Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind dat marcheren altijd wel gezellig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens speel ik al jaren geen endgame meer hoor, want jullie hebben wel een beetje gelijk anno nu; Blizzard heeft zich veel meer gericht op casual gameplay met als gevolg dat de top 1-2% van de playerbase eigenlijk geen uitdagende PVE-content meer heeft. Ook zijn cijfermatig de dingen, vergeleken met vroeger, veel eenvoudiger geworden. EVE vind ik een volstrekt ander spel in terms of moeilijkheid. Appels/peren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik ben nu al zo oud en krakkemikkig, dat ik geneens meer op mijn rechterknie kan zitten zonder dood te gaan van de pijn, dus elke keer als ik bijv. op mijn werk moet bukken om iets schoon te maken gaat dat zo van '*puf* *steun* auw. oei. *steun* uurgh, godver, auw...' ![]() edit: trouwens over Endgame gesproken: Bizar boek/toneelstuk. Rare Beckett.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik heb geen inspiratie, want mijn eten is altijd óf 'iets wat nog in de vriezer staat' of (zoals vandaag) 'iets wat iemand anders voor me kookt. Volgens mij word dat vandaag zelfgemaakte groentesoep. Met ballen. ![]() ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Maar ik merk wel dat mensen het altijd grandioos verkeerd inschatten en als ik het dan vertel is het ook zo van 'nieeeet!'. Heb er zelfs ooit ruzie om gehad, omdat die persoon dacht dat ik een nogal vertekend zelfbeeld heb ofzo en die ging echt helemaal boos doen, zo van 'doe niet zo debiel, zoveel weeg je echt niet!' ![]()
|
Dan ben je idd met iemand anders in de war, want dat ben ik wel.
![]()
Spoiler
(En ik post natuurlijk alleen foto's vanuit de goede hoeken he. Maar er zijn voglens mij wel wat forummeet foto's die van wat mindere hoeken zijn gemaakt.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kom met mijn handen halverwege mijn kuiten Ik kan absoluut niet op mijn knieën zitten Maar gelukkig schatten mensen mij een stuk lichter in ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En er is gewoon iets gebeurd met m'n knie wat niet helemaal goed is. Ben op m'n muil gegaan ofzo, en sindsdien doet dat kreng pijn. Ook als ik m'n rechterknie optil en weer neerzet hoor ik een harde *plop* en voel ik het wegschieten. Fucking pijnlijk.
|
Oei mensen, bijna weer collegetaim!
Ik had er eigenlijk net een, maar naar dat vak ben ik nog geen 1 keer geweest, nadat ik aan het begin van de allereerste les letterlijk het lokaal uit ben gerend omdat het zo kut was. Jiezorz.
|
|