Dat is nu dat goedje dat men nicotine noemt Als je net begint met roken wordt je duizelig. Dat zul je wel bedoelen. Dat gaat echter na verloop van tijd over, zelfs als je weinig rookt. Gelukkig blijft de nicotine-kick wel
Jaspère schreef: Dat is nu dat goedje dat men nicotine noemt Als je net begint met roken wordt je duizelig. Dat zul je wel bedoelen. Dat gaat echter na verloop van tijd over, zelfs als je weinig rookt. Gelukkig blijft de nicotine-kick wel
hmm, als ik een joint rook wat ik heel af en toe doe dan heb ik een ander,beter effect dan wanneer ik alleen wiet rook. duizeligheid is wel het voornaamste, mijn spieren verslappen en ik lijk te golven allemaal dingen die niet gebeuren d\als ik puur gebruik. ik hoop niet dat dat na verloop van tijd overgaat.
Jaspère schreef: Dat is nu dat goedje dat men nicotine noemt Als je net begint met roken wordt je duizelig. Dat zul je wel bedoelen. Dat gaat echter na verloop van tijd over, zelfs als je weinig rookt. Gelukkig blijft de nicotine-kick wel
idd, rook haast nooit maar voel me na een sigaretje wel is licht in me hoofd. Chill toch
nikotine kick roelt... alsie niet te hard aankomt heet dat...
ik ben nogalk ziekies en heb t in me keel, dus van zon 12 sigaretten per dag naar 0 gegaan twee dagen lang, en dan ineens eentje in 1 keer oproken is toch net iets TE..