Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2011, 14:09
Verwijderd
Gouda heeft een verrassend mooi oud centrum. Ik zou er alleen niet met de bus naartoe gaan
Advertentie
Oud 15-02-2011, 14:11
Verwijderd
Zou er nu op Admin een topic geopend worden 'Help, nu komt DK ook nog in opstand! '?
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar dat geldt natuurlijk voor Amsterdam ook, binnen de grachtengordel is het wel leuk (en bijna onbetaalbaar) maar daar buiten is het natuurlijk provinciaal met veel Marokkanen!
Nah, zo'n alles binnen de ring (onder 't IJ dan, Noord tel ik niet mee) is prima wonen, hoor. Dat is een gebied dat groter is dan heel Den Bosch bij elkaar.
Verwijderd
Citaat:
Tilburg heeft wel een lelijker centrum!
Klopt, maar daar had ik het ook niet over
Oud 15-02-2011, 14:12
Verwijderd
Den Bosch is vooral erg mooi wat betreft centrum maar een echte stad in Brabant vind ik toch Eindhoven, ook al is Eindhoven wel lelijk.
Oud 15-02-2011, 14:12
Verwijderd
Eindhoven is wel van afstand al herkenbaar aan de hoge gebouwen.
Oud 15-02-2011, 14:13
Verwijderd
En de enige keer dat ik in een echt lange file stond, was bij eindhoven
Oud 15-02-2011, 14:13
Verwijderd
Moraal van het verhaal: In Brabant wonen, doe het niet!
Oud 15-02-2011, 14:15
Verwijderd
Ik vind Eindhoven echt drie keer niks.
Oud 15-02-2011, 14:17
Rationeel
Rationeel is offline
aan de zuidzijde van de waal een muurtje metselen, de stormvloedkeringen openzetten en dan maar met z'n allen lekker autorijden en deo spuiten
Oud 15-02-2011, 14:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nah, zo'n alles binnen de ring (onder 't IJ dan, Noord tel ik niet mee) is prima wonen, hoor. Dat is een gebied dat groter is dan heel Den Bosch bij elkaar.
NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIN

Enfin, ik vind Tilburg / Eindhoven een stuk leuker dan bv Den Bosch / Breda; geef mij maar een arbeidersstad!
Carn
Carn is offline
Citaat:
Eindhoven is wel van afstand al herkenbaar aan de hoge gebouwen.
Rotterdam ook en dat is een grote brok ellende.
Uice
Uice is offline
Ik vind eigenlijk iedere Nederlandse stad die ik ken behalve Amsterdam, Rotterdam en Den Haag een beetje niksig.
Oud 15-02-2011, 14:20
Verwijderd
Rosmalen heeft geen hoge gebouwen en is ook wel min of meer het stomste dorp van Nederland, op een paar Kerkdriel-achtige dingen na.
Oud 15-02-2011, 14:21
Verwijderd
er was een spin die onder mijn nagel vandaan kroop en hij zei hoi!
Oud 15-02-2011, 14:23
Uice
Uice is offline
Citaat:
er was een spin die onder mijn nagel vandaan kroop en hij zei hoi!
Echt niet!
Oud 15-02-2011, 14:24
Verwijderd
Steensel, dat is pas leuk! Een kerk, een friettent, een biljartcafé, een lelijk motel en een halve paardenkop
Oud 15-02-2011, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Echt niet!
Wat zei die dan?
Oud 15-02-2011, 14:25
Verwijderd
Mijn oma woont in Gemert en dat is best een prima dorp, maar Funda heeft het dan weer over 'het bruisende centrum van Gemert'
Oud 15-02-2011, 14:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
Steensel, dat is pas leuk! Een kerk, een friettent, een biljartcafé, een lelijk motel en een halve paardenkop
Knegsel, 'de parel van de Kempen' <3

Borkel en Schaft blijft ook een topdorp
Oud 15-02-2011, 14:27
Verwijderd
Ik vind vooral mensen die nogal dorpsistisch zijn leuk .
- Jij woont toch in Heeswijk?
- DINTHER JAAAAAAA!

Pfff, dat is al jarenlang Heeswijk-Dinther
Verwijderd
Citaat:
Knegsel, 'de parel van de Kempen' <3

Borkel en Schaft blijft ook een topdorp
Borkel en Schaft, dat klinkt echt als vieze dikke pap
Je moet het ook zo heel vies uitspreken, vind ik.

Spijkenisse is trouwens ook aan te raden Sympathieke mensen daar!
Carn
Carn is offline
ik vind Utrecht wel relaxed; Amsterdam is me net wat te groot qua afstanden; hier kan ik alles binnen maximaal 20 minuten fietsen wel bereiken (behalve als ik van puntje noord naar puntje zuid moet); en het is soms net dorps genoeg om bekenden tegen te komen.
Oud 15-02-2011, 14:29
Verwijderd
Ik vind Utrecht eigenlijk vrij ideaal ja
Mooi, gezellig, genoeg te beleven, niet te groot maar zeker ook niet te klein, fijne mensen..
Oud 15-02-2011, 14:30
Verwijderd
Een groot nadeel aan Enschede vind ik dat er geen grachten zijn.

Esthetisch dan he een gebrek aan grachten is wel praktisch.
Oud 15-02-2011, 14:32
Verwijderd
Utrecht is win Enige nadeel is dat ik me ernstig afvraag hoe ik hier ooit een huis kan kopen want duurrrrr
Verwijderd
Citaat:
Ik vind vooral mensen die nogal dorpsistisch zijn leuk .
- Jij woont toch in Heeswijk?
- DINTHER JAAAAAAA!

Pfff, dat is al jarenlang Heeswijk-Dinther
Ohja net als gilze-rijen
Carn
Carn is offline
Citaat:
Utrecht is win Enige nadeel is dat ik me ernstig afvraag hoe ik hier ooit een huis kan kopen want duurrrrr
dat dus.
Oud 15-02-2011, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Ohja net als gilze-rijen
Die wilde ik ook al noemen ja
Oud 15-02-2011, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Jij wordt toch later hoogopgeleide tweeverdieners
Oud 15-02-2011, 14:34
Rationeel
Rationeel is offline

ik ga deze op canvas laten drukken denk ik
Verwijderd
Citaat:
Jij wordt toch later hoogopgeleide tweeverdieners
Dan nog, een appartement in (de buurt van) de binnenstad is al minimaal 2,5 ton, laat staan een huis
Verwijderd
Citaat:
Die wilde ik ook al noemen ja
Heel veel dorpen in Brabant toch? Mijn andere oma is van Bakel-Milheeze naar Aarle-Rixtel verhuist, dat ligt vlakbij Beek-en-Donk.
Oud 15-02-2011, 14:35
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind dat je bijzonder goed integreert Rationeeltje Kun je Utrecht me stadsie al zingen?
Oud 15-02-2011, 14:35
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

[afbeelding]

van alle mooie foto's in de wereld kies je die? :"(
Oud 15-02-2011, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Ohja net als gilze-rijen

Veel plaatsen hier zijn er ook dubbel, en dan is er een plaats en een oud-plaats. Oud-Heusden, Oud-Empel, dat soort dingen. En je zou het toch maar WAGEN om van een Oud-Heusdenaar te zeggen dat hij in Heusden woont!
Oud 15-02-2011, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Heel veel dorpen in Brabant toch? Mijn andere oma is van Bakel-Milheeze naar Aarle-Rixtel verhuist, dat ligt vlakbij Beek-en-Donk.
Oh, ongetwijfeld. Ik wist trouwens niet dat Bakel ook al ergens bij hoorde.
Oud 15-02-2011, 14:37
Carn
Carn is offline
Citaat:
[afbeelding]

[afbeelding]

ow, ik heb zelf ook ooit een wel aardige gemaakt; Carn naamzoek thuis
Oud 15-02-2011, 14:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, ongetwijfeld. Ik wist trouwens niet dat Bakel ook al ergens bij hoorde.
Van Boekel naar Bakel het is wel een mirakel het is dat ik me er niet meer mee moei meeee moeeeeeeei
Verwijderd
He Rationeel, ik las vandaag Lof der Zotheid uit, en ik zei "uit!" en Theodoor zei "wat zijn die bladzijden dan" en ik zei "dat zijn de noten" en hij zei "wee tee ef, dat is bijna een kwart van het boek" en ik zei "het is ook uit vijftienhonderd ofzo he" en hij zei "huh echt waar" en ik zei "ja, van Erasmus, dat is tussen de middeleeuwen en de renaissance" en hij zei "dat is een brug" en dat vond ik grappig want zo kwamen we van het boek uit jouw sig terecht bij wat je bouwt
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik vind dat je bijzonder goed integreert Rationeeltje Kun je Utrecht me stadsie al zingen?
ik heb vroegah regelmatig op de bunnikside gezeten, dus die ken ik wel

meezingen lukt alleen nog niet echt
Carn
Carn is offline
Citaat:
van alle mooie foto's in de wereld kies je die? :"(
Hey, da's Utrecht ja
Oud 15-02-2011, 14:39
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
he rationeel, ik las vandaag lof der zotheid uit, en ik zei "uit!" en theodoor zei "wat zijn die bladzijden dan" en ik zei "dat zijn de noten" en hij zei "wee tee ef, dat is bijna een kwart van het boek" en ik zei "het is ook uit vijftienhonderd ofzo he" en hij zei "huh echt waar" en ik zei "ja, van erasmus, dat is tussen de middeleeuwen en de renaissance" en hij zei "dat is een brug" en dat vond ik grappig want zo kwamen we van het boek uit jouw sig terecht bij wat je bouwt
<3<3<3
Oud 15-02-2011, 14:40
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ow, ik heb zelf ook ooit een wel aardige gemaakt; Carn naamzoek thuis
rationeel-naamzoek-thuis-carn-naamzoek-thuis
Oud 15-02-2011, 14:40
Uice
Uice is offline
Citaat:
ik vind Utrecht wel relaxed; Amsterdam is me net wat te groot qua afstanden; hier kan ik alles binnen maximaal 20 minuten fietsen wel bereiken (behalve als ik van puntje noord naar puntje zuid moet); en het is soms net dorps genoeg om bekenden tegen te komen.
Amsterdam is ook gewoon boel dorpen bij elkaar, hoor.
Oud 15-02-2011, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Hey, da's Utrecht ja
ja beste carn, dat is helemaal prima maar er moeten toch wel mooiere foto's van die stad zijn? Malle!
Oud 15-02-2011, 14:42
Pierrot
Pierrot is offline
En zo verschrikkelijk groot is het nu ook weer niet.
Oud 15-02-2011, 14:43
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ja beste carn, dat is helemaal prima maar er moeten toch wel mooiere foto's van die stad zijn? Malle!
ik daag je uit! ik wil utrecht samenvatten in 2 foto's
Oud 15-02-2011, 14:46
Verwijderd
Citaat:
En zo verschrikkelijk groot is het nu ook weer niet.
Ja, ik vind Amsterdam ook niet heel groot. Maar dat is 'ie wel, denk ik, want ik vind alle andere steden wel kléin, dus is het gewoon een kwestie van gewenning.

/captain obvious
Oud 15-02-2011, 14:47
Verwijderd
Op dit topic is al 191 dagen niet meer gereageerd. De kans is groot dat een nieuwe reactie plaatsen geen nut heeft. Als je desondanks van mening bent dat jouw reactie iets toevoegt aan de discussie kun je dat alsnog doe

ik verwaarloos mijn artistiek topic
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten