Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het valt me nog mee dat we onze vinger niet in de inkt moesten dopen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil voortaan een een viltstift op markerpapier. En een kopje koffie erbij, als het even kan. Of op zijn minst een chokotoff bij het verlaten van het stemlokaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hetzelfde verhaal bij snel je wisselgeld in je portemonnee willen proppen, dat lukt ook nooit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb duizend sponzen gekocht
![]() |
![]() |
|
lal, amigo Kees moest een praatje houden op de GDC in San Francisco.
ik: "Hoe is het daar?" hij: "wacht, ik stuur wat fotos" 1 foto van de GDC, een stuk of 10 van Alcatraz.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
FFFFFFFFFFFUUUUUUUU hij heeft écht een drumstel gekocht
![]() ![]() - een saxofoon - een piano (géén synthesizer) - een gitaar - wellicht een drumstel - heel veel boren, klopboren en langs-de-muren-schraap-instrumenten waar hij regelmatig gebruik van maakt - een of ander apparaat (een hogedrukreiniger?) dat een hard blazend geluid maakt - vazen of borden die hij graag stukgooit - een vrouw of vriendin waar hij constant ruzie mee heeft - een kleuter die de vrouw heeft meegebracht, die elke dag keihard schreeuwt, huilt, gilt of een combinatie van die drie Waarom kan die man geen minuut leven zonder herrie. Ik snap het echt niet. En hoe passen al die dingen überhaupt in zijn huis? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een compressor gaat afwisselend aan en uit. Dus er zitten pauzes tussen van een minuut ofzo afhankelijk van het gebruik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|