Hm als ik me niet vergis heeft onze nieuwste forumbaas ook haar eerste zoenen-met-een-forum(st)er ervaring achter de rug. En ja ik gebruik bewust haar naam niet, want ik ben benieuwd of ze echt zo goed meeleest als ze zegt
Maar ik wil echt niet ten huwelijk gevraagd worden zoals gisteren bij All you need is love
Sowieso niet door zo'n soort vent. Die danspasjes van 'm. En die stem. En dat hoofd. OMG
13-02-2011, 18:42
Verwijderd
Ja echt he, eerst heel erg raar dansen, en dan ineens wil je met me trouwen??
dan heb ik nog meer respect voor die jongen, met het syndroom van down, die ff lekker robert uitschold voor hans kazan!!
Hm als ik me niet vergis heeft onze nieuwste forumbaas ook haar eerste zoenen-met-een-forum(st)er ervaring achter de rug. En ja ik gebruik bewust haar naam niet, want ik ben benieuwd of ze echt zo goed meeleest als ze zegt
Het wordt steeds interessanter.
13-02-2011, 18:43
Verwijderd
ik heb gister mn kamer gepoetst en nu vind ik m zo leeg kijken...
Komt omdat ik nooit opruim en dat moest dus ook
Ja echt he, eerst heel erg raar dansen, en dan ineens wil je met me trouwen??
dan heb ik nog meer respect voor die jongen, met het syndroom van down, die ff lekker robert uitschold voor hans kazan!!
Met archont of eric?
13-02-2011, 18:43
Verwijderd
@AYNIL
haha idd, maar die celine vond ik wel wat stil
en ze waren ook helemaal gelukkig toen ze naar dat filmpje van hun tweeen gingen kijken
13-02-2011, 18:44
Verwijderd
Archont is toch geen lid meer??
Of heb ik dat mis?
Oke, wil je eens in detail vertellen wat er precies gebeurd is en hoe en wat? Roddels zijn wel leuk, maar first-hand zoiets horen is veel leuker.
Enigszins gecensureerde versie om rellen te voorkomen:
Ik kwam van een concert uit Tilburg, dus was er pas om 12 uur. Zuipen, zuipen, zuipen. Oké? Eén iemand teveel gehad, en dat wisten jullie al.
13-02-2011, 19:18
Verwijderd
Ik vind roddelen eigenlijk veel leuker dan iets first hand horen