Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat positive energy uitstralen, calm and assertive zijn, zo'n prik geven als hij boos kijkt.. Zou het werken? Trouwens, waarom laten je ouders dat toe? |
![]() |
|
Bizar idd dat je ouders dat toelaten. Als t mijn zoon was ging de playstation of pc of whatever gewoon achter slot en grendel, of zelfs de deur uit. Potje drama om je zin te krijgen ging er bij ons thuis ook niet in, sterker ik wist wel beter want als ik idioot zou doen om zoiets belachelijks was ik echt nog niet jarig.
Als je het gevoel hebt dat je bedreigd wordt door het gedrag van je broertje, mag je dit ook best aan je ouders kenbaar maken. Tuurlijk kan je beter zelf eerst proberen op te lossen, maar kan me voorstellen dat als dit vaker gebeurd is of erger wordt, dat je daar geen zin meer in hebt. Wel belangrijk dat je niet flipt op hem, je bent de oudste van de twee en ook al schelen jullie maar twee jaar, jij bent zijn dichtsbijstaande voorbeeld, dus beter dat je hem het goede voorbeeld geeft (ook voor jezelf beter naarmate tijd verstrijk). Dat filmpje trouwens, neem aan dat het nep is, is desondanks echt disturbing ![]() ps: Dat stiefbroertje wat ik net las die n snel n ds toegestopt krijgt omdat hij niet op de pc mag en anders fliipt: What...the...fuck... Echt triest ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hetzelfde geldt voor mensen die hun kinderen maar snoep blijven kopen als ze vervelend worden in de supermarkt, ofzo. Ik kan me nog herinneren dat ik een keertje stennis begon te schoppen omdat ik geen snoepjes mocht. Toen heeft m'n moeder gezegd dat ik dan maar in de supermarkt moest blijven wonen en is er toen vandoor gegaan, naar een plek waar ik haar niet kon zien (maar zij mij wel). Damn, wat was ik toen bang. Dat was de eerste en de laatste keer dat ik dat geflikt heb. ![]() Als dit mijn kind was.. Nee, fuck that, ik zou het niet eens zo ver laten komen. Ik vind dit echt om je voor te schamen. Persoonlijk weet ik eigenlijk niet wat je er aan moet doen, want het is al een beetje (understatement of the year) te ver gekomen. Ga zeker niet je broertje terugslaan of zo, want daar schiet je ook niets mee op, maar ik vind wel dat je jouw ouders hierop aan mag spreken; het is immers hun schuld. Dit gedrag is niet normaal en er moet snel wat aan gedaan worden. Maar opvoeden is niet jouw taak. Jouw ouders moeten hier iets aan doen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik snap me broer niet altijd. Verwijderd | 43 | 29-12-2015 00:26 | |
Software & Hardware |
Toetsenbord flipt TedEdFred | 6 | 19-07-2012 15:38 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-hart-topic 168 Hawahaai | 500 | 26-05-2012 11:04 | |