Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2011, 13:18
Verwijderd
Citaat:
WeinigT!
Ik ga het toch vragen: waar komt WeinigT vandaan en wat betekent het?
Advertentie
Oud 23-02-2011, 13:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, mijn moeder zag het niet en ik zat: OEH WTF
Oud 23-02-2011, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Ik ga het toch vragen: waar komt WeinigT vandaan en wat betekent het?
Weinig met een t erachter. In mijn vriendengroep hebben we een aantal uitspraken, maar dat komt niet zo over op het forum want je moet het horen
Oud 23-02-2011, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Ja maar, ja maar... je gaat toch niet naar een film als je er helemaal niets van weet, behalve dat een paar mensen hem goed vinden?
Oh, als die mensen in mijn lijstje van "credible mensen" voorkomen wel hoor

Citaat:
Oh, ik heb daar wel een trailer van gezien heel snel. Meer een thriller toch?
Nou ja. Zoiets. Psychologisch drama mag ook wat mij betreft.

Citaat:
Het is juist heel stom. Ik zou sommige horrorfilms zo graag zien, maar ik weet dat ik dan de komende jaren vast zit met de beelden die ik gezien heb. En ik slaap nu al slecht, daar hoeven films me niet mee te helpen.
Het andere uiterste is niet veel beter hoor
Oud 23-02-2011, 13:21
Verwijderd
Twin Peaks heb ik daardoor ook nog niet gezien, bijvoorbeeld, want ik werd na de eerste aflevering al een beetje para. Ik kijk 'm wel een keer als ik samenwoon en met enige zekerheid kan zeggen dat ik in de jaren na 't kijken niet alleen hoef te slapen.
Oud 23-02-2011, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Twin Peaks heb ik daardoor ook nog niet gezien, bijvoorbeeld, want ik werd na de eerste aflevering al een beetje para. Ik kijk 'm wel een keer als ik samenwoon en met enige zekerheid kan zeggen dat ik in de jaren na 't kijken niet alleen hoef te slapen.
*gasp* Twin Peaks vind ik echt de allerbeste serie everrrrrrr! Maar ik denk dat wanneer je Black Swan trekt je ook Twin Peaks kunt zien hoor.
Oud 23-02-2011, 13:22
Verwijderd
Nou ik ga even een trailer zoeken.
Oud 23-02-2011, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Ja maar, ja maar... je gaat toch niet naar een film als je er helemaal niets van weet, behalve dat een paar mensen hem goed vinden?
Juist wel! Dat is mijn lievelingsmanier van films kijken. Dat ik weet dat persoon X of Y op wiens filmsmaak ik vertrouw een film heel goed vond, en dan ga ik hem lekker verwachtingloos kijken. Dan komen films veel harder aan.

Maar je moet er wel in de juiste stemming voor zijn. Als in, niet in de stemming voor 'een leuke film' of 'een komedie' of 'een drama' maar in de stemming voor een goede film, ongeacht het genre, de lengte of de manier van vertellen.
Oud 23-02-2011, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Nou ik ga even een trailer zoeken.
Trailert in HD:

Spoiler
Oud 23-02-2011, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Trailert in HD:

Spoiler
thanks
Oud 23-02-2011, 13:26
Verwijderd
hmmm oke, kan wel wat zijn denk ik!
Oud 23-02-2011, 13:27
Verwijderd
Ik kijk eigenlijk bijna alleen maar films die ik al 100 keer gezien heb. Een nieuwe film kijken, daar moet ik mezelf echt toe zetten.
Oud 23-02-2011, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, wat Queasy zei wordt toch al duidelijk uit de trailer? Ik heb de film niet gezien, geen spoilers gelezen, maar dat wist ik wel.
Nee ik had de film zelf niet uitgekozen. Dus verder ook niet gekeken naar een trailer of wat
Oud 23-02-2011, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Wat moet het trouwens toch heerlijk zijn om zo overgevoelig te zijn voor "enge films".
Nou zo overgevoelig ben ik niet. Maar als je het niet verwacht. Ik schrok behoorlijk.
Maar ik vind het een goede film hoor en zou hem best nog eens willen zien
Oud 23-02-2011, 13:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
hehe. Ja, Twin Peaks is heerlijk 'bevreemdend', alleen al de combinatie van het acteerwerk, muziek en montage veroorzaken bij mij altijd zo'n "hier klopt iets niet"-feel; wat natuurlijk de strekking is van de serie <3
Oud 23-02-2011, 13:31
Carn
Carn is offline
Volgens mij heb ik het al vaker geroepen, maar Antichrist vond/vind ik de beste recente psycho-freakout-film
Oud 23-02-2011, 13:34
Verwijderd
Citaat:
hehe. Ja, Twin Peaks is heerlijk 'bevreemdend', alleen al de combinatie van het acteerwerk, muziek en montage veroorzaken bij mij altijd zo'n "hier klopt iets niet"-feel; wat natuurlijk de strekking is van de serie <3
De tijdloosheid van die serie is ook zo briljant. Het decor, de outfits, haardracht, alles tot in de puntjes afgewerkt zodat Twin Peaks Twin Peaks blijft, een hedendaagse wereld op zichzelf. Zoals het in de 90's was zal het ook in 2040 zijn; niet oudbollig in de zin van "lolwut wat een oude serie" maar "Ah, Twin Peaks."
Oud 23-02-2011, 13:34
Rationeel
Rationeel is offline
heh bah antichrist. de openingsscene met die dikke leuning van dafoe is heerlijk, maar ik kan dat wijf niet uitstaan
Oud 23-02-2011, 13:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
De tijdloosheid van die serie is ook zo briljant. Het decor, de outfits, haardracht, alles tot in de puntjes afgewerkt zodat Twin Peaks Twin Peaks blijft, een hedendaagse wereld op zichzelf. Zoals het in de 90's was zal het ook in 2040 zijn; niet oudbollig in de zin van "lolwut wat een oude serie" maar "Ah, Twin Peaks."
ja, het heeft een behoorlijk eigen stijltje. Soms is het acteerwerk echt richting 'camp', maar dan duurt zo'n shot opeens net een tikkeltje te lang waardoor het weer een andere feel krijgt. Goed spul; is er al een HD variant ergens?
Oud 23-02-2011, 13:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
heh bah antichrist. de openingsscene met die dikke leuning van dafoe is heerlijk, maar ik kan dat wijf niet uitstaan
Hij haar ook niet ;D::
Oud 23-02-2011, 13:38
Verwijderd
Geluiden/muziek maken ook voor een groot deel iets eng.

Ik luister dit best vaak, brr:

Oud 23-02-2011, 13:44
Verwijderd
Citaat:
*gasp* Twin Peaks vind ik echt de allerbeste serie everrrrrrr! Maar ik denk dat wanneer je Black Swan trekt je ook Twin Peaks kunt zien hoor.
Nou, ik hoop 't maar! Stiekem vrees ik trouwens ook dat ik Twin Peaks helemaal geen goede serie ga vinden. Ik ben bepaald geen fan van het latere werk van Lynch, en Twin Peaks zit net een beetje op de grens. Net als Blue Velvet en Wild at Heart, trouwens, daarvan hoop ik dat ik die ook nog goed vind. Na Twin Peaks heeft hij (naar mijn mening!!!11!1!) alleen nog maar slechte dingen gemaakt.

Citaat:
Het andere uiterste is niet veel beter hoor
Huhu, ik ben willing but not able, en jij bent able, but unwilling. Het is allebei een beetje lame, ja.
Oud 23-02-2011, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Oh, welterusten! Je leest dit vast nog want niemand gaat direct naar bed nadat ze zeggen dat ze naar bed gaan. Dan is het nog een kwartier meeleestijd, namelijk.
ik wel!
Oud 23-02-2011, 13:47
Verwijderd
wat een gedoe, ik weet gewoon helemaal niet waarmee ik af wil studeren :"(
Oud 23-02-2011, 13:51
always-midnight
always-midnight is offline
Even Studie ontwijken. Ik moet van mezelf nu even nog halfuur flink aan de bak en mag dan kortingsstickers plakken bij de Hema.
En dan weer verder.
Oud 23-02-2011, 13:51
Verwijderd
Citaat:
ik wel!
Egon voegt daad bij woord.
Oud 23-02-2011, 13:52
Uice
Uice is offline
Citaat:
Volgens mij heb ik het al vaker geroepen, maar Antichrist vond/vind ik de beste recente psycho-freakout-film
Meh, een paar briljante scènes maar
Spoiler

De openingsscène vind ik trouwens ook behoorlijk lelijk.

Wat betreft recente psycho-freakout-films doet Amer het toch beter.
Oud 23-02-2011, 13:53
Verwijderd

Wat heeft Tolstoy een laarzen aan Het is een kruising tussen 'ruige cowboy' en 'paardmeisje'.
Oud 23-02-2011, 13:53
Lorelei
Lorelei is offline
WAAROM LUKT HET NIET MET DAT STOMME ESSAY Bweeeh, ik word er zo gestresst van
Oud 23-02-2011, 13:54
Verwijderd
Oh Dobermann naamzoek, je had het gisteren over The Descent, en toen zei ik dat ik die nog nooit had gezien, maar ik heb 'm wel gezien bedenk ik nu!
Ik vond 'm niet echt heel eng eigenlijk. Ik vind [REC] alsnog enger
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Wat heeft Tolstoy een laarzen aan Het is een kruising tussen 'ruige cowboy' en 'paardmeisje'.
Chekhov vind ik er trouwens precies uitzien als wie hij is - een arts die ook schrijver is.

Wat een charmante man
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nou is Black Swan ook niet echt een horrorfilm, heurrr.
Meer een horrorfilm dan een thriller. Het is eigenlijk gewoon Susperia + psychologisch drama.
Oud 23-02-2011, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik hoop 't maar! Stiekem vrees ik trouwens ook dat ik Twin Peaks helemaal geen goede serie ga vinden. Ik ben bepaald geen fan van het latere werk van Lynch, en Twin Peaks zit net een beetje op de grens. Net als Blue Velvet en Wild at Heart, trouwens, daarvan hoop ik dat ik die ook nog goed vind. Na Twin Peaks heeft hij (naar mijn mening!!!11!1!) alleen nog maar slechte dingen gemaakt.
Geloof me, Twin Peaks gaat je cinematografische leven verrijken als geen ander. I've said it before and I've said it again; ik vind het de beste TV-serie everrrr. En ik denk niet dat er ooit een magistralere show op TV gaat komen.

Citaat:
Huhu, ik ben willing but not able, en jij bent able, but unwilling. Het is allebei een beetje lame, ja.
Ik moest aan twee dingen denken;

1.
Spoiler

2. De scène uit -ik meen een film van- Star Trek, waarbij Spock en Data tot de conclusie komen dat Spock is wat Data wil zijn en vice versa, en dus een soort van deling door nul maken

</nerd>

Citaat:
Meer een horrorfilm dan een thriller. Het is eigenlijk gewoon Susperia + psychologisch drama.
Nouuu Suspiria ging toch meer over de cult achter een balletschool.
Uice
Uice is offline
Over films gesproken:

De baas rechts ga ik binnenkort interviewen.
Verwijderd
Citaat:
Even Studie ontwijken. Ik moet van mezelf nu even nog halfuur flink aan de bak en mag dan kortingsstickers plakken bij de Hema.
En dan weer verder.
Waar woon je eigenlijk? Of had ik dat al gevraagd?
Oud 23-02-2011, 13:57
Verwijderd
Ik ben een beetje jaloers op Lorelei dat ze morgen twee logeerpoezen heeft
Oud 23-02-2011, 13:58
Verwijderd
Ik ben een beetje jaloers op Uice omdat hij personages uit The Big Lebowski mag gaan interviewen! Maar ook trots. <3
Oud 23-02-2011, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Oh Dobermann naamzoek, je had het gisteren over The Descent, en toen zei ik dat ik die nog nooit had gezien, maar ik heb 'm wel gezien bedenk ik nu!
Ik vond 'm niet echt heel eng eigenlijk. Ik vind [REC] alsnog enger
Hehe, echt? The Descent niet "enger" dan REC? Had ik niet verwacht
Oud 23-02-2011, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Over films gesproken:

[afbeelding]

De baas rechts ga ik binnenkort interviewen.
Haha, gaaf man
Oud 23-02-2011, 14:00
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ben een beetje jaloers op Lorelei dat ze morgen twee logeerpoezen heeft
Je mag ze komen aaien
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik ben een beetje jaloers op Uice omdat hij personages uit The Big Lebowski mag gaan interviewen! Maar ook trots. <3
Ik denk niet dat hij in character zal zijn.
Verwijderd
Citaat:
Je mag ze komen aaien
Ja maar dan blijf ik op en neer fietsen tussen mijn huis & witte vrouwen. Da's niet handig.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
say whut?
Oud 23-02-2011, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Woh dat is ook wel een betere reden om jaloers te zijn Wat gaaf uice!
Oud 23-02-2011, 14:01
Rationeel
Rationeel is offline
welk?
Oud 23-02-2011, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Hehe, echt? The Descent niet "enger" dan REC? Had ik niet verwacht
Mja, ik zat ook een beetje lacherig 'huhu spannend' te kijken. Bij [REC] zat ik heel serieus en bang te kijken.
[REC] is ook enger door de realistische manier van filmen, terwijl ik the Descent eigenlijk maar een B-film vond met irritante gillende wijven.
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat hij in character zal zijn.
;d;d
Uice
Uice is offline
Citaat:
welk?
Peter Stormare.
Oud 23-02-2011, 14:03
Verwijderd
Citaat:
En dan weer verder.
Moet je een opdracht ofwat inleveren?
Oud 23-02-2011, 14:03
Uice
Uice is offline
Citaat:
;d;d

Regels voor berichten