![]() |
||
![]() |
Citaat:
bedankt voor de reacties iig ![]() |
![]() |
|
Zie voor informatie over verstopping en wat er tegen te doen is tevens mijn reply in http://forum.scholieren.com/showthre...ht=verstopping
|
OMG !!!!
Ja, het zou inderdaad kunnen zijn, dat je een wondje hebt of zo. Maar toen ik je berichtje las, moest ik meteen denken aan darm kanker. ![]() Als je dat hebt, krijg je allemaal bloed bij je ontlasting. Andere aandoeningen ken ik niet, waar je bloed bij je ontlasting krijgt, maar zoals die andere zeiden, zou het idd ook best een wondje kunnen zijn, of een darmontsteking. Daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen. iig moet je zo snel mogelijk naar de dokter, want dit is echt niet gezond!!!!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wanneer het dus echt pijn doet is dat van die scheurtjes vrij logisch... Wanneer het niet pijn doet en je hebt er totaal geen moeite mee zeg maar, maar je bloedt tóch, ja dan kan er wel iets anders zijn. Dat hoeft dan nog niet meteen darmkanker te zijn kan ook iets onschuldigs zijn. Maar zo snel mogelijk naar de dokter lijkt mij voor een klein wondje niet onwijs nodig ofzo... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb ik ook last van.
Moet je meer vezels eten (bruin brood, fruit etc.) en water erbij drinken daar word je ontlasting zachter van en scheurt het niet zo uit zeg maar. Het zal denk ik nog wel een tijdje pijn blijven doen omdat het nu dus gescheurd is, en elke keer als je weer naar de wc moet dan kunnen die wondjes weer open gaan. Oppassen dus, niet te veel persen dan scheurt het sneller. Anders effe aambeien creme kopen, schijnen de wondjes sneller van te genezen (ik ben weer te chicken om die te gaan kopen..dus ik heb al maanden pijn..) |
![]() |
|
Ik had een tijd geleden ook altijd bloed bij de ontlasting en het gevoel alsof er glasscherven in mn poep zaten ofzo...
![]() Alleen nu heb ik het weer ![]() ![]() Ik wil niet naar de dokter, echt heel erg stom, maar ik ben bang dat t toch wat ergs is ofzo.. ![]() *neemt zich al maanden voor om naar de doc te gaan* Dus jouw dat adviseren is een beetje vreemd misschien... Succes iig! |
![]() |
||
Citaat:
|
|