Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mag ik zelf kiezen? ![]() Wtf ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
|
![]() |
||
Citaat:
[edit]: ik heb nu mijn stem aan snoopy doorgegeven.
|
Hangronde 1
Een ode aan de dode. Snoopy, zo lief en zacht. Had nog niet eerder aan zelfmoord gedacht. Altijd vertrouwen in liefde en geluk, en toen ze nummer 7 mocht zijn kon het spel niet meer stuk! Jammer voor haar is hij toch gebroken, ze heeft zichzelf met haar haarspeltje dood gestoken. Ze kon haar dubbelleven niet meer aan, wat heeft ze zichzelf toch aangedaan! Wel mag ze nog twee geliefden aanwijzen, omdat ze er zo in gelooft. Die liefde die haar eigen lampje heeft gedoofd.. 1. Geel 2. .sann 3. Michelangelo 4. Dingaantouwtje 5. Röps 6. Furby feeder 7. snoopy weerwolf 8. Etmakas 9. twinkebel 10. Dott 11. Neko* 12. Batave 13. Dobermann 14. Syori 15. Daboman 16. Schrödinger 17. Absinthe 18. Eye of Sauron --- Blauw = Opgehangen Rood = Opgegeten Groen = Gedood door de jager Roze = Gestorven aan liefdesverdriet Jullie hebben snoopy opgehangen, ze was wolf! Dat begint goed dorpelingetjes! Ziener, evilziener en tovenaar, jullie mogen tot en met 20.30 jullie ding doen! En snoopy, van jou wil ik zsm weten wie je geliefden maakt. ![]() Excuus voor de spelfouten, ik (bb) heb nou eenmaal dyslexie!
|
W00t!
![]() En snoopy, ik vond het wel raar hoe jij een houding had à la 'ach-ik-ga-dood-en-ik-kan-er-niets-aan-doen'. Als dorpeling zou je wel wat meer gefrustreerder zijn dat je mededorpelingen je opeten. Misschien dat anderen het ook (onbewust) zo opvatten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En trouwens, als jij wolf bent wist je waar de wolven stonden en wist je misschien ook al dat snoopy er sowieso uit zou gaan, dus was het lekker veilig voor jou om op haar te stemmen, om jezelf buiten verdenking te stellen. Edit: Dat bedoelde Röps waarschijnlijk ook: het is voor wolven handig om tot het laatste moment te wachten, zodat ze strategisch/veilig kunnen 'stemmen'. |
![]() |
||
Citaat:
EDIT: Ik wou dus eigenlijk wat anders quoten wat ik eerder al quote.. Snap het niet want dat klikte ik wel aan.. iedergeval.. jullie snappen het wel.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Absinthe en Syori staan voor mij buiten verdenking als wolf, nog niet voor verrader of evilziener natuurlijk.
![]() Overigens denk ik wel dat er nog minimaal 1 wolf staat onder het rijtje Snoopy omdat die daar lekker ''veilig'' kon staan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat je mede-wolven eerder moet zoeken in mensen die op het laatste moment snoopy hebben gestemd. Immers, dat is een "veilige" stem voor een wolf, en die kan zich dan later indekken door te zeggen dat ze geholpen hebben een wolf op te hangen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zeg overigens niet dat je een wolf bent, hoor. Het viel me gewoon op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat mij betreft zijn twinkebel en Batave nu het meest verdacht. Batave vanwege zijn late stem (zie mijn eerdere posts) en twinkebel omdat hij wat mij betreft te gretig inging op de opmerkingen van Schrödinger - die ik overigens helemaal niet verdacht vind. Edit: Ik vraag me trouwens af of Daboman überhaupt heeft gestemd en op wie dan.. Laatst gewijzigd op 21-02-2011 om 20:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb ben het hier volledig mee eens. Schrodinger is voor mij helemaal niet zo verdacht en Twinkebels aanval viel mij ook meteen op en Batave's late stem en alles wat hierboven is gezegd ook. Sann's stem uit lijfsbehoud is nog redelijk logisch te noemen. Eigenlijk herhaal ik het verhaaltje van jou nu ![]() ![]() |
![]() |
|
Oef, helemaal vergeten te stemmen, het was een ongelovelijk hectische dag, echt letterlijk helemaal vol.
Ik heb dan ook niet gestemd. Maar wel leuk dat we al gelijk een weerwolf hebben. Verder ga ik morgen wel weer bijlezen. Ik werk in ploegendienst en moet morgen om 5 uur op.
|
Zo logisch vond ik Sann's stem uit lijfsbehoud niet eigenlijk; Snoopy had op dat moment haar stem op DaT staan, dus dan is het te verwachten dat zij ook uit lijfsbehoud naar Sann gaat wijzigen. Uiteindelijk zet het dus niet echt zoden aan de dijk. Hoe 't feit dat Snoopy wolf was hiermee correleert ben ik nog niet helemaal over uit.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat .sann daarna haar stem op Dott wijzigde naar snoopy vind ik heel logisch.
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo zag het er toen uit:
sann Dingaantouwtje Eye of Sauron Dott Snoopy Michelangelo Absinthe Syori Twinkebel 4 voor snoopy, 3 voor mij. Met het risico dat er een wolf onder snoopy zou staan waardoor het gelijkspel zou zijn. Dus ik besloot er 5-3 van te maken door naar snoopy te switchen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En zoals gezegd, ergens is het heel logisch, maar imo maakt het per saldo weinig uit op het moment van aankondiging. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. .sann had op Dott gestemd. 2. Toen stemde Dingaantouwtje en Eye of Sauron op .sann 3. Daarna stemde ook Dott op .sann. 4. .sann had dus drie stemmen op het moment dat Absinthe en ik onze stem wijzigden naar snoopy. Het stond dus 3-3 5. twinkebel stemde toen op snoopy en .sann heeft daarna haar stem ook naar snoopy gewijzigd om gelijkspel tegen te gaan (in het geval één van de snoopy-stemmers een wolf was). 6. En daarna heeft snoopy haar stem (die toch niet geldig was) naar .sann gewijzigd. Ik hoop dat je dit een beetje kunt volgen, maar ik vind die wijziging van .sann helemaal niet vreemd, want het stond 4-3 op het moment dat .sann haar stem wijzigde. Ik denk dat iedereen dat had gedaan in haar plaats. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
.sann kon er dus vanuit gaan dat snoopy haar stem naar .sann zou wijzigen. En 4-3 is nogal risky; .sann maakte er 5-3 van. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 deel 2 Verwijderd | 470 | 15-08-2011 14:29 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #83, deel 3 Geel | 217 | 06-03-2011 17:24 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #83 deel 2 Verwijderd | 500 | 01-03-2011 22:43 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |