Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2011, 11:01
Verwijderd
Advertentie
Oud 23-02-2011, 11:02
Rationeel
Rationeel is offline
er wordt alleen geruild!
Carn
Carn is offline
Citaat:
Zouden er geen illegale castratiepraktijken plaatsvinden om sopraanzangertjes te ontwikkelen?
Ik stel wat mensen van het "Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic " topic voor, gezien ze 'psychologisch' gezien toch al geen ballen hebben.
Verwijderd

Zou je hier een elviskuif van kunnen bouwen Lorelei?
Oud 23-02-2011, 11:03
Verwijderd
Citaat:
er wordt alleen geruild!
Deal. Als Lorelei een foto mag maken van Rationeeltje met Elvisschaamhaarpruikje zoen ik Lorelei waar jij bij bent
Oud 23-02-2011, 11:06
Rationeel
Rationeel is offline
ik wil op z'n minst een foef+zonnebril of een oogbollik!
Oud 23-02-2011, 11:06
Rationeel
Rationeel is offline
ow, dat betekent trouwens niet dat carn nu aanspraak maakt op een foto van rationeeltje!
Oud 23-02-2011, 11:07
Verwijderd
Citaat:
ik wil op z'n minst een foef+zonnebril of een oogbollik!
Citaat:
ow, dat betekent trouwens niet dat carn nu aanspraak maakt op een foto van rationeeltje!

Ik denk er over na
Oud 23-02-2011, 11:12
Verwijderd
Ik snap niet goed hoe Carn nu in dit ruilsysteem terecht is gekomen

En verder; jongens :')
Oud 23-02-2011, 11:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik snap niet goed hoe Carn nu in dit ruilsysteem terecht is gekomen

En verder; jongens :')
Carn is vreemdgegaan Hij heeft Rationeels oogbol gelikt
Oud 23-02-2011, 11:14
Rationeel
Rationeel is offline
en het was heerlijk!
Oud 23-02-2011, 11:14
Verwijderd
Godver
Oud 23-02-2011, 11:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
de hele dag heb ik dit al in mijn hoofd

[filmpje]
En bedankt
Citaat:
jezus, echt niets is veilig meer he?

of zat je er bij toen ik dat zei?
Citaat:
Eh, ik denk dat ze erbij zat want ik heb dat iig niet gezegd
Citaat:
en het klinkt wel als iets dat ik gezegd kan hebben
Ik heb werkelijk geen idee waar jullie het over hebben, maar mooi voor de toekomst dat ik Rationeel uitspraken uit mijn duim kan zuigen
Citaat:
Eerste gedachte: ''dat is lang!''
That's what she said.
Oud 23-02-2011, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Carn is vreemdgegaan Hij heeft Rationeels oogbol gelikt
Omdat ik uiteindelijk toch niet durfde
Lorelei
Lorelei is offline
Ik moet gaan maar heb geen zin
Verwijderd
Citaat:
Ik moet gaan maar heb geen zin
Waar moet je heen?
Carn
Carn is offline
Citaat:
en het was heerlijk!

Dat was ik dus echt totaal vergeten
Oud 23-02-2011, 11:19
Verwijderd
Citaat:

Dat was ik dus echt totaal vergeten
Ik ook
Oud 23-02-2011, 11:21
Rationeel
Rationeel is offline
ik niet
Oud 23-02-2011, 11:22
Rationeel
Rationeel is offline
ik gun mezelf 5 minuten wogtijd!
Oud 23-02-2011, 11:23
Verwijderd
HA mooi dat ik altijd geld los in m'n tas gooi tijdens uitgaan enzo, nu heb ik 5 euro gevonden en kan ik nog een pakje peuken kopen vandaag
Oud 23-02-2011, 11:24
Verwijderd
Maar rationeel, als het een serieus aanbod is wil ik best je oogbol likken in ruil voor een elviskuifschaamhaarfoto van rationeeltje hoor
Oud 23-02-2011, 11:26
Verwijderd
Citaat:
HA mooi dat ik altijd geld los in m'n tas gooi tijdens uitgaan enzo, nu heb ik 5 euro gevonden en kan ik nog een pakje peuken kopen vandaag
Goed is dat altijd, he.
Oud 23-02-2011, 11:29
Rationeel
Rationeel is offline

zo
Oud 23-02-2011, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Goed is dat altijd, he.
ja echt win. 1 van de weinige grote voordelen dat mijn tas een ongelofelijke terinzooi is altijd. En meestal vind ik ook nog wel wat kleingeld in mijn bank/bed/op de grond als ik goed m'n best doe.

<3
Oud 23-02-2011, 11:30
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Maar rationeel, als het een serieus aanbod is wil ik best je oogbol likken in ruil voor een elviskuifschaamhaarfoto van rationeeltje hoor
Oud 23-02-2011, 11:31
Carn
Carn is offline

its. so. huuuuuuuuuuuuge.
Oud 23-02-2011, 11:31
Verwijderd
Wanneer zien we elkaar weer?
Oud 23-02-2011, 11:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
[filmpje]

its. so. huuuuuuuuuuuuge.
That's what she said.
Oud 23-02-2011, 11:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
That's what she said.
die had ik er zelf ook al bij bedacht ;D
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

That's what she said.
Citaat:
That's what she said.

Citaat:
Wanneer zien we elkaar weer?
wil je de foto nu opeens ook zelf maken?
Verwijderd
Citaat:

Nee ik wil je oogbol likken
Oud 23-02-2011, 11:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
die had ik er zelf ook al bij bedacht ;D
Daar had ik geen twijfels over
Citaat:

kan het niet laten he
Oud 23-02-2011, 11:52
Verwijderd
Oeioei, wat is Black Swan een fraai stukje cinema zeg. Ouderwetsch genieten
Oud 23-02-2011, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Oeioei, wat is Black Swan een fraai stukje cinema zeg. Ouderwetsch genieten
Ha Ik wilde gisteren nog zeggen dat het een erg goede film is en dat je er ongetwijfeld van ging genieten, maar toen heb ik dat gelaten want dat zou je verwachtingen kunstmatig verhogen en hoe lager je verwachtingen, hoe beter de film lijkt.
Oud 23-02-2011, 11:57
Verwijderd
film lijkt me te eng voor mij. en i.t.t sommige forumers ga ik niet zulke films kijken als ik weet dat ik dan de volgende dag para ben.
Oud 23-02-2011, 11:57
Carn
Carn is offline
muuh, volgens mij ben ik een van de weinigen die de film niet zo ubergeweldig vond
Oud 23-02-2011, 11:58
Verwijderd
Nou, als iemand nog een schaamhaarpruik wil maken... Hier in de douche ligt een heleboel haar... Gatver Ik wil echt douchen maar dit is zooo vies.
Oud 23-02-2011, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Ha Ik wilde gisteren nog zeggen dat het een erg goede film is en dat je er ongetwijfeld van ging genieten, maar toen heb ik dat gelaten want dat zou je verwachtingen kunstmatig verhogen en hoe lager je verwachtingen, hoe beter de film lijkt.
Nou ja, Darren Aronofsky kan weinig verkeerd doen in mijn boek dus in dat opzicht lag de verwachting al vrij hoog maar goddamn zeg, wat knap gedaan. Eigenlijk zou ik hier een lange rant willen maken over wat ik er zo goed aan vond maar dat zal ik je besparen
Oud 23-02-2011, 12:02
Verwijderd
Citaat:
muuh, volgens mij ben ik een van de weinigen die de film niet zo ubergeweldig vond
Ik ben er ook niet superondersteboven van hoor. Maar goed, niet superondersteboven betekent niet dat ik hem toch wel erg mooi vond. Op een paar jammerlijke dingetjes na. Vooral iets teveel clichees en voorspelbaarheid enzo.
Oud 23-02-2011, 12:03
Verwijderd
Citaat:
film lijkt me te eng voor mij. en i.t.t sommige forumers ga ik niet zulke films kijken als ik weet dat ik dan de volgende dag para ben.
Ik heb hem ook kunnen kijken, Pip
Oud 23-02-2011, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Ik heb hem ook kunnen kijken, Pip
Ik word al bang van opsporing verzocht
maar misschien dat ik hem wel een keertje overdag kijk want ik ben wel nieuwsgierig geworden aangezien iedereen hier en in mijn omgeving helemaal lyrisch is van deze film.
Oud 23-02-2011, 12:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben er ook niet superondersteboven van hoor. Maar goed, niet superondersteboven betekent niet dat ik hem toch wel erg mooi vond. Op een paar jammerlijke dingetjes na. Vooral iets teveel clichees en voorspelbaarheid enzo.
juh.

Citaat:
OT: Black Swan - 7/10

Sterke film, maar ik had 'm denk ik beter gevonden als het net een tikkeltje minder 'over the top' (net iets te veel typerende scenes en de paar computereffecten haalde me juist uit de film) was uitgevoerd. Ook vond ik Portman's constante uitdrukking van nervositeit op mijn eigen zenuwen werken. De paar thriller-invloeden deden mij niet veel, en het plot zelf was wat aan de voorspelbare kant. Verder wel goed geacteerd en gemaakt; ik denk dat ik The Wrestler toch de betere film van dit 'duo' vind.
Oud 23-02-2011, 12:10
Verwijderd
Ik vond dat nerveuze van Portman juist erg goed, en het werkte bij mij gelukkig niet op de zenuwen.
Oud 23-02-2011, 12:15
Verwijderd
Ik vond de clichees (die er inderdaad zijn) juist niet zo'n ramp; ik vind dat er meer dan genoeg compensatiemateriaal in zit in de zin van camera- en acteerwerk en wat te denken van het tempo in de film? Never a dull moment. En hoe goed is Vincent Cassel, echt
Oud 23-02-2011, 12:18
Carn
Carn is offline
mjah, het is meer dat ik haar karakter niet zo veel om het lijf hebben, naast dat ze te perfectionistisch was en klein werd gehouden door haar moeder, bijna een archetype-voorbeeld van het 'balletmeisje'. Misschien was het die combinatie.
Oud 23-02-2011, 12:24
Verwijderd
Spoiler
Oud 23-02-2011, 12:24
Rationeel
Rationeel is offline
net als dat oude wijf in requiem kon ik die moeder op een gegeven moment écht de strot wel omdraaien. nog meer dan dat ik dat heb bij jack nicholson in anger management, en dat vind ik knap
Oud 23-02-2011, 12:25
Verwijderd
Vincent Cassel is een held

Ja, met wat er om haar heen gebeurde (de beulende choreograaf, de concurrerende meisjes en zeker de betuttelende moeder) was ze wel een archetype balletmeisje ja. Maar ik vond dat ze er met dat extreem nerveuze en onvoorspelbare gedrag er juist wat meer van maakte dan dat.
Oud 23-02-2011, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Spoiler
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten