| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je moet er wel in de juiste stemming voor zijn. Als in, niet in de stemming voor 'een leuke film' of 'een komedie' of 'een drama' maar in de stemming voor een goede film, ongeacht het genre, de lengte of de manier van vertellen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Spoiler
De openingsscène vind ik trouwens ook behoorlijk lelijk. Wat betreft recente psycho-freakout-films doet Amer het toch beter.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Wat een charmante man
|
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
1.
Spoiler
2. De scène uit -ik meen een film van- Star Trek, waarbij Spock en Data tot de conclusie komen dat Spock is wat Data wil zijn en vice versa, en dus een soort van deling door nul maken ![]() </nerd> Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
[REC] is ook enger door de realistische manier van filmen, terwijl ik the Descent eigenlijk maar een B-film vond met irritante gillende wijven. |
|
![]() |
|
|