Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik wil ook wel meedoen, als het is op een datum waarop ik niets te doen heb.
En als ik mag natuurlijk, ik heb hier al lang niet meer gepost, maar ik ben altijd een enorme fan geweest van het weerwolfspel. ![]() Ik moet wel sowieso de datum afwachten om te zien of ik kan. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Does it make sense? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, voor mezelf lijkt 't niet echt een probleem in de zin van orde in chaos zien. Maar misschien ben ik ook wat meer proficient met IRC dan andere mensen. Nu ik er over nadenk is misschien wel het grootste probleem dat een chat volstrekt andere ballgame is dan een topic inderdaad en misschien dat sommige mensen zich sneller laten omverlullen/ondersneeuwen door mensen die 284 woorden per minuut kunnen typen (en dat ook vol overgave doen, 't liefst met louter woorden van meer dan drie lettergrepen).
Aight, ik denk ook dat 't forum beter is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En daar was ook een wws maar die was zo intens kut (sowieso minder rollen, snelle potjes en cheaters) Maar voor hier.. IRC gaat te snel denk ik, met posten/pmen neem je de tijd, op irc niet imo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mjah, het zou wel mogelijk zijn, maar ik denk toch dat het minder leuk is. Vooral omdat je bij een chat ook bijna verplicht bent om er 24/7 te zijn, anders mis je teveel en wordt het teruglezen helemaal moeilijk. Chaos is niet altijd erg, maar ik vraag me dus gewoon af of het zou werken. Ik wil het wel proberen hoor, daar niet van. Maar imho: Forum > iRC voor het weerwolfspel. Edit: Oh mijamoto heeft er blijkbaar ervaring mee. Dan maar het zekere voor het onzekere nemen en het gewoon op het forum doen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Welk spelletje speel je dan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En mind you, dit is nog niets. Een chickie (for crying out loud) op Onzin (fuck knows wie dat was) haalde iets van 133 words/minute. Foutloos. Hier kun je 'm zelf doen, trouwens. |
![]() |
||
Citaat:
|
kunnen de rondes aan het eind, met steeds minder spelers, niet steeds wat korter duren? dan duurt het hele event ook geen 20 uur max., maar minder.
|
Ik vraag me ook af in hoeverre de forumbazen bereid zijn om mee te werken. Het lijkt me niet de bedoeling dat ze het zien als spam. In andere fora hadden we te maken met een piek in het dataverkeer, maar die was niet dusdanig hoog om je zorgen om te maken en op onzin spammen ze een stuk meer en lopen er like, I dunno, 80, van dat soort topics.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik doe deze keer mee aan het normale WW-spel ![]() ![]() |
![]() |
|
Das wow, en bij 1 niet stemmen diskwalificatie
![]() Als het maar niet deze donderdag begint dat kan ik vast wel ergens een dag en een tray energiedrank vandaan halen.
||
Citaat:
![]()
|
|