![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
mijn eerste keer was in het plastic zwembadje.
net opgezet, dus d'r moest nog water in. mijn ouders gingen nog even naar het winkelcentrum en ik ging alvast in het badje liggen, toen ik ontdekte dat het erg fijn voelde om die waterslang op mijn clitoris te richten ![]() had er verder helemaal geen seksuele ideeën bij ofzo, maar ik kreeg een beetje lichte stuiptrekkingen en na een tijdje volgde er echt een soort van BAMM! gevoel. pas later ontdekte ik dat ik dus een orgasme had gehad xD heb het daarna nooit voor elkaar gekregen om het weer zo BAM! te maken, maar alsnog erg fijn ![]() |
![]() |
|
![]() |
nou ik was ERG vroeg want ik was 7. maar dat kwam omdat ik op een site keek. ik keek nickelodeon (toen was het een digitaal kanaal en wij hadden dat niet.) er stond bovenaan erotiek. ik wist toen nog niet wat het betekende, ik dus klikken en er stond dat je minstens 18 jaar moest zijn en ik was nieuwsgierig dus ikke op 19 jaar doen en toen zag ik een man rukken. dus ikke dat nadoen en toen kwam ikke klaar. ik schrok me dood van het gevoel, maar vond het wel lekker. en nu ik ben inmiddels 14 doe ik het bijna elke dag. ik was die dag gelukkig alleen thuis, anders had ik natuurlijk gevraagd: papa wat is dit?
ik lees trouwens dat het sommige niet lukt, zo moeilijk is het toch niet?? Laatst gewijzigd op 06-04-2011 om 23:17. Reden: link verwijderd |
![]() |
||
Citaat:
Ik snap er niks van. Als ik t zelf doe, geen probleem.. Als mijn vriend het doet.. wel een probleem =S Miss vind je het te lekker? (A) Laatst gewijzigd op 29-11-2010 om 19:22. Reden: iets vergeten doet toch iedereen wel eens? =) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet het nog, ik was gewoon bezig zoals elke avond een beetje friemelen aan mn leuter enzo, opeens werd het wel heel lekker en ik harder trekken , op een gegeven moment voelde ik zo dat ik kwam en ik schrok me kapot, ik dacht echt dat ik mn penis had gemold want ik kon hem daarna niet meer aanraken zonder raar gevoel, ik was verschrikkelijk bang dat ik naar de dokter moest ofzo, maar toen het na 10 minuten gewoon weer als normaal voelde dacht ik: oo ik had dus een orgasme. Ik was 11 btw( bijna 12 hoor )
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb hetzelfde, ik ben volgensmij ook nognooit gekomen.. of ik merk het niet, maar dat kan ik me niet voorstellen.. |
![]() |
|
![]() |
Ik was 7 fz. We gingen touwklimmen met gym. Maar ik kon het niet op de 'normale' manier, dus ik schuurde zegmaar met mn clitoris lans dat touw steeds. Op een gegeven moment ging het heel lekker voelen daar. Iets later kwam het hoogtepunt en bleef ik hangen. Toen gingen we vaker touwklimmen en elke x kwam het weer.
Ik had toen echt nog geen idee wat het was, noemde het 'het lekkere gevoeletje' xD ;$ Paar jaar terug (14e fz) kwam ik erachter dat het wssl een orgasme moest zijn... ;p Tegenwoordig doe ik he regelmatig. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Algemene schoolzaken |
agendateksten gangstah_girl | 0 | 06-07-2002 18:59 | |
Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 06:45 |