Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2011, 19:50
Verwijderd
Het is uit. Het is klaar. Het is goed zo
We zijn prima uit elkaar gegaan.
Advertentie
Oud 12-02-2011, 00:44
Balance
Balance is offline
Citaat:
Het is uit. Het is klaar. Het is goed zo
We zijn prima uit elkaar gegaan.
Heftig meis. Sterkte!

Ot: gvd ik kan wel janken. Het gaat weer compleet mis overal.
En nu weet de godgansewereld van mijn problemen en ik voel me zo bekeken en zo meelijwekkend. Dit wil ik niet, donder op allemaal, bemoei je met je eigen zaken
Maar dat zeg ik natuurlijk niet want oh wat bedoelt men het goed *zucht*
Oud 12-02-2011, 08:06
Verwijderd
@Balance, das idd een rotgevoel,

OT: gisteravond alweer ruzie thuis
Vanochtend heb ik folders gelopen waar ik morgenochtend de rest wel van afmaak, nu ff kijken hoe het met schoolwerk staat en anders weer aan de gang met poetsen
Haha deze zin vond ik nog op internet:
Als ik zin heb om te poetsen, kruip ik stilletjes in een hoekje en wacht tot dat nare gevoel weer over is...

Update: nu ben ik dus weer thuis,was straks ff met ouders mee naar oom en tante gefietst.
Toen kreeg ik op de terugweg ruzie met mn moeder, en nu zit ik boven en altijd als ik me rot voel ga ik snoep eten, maar dat mag ik niet van mezelf want dan wordt ik snel dik en dan wordt ik nog kwader op mezelf en ga ik weer eten etc.etc.etc. heb vanmorgen nog een zakje snoep gekocht en heb besloten dat dat voorlopig het laatste snoep(muv kauwgom)is wat op mijn kamer mag komen.

kamer is bijna opgeruimd, moet alleen nog stofzuigen maar ik heb zo'n hekel aan dat geluid

Laatst gewijzigd op 12-02-2011 om 15:59.
Oud 12-02-2011, 16:05
Verwijderd
Ik ben niet meer zo actief geweest de laatste tijd maar ik heb wel meegelezen hier.

Helaas nog steeds geen uitslag van de lyme, en de 8 weken zijn al voorbij. Mijn vader heeft het lab gemaild hoe lang het nog zou duren aangezien ik zó zenuwachtig ben. Ze moesten nog iets doen dus met een beetje geluk zou ik het zaterdag hebben. Vandaag is er geen post geweest, dus ik hoop het echt maandag te hebben. Ik vind het zo spannend en ik wil het nu toch wel graag weten.
De afgelopen week heb ik me eigenlijk vrij vrolijk gevoeld terwijl ik barst van de pijn. Vanochtend ging het even hélemaal fout, ik was helemaal in paniek en trilde en zweette van de pijn. Mijn ouders waren weg en ik barstte in huilen uit. Ik heb gelijk mijn ouders gebeld en ze zijn gelijk naar huis gekomen. Dat was wel fijn.

Met school gaat het eigenlijk ook allemaal niet zo best. De dingen die ik thuis kan doen voor een cijfer doe ik, maar toetsen maken zit er echt niet in. Ook naar school gaan zit er bijna niet in. Maarja, dat is niet anders.
Oud 12-02-2011, 19:24
Dott
Dott is offline
bwuh..
Oud 12-02-2011, 21:31
Verwijderd
Hele discussie met mn moeder gehad, zijn tot de conclusie gekomen dat ik toch maar naar mn tante ga(zij is audicien ) en oordoppen laat aanmeten voor op school, ik weet alleen niet of ik ze met het examen ook mag gbruiken. Ik kan nu al zeggen dat mn wis/natuur-scheikunde leraar er moeilijk over doet maar ik ben niet anders gewend van die rotvent. Ik wil dat mn moeder met de teamleider gaat praten , zij zegt aan het eind van het jaar het wel aan te kaarten nou leuk, heb ik niets aan, wordt ik nog mooi een halfjaar lang 6lesuren per week door die rotgast gepest....
Oud 12-02-2011, 21:35
kroot
kroot is offline
@Kikaa: ik dacht al, waar is kikaa? Fijn weer wat van je te lezen, en hopen dat maandag de uitslag binnen komt.
@Queasy: knap dat je de knoop hebt doorgehakt!

vandaag was het gezellig op mijn werk, fijn! Op school ging het woensdag ook lekker. Morgen concert geven, ben er wel een beetje zenuwachtig voor. Het is met mijn duo: piano (ik) en fluit. Het is wel erg gave muziek, maar er zitten lastige loopjes in.
En wat echt smerig is: ik kwam dus thuis na mijn werk en mijn afvoer doet al heel lang raar, borrelen enzo en er blijft water staan. Maar nu was er allemaal ranzige bruine zooi door het doucheputje naar boven gekomen. Echt heel smerig!
Oud 12-02-2011, 21:50
Verwijderd
@kroot, know the feeling , bij mij loopt t water niet meer naar buiten maar t loopt in t gootsteenkastje dus moet met de hand afwassen en kraan zo min mogelijk gebruiken
Oud 12-02-2011, 22:19
darkfairy
darkfairy is offline
ik zit er helemaal doorheen
Oud 12-02-2011, 23:20
Takkie89
Takkie89 is offline
@ Darkfairy en iedereen die het nodig heeft: knuffel

@ Duckdog: Als de school niet meewerkt, kun je het toch nog altijd bovenop zoeken? Examencommissies en al het andere wat er boven zit. Er moeten altijd aanpassingen mogelijk zijn voor degene die het echt nodig hebben.

@ Kika: Ik hoop zo dat ze iets vinden. Hoe is het momenteel met de pijn etc? Is het nog een beetje houdbaar?

OT: Ik heb nu inmiddels keelpijn van het hoesten, bah! Mijn hele bovenste luchtwegen doen gewoon pijn. Het voelt gelukkig nog niet als in mijn longen, maar ik twijfel of ik maandag de dokter bel. Dilemma, dilemma. Zeker omdat ik aan het eind van de week op vakantie ga.
Oud 12-02-2011, 23:35
darkfairy
darkfairy is offline
@takkie89 dankje.
en jij beterschap.

ot.
geen tijdsbesef
en de meeste tijd ook geen besef van de dag
Oud 12-02-2011, 23:37
Dott
Dott is offline
ik voel met je mee
Oud 12-02-2011, 23:51
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
ik voel met je mee
heb jij hetzelfde?
Oud 13-02-2011, 00:13
Dott
Dott is offline
ja heel erg momenteel
Oud 13-02-2011, 09:09
Verwijderd
Citaat:
@ Kika: Ik hoop zo dat ze iets vinden. Hoe is het momenteel met de pijn etc? Is het nog een beetje houdbaar?

OT: Ik heb nu inmiddels keelpijn van het hoesten, bah! Mijn hele bovenste luchtwegen doen gewoon pijn. Het voelt gelukkig nog niet als in mijn longen, maar ik twijfel of ik maandag de dokter bel. Dilemma, dilemma. Zeker omdat ik aan het eind van de week op vakantie ga.
Met de pijn gaat het héél erg slecht. Ik kan bijna niet lopen, ook met krukken niet, dus dat is best wel lastig. De pijnstilling lijkt ook niet heel veel te helpen. Maargoed, dat zal binnenkort wel beter gaan.

En misschien is het toch wel handig om de dokter te bellen? Het is niet zo fijn om op vakantie ziek te zijn.
Oud 13-02-2011, 09:39
Verwijderd
Kikaa, Sterkte meis!!
Spoiler

OT:vanmorgen om 8 uur al folders gelopen en daarna duits geleerd, mn broertje maakte toch teveel herrie om te blijven slapen.
nu ga ik verder met een schoolopdracht van kunstvakken(dat is het enige huiswerk waar ik geen hekel aan heb)
net naar oma geweest en n vriendin van ons mam kwam langs, nu naar de bossen, meteen 8 km
ben benieuwd of ik dat vol ga houden
Maar ga mn best maar doen
ik doe nu echt dingen die echt weird zijn voor me
Volgend weekend is mn broertje op logeerweekend dus dat zal raar en rustig tegelijk worden denk ik

Laatst gewijzigd op 13-02-2011 om 12:20.
Oud 13-02-2011, 10:28
Verwijderd
@_@ Hoerentiefslettenhonden, die kakhuid van me is zo'n belemmering voor m'n werk!

Kijk ik naar links dan zegt m'n nek: GODVERDOMME KAK! IK SCHEUR OPEN LUL!

Balen als den stekkerdoos.
Oud 13-02-2011, 13:26
miekmuis
miekmuis is offline
Elke zoveel tijd is het even heel moeilijk te accepteren wat er allemaal gebeurd is en dat ze nooit meer gaat zijn wie ze was. Dan wil ik haar door elkaar schudden en heel hard tegen haar schreeuwen, maar zelfs al kreeg ik daar de kans voor, luisteren zal ze toch nooit doen.
Oud 13-02-2011, 18:26
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
@_@ Hoerentiefslettenhonden, die kakhuid van me is zo'n belemmering voor m'n werk!

Kijk ik naar links dan zegt m'n nek: GODVERDOMME KAK! IK SCHEUR OPEN LUL!

Balen als den stekkerdoos.
Uhh.. sorry?!
Oud 13-02-2011, 18:38
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik zie het niet meer zitten.
De wachtlijsten are killing me... Aankomende week 2 intakes, bij de viersprong, waar ze een hele lang wachtlijst hebben en wat ook nog eens hartstikke verweg is. En bij brinkveld waar ze een aanmeldingsstop hebben vanwege de lange wachtlijsten.
Ik had nooit moeten stoppen met de DGT, gewoon doorgaan had k moeten doen, nu heb ik bijna niks.Ik ben terug bij af.
En ik maak me zo'n zorgen dat ik niet kan slapen... ik ben nu aan het huilen omdat ik niet meer weet wat ik moet doen.... ik weet het niet meer...
Oud 13-02-2011, 18:57
Verwijderd
@Miekmuis, Dolce,kroot,eend,droomvlucht,queasy Kika, Dott,Darkfairy,Missy, Interglot, Lentekriebel en Alle anderen:
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met alles en ik wil jullie nogmaals bedanken dat wij hier zo goed met elkaar kunnen praten over alles!!

Laatst gewijzigd op 13-02-2011 om 20:57.
Oud 13-02-2011, 19:58
Eend
Eend is offline
Morgen weer maandag, blegh!!!
Oud 13-02-2011, 20:35
kroot
kroot is offline
Concert gehad met C2! Het ging goed! Vet veel complimenten gehad, en uitgenodigd voor andere concerten.
Daarna nog heel snel de stad in gegaan. BH's zijn achterlijk duur als je een grote cupmaat hebt, tis gemeen.
Zusje komt volgende week, gaan we concertjurkjes voor mij shoppen.
Nu eens even de rotzooi hier opruimen.
Oud 13-02-2011, 21:13
darkfairy
darkfairy is offline
ik voel me kut.
zometeen maar naar bed toe.
en voor de afleiding nog maar even tv kijken.
Oud 13-02-2011, 21:20
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
het gaat weer wat beter,heb extra medcijnen genomen en ruudje komt zo weer thuis.(jaja, ruudje van het forum) Ben zo blij dat hij er voor me is. We hebben ook plannen om een hypotheek af te sluiten en groter te gaam wonen. Dat is iets wat ik wel leuk vindt. Verder liggen de katten bij me dus zo alleen ben ik niet.
Altrecht nog even gebeld, mijn casemanager was er... ik ga gewoon de intakes doen en maar afwachten. ..

Knuffel voor iedereen die het nodig heeft
Liefs, dolce
Oud 13-02-2011, 21:42
Takkie89
Takkie89 is offline
En dan word je gevraagd om eigenlijk een soort van voorzitter te worden. En dat had ik nooit achter mezelf gezocht, dat ik het kan. Maar als ik van buiten naar ons bestuur kijk, ben ik waarsch wel de aangewezen persoon zoals het nu loopt. En ze vragen me ook niet onterecht, toch? En net had ik het er met een andere goede vriend over, en die zag het ook wel zeer zeker in me. Nu nog even op een goede manier het mailtje beantwoorden. Dat ik er positief insta, maar dat mijn bestuur er wel achter moet staan.
Oud 13-02-2011, 21:49
Neko*
Neko* is offline
Ik wil een superglue-knuffel...
Oud 14-02-2011, 10:07
Chevy
Chevy is offline
Jezus, net de huisarts gebeld en ik zit nog te bibberen. Dat wordt nog wat als ik daar daadwerkelijk zit En dan de hele heisa van wachtlijsten enzo, hoera. Waarom wil ik dit ook al weer?
Oud 14-02-2011, 10:46
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ben weer terug van een weekendje weg. Hoewel, terug, ik heb even een tussenstop in de lange reis. Vannacht om 4 uur Engelse tijd opgestaan en tot ongeveer half 11 gereisd, trein, vliegtuig en weer trein en nu moet ik nog ruim 2,5 uur in de trein. Ik heb het echt gehad.

Het was wel heel gezellig in Londen, m'n broertje weer eens gezien en gekeken hoe hij daar zat. Zaterdagavond naar een musical geweest, lekker geborreld en gegeten. Leuk weekend gehad

Wat ik wel echt minder vind is dat m'n andere broertje over ongeveer 2 weken voor lange tijd naar het buitenland gaat. Eerst 2 maanden en dan is hij eventjes 10 dagen ofzo thuis en daarna gaat hij voor een jaar tot anderhalf jaar ergens anders naartoe en dat is echt aan de andere kant van de wereld. Dus dan ga ik hem gewoon echt maanden niet zien... En hem opzoeken is wel leuk, maar zo'n reis is bijna onbetaalbaar voor mij momenteel en het land trekt me eigenlijk ook niet zo erg. Nog maar eens goed over nadenken...
Oud 14-02-2011, 14:16
motoindo
motoindo is offline
Lieve Julian

Als papa heb ik hier natuurlijk nix te zoeken maar aangezien ik je iets wil
vertellen dacht ik wtf, het heet hier niet voor nix het grote lucht je hart
topic
ik vertel ze gewoon mijn verhaal.

Dit is mijn zoon Julian, Juul voor vrienden. Hij heeft iets waarvan de
doktoren ook geen idee hebben wat het precies is en er daarom maar
een etiketje not otherwise specified opgeplakt hebben. De foto is uit 2004.

Inmiddels is het 2011 en doe ik niks meer goed. Ik ben een gestapo,
hopeloos ouderwets en irritant burgelijk. Je spijbelt van school, komt
geen afspraken na, wil mij lesjes leren, drinkt je suf en rookt je
regelmatig zo stoned als een aap.

We willen je zo graag helpen, we luisteren naar je verhalen, praten
over dingen die je moeilijk vind. Waarom reageer je niet Juul ?
Je zegt 's morgens dat je even gaat fietsen en vervolgens blijf je twee
dagen weg. Juul, toe nou, we kunnen je toch niet opsluiten ??

We houden zo ontzettend veel van je Juul, het doet
ons allemaal zo'n pijn. Waarom toch, we zijn zo bang dat je op
het verkeerde pad beland en we je straks alleen nog maar op
afspraak kunnen bezoeken.
Oud 14-02-2011, 16:17
Verwijderd
@Hierboven
Wat n heftig verhaal!!
en bedoel je pdd-nos?
Oud 14-02-2011, 16:38
motoindo
motoindo is offline
Citaat:
bedoel je pdd-nos?
Yep, gesteld door het riagg in 2001, daarna in 2005 ook nog een stukje ADHD waarvoor hij sindsdien Concerta slikt.

Vanmorgen was het weer helemaal mis, niet uit bed te krijgen, ontzettend boos, agressief en onredelijk. Ik kwam hier terecht via een google op ppdnos + forum.
Oud 14-02-2011, 16:57
Verwijderd
@ motiondo: Hmm erg vervelend, sterkte!

Ik ben verschrikkelijk moe en ik heb vandaag nog steeds geen uitslag gekregen. Het duurt zo lang, en het is al een week te laat. Hopelijk krijg ik het echt morgen want ik kan echt niet meer wachten.
Verder gaat het met de pijn ook slecht. Gisteravond kon ik niet meer lopen van de pijn. (En ik moest heel heel heel nodig naar de wc dus dat was niet zo handig ) Uiteindelijk dus maar morfine genomen en dat hielp. Het liefste wil ik niet zo vaak morfine nemen, maar de afgelopen week heb ik het toch wel aardig veel genomen. Het moet maar, er is weinig aan te veranderen. Door alle pijn slaap ik ook steeds slechter waardoor ik nog moeier ben overdag.
Vanmiddag heb ik ook even mijn begeleider gemaild om te vertellen dat het écht niet meer ging. Volgens mij schrok hij er een beetje van en wist hij niet echt wat hij moest zeggen. Hij begreep in ieder geval dat ik niet veel aan school kan doen. Dit jaar is eigenlijk toch al een verloren jaar, dus als ik dit jaar niet meer bij kom met alles dan is het niet heel erg denk ik. Ook al vind ik het vervelend.

Straks ga ik samen met mijn broertje iets aan mijn ouders geven. Ik hoop echt heel erg dat ze het leuk vinden. Ik wilde al een tijd iets kopen om ze te bedanken voor alle steun, maar ik had geen idee wat. Gisteren heb ik het er met mijn broertje over gehad en hij vond het een heel leuk idee om ook iets te geven. We hebben besloten om ze een cadeaubon voor de sauna te geven zodat ze even kunnen ontspannen. Dat verdienen ze wel! Ik hoop dat ze het leuk gaan vinden!
Oud 14-02-2011, 19:57
darkfairy
darkfairy is offline
het voelt de laatste tijd of ik de am niet meer kan tegenhouden.
wat vandaag ook weer zo was.
en verder wou ik dat al die gedachtes weg waren.
net als die klote angsten.
het voelt net alof ik de helft van de tijd in een andere wereld zit.
ik voel me zo verschrikkelijk kut.
ik weet gewoon niet wat ik er mee moet op het moment.
en me masker lijkt ook steeds meer te vervagen.
net als alle leuke gedachtes en leuke dingen.
ik wou dat ik me goed voelde.
Oud 14-02-2011, 20:12
Dott
Dott is offline
Moet morgen naar stage.. 1 dag in de week is al te veel gevraagd.
Ik wil niet en alles staat me tegen terwijl ik geen hekel heb aan t asiel..
Weet nog niet wat ik ga doen.
Liefst meld ik me ziek en kruip ik een dag in bed, maar das niet goed..
Trek t gewoon slecht op maar 2u per nacht...
Oud 14-02-2011, 20:37
Verwijderd
@motoindo, ha dat zal dan wel door mijn posts komen, ik heb het ook en laat dat hier wel eens vallen. Je mag me wel pmen als je wil, mss kan ik er n beetje achterkomen hoe hij zich voelt of dingen beleeft ofzo

@kika , aahh wat lief van jullie!!
Hoe reageerde ze op hun valentijnscadeau??

OT gezeik met wis/natuurscheikundeleraar...wanneer ook niet???
Heb k morgen weer dus daar zie ik wel tegenop...
ik had gezegd dat ik de opdrachten thuis zou maken, en toen kwam een klasgenoot langs om de blaadjes op te halen, nu weet ik dus niet of ik die blaadjes aan die klasgenoot mee had moeten geven maar nu heb ik dus ook geen huiswerk kunnen maken yippie dinsdag lesuur 1 wiskunde ben ik meteen de hele dag chagerijnig!

Vandaag verder last van angsten.
En ontzettende last van mn autisme tijdens proefwerken

Laatst gewijzigd op 15-02-2011 om 06:07.
Oud 15-02-2011, 00:44
Verwijderd
Godverdomme kankerhoerenslettenteringkak ik ben dit lichaam zo kankerzat met z'n kutgeouwhoer ook iedere dag! Dan weer dit en dan weer dat en dan ga ik godverdomme op tijd slapen en genoeg eten, nee JUIST DAN gaat die huid rondom de nek kapot, het gezicht, die hoerenrug die maar constant pijn wilt doen, je hebt godverdomme al 2 jetsers van een pinnen! Wat wil je nog meer?! Een godverdomme nieuw lichaam zou mooi zijn. Want een uitgelubberde kaksyndroom.

Wil verdomme kunnen slapen waar ik wil en niet elke keer dat gejammer met rode huid en jeuk. Vooral zo'n uitslag waar dan kankerverdomme geen zalfje voor is. Ik moet ja produceren en m'n opdrachten af hebben.

Ik zet het maar even op zwart en wit hierzo om morgen weer te lezen.
Oud 15-02-2011, 07:02
Verwijderd
Citaat:
@kika , aahh wat lief van jullie!!
Hoe reageerde ze op hun valentijnscadeau??
En ze vonden het heel lief! Toen m'n ma de kaart voor las moest ik heel erg huilen en uiteindelijk zaten we allemaal te huilen. En we hadden het niet hoeven doen enzo. Het was eigenlijk niet specifiek voor valentijn, maar toen m'n broertje en ik dit wilde doen vonden we het gisteren wel een geslaagde dag.

edit; is het voor jou niet mogelijk dat je in een apart kamertje je toetsen gaat maken? Dit heeft bij mij altijd gemogen eigenlijk en dat scheelt een hoop voor je concentratie. Bij mij had de zorgcördinator dat geregeld en ik ging gewoon als ik een toets had/toets in moest halen naar haar. Wij hadden van die 'kasten' (kleine kamertjes, maar worden gebruik als kasten) en daar mocht ik dan mijn toets maken. Daar was het rustig en kon ik niet nog meer afgeleid worden.

OT;
Ik heb weer slecht geslapen en heb zóveel pijn, echt alles doet pijn. Straks maar thuis wat aan school proberen te werken, hopelijk lukt het. En hopen dat vanmiddag echt die uitslag komt want het is niet echt leuk meer om te wachten.
Oud 15-02-2011, 08:03
Dott
Dott is offline
Ben dus niet gegaan en heb om half 10 een afspraak met de huisarts.
Oud 15-02-2011, 08:17
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Kikaa, Rode Panda: Jullie berichten bevestigen wat ik al eerder dacht: lichamen zijn gewoon echt niet goed ontworpen, mensen zeggen soms wel van: o, het is zo knap hoe God alles gemaakt heeft en natuurlijk zit de natuur vaak ook heel mooi en wonderlijk in elkaar, maar hier en daar zie ik toch nog wel punten voor verbetering, hmpf.
Oud 15-02-2011, 08:42
Takkie89
Takkie89 is offline
Zo, toch maar een afspraak bij de huisarts gemaakt voor het hoesten. Wat overigens pas donderdagochtend 8 uur is, maar dat kwam omdat ik vanmiddag college heb en hij morgen geen tijd. Ik ben benieuwd of er dan wat uitkomt. Ik hoest inmiddels sinds iig vrijdag veel lang en vaak. Bah! Komt nu ook slijm van los, bah.

En verder ga ik denk ik zo toch maar eens aan de slag. Zo schiet het niet op. Ik moet vandaag echt wat doen, anders 'tracteer' ik me morgen op een dagje ub. O zo!
Oud 15-02-2011, 10:03
Verwijderd
Citaat:
@Kikaa, Rode Panda: Jullie berichten bevestigen wat ik al eerder dacht: lichamen zijn gewoon echt niet goed ontworpen, mensen zeggen soms wel van: o, het is zo knap hoe God alles gemaakt heeft en natuurlijk zit de natuur vaak ook heel mooi en wonderlijk in elkaar, maar hier en daar zie ik toch nog wel punten voor verbetering, hmpf.
Verschil moet er zijn en ik mag eigenlijk wel van geluk spreken dat ze nu pinnen in ruggen kunnen jassen.

Gisteren was ik gewoon even het helemaal zat maar een lichaam is abnormaal goed ontworpen.

Zo heb ik geniale handen en werkende ogen.

Waar jij naar streeft is die perfectie denk ik dan zo, maar zet jij maar eens zo'n achtelijk ingewikkeld stukje mens in elkaar, gaat niet altijd goed!
Oud 15-02-2011, 10:18
Roosje
Roosje is offline
Whaah... sollicitatiegesprek is gepland! Nu hoef ik er tot 1 maart niet meer over na te denken, dat is fijn, maar ik krijg echt een adrenalinekick van én m'n brief sturen én dat gesprek plannen én vertellen dat ik dat gedaan heb. Yo.
Oud 15-02-2011, 10:49
Takkie89
Takkie89 is offline
Ik heb sla-neigingen naar een huisgenoot. Enerzijds zegt ze dat ze hier blijft omdat ze het zo gezellig vindt, maar anderzijds zegt ze met moeite gedag? Een beetje sociaal doen is toch niet zo moeilijk
Oud 15-02-2011, 11:04
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:

Waar jij naar streeft is die perfectie denk ik dan zo, maar zet jij maar eens zo'n achtelijk ingewikkeld stukje mens in elkaar, gaat niet altijd goed!
Dat is natuurlijk ook zo. Blij dat je weer wat optimistischer klinkt
Oud 15-02-2011, 11:21
Dott
Dott is offline
het gaat kutkutkutkutkut
Oud 15-02-2011, 11:24
anne11112
anne11112 is offline
Oma vorige week donderdag overleden.
vandaag begrafenis.
Oud 15-02-2011, 14:41
Verwijderd
@Kika, dat zou denk ik lastig gaan, gewoon simpelweg omdat er die ruimte niet is, veel mensen van de administratie etc. die eerst allemaal aparte kantoren hadden zitten nu bij elkaar, die kantoren zijn verbouwd tot lokalen, er is altijd minstens 1 klas die een tussenuur heeft omdat er te weinig lokalen zijn en de shelter is lokaal geworden net als het muzieklokaal wat eerst redelijk groot was dat zijn er nu ook 2 geworden
Nieuwbouwschool zou in 2008 afgerond worden maar ik zie nog niets dan mais op dat veld...

@Rode Panda, Sterkte!! en fijn dat je vandaag zo optimistisch bent
@Anne11112, ook jij heel veel sterkte!!

OT: dacht ik dat ik vortaan 40 euro zakgeld per maand zou krijgen, blijken t er 30 als ik straks geen werk meer heb heb ik dus uiteindelijk nog minder dan voorheen, want toen kreeg ik 40, en ik maar denken dat ik kiet zou spelen.
Ander werk is gewoon zoooo lastig aan te komen, maar ik wil zo graag
En ik wil weg hier, nou lekker dan met mn 30 euros per maand lukt sparen uitstekend

Owja, en mail van de Fancy, over dat pesten leek het net iets teveel op een ander verhaal wat ze gingen gebruiken maar ze willen wel wat meer weten over mijn pdd

Verder had mn wis/natuur-scheikundeleraar blijkbaar gebeld gisteravond, maar toen was ik alleen thuis met mn broertje en mn broertje beweert dat mn tante had gebeld
die rotgozer mag echt wel ns normaal gaan doen, want vandaag stuurde die leraar n klasgenoot de les uit die echt werkelijk niets deed, zat gewoon zn sommen te maken
Heb wel zin in tekenles!!

Joyce komt zaterdag, maar weet nog niet wat we zullen gaan doen, iemand van jullie n idee??bloos:

Laatst gewijzigd op 15-02-2011 om 16:00.
Oud 15-02-2011, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Godverdomme kankerhoerenslettenteringkak ik ben dit lichaam zo kankerzat met z'n kutgeouwhoer ook iedere dag! Dan weer dit en dan weer dat en dan ga ik godverdomme op tijd slapen en genoeg eten, nee JUIST DAN gaat die huid rondom de nek kapot, het gezicht, die hoerenrug die maar constant pijn wilt doen, je hebt godverdomme al 2 jetsers van een pinnen! Wat wil je nog meer?! Een godverdomme nieuw lichaam zou mooi zijn. Want een uitgelubberde kaksyndroom.

Wil verdomme kunnen slapen waar ik wil en niet elke keer dat gejammer met rode huid en jeuk. Vooral zo'n uitslag waar dan kankerverdomme geen zalfje voor is. Ik moet ja produceren en m'n opdrachten af hebben.

Ik zet het maar even op zwart en wit hierzo om morgen weer te lezen.
Zou je een klein beetje op je woorden willen letten.
Het kan sommige mensen kwetsen. Ik wens je heel veel sterkte.
Wat heb je precies?
Oud 15-02-2011, 20:56
darkfairy
darkfairy is offline
ik wou dat me hoofd leger werd.
en dat iemand me gedachtes weg kon krijgen uit me hoofd.
want mezelf lukt het me op het moment niet.
ik weet niet hoe ik het nou voor elkaar krijg.
en ik word er zo verschrikkelijk moe van.
die stemmingswisselingen helpen ook niet echt mee.
en mensen die voor de 2de week achter elkaar me geld stelen.
daar word ik nog onrustiger van.
ik weet op het moment niet wat ik met mezelf aan moet.
hopelijk kan ik me goede zin morgen langer behouden dan alleen maar een ochtend.
en probeer het nou maar rustig aan te doen.
ik wou dat ik het am-en kon tegenhouden.
maar dat lijkt op dit moment sterkter te zijn dan ik zelf.
zo blijft het steeds meer aanvoelen de laatste tijd.
en positief te denken okal is het heel moeilijk nou.
ik kan wel naar de afdeling bellen maar me hoofd houdt me tegen op dit moment.
want ik denk dat ik er dan echt alles uitgooi wat ik wil vertellen.
zometeen maar naar me bed toe.
en nog even tv kijken.
en ik hoop dat ik morgen de hele dag positief kan blijven.

Regels voor berichten