Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2011, 19:52
Verwijderd
ik vind het ook niet erg onverwacht en een plusje hoor .sann
Advertentie
Oud 11-02-2011, 19:52
Verwijderd
Verdorie, dacht ik dat ik hier een zorgvuldig opgebouwd imago had, blijkt dat iedereen me ziet als koningin scheet
Oud 11-02-2011, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Als ik ga bevallen mag mijn man er niet bij zijn Vanwege dit. Al had ik die mening ook voordat ik dat artikel las, maar daarna al helemaal.
Geen zin om te lezen maar de strekking is iets van dat ze daar emotioneel een flinke optater van krijgen neem ik aan?

Ik vind iig juist dat een man bij de geboorte van zijn kind hoort te zijn
Oud 11-02-2011, 19:55
Uice
Uice is offline
Little Phoebe zie ik zoiets ook nog wel doen. En Miekje.
Oud 11-02-2011, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Verdorie, dacht ik dat ik hier een zorgvuldig opgebouwd imago had, blijkt dat iedereen me ziet als koningin scheet
Wat mij betreft spreekt het in je voordeel hoor
Oud 11-02-2011, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Ik vind iig juist dat een man bij de geboorte van zijn kind hoort te zijn
zeker ja.
Oud 11-02-2011, 19:57
Uice
Uice is offline
Ik steek mijn kop wel om de deur als ie eruit is.
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat Lorelei ook heel vies kan scheten als ze in de stemming is

Maar dat zal ze niet snel zijn, want daar is ze een beetje te netjes voor.
Verwijderd
Queasy ruft er vast ook lustig op los
Oud 11-02-2011, 19:58
Verwijderd
Citaat:
haha het zou grappig zijn als jij dan alleen je hoofd zo om de deur zou steken en dat bij hem ook alleen zijn hoofd er uit zou steken haha hahaha
Verwijderd
Miekje vind ik ook wel een goeie ja.
Uice
Uice is offline
Binnenkort een meet met een scheetcompetitie voor de V-leden en hoofdschuddend toekijken voor de M-leden.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wait, wut?
Oud 11-02-2011, 19:59
Uice
Uice is offline
Citaat:
Queasy ruft er vast ook lustig op los
Ja, die kan het niet schelen waar ze is.
Verwijderd
Citaat:
Binnenkort een meet met een scheetcompetitie voor de V-leden en hoofdschuddend toekijken voor de M-leden.

Als ik geen scheten laat bij 't vriendje dan ook niet bij M-leden van 't forum
Verwijderd
en mensen maar afvragen waarom een dutch oven zo heet
Oud 11-02-2011, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Ja, die kan het niet schelen waar ze is.
Oud 11-02-2011, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Als jij onder je beste bff's forever bent, ben je vast een nucleair wapen.
Godsamme Uice, ik blijf maar om je lachen
Oud 11-02-2011, 20:01
Uice
Uice is offline

Dan ga ik nu een visje bakken.
Oud 11-02-2011, 20:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Als ik ga bevallen mag mijn man er niet bij zijn Vanwege dit. Al had ik die mening ook voordat ik dat artikel las, maar daarna al helemaal.
Vind ik eigenlijk wel goede redenen. Ik zie ook geen reden om erbij te willen zijn. Lijkt me irritant voor de vrouw, dat je er door heen loopt te kermen met geschreeuw zoals: "Kom op, hij is er al bijna, ik zie het hoofdje al, kom op, kom op, je kan het!"

Ik zou als vrouw mijn man dan een harde klap voor zijn hoofd geven. Het is ongeveer net zo irritant als mongolenpubliek langs de weg van een Tour de France, die je uit je opperste staat van concentratie halen door in de weg te gaan staan
Verwijderd
Uice is
Verwijderd
Citaat:
Geef eens een samenvatting? Gaat het over poepen?
Nee, het gaat erover dat vrouwen veel minder kunnen ontspannen en zich veel minder kunnen focussen op bevallen als hun man erbij staat, waardoor bevallingen onnodig gecompliceerd kunnen worden. Bovendien stoort de aanwezigheid van de man (of van pratende/de-baby-aanrakende mensen überhaupt) het moment waarop de moeder het kind voor 't eerst vast heeft, waardoor het moeilijker is om de placenta te baren. Dat heeft te maken met het vrijkomen van oxytocine, een hormoon dat vrijkomt bij een intens liefdesgevoel, en dat tevens het losraken (ofzo) van de placenta veroorzaakt/bevordert. Verder hebben mannen na het zien van de bevalling vaak moeite om hun vrouw nog als seksueel wezen te zien, want het beeld van zo'n wijd opengesperde bloederige kut is niet heel erotisch. Het kan ook voor depressie of twijfel-aan-de-relatie zorgen bij de man, aldus het artikel.

Het is overigens geschreven door een bevallingsdeskundige, en hij haalt er allemaal voorbeelden uit z'n eigen praktijkervaring bij.

Maar goed, iedereen moet doen wat 'ie wil, natuurlijk Het zal ook wel per man/vrouw/koppel verschillen wat het effect is van de aan- of afwezigheid van de man.
Oud 11-02-2011, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Vind ik eigenlijk wel goede redenen. Ik zie ook geen reden om erbij te willen zijn. Lijkt me irritant voor de vrouw, dat je er door heen loopt te kermen met geschreeuw zoals: "Kom op, hij is er al bijna, ik zie het hoofdje al, kom op, kom op, je kan het!"

Ik zou als vrouw mijn man dan een harde klap voor zijn hoofd geven. Het is ongeveer net zo irritant als mongolenpubliek langs de weg van een Tour de France, die je uit je opperste staat van concentratie halen door in de weg te gaan staan
Ik zal nu wel weer een sentimentele Viva-doos of iets zijn, maar kom op, je moet als man gewoon bij de geboorte van je kind zijn, punt.
Oud 11-02-2011, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Als mijn vrouw bevalt sta ik gewoon een sigaar te roken op de gang van het ziekenhuis, zoals het hoort.
Heel goed!
Oud 11-02-2011, 20:07
Geel
Geel is offline
Citaat:
Nee, je moet wachten tot de (het?) placenta er ook uit is, kun je die ook gelijk bewonderen.
Oud 11-02-2011, 20:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik zal nu wel weer een sentimentele Viva-doos of iets zijn, maar kom op, je moet als man gewoon bij de geboorte van je kind zijn, punt.
Maar dat zou je als vrouw niet moeten willen, want zo'n hyperactieve man haalt je alleen maar uit je concentratie.

En je bent er wel bij, alleen je staat gewoon buiten op de gang, weet ik veel, een sigaar te roken oid.
Oud 11-02-2011, 20:09
Verwijderd
Nou ja, de man hoeft ook niet op de eerste rang tussen je benen te zitten natuurlijk, die van mij heeft netjes naast het bed gezeten bij mijn hoofd. Geloof ik even navragen.
Ok, hij zegt dat hij stond en wel wat heeft gezien, maar hij heeft er niks aan overgehouden
Oud 11-02-2011, 20:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
Uice is
Dankjewel, kerel.
Oud 11-02-2011, 20:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou ja, de man hoeft ook niet op de eerste rang tussen je benen te zitten natuurlijk, die van mij heeft netjes naast het bed gezeten bij mijn hoofd. Geloof ik even navragen.
Ok, hij zegt dat hij stond en wel wat heeft gezien, maar hij heeft er niks aan overgehouden
Jij hebt je er ook niet aan gestoord?
Oud 11-02-2011, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Jij hebt je er ook niet aan gestoord?
Aan zijn aanwezigheid? Nee, ik had het juist niet zonder hem willen doen. Hij heeft ook niet de voetbalsupporter uitgehangen gelukkig, alleen een paar keer gezegd dat het heel goed ging geloof ik. Maar ik zat ook heel erg in mn eigen wereldje, merkte weinig van wat er om me heen gebeurde en wat ik wel merkte liet me koud.
Oud 11-02-2011, 20:17
Verwijderd
Prf ik vind het zo bizar dat ik zo nog 8,5 uur moet gaan werken
Oud 11-02-2011, 20:19
Verwijderd
wtf wat een naamzoek.
Queasy ruft er rustig oplos?
Zo'n boer ben ik nou ook niet hoooor
Oud 11-02-2011, 20:19
Verwijderd
Zit je nu op je werk sann?
Oud 11-02-2011, 20:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Prf ik vind het zo bizar dat ik zo nog 8,5 uur moet gaan werken
Nachtportier zijn lijkt me een prima baantje. Heb je internet?
Oud 11-02-2011, 20:21
Verwijderd
Nee, moet om half 11 beginnen.
Oud 11-02-2011, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Nachtportier zijn lijkt me een prima baantje. Heb je internet?
Uiteraard Ik hoop dat het niet al te druk is en ik lekker series kan kijken vannacht
Oud 11-02-2011, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Uiteraard Ik hoop dat het niet al te druk is en ik lekker series kan kijken vannacht
Men, ik wil ook dat soort werk doen
Oud 11-02-2011, 20:23
Verwijderd
Citaat:
dat is nog eens relaxed geld verdienen
Oud 11-02-2011, 20:23
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat lijkt me ook wel wat.
Oud 11-02-2011, 20:24
Verwijderd
Tering sann jaloerss Makkelijk geld verdienen.
Oud 11-02-2011, 20:25
Verwijderd
Ja eh wedden dat ik tot 5 uur met dienbladen vol bier rond moet rennen?

Nja, dan blijf ik iig wakker, we zullen zien
Verwijderd
250 binnenharken en beetje series kijken
Verwijderd
Citaat:
Ja eh wedden dat ik tot 5 uur met dienbladen vol bier rond moet rennen?

Nja, dan blijf ik iig wakker, we zullen zien
Ja maar dan gaat de tijd wel snel
Verwijderd
Citaat:
250 binnenharken en beetje series kijken
Dit is het beste scenario inderdaad maar zelfs al ren ik de hele nacht rondjes, dan is het het nog waard <3.
Oud 11-02-2011, 20:30
Verwijderd
Stefenootje is allemaal dingen uit de Shining aan het vertellen en me bang aan het maken voor vannacht
Oud 11-02-2011, 20:30
Uice
Uice is offline
Wat vertelt ze?
Oud 11-02-2011, 20:31
Verwijderd
"come play with us sann"
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje is allemaal dingen uit de Shining aan het vertellen en me bang aan het maken voor vannacht
Wat een kutstreek
Uice
Uice is offline
Ik heb trouwens een keer 350 gekregen om 'wat doe je nou?' te zeggen in een reclamefilmpje. En het is er nog uitgeknipt ook.
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten