| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() ik vind trouwens dat meiden best bier mogen drinken, ik heb zelf juist een enorme hekel aan al die typische zoete meiden-drankjes (mixjes en breezers...)!
|
|
|
|
bier moet je helemaal niet drinken, want het is vies
maar opzich moet je het zelf weten. vind het wel erg van mezelf maar bij meisjus/vrouwen vind ik t altijd nogal lachwekkend om een of andere mij niet bekende reden en jongens moeten het zelf weten maar als ik ooit nog ga trouwen komt er geen bier in huis heb een hekel aan mannen van 40 + met van die vieze bierbuiken.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
tsja opzich geeft het wel een grappig beeld als een meisje bier drinkt..maar nix op tege...
et is pas heeel erg stom ( ) als je dan ook nog in een 'soos' staat in ene boeruh dorpie met shag stront lazerus staat te zijn enzenz.. sorry voor demense die iknu beledig... heb et over het stereotype ![]()
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stellingen suzana | 2 | 11-05-2008 16:39 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
stellingen gothicje | 1 | 25-06-2007 11:49 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan strafbaar stellen Holocaust-ontkenning wint steun Relief | 115 | 19-02-2007 11:47 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 01:04 | |
| Liefde & Relatie |
hoe stel je je op Verwijderd | 22 | 16-08-2002 01:27 | |
| Verhalen & Gedichten |
Stel.. gedichtje ove reen gebeurtenis van laatst.. :( Joyce-b | 7 | 07-01-2002 22:46 | |