Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
en ik zei vandaag 'maar ik wil helemaal geen kinderen en het is geen optie ook !'
en toen zei de enige man in het lokaal de verschrikkelijke weroerorijrot zin 'ja, maar dat zeg je nu.' Toen moest ik aan alle forumdiscussies denken over die verschrikkelijke zin en toen heb ik gedaan alsof ik omviel van stupiditeit en deed ik alsof ik over mijn nekje ging. Hoppa! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik google natuurlijk altijd rare dingen. Ik zoek vaak naar websites van patientenverenigingen enzo om op te zoeken wat een duidelijke uitleg is aan de patiënt. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja het was wel de mentor dus ik zat wel als een debiel heen en weer te tollen door het lokaal om mijn punt duidelijk te maken maar het is gelukt! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar het valt te proberen! Ik kan me ook verkleden als jou en dan mijn rol spelen! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
goddomme, wat een kutforum. topic #1:
http://forum.viva.nl/forum/Seks/Oral...essages/105972 *rent weer terug* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Lorelei naamzoek. |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.viva.nl/forum/Psyche/Ve...essages/105893
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk trouwens dat er wel meer mensen te vinden zijn die zo goed zijn als hij, alleen laten ze zich makkelijker ompraten door producenten en tv execs enzo. En als ze dat niet doen dan komen ze moeilijker aan werk, zoals het geval is met JohnK, omdat ze bekend gaan staan als lastig. |
![]() |
||
Citaat:
|
|