Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2011, 11:47
Verwijderd
Het is wel een gaaf shirt

Citaat:
Rationeel:
sann deed queasy, spreek uit als kwaaaaasie
huh wutt?
Advertentie
Oud 28-02-2011, 11:49
Verwijderd
ik schiet even loos in de ruimte: als LP niet wat jong was geweest, was ze echt totaal mijn type.

shit wat een mooi meisje is dat.

Ok genoeg gekletst weer, groetjes
Oud 28-02-2011, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Het is wel een gaaf shirt

huh wutt?
Rationeel een z'n fantasietjes

Citaat:
ik schiet even loos in de ruimte: als LP niet wat jong was geweest, was ze echt totaal mijn type.

en er dan ook gelijk weer vandoor gaan
Oud 28-02-2011, 11:51
Verwijderd
Citaat:

Ze heeft toch een perfecte leeftijd

@sann: ah, ik vroeg me al af of ik iets gemist had
zoals 9/10 keer
Oud 28-02-2011, 11:52
Verwijderd
ow, het maakt de gemoederen los zie ik...

ehm

ok. Hoi, ik ben LA. En ik vind dus dat bovenstaande. En dus. Nu heb ik mezelf volgens mij totaal voor lul gezet.

Sann, wanneer kom je eten?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Je bent niet vies van een krachtterm hier en daar?
Verwijderd
Hartelijk dank voor uw bestelling Cutiepie-06 Polka dot black - (EU 38,5 = Levertijd 14-21 dagen KKKKGGGGGGGG
Oud 28-02-2011, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Ze heeft toch een perfecte leeftijd

@sann: ah, ik vroeg me al af of ik iets gemist had
zoals 9/10 keer
dit keer niet!

Citaat:
ow, het maakt de gemoederen los zie ik...

ehm

ok. Hoi, ik ben LA. En ik vind dus dat bovenstaande. En dus. Nu heb ik mezelf volgens mij totaal voor lul gezet.

Sann, wanneer kom je eten?
Jij zou een nieuwe uitnodiging sturen als je weer in wat rustiger vaarwater zat En daar wacht ik dus nog steeds op!
Verwijderd
Citaat:
Je bent niet vies van een krachtterm hier en daar?
haha, nee zelf ben ik ook een lompe gnoe, dus dat schept alvast een band.

Vanmorgen nog, toen ik de belastingaangifte naar de accountant wilde versturen... Het was maar goed dat er geen gelovigen waren

@ Sann: ik zit in een beetje rustiger vaarwater nu. Dus schiet maar wat data in.
Ik heb overigens wel maar een 2-pits elektrisch kookplaatje. Dus wellicht een grote salade?
Verwijderd
Toch maar besteld dus
Oud 28-02-2011, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Toch maar besteld dus
Niet dat shirt 30 euro voor een babyshirtje gaat echt te fur. Nee, De Schoenen der Schoenen.
Oud 28-02-2011, 11:57
Verwijderd
Citaat:
haha, nee zelf ben ik ook een lompe gnoe, dus dat schept alvast een band.

Vanmorgen nog, toen ik de belastingaangifte naar de accountant wilde versturen... Het was maar goed dat er geen gelovigen waren

@ Sann: ik zit in een beetje rustiger vaarwater nu. Dus schiet maar wat data in.
Ik heb overigens wel maar een 2-pits elektrisch kookplaatje. Dus wellicht een grote salade?
Je had me een superfancy dinertje beloofd, dus het maakt me niet uit, als het maar superfancy is

Eh heb je een voorkeur voor week of weekend? Dan pm ik straks wat data.
Oud 28-02-2011, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Hartelijk dank voor uw bestelling Cutiepie-06 Polka dot black - (EU 38,5 = Levertijd 14-21 dagen KKKKGGGGGGGG
<3<3
Oud 28-02-2011, 11:58
Rationeel
Rationeel is offline
D66 it is!
Oud 28-02-2011, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Je had me een superfancy dinertje beloofd, dus het maakt me niet uit, als het maar superfancy is

Eh heb je een voorkeur voor week of weekend? Dan pm ik straks wat data.
Mijn voorkeur is in het weekend. Want dan kan ik iets meer dan door de week.
Mijn avonden zitten vol
Oud 28-02-2011, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Niet dat shirt 30 euro voor een babyshirtje gaat echt te fur. Nee, De Schoenen der Schoenen.
Het was een babyshirt
Ja dat is best wel prijzig dan.
Oud 28-02-2011, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Mijn voorkeur is in het weekend. Want dan kan ik iets meer dan door de week.
Mijn avonden zitten vol
Aii, dan kan ik deze maand eigenlijk alleen de 18e

Edit: of nou ja eigenlijk volgende maand dus
Oud 28-02-2011, 12:01
Verwijderd
18e is een vrijdag. Dan kan ik niet. Mijn weekend begint op zaterdag en eindigt maandag rond 1900 uur
Oud 28-02-2011, 12:01
Rationeel
Rationeel is offline
oude charmeur has entered the topique
Oud 28-02-2011, 12:03
Verwijderd
Citaat:
18e is een vrijdag. Dan kan ik niet. Mijn weekend begint op zaterdag en eindigt maandag rond 1900 uur
Ah wacht, misschien is er dan nog wel ergens een zondagavond dat ik kan.

Edit: Nee, fail. Heel misschien kan ik de 12e.
Oud 28-02-2011, 12:04
Verwijderd
Citaat:
oude charmeur has entered the topique
En gelijk een etentje met mij gehosseld, wie doet hem dat na?
Oud 28-02-2011, 12:04
Verwijderd
En dan zeggen ze dat het hier moeilijk integreren is!
Oud 28-02-2011, 12:05
Verwijderd
Oh trouwens schatjes, de 25e is 90's now. (EN 11 ZEROOS HEROES!!!) Ik ga met mijn 'echte' vriendinnen (zuipen om te vergeten avond, yeah ) maar ik vind het natuurlijk wel leuk als daar ook wat forumers zijn!
Oud 28-02-2011, 12:05
Verwijderd
Citaat:
En dan zeggen ze dat het hier moeilijk integreren is!
forumbazen naamzoek!
Oud 28-02-2011, 12:06
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
En gelijk een etentje met mij gehosseld, wie doet hem dat na?
\ik niet, wel meteen pm-conversatie, maar verder niks
Oud 28-02-2011, 12:08
Verwijderd
Ik denk dat het bij mij ook weer GroenLinks wordt. Toch nog altijd de meeste overeenkomsten met mijn ideeën. Soms hupt mijn hoofd nog even naar D66, want die zijn lief voor het onderwijs enzo, maar GL is dan weer liever voor de kunst. D66 doet alleen aan prestigeprojecten en dat is nogal VVD en erg jammer. Dus. Ja. GL.
Oud 28-02-2011, 12:09
Verwijderd
Ik ga denk ik ook voor GL
Oud 28-02-2011, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Als je mij ook een fancy dinertje beloofd wil ik ook best bij jou komen eten hoor
Oud 28-02-2011, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Oh trouwens schatjes, de 25e is 90's now. (EN 11 ZEROOS HEROES!!!) Ik ga met mijn 'echte' vriendinnen (zuipen om te vergeten avond, yeah ) maar ik vind het natuurlijk wel leuk als daar ook wat forumers zijn!
verkapte ik heb ook irl-vrienden post
Verwijderd
En hoi.

Ik had vanmorgen weer twee trouwerijen en de eerste was een feestje en de tweede was verschrikkelijk, omdat de juf echt een walgelijk schepsel was. Alles moest gaan zoals zij het wilde en in haar hoofd had, en anders kon ik - voor de ogen van de kinderen - een snauw krijgen. Verder had ze van tevoren al belachelijke eisen gesteld over de mail, en daar ging ze nu nog even vrolijk mee door. Iew, wat een naar mens. Ik zou er zo nog een heel verhaal over kunnen typen, maar dat zal ik toch maar even laten
Verwijderd
Citaat:
verkapte ik heb ook irl-vrienden post [afbeelding]

Verkapte ik ben zo uit de kast dat ik zelfs wil dat mijn irl vrienden en forumvrienden met elkaar mengen post!
Oud 28-02-2011, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Ik ga dan met een zeker iemand naar mijn eigenbelang-cadeautje in Capelle aan de Ijssel, maar wie weet... daarna nog. Weet niet
Oud 28-02-2011, 12:12
Verwijderd
Citaat:

Verkapte ik ben zo uit de kast dat ik zelfs wil dat mijn irl vrienden en forumvrienden met elkaar mengen post!
Ja jij gaat wel over in extremen
Oud 28-02-2011, 12:13
Verwijderd
Citaat:

Mengen met Sannes vrienden is leuk
Oud 28-02-2011, 12:13
Verwijderd
Ik wil graag een keer naar 90's now maar ik ben bang om uit te gaan met forumers.
Oud 28-02-2011, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Ik wil graag een keer naar 90's now maar ik ben bang om uit te gaan met forumers.
Dat is gans niet nodig.
Oud 28-02-2011, 12:14
Verwijderd
Ik heb al like een jaar niet meer teveel gedronken en tegen mijn principes in gedanst en me er daarna heel hard voor geschaamd maar dat wil ik nog wel een keer met forumers doen. Zolang die zich net zo hard ongegeneerd gedragen dan.
Oud 28-02-2011, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Dat is gans niet nodig.
Nouja vooral omdat ik er na 2:00 meestal geen zin meer in heb en het schijnt toch wel later te worden meestal als je in een andere stad uitgaat ben je zo afhankelijk van de bedtijd van je gastheer/gastvrouw.
en ik heb ook irl vrienden in Utrecht maar ik weet niet of die mee willen en om nou om 2:00 bij ze binnen te vallen is ook niet zo beleefd
Oud 28-02-2011, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ga dan met een zeker iemand naar mijn eigenbelang-cadeautje in Capelle aan de Ijssel, maar wie weet... daarna nog. Weet niet
zer00s heroes ga je wel sowieso mee toch?

Citaat:
Ja jij gaat wel over in extremen
Mijn ultieme doel is een forumer aan een irl vriend/vriendin koppelen
Oud 28-02-2011, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al like een jaar niet meer teveel gedronken en tegen mijn principes in gedanst en me er daarna heel hard voor geschaamd maar dat wil ik nog wel een keer met forumers doen. Zolang die zich net zo hard ongegeneerd gedragen dan.
Ga 11 maart mee naar zer00s heroes dan! Of naar 90's now de 25e natuurlijk, maar dat is dus niet exclusief forumers
Oud 28-02-2011, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Nouja vooral omdat ik er na 2:00 meestal geen zin meer in heb en het schijnt toch wel later te worden meestal als je in een andere stad uitgaat ben je zo afhankelijk van de bedtijd van je gastheer/gastvrouw.
en ik heb ook irl vrienden in Utrecht maar ik weet niet of die mee willen en om nou om 2:00 bij ze binnen te vallen is ook niet zo beleefd
De 25e gaat het niet lukken, maar normaal heb ik er absoluut geen probleem mee mijn logees mijn reserversleutel te geven zodat ze naar huis kunnen als ze willen hoor.
Oud 28-02-2011, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Ga 11 maart mee naar zer00s heroes dan! Of naar 90's now de 25e natuurlijk, maar dat is dus niet exclusief forumers
Too soon met het oog op borstvoedingsperikelen! Maar ooit. Ooit
Verwijderd
Citaat:
ehm? ok, enlighten me please? heb ik jou ge-pmt? of begrijp ik je nu totaal verkeerd?

integreren hier is niet lastig, niet makkelijk.

Gewoon een schot voor de boeg geven, zal ik maar zeggen. En het mooie is ook, dat als ik hier niks post, dat het leven ook gewoon doorgaat. Ergo: jullie zijn geweldig.

Met sann en LP voorop natuurlijk

En charmeur: Rationeel, je zou me irl moeten meemaken. Ik schijn onbewust vaan zo lomp te zijn, dat mensen op de vlucht slaan...
Verwijderd
Doet hier iemand yoga en/of pilates?
Verwijderd
Ik deed pilates, maar ben gestopt omdat ik er nooit naartoe ging. De keren dat ik er wel was, was het leuk
Oud 28-02-2011, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Ik deed pilates, maar ben gestopt omdat ik er nooit naartoe ging
Hm ja, nr. 1 valkuil bij alle sporten. Maar hoe was het afgezien daarvan? Zweverig? Intensief? Huisvrouwerig?
Oud 28-02-2011, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Ah wacht, misschien is er dan nog wel ergens een zondagavond dat ik kan.

Edit: Nee, fail. Heel misschien kan ik de 12e.
ik weet zeker dat ik de 12e niet kan. April dus maar?
Oud 28-02-2011, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Too soon met het oog op borstvoedingsperikelen! Maar ooit. Ooit
Oh ja. Niet boos worden:

Spoiler

Verwijderd
Citaat:
ik weet zeker dat ik de 12e niet kan. April dus maar?
Hehe april it is dan
Verwijderd
Citaat:
zer00s heroes ga je wel sowieso mee toch?
Aber natürlich. Ik heb al een kaartje
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten