Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2011, 20:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ach het was gezellig en ik vond het natuurlijk wel vervelend dat alle aandacht niet naar mij ging maar ja, can't have it all
Arm arm Ericje toch.
Verwijderd
Citaat:
Ja. Het bestaat.
Volgens mij bedoelen ze me 'comazuipers' gewoon jongeren die achterlijk veel drinken en daardoor in coma raken, niet zozeer met opzet en ook niet per se met drankspelletjes oid...
Verwijderd
Citaat:
Bij zuipwedstrijdjes gat het erom wi het eerst in coma raakt? Deden we toch echt om andere redenen toen ik zo jong was hoor ;p
Nee, natuurlijk niet. Het gaat erom wie het meeste kan zuipen en er dan niet in een coma terechtkomt, ofzo.
Oud 13-02-2011, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij bedoelen ze me 'comazuipers' gewoon jongeren die achterlijk veel drinken en daardoor in coma raken, niet zozeer met opzet en ook niet per se met drankspelletjes oid...
Ah well, blijft geschift. Ik zal m'n kop verder maar houden want ik weet er ook niks van
Oud 13-02-2011, 20:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hoe brak voel je je eigenlijk naderhand als je bent leeggepompt? Ik dacht dat je dan nog ter observatie in het ziekenhuis zou moeten blijven ofzo.
Oud 13-02-2011, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Het was niet on purpose in coma komen en dat is meestal wat er mee wordt bedoeld. In de vorm van 'zuipwedstrijdjes' en shit.
Zo heb ik comazuipen nooit gezien hoor. Imo is comazuipen zoveel zuipen tot je niks meer kunt (en dus richting ziekenhuis gaat om je maag leeg te laten pompen)

Citaat:
Ach het was gezellig en ik vond het natuurlijk wel vervelend dat alle aandacht niet naar mij ging maar ja, can't have it all
Oud 13-02-2011, 20:59
Verwijderd
Nouja we kunnen allemaal wel heel keurig zeggen hoe fout het is want iedereen zit hier tenslotte in het maatschappelijk sociaal wenselijk keurslijf Ik zag het ook niet aankomen op deze manier, het is niet alsof we een kind van 16 vijf flessen tequila hebben laten adten
Oud 13-02-2011, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Nouja we kunnen allemaal wel heel keurig zeggen hoe fout het is want iedereen zit hier tenslotte in het maatschappelijk sociaal wenselijk keurslijf Ik zag het ook niet aankomen op deze manier, het is niet alsof we een kind van 16 vijf flessen tequila hebben laten adten
Nou, ik ben echt geen bravertje, maar ik weet wel wanneer ik moet stoppen met drinken. En mijn reactie heeft verder niks met sociaal wenselijk keurslijf te maken.
Oud 13-02-2011, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik ben echt geen bravertje, maar ik weet wel wanneer ik moet stoppen met drinken. En mijn reactie heeft verder niks met sociaal wenselijk keurslijf te maken.
Was ook niet richting jou bedoeld
Oud 13-02-2011, 21:03
Verwijderd
Goedenavond! ik begrijp dat het een mooi puberfeestje was gisteren?
Oud 13-02-2011, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Oud 13-02-2011, 21:05
Martiño
Martiño is offline
Nu heb ik zin in tequila!
Oud 13-02-2011, 21:11
Verwijderd
Tja ik ben 10 minuten weg en ze moeten alweer naar het ziekenhuis

Maar ik snap er net als Eric ook niks van, want het tempo lag vrij laag en zoveel heeft ze ook niet gedronken.
Oud 13-02-2011, 21:13
Verwijderd
Citaat:

Maar ik snap er net als Eric ook niks van, want het tempo lag vrij laag en zoveel heeft ze ook niet gedronken.
Zo vaak drinkt ze niet.
Oud 13-02-2011, 21:13
Verwijderd
Te weinig gegeten misschien?
Oud 13-02-2011, 21:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Was het gewoon pils?

Nja, sommige mensen hebben gewoon alcoholintolerantie ofzo. Of ze is gewoon 16 en niks gewend.
Oud 13-02-2011, 21:17
Verwijderd
Citaat:

Een laag bierdrinktempo? Wat een kutmeet
Oud 13-02-2011, 21:18
Verwijderd
Citaat:

Wij kijken er toch niet meer van op als meisjes flauw vallen en afgevoerd moeten worden ?
Oud 13-02-2011, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Een laag bierdrinktempo? Wat een kutmeet
Ligt eraan wat je laag noemt, ik vond het aan het einde echt wel weer goed geweest en mijn maag ook.
Oud 13-02-2011, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Ligt eraan wat je laag noemt, ik vond het aan het einde echt wel weer goed geweest en mijn maag ook.
White Trash en Michelangelo weten wel wat ik laag noem
Oud 13-02-2011, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Was het gewoon pils?

Nja, sommige mensen hebben gewoon alcoholintolerantie ofzo. Of ze is gewoon 16 en niks gewend.
Yep gewoon bier. En 1/2 speciaalbiertjes.
Oud 13-02-2011, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Wij kijken er toch niet meer van op als meisjes flauw vallen en afgevoerd moeten worden ?
Nee dat niet Moeten ze ook maar niet met de grote jongens meedrinken
Oud 13-02-2011, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Laag ja, ik heb meets gehad waarbij ik meer gedronken heb
Oud 13-02-2011, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Laag ja, ik heb meets gehad waarbij ik meer gedronken heb
Hahaha fuck jou.
Oud 13-02-2011, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Nee dat niet Moeten ze ook maar niet met de grote jongens meedrinken
Noem je eric nu groot? ;D;d;D;D;D;D;D;DdD

(Grapje eric, kusje )
Verwijderd
Citaat:
Hahaha fuck jou.
Zie het als een compliment
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat is je normale zuiphoeveelheid?

Vaak heb ik na wat speciaalbiertjes en pilsjes wel weer genoeg voor een avond Als ik zou afwisselen met water oid, zou ik wel meer op kunnen
Verwijderd
Citaat:
Zie het als een compliment
Eh hoe dan?
Oud 13-02-2011, 21:24
Pierrot
Pierrot is offline
En maar weer naar huis. Lekker met de trein, yum yum.
Oud 13-02-2011, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Eh hoe dan?

Dat er op andere meets gewoon goed of beter werd doorgedronken en je niet droog hoefde te staan
Oud 13-02-2011, 21:25
Verwijderd
Het kind bij de lawaaibuurman is nog steeds hartstochtelijk aan het janken En soms hoor je opeens geschreeuw en kapotvallend glas of iets dergelijks. Ik heb z'n broer weleens ontmoet en die is vrij agressief. Bovendien hoor ik al de hele week kindergejank, alleen was het eerst onduidelijk dat het van zijn huis kwam. Als dit zo doorgaat ga ik over een paar dagen gewoon de popo bellen hoor
Oud 13-02-2011, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Wat is je normale zuiphoeveelheid?

Vaak heb ik na wat speciaalbiertjes en pilsjes wel weer genoeg voor een avond Als ik zou afwisselen met water oid, zou ik wel meer op kunnen
Mwa ligt heel erg aan de soort avond. Maar als we echt op stap gaan met het idee een avondje goed te drinken haal ik de 15-20 bier wel. Speciaalbiertjes trek ik een stuk slechter.
Oud 13-02-2011, 21:27
Verwijderd
Citaat:
de gemiddelde leeftijd lag boven de 18 hoor
Oud 13-02-2011, 21:27
Verwijderd
Citaat:

Dat er op andere meets gewoon goed of beter werd doorgedronken en je niet droog hoefde te staan
Mwa, ik denk dat onze meet toch wel een van de betere doordrinkmeets was, eigenlijk.
Oud 13-02-2011, 21:29
Verwijderd
Citaat:
de gemiddelde leeftijd lag boven de 18 hoor
Dat zegt blijkbaar niets over de invulling van het feestje
Oud 13-02-2011, 21:29
Verwijderd
In elk geval heeft het incidentje WSZ wel weer wat leven ingeblazen.
Oud 13-02-2011, 21:30
Verwijderd
ach, het lijkt net die ene keer dat ik zo debiel was om in het hoi topic te zetten dat ik met een forumster had gezoend en dat het toen opeens ook weer actief was hier
Oud 13-02-2011, 21:34
Verwijderd
Citaat:
ach, het lijkt net die ene keer dat ik zo debiel was om in het hoi topic te zetten dat ik met een forumster had gezoend en dat het toen opeens ook weer actief was hier
Dat was echt mooi
Oud 13-02-2011, 21:34
Verwijderd
volgende week kunnen jullie gewoon weer met Babs en mij zoals gebruikelijk na een kerkdienst zoethoutthee drinken en koekjes eten (!)
Oud 13-02-2011, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Dat was echt mooi
Achteraf gezien was het het gezeik waard, ik heb me dood gelachen
Oud 13-02-2011, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Dus Doux heeft bij Babs liggen uitzieken na een maagpompactie, terwijl Babs en Queasy in de kamer ernaast lagen te scharen?
nee hoor, gewoon in dezelfde kamer! jezus jongens, zoek even een andere hobby, oke!?
Oud 13-02-2011, 21:37
Verwijderd
Citaat:
volgende week kunnen jullie gewoon weer met Babs en mij zoals gebruikelijk na een kerkdienst zoethoutthee drinken en koekjes eten (!)
oh ja, deze keer bij jou of bij mij?
Oud 13-02-2011, 21:40
Verwijderd
Citaat:
oh ja, deze keer bij jou of bij mij?
doe maar bij mij want ik heb nog een paar oude breakouts die we kunnen doornemen die partijtjes van ons moet altijd een stout elementje bevatten
Oud 13-02-2011, 21:41
Verwijderd
Eric, gaan wij het ook weer eens op een zuipen zetten?
Oud 13-02-2011, 21:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mwa ligt heel erg aan de soort avond. Maar als we echt op stap gaan met het idee een avondje goed te drinken haal ik de 15-20 bier wel. Speciaalbiertjes trek ik een stuk slechter.
15-20 FML, na een biertje of 12 val ik al om van de sufheid.

Citaat:
nee hoor, gewoon in dezelfde kamer!
Oud 13-02-2011, 21:43
Carn
Carn is offline
geniaal; die College tour met Mosko:

Moslimmeisje: "ik kan geen onderscheid maken tussen hitler en wilders...wilders is even erg als hitler, waarom verdedigt u hem?"
Mosko: "Ik heb een advies voor u. Gaat u geschiedenis studeren in plaats van rechten."
Oud 13-02-2011, 21:44
Verwijderd
Citaat:
geniaal; die College tour met Mosko:

Moslimmeisje: "ik kan geen onderscheid maken tussen hitler en wilders...wilders is even erg als hitler, waarom verdedigt u hem?"
Mosko: "Ik heb een advies voor u. Gaat u geschiedenis studeren in plaats van rechten."
Spuit elf

Oud 13-02-2011, 21:44
Verwijderd
Citaat:
<3
Oud 13-02-2011, 21:45
Verwijderd
Citaat:
<3
Trutje <3
Oud 13-02-2011, 21:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nja, even rekenen, doorgaans 5 flesjes op een avond, das 5 x 0,33L, dus 2L, of 10 glaasjes...Hm, nja, misschien val ik niet om, maar ik heb dan iig wel genoeg, dan zit mn maag echt vol bier. Ik snap niet dat je dan nog LUST.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten