Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() @sann: ah, ik vroeg me al af of ik iets gemist had ![]() zoals 9/10 keer ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vanmorgen nog, toen ik de belastingaangifte naar de accountant wilde versturen... Het was maar goed dat er geen gelovigen waren ![]() @ Sann: ik zit in een beetje rustiger vaarwater nu. Dus schiet maar wat data in. ![]() Ik heb overigens wel maar een 2-pits elektrisch kookplaatje. Dus wellicht een grote salade? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eh heb je een voorkeur voor week of weekend? Dan pm ik straks wat data. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn avonden zitten vol ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat het bij mij ook weer GroenLinks wordt. Toch nog altijd de meeste overeenkomsten met mijn ideeën. Soms hupt mijn hoofd nog even naar D66, want die zijn lief voor het onderwijs enzo, maar GL is dan weer liever voor de kunst. D66 doet alleen aan prestigeprojecten en dat is nogal VVD en erg jammer. Dus. Ja. GL.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En hoi.
![]() Ik had vanmorgen weer twee trouwerijen en de eerste was een feestje en de tweede was verschrikkelijk, omdat de juf echt een walgelijk schepsel was. Alles moest gaan zoals zij het wilde en in haar hoofd had, en anders kon ik - voor de ogen van de kinderen - een snauw krijgen. Verder had ze van tevoren al belachelijke eisen gesteld over de mail, en daar ging ze nu nog even vrolijk mee door. Iew, wat een naar mens. Ik zou er zo nog een heel verhaal over kunnen typen, maar dat zal ik toch maar even laten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verkapte ik ben zo uit de kast dat ik zelfs wil dat mijn irl vrienden en forumvrienden met elkaar mengen post! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ik heb ook irl vrienden in Utrecht maar ik weet niet of die mee willen en om nou om 2:00 bij ze binnen te vallen is ook niet zo beleefd ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() integreren hier is niet lastig, niet makkelijk. Gewoon een schot voor de boeg geven, zal ik maar zeggen. En het mooie is ook, dat als ik hier niks post, dat het leven ook gewoon doorgaat. Ergo: jullie zijn geweldig. Met sann en LP voorop natuurlijk ![]() En charmeur: Rationeel, je zou me irl moeten meemaken. Ik schijn onbewust vaan zo lomp te zijn, dat mensen op de vlucht slaan... ![]() |
![]() |
|
|