Advertentie | |
|
![]() |
|
^heb daar eigenlijk best een hekel aan als je met een groepje bent en dat er dan zo'n stelletje is dat gewoon niet van elkaar af kan blijven
![]() en vanavond maar weer eens ontopic met mijn bong ![]()
||
Citaat:
![]() Wat trouwens wel fijn was om mijn oproepbare vriendje bij me te hebben toen ik high op x ging ![]()
||
Citaat:
![]() Hier gaat het allemaal prima. Het is eindelijk opgehouden met waaien en ik heb net lekker in de tuin gezeten met koffie en een joint. ![]() Ook met Maud gaat het allemaal heel goed. Alles gaat steeds beter en ik denk dat ze binnen een maand kan lopen. Ze rent nu vooral heel hard achter een karretje aan en botst overal tegenaan. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() <3333 me want!! ![]()
|
![]() We gaan ook nog foto's en schilderijen ophangen en als alles klaar is post ik wel foto's van hoe het geworden is. Het is nu tijd voor de volgende joint en ik heb nog geen idee wat ik ga doen als die op is maar dat zie ik dan wel weer.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Ook ik fiets als een idioot maar joints draaien gaat me prima af. Het is al een tijdje geleden dat ik dat gedaan heb want ik haal meestal voorgedraaide maar de keren dat ik het deed ging het prima.
![]() Wij hebben ooit een joint gemaakt die zo groot was als een anderhalf literpak ice tea. We konden hem alleen niet oproken want de lul die hem gemaakt had was vergeten dat ie halverwege dicht zat en we er dus geen lucht doorheen konden zuigen. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Wij zijn ook een keer een uur bezig geweest om een waterpijp werkend te krijgen. We hadden geen idee hoe je zo'n kooltje fikkend moest krijgen en uiteindelijk hebben we hem maar op het gasfornuis gelegd. Toen we gingen hijsen gebeurde er niets en bleek dat het wel een goed idee was om gaatjes in het folie te maken. Weer een half uur verder hebben we het maar opgegeven en gewoon een joint gedraaid.
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Net als die filmpjes op youtube, 'gardening on salvia' enzo. ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb een keer salvia geprobeerd maar het niet lang genoeg ingehouden om er wat van te merken. Best jammer want ik zou het graag een keer goed willen ervaren. Misschien maar een keer langs de smartshop om het te halen en met een vriend die het ook wel wilde nog een keer te gaan doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Salvia lijkt me zo geniaal, ik heb zo'n filmpje gezien van een brief aan het congres schrijven aan de salvia, godverdomme wat geweldig
![]() En net een shop-stylo joint gedraaid, ik heb de magic touch opeens ondanks m'n enorme spastische trillingen <3
|
Net mdma-avondje gehad, was super, maar een vriend van me heeft nu al 2 keer gehad dat zodra de piek van de mdma wegebt, hij zich depressief/slecht voelt. Hij kan dat echt niet van zich afschudden, en nu heeft het de avond een beetje verpest... Is de comedown voor iedereen nou echt zo anders? Ik heb me nog nooit meteen erna slecht gevoeld, juist die roes nog een beetje...
|
![]() |
|
'MDMA zorgt er onder andere voor dat de neurotransmitter serotonine in de hersenen tijdelijk sterk verhoogd wordt afgegeven. Vervolgens vindt er heropname van serotonine plaats, waarvan een deel wordt afgebroken. Als de MDMA nog steeds actief is in het lichaam zal deze serotonine vrij snel opnieuw afgegeven worden. Na MDMA-gebruik (hetgeen o.a. in XTC voorkomt), is de serotoninevoorraad, opgeslagen in de hersenen, behoorlijk geslonken - bij regelmatig gebruik in korte tijd wordt deze zelfs in haar geheel verbruikt, omdat serotonine niet snel aangemaakt wordt. Men ziet dan ook dat men dan last kan krijgen van depressies na het gebruik van XTC'
Als ik het zo goed lees hangt het af van het gebruik en de hoeveelheid daarvan in korte tijd in combinatie met de reeds aanwezige serotonine in de hersenen. Oftewel, kort gezegd, ja het kan enorm verschillen (lijkt mij ![]()
|
Ik heb daar ook een beetje last van. Dan heb ik de neiging om meer te nemen. Bij mij komt het omdat ik dat lekkere gevoel niet kwijt wil raken, maar omdat het vaak in golven komt, zit ik in een soort emotionele achtbaan. Eerst heel uitbundig en daarna ga ik mijn hoofd zitten en dan weer uitbundig en dan weer in mijn hoofd. De laatste keer heb ik tegen mezelf gezegd dat het lekkere gevoel wel weer terug komt en dat het af en toe een beetje te heftig wordt (en dan ga ik in mijn hoofd zitten dus) en toen ging het eigenlijk heel goed en heb ik in de loop van de avond ook niet meer genomen.
|
Ik ben alleen bekend met het fenomeen depressie na het gebruik van XTC. Ik heb een keer op 1 avond 5 behoorlijk sterke pillen ingenomen en heb daar 3 dagen van aan de grond gezeten. Daarna nergens meer last van gehad maar die 3 dagen waren wel echt hevvy. Het was ook direct de dag erna al waar de meeste mensen er pas 2 dagen later last van krijgen had ik het dus al direct.
Het lijkt mij logisch om te denken dat ieder persoon hier anders op reageert omdat iedereen nou een keer anders in elkaar zit.
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb een dag niet gegeten waarna een beker cup a soup en een broodje echt heel welkom waren in m'n maag. Vitaminepillen zijn inderdaad ook een lifesaver want vitamines heb je natuurlijk wel nodig. Een groene tong kan niet goed zijn. Ik ben heel benieuwd naar wat daar de oorzaak van kan zijn geweest (mephisto naamzoek).
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Izsadc Deel 72 Verwijderd | 500 | 12-03-2007 13:55 |