Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar tijdens het drummen is hij zo: ![]() ![]() ![]() Hij doet ook constant de awesome face tijdens het drummen. Mooi om te zien ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Maar wat Para zegt klopt wel, op Sziget is het bv bij de Jazz/blues stage altijd prima toeven als je even geen zin hebt in een bak volume ![]()
|
Verwijderd
|
ja hoor heel leuk, ik had gepland over 2 maanden al mijn schulden te hebben afbetaald. Maar er kwam een fijne rekening binnen van de belasting, mag ik 1500 terugbetalen. Dus ik ben nog wel een jaartje bezig met afbetalen. Heel fijn, heel fijn. vieze dikke kankerzooi ik kan wel janken.
het houdt gewoon nooit op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja para dat is wel zo, maar nu was echt einde in zicht en dit is echt een vieze domper!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() heb ik mezelf ondertussen niet gescrewed door te lang wachten?
|
Verwijderd
|
Via soggen.nl:
Rechter lekt strafblad aan ouders studente 1 March, 2011 Wat doe je als ouder wanneer je 23-jarige, studerende dochter opeens thuiskomt met een 35-jarige Koerd die eerlijk vertelt dat hij vroeger vast heeft gezeten? De ouders van Charlotte -altijd braaf gehockeyd, bij aanvang van studie gelijk lid geworden van het corps- besloten in ieder geval om het verleden van het vriendje eens goed door te lichten. Dus vroegen ze een bevriende rechter, hun overbuurman aan de statige Herenweg in Zwolle, of hij niet het strafblad van de kersverse schoonzoon kon regelen. Zo gevraagd, zo gedaan. De rechter regelt het dossier via een officier van justitie en mailt het naar de ouders. Uit het strafblad blijkt dat de man drie keer is veroordeeld voor in totaal negen jaar cel. De rechter geeft de ouders zelfs het advies om Charlotte aangifte te laten doen van mensenhandel. In De telegraaf zegt Charlotte laaiend te zijn: “Het is belachelijk. Ik ben geen slachtoffer van mensenhandel en heb uit vrije wil voor Adil gekozen.” Toen Charlotte en haar vriend de mail zagen schakelde zij een advocaat in die aangifte deed wegens schending van het ambtsgeheim en smaad. Inmiddels zijn de rechter en de officier geschorst en is er een onderzoek gestart door de president van de rechtbank en de rijksrecherche. In een interview met Crimesite meldt Charlotte onvoorwaardelijk voor haar vriend te kiezen van wie zij een baby verwacht. “Mijn ouders hebben zelfs een therapeute ingeschakeld die mij op andere gedachten moest brengen. Ze wilden me een abortus laten uitvoeren.” Fijne ouders. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|