) wat betekent. Stel dat hij alleen flirt met meisjes die hij echt heel erg leuk vindt en dat als vreemdgaan ziet, vindt ie het flirten wat ik doe dus waarschijnlijk ook vreemdgaan terwijl ik dat absoluut niet zo zie.
Nouja, ik denk dat er wel iets mis is in je relatie als je elkaars standaarden niet kunt inschatten. Dus dan mag jouw standaard wel anders zijn, je weet best wat de standaard van je partner is.
Oud 01-02-2011, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Ik kom ook een beetje terug op mijn verhaal Je kent mij wat betreft eerlijkheid. Iets met een teiltje water Koen :') Waarschijnlijk kan ik het niet eens verzwijgen
met je statements
Oud 01-02-2011, 15:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja ik ben het ook wel eens met Sann maar ook heel erg met Martin. Het ligt ook aan de karakter van je geliefde, sommige mensen kun je echt wel als je het leuk inpakt zeggen 'omg i was soooo drunk lol lol' en vervolgens er beiden om lachen. Maar als je weet dat die persoon daar moeilijk over gaat doen dan is het misschien het niet waard. Ik hoop later altijd iemand te treffen uit het eerste voorbeeld maar goed, ik draag netjes mijn abstinence ring
huhuhu
Oud 01-02-2011, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Nouja, ik denk dat er wel iets mis is in je relatie als je elkaars standaarden niet kunt inschatten. Dus dan mag jouw standaard wel anders zijn, je weet best wat de standaard van je partner is.
Oh zo bedoel ik het ook niet. Ik vind ook wel dat je je daar (een beetje) op moet aanpassen. Maar dan kan het voor jou wel nog steeds niet als vreemdgaan voelen terwijl dat voor je partner wel zo voelt. Zeg maar.
Oud 01-02-2011, 15:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Juno staat er niet op en Let me in is nu bezig. Nog meer?
Iets feel goods voor mijn moeder?
Oud 01-02-2011, 15:13
Verwijderd
Hallo!
Verwijderd
Citaat:
Mwaa, alcohol is geen excuus, want ik vind dat je ten dele wel gelijk hebt, maar wel een soort van verzachtende omstandigheid ofzo. En dan is er nog een heel verschil tussen je tong in iemands mond steken en spontane geyle neukseks Als je echt met iemand gaat neuken heb je al 100 mogelijkheden gehad om nee te zeggen zeg maar, met zoenen kan het imo makkelijker 'per ongeluk'.
Nja wat Lorelei al zei; ik heb liever dat 't gewoon een keertje neuken om het neuken is dan dat er écht meer aan de hand is. Seks is eigenlijk ondergeschikt aan echt gevoelens voor iemand hebben (los van holle geyle neukseksdrang). Althans, voor mijn gevoel dan.
Verwijderd
Citaat:
Ja, leuke avond heb je me toen bezorgd
Oud 01-02-2011, 15:14
Verwijderd
Citaat:
met je statements
geef ik je bijna gelijk gaan we zo doen lekkertje

Citaat:
huhuhu
Lorelei
Lorelei is offline
Sann, ik wil die brownies maken die je gisteren postte.. Maar in wat voor vorm heb je ze gemaakt? En hoe hoog stond de oven en zo? specifics please!
Verwijderd
Maar nee, je bent eerlijk hoor, daar kan ik niet over twisten
Verwijderd
Citaat:
Nja wat Lorelei al zei; ik heb liever dat 't gewoon een keertje neuken om het neuken is dan dat er écht meer aan de hand is. Seks is eigenlijk ondergeschikt aan echt gevoelens voor iemand hebben (los van holle geyle neukseksdrang). Althans, voor mijn gevoel dan.
Daar ben ik het ook wel mee eens, maar ik vind met iemand neuken wel erger dan een keertje tongen.
Oud 01-02-2011, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Sann, ik wil die brownies maken die je gisteren postte.. Maar in wat voor vorm heb je ze gemaakt? En hoe hoog stond de oven en zo? specifics please!
175 graden. Gewoon in een (vierkante) bakvorm van ehm, wat zal het zijn, 5 cm hoog ofzo? en dan tot halverwege, ze komen nog een stukje omhoog.
Oud 01-02-2011, 15:16
Verwijderd
En als die godsgloeiende kut verwarming nou eens aan zou gaan zou ik heel blij zijn :@
Oud 01-02-2011, 15:17
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh zo bedoel ik het ook niet. Ik vind ook wel dat je je daar (een beetje) op moet aanpassen. Maar dan kan het voor jou wel nog steeds niet als vreemdgaan voelen terwijl dat voor je partner wel zo voelt. Zeg maar.
Tja, dat moet je dan maar onderling uitvechten.
Oud 01-02-2011, 15:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Let Me In.
Wel het origineel dan

Citaat:
Maar weet je het dan liever wel of niet?
liever wel dan.
Oud 01-02-2011, 15:19
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Daar ben ik het ook wel mee eens, maar ik vind met iemand neuken wel erger dan een keertje tongen.
Ik ook. 'per ongeluk' zoenen in een dronken bui kan gebeuren.. Maar voordat je allebei bent uitgekleed, condooms hebt gezocht, etc zou er toch een moment moeten komen waarop je denkt: waar ben ik in godsnaam mee bezig..
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Citaat:
Ja, leuke avond heb je me toen bezorgd
Oh, dit klinkt als iets waar ik meer over wil weten!
Verwijderd
Citaat:
Oh, dit klinkt als iets waar ik meer over wil weten!
Hmmmmmmmmmmmmmm Eric?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten