Advertentie | |
|
![]() |
|
En mijn trap was vervangen door een soort glijbaan maan ik mocht niet op het houten tussenstuk leunen, maar alleen op de steunen. Toen was ik beneden en moest ik naar de wc dus ik liep naar een kast en daar stond allemaal eten in, maar ik moest even wachten tot iedereen wat had gepakt, dan kon ik daar mn gang gaan.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
</nerd> ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Online: League of Legends |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, voor de liefhebbers, volgens Ben Croshaw zijn de beste games van 2010: 5. Limbo 4. Amnesia: The Dark Descent 3. Red Dead Redemption 2. Dead Rising 2 1. Just Cause 2 En de grootste poep van 2010: 5. Bioshock 2 4. Final Fantasy XIII 3. Star Wars: Force Unleashed 2. Metroid Other M 1: HALO Reach |
![]() |
|
Aw dobermann, je hebt je avatar nog liever gemaakt.
Ik snap nooit dat ze niet weten wie Batman is. Ik bedoel, hij heeft allemaal technologisch zeer geadvanceerde apparaten dus daar kan je uit concluderen dat hij rijk is of in ieder geval gefinancieerd wordt door een rijk iemand en hij moet een goede conditie hebben. Daarbij weten ze allemaal hoe zijn mond en kin eruit zien dus dan kan je toch gewoon de rijke mensen in Gotham City afgaan?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
|