Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En pics or tits or it didnt happen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En je 2e punt is zeker waar.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ik heb overigens wel eens een foto gepost, maarja ik heb ook halflang haar dus dat wordt ook een probleem. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Btw, die foto van jou heb ik dan gewoon gemist. Maar halflang haar is niet perse on-mannelijk hoor. Ik ken zat sexy dudes met lang haar. rawr.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb nav dat topic op Onzin (ja, daar lees ik ook!) American McGee's Alice gedownloadedededt. Maar omdat ik een n00b ben op het gebied van computers krijg ik hem niet geïnstalleerd. Hij komt in ALICE00A en ALICE00B, beide .rar bestanden. Als ik in ALICE00A autorun opstart, zegt ie halverwege dat ik één of andere CD oid erin moet doen. Maar ik kan ook bladeren door de mappen, maar geen enkele map is goed!
![]() Nu weet ik eigenlijk ook niet of dat spel te installeren valt op Windows Vista. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind het soms wel grappig
![]() Deze mensen hebben last van een stel die 4 keer op een dag heel veel lawaai maken tijdens seks ![]() Ook hebben ze de hele dag de muziek aan. Die mensen interesseert het dus echt niet dat anderen daar last van kunnen hebben. Toen zat ik wel even van: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|