Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1590266 --> Misschien vind je hier ideeen. Genoeg te doen, ook low-budget.
Kook samen, maak een eigen thuisbioscoop, ga samen liedjes zingen (vooral leuk als iemand gitaar speelt), stel elkaar rare vragen en brei daarop voort, ga zwemmen, de dierentuin, organiseer een spelletjesavond, ga naar concerten in de buurt, spreek met vrienden af, ga in de kroeg hangen, bak samen iets, ga een tafel verven, struin samen de stad af op zoek naar de lelijkste [vulzelfin], maak fietstochtjes met een picknick, ga wandelen in de bossen, bezoek tweedehands marktjes, ga naar de Zwarte Markt in Beverwijk, zoek een klimwand en ga een middagje klimmen, ga te voet naar een dorpje verderop, zoek op internet huzen uit die jullie willen (en dan niet de realistische, maar de onbetaalbare landhuizen met tien hectare grond) en fantaseer daarover. Er is zoveel te doen, je moet het alleen wel willen zien. En natuurlijk is het belangrijk dat je leuke dingen doet in een relatie, dat je het gezellig samen hebt. Maar uiteindelijk is het belangrijk dat je ook de dagelijkse dingen met plezier met en voor elkaar doet. Een sleur is niet goed, maar een relatie die constant onder druk staat omdat 'we iets leuks MOETEN doen!', is ook niet gezond. VEel plezier ![]() |
![]() |
|
![]() |
Focus je niet te veel op altijd maar dingen samen doen, doe ook eens wat apart... Of verdiep je in elkaars hobby... Ik vind het altijd leuk om te zien waar andere mensen enthousiast van worden, en ook al is dat dan niet echt mijn ding, toch vind ik het leuk om daar deelgenoot van gemaakt te worden. En soms ontdek je dat dingen toch leuker/interessanter zijn dan je altijd gedacht had.
![]()
||
Oh kijk je komt in de richting die ik zoek,
Wij zijn pas bijna een jaar samen... maar we kennen elkaar al zo'n 7 jaar. Daarvoor was het heel onschuldig flirten 7 jaar lang zonder dat we het door hadden ![]() Citaat:
|
Koop een sexy lingerie en ga in zijn bed liggen en verras hem dan volledig, en ja daar vallen mannen écht op.
Het is bijna Valentijnsdag misschien is dat een redenen om hem eens compleet te verrassen dit kun je doen om de sfeer in zijn slaapkamer volledig aan te passen met kaarsjes etc. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Pieter en Rudolph Soapsie | 4 | 11-11-2005 11:29 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Psychologie |
Een brief van mijn lieve stiefmoeder Ruudje | 87 | 10-09-2004 18:40 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |