Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Weet je dat ik stiemem band was dat Michelangelo geliefde was met Dobermann?
![]() Ik was dus echt nog heel bang dat Dobermann helemaal geen geliefde was, maar gewoon dorpeling ofzo, en dat jullie daarom door mij zouden verliezen, lol. Maar ik durfde niet Daboman, DaT of Etmakas te schieten, want er was een kans dat de laatste wolf ook geliefde was, dus ik wilde niet per ongeluk een wolf afschieten.. Röps, .sann en Absinthe vond ik helemaal niet verdacht, Schrödinger was duidelijk ziener, dus er bleven weinig mogelijkheden over.. Stom geluk dus. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh en over die actie van DaT: Ik vind dat er wel verzachtende omstandigheden zijn als BB daadwerkelijk een pm heeft gestuurd met 'Oke" erin, want dat klinkt ook als een goedkeuring. Ook vind ik wel dat het voor een groot deel als tactiek is gebruikt, want hij heeft over het meeste gelogen. Mjah.. I don't know. Een rode kaart voor meerdere spellen vind ik wel een beetje té, om eerlijk te zijn..
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() uit topic wegsluipt
||
Citaat:
|
Wij vinden dat DaT 1 rode kaart moet krijgen voor het verraden van zn functie. Niet meer, zoals michelangelo voorstelt, want er is geen reden voor. Als de rest van zn post waar was geweest, was dat aan de orde geweest maar nu heeftie alleen zn eigen functie verraden.
De reactie van BB was vrij stom. Ik vind dat je er als spelleider vanuit hoort te gaan dat iemand je aanspreekt als spelleider wanneer het over weerwolfspelzaken gaat. Je gaat iemand via je eigen account ook niet vertellen hoe de rolverdeling is omdat het 'je gewonen account en niet het spelleidersaccount is' oid. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Tuurlijk reageer ik overdreven. Want er komt altijd een gulden middenweg dus dan heb je 3 rode kaarten en een waarschuwing en krijgen we 1 rode kaart
![]() En voor de rest was het maar een grapje hoor ![]() ![]() Maar 1 rode kaart vind ik prima. |
![]() |
||
Citaat:
|
Nu ik geen driedubbele agenda meer heb, kan ik misschien ook even oprecht reageren op de actie van DAT. Ik vind het een zeer karige actie en ik werd daarmee in een hoekje geplaatst waar ik maar heel moeilijk uit kan komen. Ik kon in de eerste instantie ook maar moeilijk geloven dat de rest er zo makkelijk in mee leek te gaan. Zijn opmerking "die en die gun ik het meer dan daboman" vond ik ook niet echt leuk.
Maar ik weet niet of hij rood verdient, want bluffen moet wel een onderdeel van het spel kunnen zijn. En hij blufte. Wat je kan verwachten van een wolf in het nauw. Waarschijnlijk wist hij niet eens dat ik echt slecht was. En we hebben vast allemaal wel eens met kennis iemand een beetje in het nauw geplaatst. Ik durf er iig geen vergif op in te nemen dat ik het nooit gedaan heb na zoveel spellen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen was ik echt bang dat Dobermann misschien wolf/geliefde was met Michelangelo, omdat Michelangelo hem steeds erbuiten hield, als wolf én als geliefde. Dat was echt geniaal geweest en ik wilde gewoon niet dat Michelangelo op die manier zou winnen. ![]() Maar blijkbaar was-ie er gewoon niet bij met z'n hoofd. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar blijkbaar had hij je toen nog helemaal niet opgevraagd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Van mij hoeft Bright Blue geen rode kaart, dat hadden we dan vorig spel moeten zien, niet gebeurd, dus wat mij betreft geen rode kaart. Maar als ze erop staat, prima
![]() Verder: wederom: ik ben niet tegen een beetje bluffen, ik ben wel tegen je eigen functie verraden (en dan niet een beetje hinten, maar wel: hoi ik ben wolf/ziener/verrader). Misschien moet dan aan de kaak gesteld worden of we die regels zouden moeten veranderen (ik vind van niet) maar voor dit spel golden deze regels, punt. |
![]() |
|
Ik vind dat DaT nu maar een rode kaart moet krijgen. Immers, in de spelregels van dit spel stond dat het niet mocht.
Waarom Bright Blue ook een rode kaart moet begrijp ik niet. De spelleiders van dit spel kunnen imo geen beslissingen nemen over het vorig spel. Verder vind ik ook dat bluffen moet toegestaan worden. Ik bedoel, wat is er op tegen? Als in de spelregels staat dat bluffen is toegestaan, dan weten alle spelers toch dat er misschien geblufd wordt? Maar wat ik dan weer niet begrijp is: hoort bij bluffen ook het zeggen van je eigen functie en dan hopen dat niemand je gelooft (of juist wel)?
|
Ik vond het erg leuk om een keer evilziener te zijn, helaas faalde ik er nogal hard in.
![]() Oh, en @.sann (was het geloof ik) ik was zelf echt niet online geweest die dag. Mijn vriend kende het spel online niet, maar raakte nieuwsgierig en wilde dus graag meelezen. En aangezien ik automatisch ingelogd word, was het inderdaad alsof ik wel online was geweest. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als DaT een rode kaart verdient dan verdien ik er ook een. En nog veel meer mensen uit vorige spellen. Dat de spelleiders het vorig spel niet hadden gemerkt is omdat het mij niet is gelukt mensen te overtuigen, terwijl het toch gewoon niet mag.
|
![]() |
Maar je mag wel hinten dat je ziener bent, toch? Hoever gaat dat hinten? Verraad je ook je functie als ziener zijnde als je gewoon een hele duidelijke hint geeft? Als: "Hoi, ik ZIE gewoon dat dinges wolf is. Ik ZIE het jongens, let goed op mijn woorden." Dan verraad je toch ook je rol? Alleen zeg je het niet rechtstreeks.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 deel 2 Verwijderd | 470 | 15-08-2011 14:29 | |
De Kantine |