Als je snel op de poll gaat stemmen en dit niet gaat lezen: poll is bedoeld voor een meting onder middelbare scholieren! Als je niet meer op de middelbare school zit, stem dan niet mee.
Hoi iedereen,
Hoe is het? Ik zit in mijn tweede jaar Game Design & Development op de HKU, en we (mijn team) zijn net met een project begonnen genaamd Drugs & the City. We moeten een serious/applied game maken voor middelbare scholieren (eerste t/m het zesde jaar).
Ik zou graag jullie hulp willen inroepen, zodat wij het juiste platform kunnen kiezen voor de game. PC is het meest toegankelijk, maar we hebben natuurlijk eerst cijfers nodig om zo'n aanname mee te nemen in onze research.
Mijn vragen aan jullie zijn:
1. Op welke platforms speel jij? (van smarthphone, tot Playstation 3) (dit kan je invullen bij de Poll, maar als je antwoord er niet bij zit, kan dat in je post!)
2. Hoeveel mensen in jouw omgeving hebben een Nitendo DS?
3. Hoeveel mensen hebben in jouw omgeving een smartphone? (iPhone, HTC)
4. Als je zou moeten zeggen, wat is meer populair in jouw omgeving: een Nitendo DS of een smartphone?
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp! Ik ben benieuwd wat eruit komt rollen.
Laatst gewijzigd op 12-02-2011 om 17:27.
|