![]() |
|
![]() |
Ik word helemaal wild van meisjes in zo'n jongens pyama achtige broek of boxershort.
Ook heel sexy vind ik als zij alleen de blouse aan heeft en ik de broek. En dan op zondag aan de keukentafel lekker ontbijtje eten en daarna tv kijken, uiteraard met de nodige knuffelpartijen. Dan heb ik echt mijn favoriete tijdsbesteding!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik word sowieso niet geil van random mensen op straat, mss dat dat bij bakfietsje anders is?
|
![]() |
Ben toch wel van ruig enso...
Als me vriendje me doggy neukt en aan me haar trekt en op me kont slaat vind ik heel geil :$ Som schaam ik me ervoor dat ik dat lekker vind, maar ik weetniet, volgens mij is het normaal. Ik fantaseer ook vaak over twee jongens tegelijk, of een jongen en een meisje |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() (maar hij is wel heel lief voor me ![]() P.s maar tog durf ik het niet zo snel aan mensen te vertellen (dit is anoniem enzo) , mensen denken dan meten dat je een slet bent en dat je met jan alleman in bed duikt of dat je dat zomaar bij iedereen doet terwijl ik van me vrendje hou |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar in werkelijkheid vind iedereen seks heerlijk en hebben we volgens mij allemaal onze eigen geile fantasietjes ;-) En veel mensen snappen denk ik ook niet het verschillen tussen houden van seks en sletterig zijn, want dat zijn echt twee verschillende dingen over het algemeen! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
als het lichaam een beetje even is gevormd dus niet dikke benen een dunne buik en een gigantisch hoofd... (looks are overrated)
||
Citaat:
- een lekker wijf is voor iedereen anders. |
![]() |
|
|