Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2011, 15:23
Verwijderd
dafijfedkldsajkadsfjkafsd anderhalf uur wachttijd bij de kapper. TOen ben ik maar doorgelopen naar de drogist en heb ik verf gekocht. Dus zometeen word ik een langharige brunette
Advertentie
Oud 28-02-2011, 15:24
Verwijderd
Oh en ik post ook weer eens op seksualiteit hoor:

PM:
Hoi Sann,

Wat vind jij belangrijk in een goede relatie? Ik houd van praten, aanraken. Ik lees dat jij daar ook van houdt? Kun je mij wat vertellen over hoe jij in elkaar steekt? Misschien kan ik er wat van leren..

Groetjes,

giel

Oud 28-02-2011, 15:26
Verwijderd
Citaat:
dafijfedkldsajkadsfjkafsd anderhalf uur wachttijd bij de kapper. TOen ben ik maar doorgelopen naar de drogist en heb ik verf gekocht. Dus zometeen word ik een langharige brunette
Je hebt toch wel meer dan 1 kapper daar zitten?
Lorelei
Lorelei is offline
Pff. Ik ben moe.
Verwijderd
Hahahaha en ik heb een bio postzegel gekregen bij de kaart die ik kocht hoe gaaf is dat. Er staat een koe op en daar staat "BIO" op. Erboven staat: denk groen doe groen.
Oud 28-02-2011, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Je hebt toch wel meer dan 1 kapper daar zitten?
Ik vertrouw er maar 1
Oud 28-02-2011, 15:34
Verwijderd
Citaat:

PM:
Hoi Sann,

Wat vind jij belangrijk in een goede relatie? Ik houd van praten, aanraken. Ik lees dat jij daar ook van houdt? Kun je mij wat vertellen over hoe jij in elkaar steekt? Misschien kan ik er wat van leren..

Groetjes,

giel

Wat een leuke jongeman, en helemáál niet creepy!
Oud 28-02-2011, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Wat een leuke jongeman, en helemáál niet creepy!
Betreffende topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1827980

Eh waar leest ie in hemelsnaam dat ik daar 'ook van hou'?
Oud 28-02-2011, 15:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik houd van praten, aanraken.

Oud 28-02-2011, 15:37
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik houd van praten, aanraken.

[afbeelding]
Verwijderd
Citaat:

PM:
Hoi Sann,

Groetjes,

giel

Dat heb ik nou nooit, pff
Carn
Carn is offline
hehe, alternative Trent Reznor Oscar speech: "I said 'fist fuck' and got a Grammy, I wrote 'Cocksucker' and won an Oscar"
Oud 28-02-2011, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Betreffende topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1827980

Eh waar leest ie in hemelsnaam dat ik daar 'ook van hou'?
zijn vraag was of alle meisjes zo zijn. En toen jij nee zei, ging hij ervanuit dat jij dus wel van voorspel houdt.

of zo
probeer mannen niet te begrijpen.
Oud 28-02-2011, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik nou nooit, pff
Dat komt omdat je geen vrouw bent. Serieus, zet eens een v'tje achter je naam en post een paar dingen op seksualiteit.
Verwijderd
Citaat:
Dat komt omdat je geen vrouw bent. Serieus, zet eens een v'tje achter je naam en post een paar dingen op seksualiteit.

Morgen heb ik maar 1 uur les dus dan ga ik dat wel even doen
Verwijderd
Citaat:
zijn vraag was of alle meisjes zo zijn. En toen jij nee zei, ging hij ervanuit dat jij dus wel van voorspel houdt.

of zo
probeer mannen niet te begrijpen.
Ik hou helemaal niet van praten, en al helemaal niet van voorspel. Ik zeg alleen dat NIET ALLE VROUWEN zo zijn als ik
Oud 28-02-2011, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Ik hou helemaal niet van praten, en al helemaal niet van voorspel. Ik zeg alleen dat NIET ALLE VROUWEN zo zijn als ik
ow dus jij bent ook van het betere hak en breekwerk?
Tja, dan had je beter iets anders neer kunnen zetten.

Aan de andere kant, een v-lid nodigt al rap uit tot gekke voorstellen van opgesekste pubertjes
Oud 28-02-2011, 15:42
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Nee ieuw, voorspel
Verwijderd
Citaat:
ow dus jij bent ook van het betere hak en breekwerk?
Tja, dan had je beter iets anders neer kunnen zetten.

Aan de andere kant, een v-lid nodigt al rap uit tot gekke voorstellen van opgesekste pubertjes
Daarom. Dus ik dacht, ik hou het simpel. Maar ook dat werkt niet!

Maar ik heb meneer in kwestie vriendelijk gepm'd dat ik er niet echt van gediend ben over dergelijke zaken te pm'en en 'm veel succes gewenst met het zoeken van een ander slachtoffer.
Verwijderd
Citaat:

Nee ieuw, voorspel
Zo ontzettend overrated, en het kost zoveel tijd . En PRATEN over gevoelens, getverdemmeeeee.
Oud 28-02-2011, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Daarom. Dus ik dacht, ik hou het simpel. Maar ook dat werkt niet!

Maar ik heb meneer in kwestie vriendelijk gepm'd dat ik er niet echt van gediend ben over dergelijke zaken te pm'en en 'm veel succes gewenst met het zoeken van een ander slachtoffer.

slachtoffer

Even los van jouw voorkeur. Dan is er eindelijk een vent die als een homo hond wil likken en kleffen en doen, en dan krijgt hij een kenau over zich heen die alleen maar hard wil...

Dat is toch ook wel een beetje demotiverend.
Oud 28-02-2011, 15:46
Verwijderd
Citaat:
slachtoffer

Even los van jouw voorkeur. Dan is er eindelijk een vent die als een homo hond wil likken en kleffen en doen, en dan krijgt hij een kenau over zich heen die alleen maar hard wil...

Hoezo? Leuter erin en rampetampen maar
Oud 28-02-2011, 15:47
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Zo ontzettend overrated, en het kost zoveel tijd . En PRATEN over gevoelens, getverdemmeeeee.
Sowieso praten
Oud 28-02-2011, 15:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
slachtoffer

nou ja, wat een vooroordelen weer hier homo's zijn juist helemaal niet van het likken of kleffen

russel brand naamzoek
Oud 28-02-2011, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Sowieso praten
Ik snap niet dat er mannen zijn die zeggen dat wij van die 'typische vrouwen' zijn
Oud 28-02-2011, 15:49
Verwijderd
Citaat:
nou ja, wat een vooroordelen weer hier homo's zijn juist helemaal niet van het likken of kleffen

russel brand naamzoek
homohonden wel martin
Oud 28-02-2011, 15:50
Martiño
Martiño is offline
oh, ik dat dat honden meer van het snuffelen waren
Oud 28-02-2011, 15:50
Verwijderd
Citaat:
oh, ik dat dat honden meer van het snuffelen waren
Vast ook heel leuk als je van voorspel houdt :
Oud 28-02-2011, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Hoezo? Leuter erin en rampetampen maar
jawel, IK ben het ook wel met je eens, maar verplaats je nu eens in die jongen...

@martino. Sorry man, ik bedoelde er niks geks mee, hoewel ik me besef dat het er gek staat
Oud 28-02-2011, 15:56
Verwijderd
Citaat:
jawel, IK ben het ook wel met je eens, maar verplaats je nu eens in die jongen...

@martino. Sorry man, ik bedoelde er niks geks mee, hoewel ik me besef dat het er gek staat
Ik denk dat die jongen gewoon graag een goede 'beurt' wil maken () bij de vrouwen die op seksualiteit komen, en chickies hosselen.
Oud 28-02-2011, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat die jongen gewoon graag een goede 'beurt' wil maken () bij de vrouwen die op seksualiteit komen, en chickies hosselen.
Ergens denk ik gewoon ook dat je gelijk hebt.

Ik kreeg net op mijn flikker van mijn baas, omdat ik geen witte handschoenen heb Raak die dingen altijd kwijt.
Oud 28-02-2011, 15:59
Verwijderd
Over precies drie weken is het lente!!!
Oud 28-02-2011, 16:00
Verwijderd
Over precies een week ben ik jarig. Maar dan ook echt exact op het uur af
Oud 28-02-2011, 16:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Over precies drie weken is het lente!!!
Eindelijk
Oud 28-02-2011, 16:02
Carn
Carn is offline
Paranoide naamzoek

wat een held die gast

Oud 28-02-2011, 16:08
Lorelei
Lorelei is offline
Ik wil iets lekkers eten.. maar ik heb niet zoveel zin en puf om te koken. Wat ga ik maken?
Oud 28-02-2011, 16:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Roerei ftw
Oud 28-02-2011, 16:11
Verwijderd
een lapje vis, met een salade van paprika, lof en tomaatjes?
Oud 28-02-2011, 16:12
Lorelei
Lorelei is offline
Sowieso iets met vlees. Evt met garnalen. (geen zin in vis, geen zin in vegetarisch).. en iets met kaas of zo een lekker stevige hap
Verwijderd
Citaat:
Sowieso iets met vlees. Evt met garnalen. (geen zin in vis, geen zin in vegetarisch).. en iets met kaas of zo een lekker stevige hap
broccolistamppot? Das lekker
Verwijderd
Lasagne voldoet aan die eisen
Oud 28-02-2011, 16:14
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb gisteren nog pasta rood gegeten. En spinazielasagne een paar dagen geleden nog.

Maar misschien dat ik pasta met garnalen en courgette maak. Dat lijkt me wel lekker
Oud 28-02-2011, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Ik wil iets lekkers eten.. maar ik heb niet zoveel zin en puf om te koken. Wat ga ik maken?
Soep, man. Gewoon 'n pakkie lostrekken; die van Unox en AH Excellent zijn allemaal prima te hachelen. Stokbroodje-kruidenboter d'r bij (of gewoon bruine boterhammen-kruidenboter) en c'est tout.
Oud 28-02-2011, 16:17
Verwijderd
Ik heb laatst weer eens gamba's geprobeerd, omdat ik het nooit lekker vond. Maar nu nog steeds niet, die structuur vind ik zo walgelijk. Kleine vind ik wel gaan, als het tenminste ergens in verwerkt zit en ik niet teveel aan het vieze uiterlijk van die beestjes denk hou ik het wel binnen.
Oud 28-02-2011, 16:18
Verwijderd
Pasta rood, dat zei rationeel ook in een ander topic. Hebben jullie die term uitgevonden of is het iets wijdverbreids?
Oud 28-02-2011, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Ik heb laatst weer eens gamba's geprobeerd, omdat ik het nooit lekker vond. Maar nu nog steeds niet, die structuur vind ik zo walgelijk. Kleine vind ik wel gaan, als het tenminste ergens in verwerkt zit en ik niet teveel aan het vieze uiterlijk van die beestjes denk hou ik het wel binnen.
Ja die structuur he. Ik at er een jaar geleden ofzo voor het eerst een, en ik ging bijna over mn nek. Zo'n grote dikke rups die dan openknapt als je erin bijt
Oud 28-02-2011, 16:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Same. Structuur is smerig, de smaak is best lekker laatst ook weer 3 verschillende geprobeerd (Alleen gepeld, want anders doet onze moeder er vervelend mee, jwt).
Oud 28-02-2011, 16:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Pasta rood, dat zei rationeel ook in een ander topic. Hebben jullie die term uitgevonden of is het iets wijdverbreids?
't Is een beetje een studententerm. Hier in Utrecht hoor ik m iig wel vaker..
Oud 28-02-2011, 16:20
Verwijderd
Jeetje. Wat is er nou lekkerder dan 'n goed bereide knoflookgamba naar binnen te werken
Oud 28-02-2011, 16:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
't Is een beetje een studententerm. Hier in Utrecht hoor ik m iig wel vaker..
Ik ken m alleen via het gele forum.

Regels voor berichten