Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2011, 13:44
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Lol, volwassen geachte alto's gaan 22 uur lang no-lifers uithangen door een spelletje op basisschoolniveau te spelen.... Seriously get a grip on your life.
Je hebt gelijk. Jongens, afblazen die hap!
Oud 01-03-2011, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Je hebt gelijk. Jongens, afblazen die hap!
Aw.

Maar maar.. Hoe moet ik een alto no-lifer zijn zonder het weerwolfspel!!??
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 13:45
snoopy
snoopy is offline
Get a grip on your life Syori!
Oud 01-03-2011, 14:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet er nog even over nadenken zo lang zo laat zo veel lezen (Syori kan namelijk niet NIET een monsterpost maken)..
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Ik moet er nog even over nadenken zo lang zo laat zo veel lezen (Syori kan namelijk niet NIET een monsterpost maken)..
Oh shuddap!

Als er 20 uur lang door iedereen actief wordt gepost heb ik niet eens de tijd om monsterposts te maken, want dan loop ik weer 4 pagina's achter.

En waarom heb je het trouwens alleen over mij? Michelangelo naamzoek.
Of VeGs..
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 15:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omdat jij zelfs je van je stempms hele verhalen maakt
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 15:04
Verwijderd
Godver, ik was even vergeten dat Syori er al uit lag, maar ik wilde even op LP met reageren
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Omdat jij zelfs je van je stempms hele verhalen maakt
LIES! Normaal is het een zinnetje, als "Vandaag stem ik persoon X".
Maar dat van het schot van de jager.. Dat was hardop denken.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 15:15
Verwijderd
Ey, fix dit op een zaterdag/zondag en ik ben game as fuck.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 16:14
Lorelei
Lorelei is offline
Jullie hebben allemaal niets te veto'en

Ik vind het een gaaf plan maar voor in de zomervakantie oid.
Oud 01-03-2011, 16:29
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Als het in de zomervakantie is kan ik ook nog wel meedoen denk ik.
Oud 01-03-2011, 16:37
Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind het trouwens ook wel een idee om iets eerder te beginnen. Ik doe liever van 7 tot 3 dan van 10 tot 6 eerlijk gezegd
Oud 01-03-2011, 16:39
Verwijderd
Mag je ook samen doen met een iemand? En dan gewoon even een account maken dus
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Mag je ook samen doen met een iemand? En dan gewoon even een account maken dus
Één Furby Feeder is genoeg, hoor!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 16:41
Verwijderd
Het is wel een gaaf idee. Ik denk er nog over na.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 16:45
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ah, ik ben op een ander forum al een paar keer spelleider geweest van een dergelijke event. Ik kan eventueel wel een keertje zoiets op zetten of raad geven aan een eventuele spelleider. Zo is het bijv verstandig als je in de opstartfase een 2e spelleider hebt aangezien er zeker de eerste keer heel veel vragen zijn. Ervaring leert wel dat je beter bijv 25 minuten kunt uittrekken voor de hangronde en dan 5 minuten voor de eetronde. De wolven kunnen dan ook tijdens de hangronde overleggen (via MSN of PM) en de ziener kan alvast bedenken wie te gaan opvragen, etc etc. Met 12 spelers duurt het dan ongeveer 3 tot hooguit 6 uur. Zowel haalbaarder als realistischer dus. Maar goed, dat is ook afhankelijk van hoeveel tijd je uittrekt voor de rondes, maar het is dus verstandig als de eetronde zo'n 5 tot 6 keer korter duurt.

Het is echter onmogelijk om het met een verhaal te doen. Maar als dat het probleem is...
Als we het ongeveer zo doen, dan doe ik mee!
Oud 01-03-2011, 18:06
Sagana
Sagana is offline
Ik wil ook wel meedoen, als het is op een datum waarop ik niets te doen heb.

En als ik mag natuurlijk, ik heb hier al lang niet meer gepost, maar ik ben altijd een enorme fan geweest van het weerwolfspel.

Ik moet wel sowieso de datum afwachten om te zien of ik kan.
Oud 04-03-2011, 10:13
Verwijderd
Even een up.

Komt er nog wat van?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 10:25
Verwijderd
Ik ben nog steeds voor, maar we hebben een stuk meer spelers nodig!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 11:22
Verwijderd
Zaterdag/zondag ben ik game. Als ik die zaterdag niet hoef te werken. En de 13e kan ik niet.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 11:56
Verwijderd
In het weekend?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 12:02
Verwijderd
Ik neem aan dat het in het weekend wordt, want waarschijnlijk kan niet iedereen zomaar een hele dag vrij regelen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 13:11
Hanneke
Hanneke is offline
Klinkt wel tof eigenlijk.
Oud 05-03-2011, 22:40
Batave
Batave is offline
Ik wil best wel meedoen, maar is het dan niet makkelijker om het op msn of irc te doen?
Oud 06-03-2011, 09:42
Lorelei
Lorelei is offline
Neee, niet op msn. Dan raak je het overzicht echt meteen kwijt met zoveel mensen. Msn met 4 is al verschrikkelijk.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 11:00
Verwijderd
Ooh IRC is wel de shit.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 13:49
Verwijderd
irc weerwolven is kut
Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 13:59
Verwijderd
Citaat:
irc weerwolven is kut
Ik ben het hier wel een beetje mee eens, ja. Waarom niet gewoon het forum?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 14:24
Röps
Röps is offline
Mij lijkt het juist leuk, op het forum, en met deadlines van een uur etc. (en dus niet 25 en 5 minuten dat is een speedspel en dit gaat over een marathon)
Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Mij lijkt het juist leuk, op het forum, en met deadlines van een uur etc. (en dus niet 25 en 5 minuten dat is een speedspel en dit gaat over een marathon)
Ik ben het hier helemaal mee eens.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 14:48
Verwijderd
Citaat:
irc weerwolven is kut
Citaat:
Ik ben het hier wel een beetje mee eens, ja. Waarom niet gewoon het forum?
Hmm waarom? Niet dat ik per se naar IRC wil (hoewel mijn geekhart wel sneller gaat kloppen van dit medium natuurlijk) maar hoe staat IRC speltechnisch onhandig voor de wolven?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Hmm waarom? Niet dat ik per se naar IRC wil (hoewel mijn geekhart wel sneller gaat kloppen van dit medium natuurlijk) maar hoe staat IRC speltechnisch onhandig voor de wolven?
Niet alleen voor de wolven, natuurlijk, maar het lijkt me niet leuk als we er een chat van maken.. Met (iets) langere posts is het veel leuker om theorieën te verzinnen en echt overal over na te kunnen denken (plus het is makkelijker terug te vinden). Als je echt gaat chatten wordt het waarschijnlijk heel rommelig en moeilijk om meerdere discussies tegelijk te voeren, terwijl het in posts veel overzichtelijker is dan in een chatroom waar iedereen per zin typt.

Does it make sense?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 15:11
Verwijderd
Hmm, voor mezelf lijkt 't niet echt een probleem in de zin van orde in chaos zien. Maar misschien ben ik ook wat meer proficient met IRC dan andere mensen. Nu ik er over nadenk is misschien wel het grootste probleem dat een chat volstrekt andere ballgame is dan een topic inderdaad en misschien dat sommige mensen zich sneller laten omverlullen/ondersneeuwen door mensen die 284 woorden per minuut kunnen typen (en dat ook vol overgave doen, 't liefst met louter woorden van meer dan drie lettergrepen).

Aight, ik denk ook dat 't forum beter is.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Doordat ik een lam internetspelletje speel zit ik vrij vaak op irc

En daar was ook een wws maar die was zo intens kut (sowieso minder rollen, snelle potjes en cheaters)

Maar voor hier.. IRC gaat te snel denk ik, met posten/pmen neem je de tijd, op irc niet imo.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Hmm, voor mezelf lijkt 't niet echt een probleem in de zin van orde in chaos zien. Maar misschien ben ik ook wat meer proficient met IRC dan andere mensen. Nu ik er over nadenk is misschien wel het grootste probleem dat een chat volstrekt andere ballgame is dan een topic inderdaad en misschien dat sommige mensen zich sneller laten omverlullen/ondersneeuwen door mensen die 284 woorden per minuut kunnen typen (en dat ook vol overgave doen, 't liefst met louter woorden van meer dan drie lettergrepen).

Aight, ik denk ook dat 't forum beter is.
Het grootste probleem is dat een chat steeds doorgaat. Ik bedoel, het forum doet dat ook wel, maar posts zijn overzichtelijker dan allemaal losse zinnetjes. Als je bijvoorbeeld een lange post ziet van Michelangelo of VeGs of soms van mij, dan zou dat niet te doen zijn in een chat en dan is het ook nog eens lastig om er bepaalde stukken uit te halen waarop je wilt reageren (zoals we hier gewoon kunnen quoten).

Mjah, het zou wel mogelijk zijn, maar ik denk toch dat het minder leuk is. Vooral omdat je bij een chat ook bijna verplicht bent om er 24/7 te zijn, anders mis je teveel en wordt het teruglezen helemaal moeilijk. Chaos is niet altijd erg, maar ik vraag me dus gewoon af of het zou werken.

Ik wil het wel proberen hoor, daar niet van. Maar imho: Forum > iRC voor het weerwolfspel.

Edit: Oh mijamoto heeft er blijkbaar ervaring mee. Dan maar het zekere voor het onzekere nemen en het gewoon op het forum doen?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Doordat ik een lam internetspelletje speel zit ik vrij vaak op irc

En daar was ook een wws maar die was zo intens kut (sowieso minder rollen, snelle potjes en cheaters)

Maar voor hier.. IRC gaat te snel denk ik, met posten/pmen neem je de tijd, op irc niet imo.
Yeh ik was al om hoor

Welk spelletje speel je dan?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Yeh ik was al om hoor

Welk spelletje speel je dan?
omerta :')
Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Oei, ja, dat staat niet goed op je gamer-CV

edit: Ik heb IRC vooral gebruikt voor Utopia en lurken in VTM-games.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 18:24
Geel
Geel is offline
Citaat:
door mensen die 284 woorden per minuut kunnen typen
Je bedoelt hopelijk toch wel 284 aanslagen per minuut hé? Anders vind ik het eng
Oud 06-03-2011, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Je bedoelt hopelijk toch wel 284 aanslagen per minuut hé? Anders vind ik het eng
Welnee, daar ga ik zelfs met gemak overheen:

En mind you, dit is nog niets. Een chickie (for crying out loud) op Onzin (fuck knows wie dat was) haalde iets van 133 words/minute. Foutloos.

Hier kun je 'm zelf doen, trouwens.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 22:16
Batave
Batave is offline
Citaat:
Welnee, daar ga ik zelfs met gemak overheen:

[afbeelding]

En mind you, dit is nog niets. Een chickie (for crying out loud) op Onzin (fuck knows wie dat was) haalde iets van 133 words/minute. Foutloos.

Hier kun je 'm zelf doen, trouwens.
Dan is 248 woorden per minuut nog steeds eng.
Oud 07-03-2011, 00:32
TopDrop
TopDrop is offline
kunnen de rondes aan het eind, met steeds minder spelers, niet steeds wat korter duren? dan duurt het hele event ook geen 20 uur max., maar minder.
Oud 07-03-2011, 00:48
Daboman
Daboman is offline
Ik vraag me ook af in hoeverre de forumbazen bereid zijn om mee te werken. Het lijkt me niet de bedoeling dat ze het zien als spam. In andere fora hadden we te maken met een piek in het dataverkeer, maar die was niet dusdanig hoog om je zorgen om te maken en op onzin spammen ze een stuk meer en lopen er like, I dunno, 80, van dat soort topics.
Oud 25-03-2011, 10:35
Verwijderd
Nou, ik doe mee.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me ook af in hoeverre de forumbazen bereid zijn om mee te werken. Het lijkt me niet de bedoeling dat ze het zien als spam. In andere fora hadden we te maken met een piek in het dataverkeer, maar die was niet dusdanig hoog om je zorgen om te maken en op onzin spammen ze een stuk meer en lopen er like, I dunno, 80, van dat soort topics.
Ik kan me echt niet voorstellen dat fb's daar issues mee gaan hebben hoor, ik zie niet in waarom. Ik vind het iig juist een ongelooflijk leuk idee!

Ik doe deze keer mee aan het normale WW-spel Hopelijk ben ik daarna klaargestoomd voor een marathon
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 23:59
Verwijderd
Up.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 11:23
arPos
arPos is offline
Das wow, en bij 1 niet stemmen diskwalificatie )

Als het maar niet deze donderdag begint dat kan ik vast wel ergens een dag en een tray energiedrank vandaan halen.
Oud 28-06-2011, 11:30
arPos
arPos is offline
Citaat:
kunnen de rondes aan het eind, met steeds minder spelers, niet steeds wat korter duren? dan duurt het hele event ook geen 20 uur max., maar minder.
De latere rondes zijn moeilijk de theoriën uitgebreider, het mindere aantal spelers wordt opgevangen door anarchie en chaos
Oud 28-06-2011, 13:00
Verwijderd
Ik ben hier ook nog steeds voor, als jullie dan maar wel een tijdje wachten, want ik wil er niet weer zoveel fouten maken als in het huidige spel. Maar het zal zo snel wel niet van de grond komen, dit topic is er immers ook al maanden.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Speel je nog steeds?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten